Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Tudni kellene a hibakód számát, és akkor megmondom... küldd majd el a logot is. Az biztos a leírásból, hogy vészüzembe áll a motorvezérlő.

Csak ez az egy hibakód jön, más nem?

A sebességjel az üzemanyagmennyiségszintjelző és a MIL nincs bekötve a computerhez, azokról folyamatosan ad hibakódot. Hazafele ha dobja a rich exhaustot akkor megjegyzem melyik kóddal teszi.

Küldtem 4 logot.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

A sebességjel az üzemanyagmennyiségszintjelző és a MIL nincs bekötve a computerhez, azokról folyamatosan ad hibakódot. Hazafele ha dobja a rich exhaustot akkor megjegyzem melyik kóddal teszi.

Na akkor a sebesség jelet mindenképpen be kell kötni, mert az okozhatja simán a vészüzemet.

Link to comment
Megosztás:

Az összes beállításodat kérem! <_<

Ezzel azért vigyázni, mert nálad más lehet az optimális beállítás, aztán majd jössz panaszkodni

hogy gond van az autóval :D

A fentiek figyelembevételével kezeld az adatokat, bár nem titkosak! :D

Nekem nagy hidegben másodikra indul, de én nem szeretem sokáig tekertetni. Inkább kétszer 2 másodperc és beindul.

E85power live data log file

Dátum: 2011.01.24 13:25:04

-----------------------------------------------

SW VERSION: E85CKv110-100521

LAM=175,50

LAMOFFS=0,94

LAMRISE=0,40

LAMTYPE=1

LAMMUL=92

LAMWIN=88,84

TARGETLAM=0,0

MODE=1

ECO=0

SPORT=1

COLD=12

INJPARAM=16,24,5,26

INJAUTO=2,800

ICTPARAM=604,410

TPSPOINT=30,80

FALLTIME=1

CAPMAX=90

IDLE=31

RPMDIV=1200

TRIM=3,1,1000

FIRST=1,40,40

Link to comment
Megosztás:

Sebességjelet kösd be, és a légtömegmérő beépítése is kérdéses, hogy gyári helyére került-e? Az eredeti Z18XE motor komplett szívócsöve van

rajta a légszűrőig? Nem lett módosítva rajta?

A légtömegmérőtől a motor felé minden gyári. A légtömegmérő elött van egy közösitő darab ami összeköti a légszűrőházzal.

Link to comment
Megosztás:

A légtömegmérőtől a motor felé minden gyári. A légtömegmérő elött van egy közösitő darab ami összeköti a légszűrőházzal.

A légtömegmérő előtt pont akkora cső van, mint a gyári Z18XE-s autóban volt, ahonnan a motor van?

Számít az átmérő, hogy se szűkebb ne legyen a légszűrőházig, se tágasabb.

Link to comment
Megosztás:

A légtömegmérő előtt pont akkora cső van, mint a gyári Z18XE-s autóban volt, ahonnan a motor van?

Számít az átmérő, hogy se szűkebb ne legyen a légszűrőházig, se tágasabb.

Szűkebb úgy 10mm-el mert máshogy nem tudtam csatlakoztatni a gyári légszűrőházhoz.

Link to comment
Megosztás:

Szűkebb úgy 10mm-el mert máshogy nem tudtam csatlakoztatni a gyári légszűrőházhoz.

Bocsánat hogy belekontárkodok, de akkor nem lehet hogy több levegővel számol a gép?

Mert kisebb csövön, ugyanannál az áramlási sebességnél, kevesebb levegő megy át!

Mivel kevesebb a levegő tényleges mennyisége, ezért arányában több kaját kap a motor mint kellene...

Vagy rosszul logikázok?

Link to comment
Megosztás:

így van... ha nem a gyári speckó valósul meg, akkor sajnos ez elég jó eséllyel elcsúsztatja a keverékképzést, pl ettől is lehet a 170-es hibakód.

igazándiból itt már szükséges lenne egy OBD-s diagnosztika a motor élő adatainak elemzéséhez, meg kellene nézni hogy a rövidtávú és a hosszútávú

keverékképzés hogy alakul.

Link to comment
Megosztás:

Nem sikerült a kütyühöz kapcsolódnom..sehogy...két laptoppal is próbáltam...driver le-fel...win7/Xp...com port 1-8-ig...semmi.

Megnézted hogy a portok között hanyas COM portra települt az átalakító?

Könnyen lehet hogy tizenvalahanyas portra került.

Ha a grafikus programot használod, az automatice megtalálja (program legalján írja a kapcsolódási státuszt).

Link to comment
Megosztás:

Megnézted hogy a portok között hanyas COM portra települt az átalakító?

Könnyen lehet hogy tizenvalahanyas portra került.

Ha a grafikus programot használod, az automatice megtalálja (program legalján írja a kapcsolódási státuszt).

1-től 8-ig végig próbáltam az összes portot a KIT-tel.

A grafikus legalul azt írja, hogy látja, de semmit nem tud belőle kiolvasni...

Link to comment
Megosztás:

1-től 8-ig végig próbáltam az összes portot a KIT-tel.

A grafikus legalul azt írja, hogy látja, de semmit nem tud belőle kiolvasni...

Biztos jó verzióval próbálkozol? <_<

1.10 átalakítós SW verzióhoz az 1.4 kezelőprogi kell, 1.12-höz viszont már a legújabb 1.6-os.

Másik, hogy a notikon néha az első 10-12 portot le szokta foglalni a BT vagy más eszköz, úgy, hogy

nem jelzi. Ezért még azt is megpróbálhatod, hogy az eszköz port számát az eszközkezelőben

átírod mondjuk 16-ra. Menni fog az, kitartás! :D

Link to comment
Megosztás:

J0hnny!

Gurulj át hozzám és megnézem, ha más nem a saját laptopommal működik. <_<

Másik érdekes dolog, hogy nálad csak szakasosan sikerült logolni, az én kütyümmel meg folyamatos a logolás.

Nem lehet, hogy az usb kábel leszakadt vagy kontakthibás a kütyünél?

Link to comment
Megosztás:

Biztos a csaja a tűsarkúval adott az USB kábelnek akkor <_<

Kár, hogy nem ilyen a hiba! :D

Ma egy másik laptoppal néztem, sikerült a régi terminál progival kapcsolódni és állítani ezt azt.

Hasonló beállításokat tettem be, mint szilajnak van, TABLE1 első értékét 12-re felvettem.

-1°C-ban (egész nap kint állt a hidegben) másodikra indult.

ECO mode-ot 1-re visszatettem.

Azon agyalok, hogy lehet csinálok egy lekötést az AC-ról és egy nyomógombbal indítás előtt 3-4mp-ig adok neki szaftot.

Had legyen fix nyomás azonnal a bengahídban.

Link to comment
Megosztás:

Kár, hogy nem ilyen a hiba! <_<

Ma egy másik laptoppal néztem, sikerült a régi terminál progival kapcsolódni és állítani ezt azt.

Hasonló beállításokat tettem be, mint szilajnak van, TABLE1 első értékét 12-re felvettem.

-1°C-ban (egész nap kint állt a hidegben) másodikra indult.

ECO mode-ot 1-re visszatettem.

Azon agyalok, hogy lehet csinálok egy lekötést az AC-ról és egy nyomógombbal indítás előtt 3-4mp-ig adok neki szaftot.

Had legyen fix nyomás azonnal a bengahídban.

A benzinnyomás felépítés nagyon hasznos tud lenni...

Én minden indítás előtt "izzítok"... :D

Egy nyomógomb és egy relé van beiktatva a biztosíték táblánál...

Igaz, hogy ha ráadom a gyújtást és megnyomom a gombot, akkor beindul a szekunder levegő befúvó... :D

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.