Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

70e km után nálam a következő képen alakulnak (1.6 115LE)

város : 7,5 - 8,5 ~ forgalom fűggő

országút : 6,0 - 6,5 ~ 90km/h nál stimmel a 6, de már 100km/h nál a 6.5 a reálisabb mivel több előzés van pl kamionok miatt

autópálya : 7,3 - 7,5 ~ 130km/h-ra igaz, 140-nél már 8 és az feletti

tehat atlag olyan 7.2 korul mozog :)

Link to comment
Megosztás:

gondolom szíjas az 1,6 szívó...... a két táblázat meg....ha azt nézzük, hogy a megengedett sebességeket betartjuk tempomattal, talán :D Amúgy nálunk városi használat +pálya elenyésző, inkább normál közút, ennek tükrében: 7 ; 6,5 ; 6,5-7 l/100

Nálam a képhez az is hozzátartozik,most hogy 205/55/16 téli van rajt a nyári 215/50/-17 helyett,kevesebbet papizik.Tisztán o.úti 100as csordogálásnál ma is 5.9l re jött 95 km en az átlag.

Link to comment
Megosztás:

Az árán kivül semmi sem szól az 1.6 mellett.A menetdinamikája finoman szólva elmarad a kategóriában elvárhatótól.

Munkatársam kéziváltós 1.4 T 140 ese az enyémnél jó fél lityivel kevesebből elvan.22e km után 6l és valamivel alatta az átlaga.

Igy ha mar opel astra j 1.4T 140LE tartunk :D meg 1.6 szivo 115 LE , melyiket erdemesebb vasarolni ? 1.4T 140 LE vagy 1.6 115LE , elso szempont fogyasztas :D .

Az árán kivül semmi sem szól az 1.6 mellett.Minden tesztben az 1.4T a javallott benyás.Marha komfortos a gép vele.Totál csend van benne,100 nál 2000rpm alatt forog,130 nál 2500 at :icon1:

Ha Astrát veszel,az AGR ülést ne hagyd ki.

Munkatársam kéziváltós 1.4 T 140 ese az enyémnél jó fél lityivel kevesebből elvan.22e km után 6l és valamivel alatta az átlaga.

Link to comment
Megosztás:

Igy ha mar opel astra j 1.4T 140LE tartunk :D meg 1.6 szivo 115 LE , melyiket erdemesebb vasarolni ? 1.4T 140 LE vagy 1.6 115LE , elso szempont fogyasztas :D .

Elég nehéz összehasonlítani.

Kezdjük az elején, 1,6 5-ös váltó, 1,4T 6-os váltó. Turbo ugye kb 2000-től tőlt.

1,6 100km/h 5. fokozat ~3000 fordulat, ezzel szemben 1,4T 100km/h 6. fokozat ~1900 fordulat.

Az 1,6 kicsit olcsóbb talán, bár ha ügyesen alkudsz, mindkettő azonos árú lehet.

Korábbi hsz-emre, nálunk a gyári 16-os méret(205/...) a téli és nyári gumin is.

Link to comment
Megosztás:

Az árán kivül semmi sem szól az 1.6 mellett.Minden tesztben az 1.4T a javallott benyás.Marha komfortos a gép vele.Totál csend van benne,100 nál 2000rpm alatt forog,130 nál 2500 at :icon1:

Ha Astrát veszel,az AGR ülést ne hagyd ki.

Munkatársam kéziváltós 1.4 T 140 ese az enyémnél jó fél lityivel kevesebből elvan.22e km után 6l és valamivel alatta az átlaga.

Sztm is 1.4T 140 lovas a jobb megoldas 6-7 liter atlaggal meg 140 LE turbo es nem 115 szivo :)

Koszonom valaszokat

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

rég nem jártam errefelé. ez azt jelenti, h minden rendben volt az "új" Astrával. Kérdésem lenne, és elnézést, ha már többször felmerült, de hirtelen nem tudtam 52 oldalt átolvasni Astra J témában:

1.4 Turbo benzines autóm (2010. augusztusi), 60 000 km alatt beszarni látszik a váltó(ház), amit két külföldi Opel-szervíz is megerősített.

Volt vkinek hasonló tapasztalata (akár szerelőként, akár tulajdonosként) ezzel a típussal? Típushiba? Vagy csak én vagyok ily szerencsés?

Köszi a válaszokat előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Egy egyéves 1.6 Turbo ST Astra boldog tulaja lettem a minap.Szép,kényelmes(elöl),nagyon megy-bár a 9L megadott városi fogy. az vicc-

ugyhogy eddig nagyon szeretem.

A kérdésem az lenne,hogy ezeket a mai turbo motorokat még mindig járatni kell leállítás előtt,vagy csak zúzósabb tempo után,netán akkor sem?

A másik-biztos hülye kérdés-hogy a motortérben a rugótornyok tetején mindkét oldalt kilóg felfelé 2-2 csavar(amiről nem tudom micsoda)ezeken nektek sincs anya vagy vmi hasonló?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Egy egyéves 1.6 Turbo ST Astra boldog tulaja lettem a minap.Szép,kényelmes(elöl),nagyon megy-bár a 9L megadott városi fogy. az vicc-

ugyhogy eddig nagyon szeretem.

A kérdésem az lenne,hogy ezeket a mai turbo motorokat még mindig járatni kell leállítás előtt,vagy csak zúzósabb tempo után,netán akkor sem?

A másik-biztos hülye kérdés-hogy a motortérben a rugótornyok tetején mindkét oldalt kilóg felfelé 2-2 csavar(amiről nem tudom micsoda)ezeken nektek sincs anya vagy vmi hasonló?

Turbó dízelünk van, úgy szoktuk leállítani ( tartós 130-140 tempó után), hogy a pihenőhelyre már eleve lassan gurulsz, majd még 1-2 percet szoktuk alapjáraton hagyni, utána állítjuk le..:)!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Egy egyéves 1.6 Turbo ST Astra boldog tulaja lettem a minap.Szép,kényelmes(elöl),nagyon megy-bár a 9L megadott városi fogy. az vicc-

ugyhogy eddig nagyon szeretem.

A kérdésem az lenne,hogy ezeket a mai turbo motorokat még mindig járatni kell leállítás előtt,vagy csak zúzósabb tempo után,netán akkor sem?

A másik-biztos hülye kérdés-hogy a motortérben a rugótornyok tetején mindkét oldalt kilóg felfelé 2-2 csavar(amiről nem tudom micsoda)ezeken nektek sincs anya vagy vmi hasonló?

A legutóbbi totalcarban teszteltek egy OFF Focus ST-t ON és ott Karotta elmondta, hogy a mai turbókra is u.az igaz, mint régen, hogy míg nincs meg az olajnyomás meg a kellő olajhőfok induláskor, akkor nem nyomjuk ki a szemét a kocsinak, leállításkor meg hagyjuk 1 percet járni, hogy visszahüljön minden.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Egy egyéves 1.6 Turbo ST Astra boldog tulaja lettem a minap.Szép,kényelmes(elöl),nagyon megy-bár a 9L megadott városi fogy. az vicc-

A német Astra fórumon 10-12 l fogyikat irnak a tipusnál.Goromba.......

Mondjuk én 9l nél is sepukut :D követnék el.

Az 1,4,1.6 turbó nem városi autó,kinzás neki.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy Ti is tapasztaljátok-e, alacsony sebességnél rossz úton (gyakorlatilag lakott településen mindig) furcsa zörej (ropogás féle) jön az első futóműből.

Úgy gondolom, hogy nem kopott csapszeg, kormányöszekötő vagy valami ilyesmi, mert fekvőrendőrön áthajtásnál nem jelentkezik. G Astránál szilentblokk cserénél a felvőrendőr jelzett. :-)

Link to comment
Megosztás:

Sok örömet a géphez és kellemes időtöltést a benzinkútakon!

Ha sepukut nem is követek el,de az biztos,hogy kilövöm az átlagfogy.mérőt,mert már unom az öreguras vezetést,a kútnál meg úgysem

számolgatom a kilómétereket.

Meg ahogy a közhely mondja:ennyi lovat(+a másfél tonna)etetni kell!

9L es városi fogyi öreguras vezetésnél? Akkor mennyi sportos módon? :blink:

:goofy: :D

Ha céges akkor én is leizélném a fogyiját,saját gépnek viszont elég durva mellényúlás....

235 lovas Alfa 159 1.8Tbi vel tudtam olyan fogyit produkálni,de az egy kicsit más kategória.

Sok örömet a géphez és kellemes időtöltést a benzinkútakon!

Link to comment
Megosztás:

9L es városi fogyi öreguras vezetésnél? Akkor mennyi sportos módon? :blink:

:goofy: :D

Ha céges akkor én is leizélném a fogyiját,saját gépnek viszont elég durva mellényúlás....

235 lovas Alfa 159 1.8Tbi vel tudtam olyan fogyit produkálni,de az egy kicsit más kategória.

Sok örömet a géphez és kellemes időtöltést a benzinkútakon!

Köszi a jókívánságot,de mellényúlásnak akkor érzem majd, ha benzinkút helyett a szervízben töltöm az időm(ezért nem talján gépet vettem,vagy franciát).Bár tudom a német gépek sem a régiek,úgyhogy ha ez fele annyit elmegy,mint az Asconám(27év szinte hiba nélkül),örülni fogok.

A fogyasztás meg...hát én sem lopom a pénzt,de ha ez lett volna az elsődleges szempont 1.3 dízelt veszek.A"sportos mód"étvágyáról

majd később beszámolok,egyelőre még ismerkedek a géppel.

Apropó benzinkút.Van valami tapasztalatotok,melyik kút,melyik nedűjét szereti jobban az ecotec motor,vagy ezt az egész benzin kérdést

túlmisztifikálják?Lagalábbis a régi autóm lesz...a,hogy mit töltök bele.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a jókívánságot,de mellényúlásnak akkor érzem majd, ha benzinkút helyett a szervízben töltöm az időm(ezért nem talján gépet vettem,vagy franciát).Bár tudom a német gépek sem a régiek,úgyhogy ha ez fele annyit elmegy,mint az Asconám(27év szinte hiba nélkül),örülni fogok.

A fogyasztás meg...hát én sem lopom a pénzt,de ha ez lett volna az elsődleges szempont 1.3 dízelt veszek.A"sportos mód"étvágyáról

majd később beszámolok,egyelőre még ismerkedek a géppel.

Apropó benzinkút.Van valami tapasztalatotok,melyik kút,melyik nedűjét szereti jobban az ecotec motor,vagy ezt az egész benzin kérdést

túlmisztifikálják?Lagalábbis a régi autóm lesz...a,hogy mit töltök bele.

Sztm a Schell meg a Lukoil a legjobbak :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi a jókívánságot,de mellényúlásnak akkor érzem majd, ha benzinkút helyett a szervízben töltöm az időm(ezért nem talján gépet vettem,vagy franciát).Bár tudom a német gépek sem a régiek,úgyhogy ha ez fele annyit elmegy,mint az Asconám(27év szinte hiba nélkül),örülni fogok.

A fogyasztás meg...hát én sem lopom a pénzt,de ha ez lett volna az elsődleges szempont 1.3 dízelt veszek.A"sportos mód"étvágyáról

majd később beszámolok,egyelőre még ismerkedek a géppel.

Apropó benzinkút.Van valami tapasztalatotok,melyik kút,melyik nedűjét szereti jobban az ecotec motor,vagy ezt az egész benzin kérdést

túlmisztifikálják?Lagalábbis a régi autóm lesz...a,hogy mit töltök bele.

szerintem nincs érezhető külömbség, legalábbis én nem tapasztaltam. korábban shellen tankoltam mostanában inkább a molon. ami régebben volt hallható, hogy pl vizezik a benzint meg ilyesmi az inkább az aktuális kútra volt igaz, nem a társaságra.

Link to comment
Megosztás:

Pontosan mit jelent,hogy a váltóház bexarik?

Azt, hogy azt mondták, hogy kezd szétmenni a váltóház, ha jól értettem. 5-ösben és 6-osban már elég karcos hangot ad, ezért az utóbbi időben max 4-esben használtam. fokozatosan erősödött a zavaró hang, eleinte nem tudtunk rájönni, honnan jöhet. Azt mondják, ha az egészet ki kell cserélni, az 3000 EUR is lehet + munkadíj. De most még talán elég egy "ágat" kicserélni (elnézést, ha nem szakszavakat használok, franciául és németül beszéltem az itteni szakikkal, és csak fordítom, amit az ő nyelvükön mondtak). Könyörögtem, h először nézzék meg, hogy nem csak az olaj folyt-e el, de nem voltak hajlandók hozzányúlni. (túl van a garanciális 2 éven). Ettől függetlenül vmi csúszó garanciát említettek, h ilyen esetben a gyár általában átvállalja a ktsg.ek 50-60 %-át.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.