Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem az lenne a lényeg hogy hova megy a power és hova csatlakozik rá a motor. Az ablakemelő motoroknak hány vezetéke van vajon? Elvileg 3eléglenne nekik... Vagy 2 mert testet akár kaphatnak az ajtóról is. :)

hallod neked van arcod!!!

ilyen retkes géppel arcoskodni :D

legaláááábbbb mosd meg!!!!

Link to comment
Megosztás:

Mivel én is most vettem és raktam be az autóba én is segíthetek.

J0hnny pedig megerősíti vagy kiegészíti.

Az első két ablakhoz az alábbiakat kaptam:

jobbos és balos elektromos ablakemelő szerkezet, jobbos és balos ajtó kábelköteg csatlakozókkal, balos kettős kapcsoló, és joboldalra kapcsoló.

A rögzítéshez neked kell beszerezni 8db 4.8X11-es acél popszegecset, vagy M5X10es acél csavart kontraanyával.

Köszönöm szépen a listát. Így már tudom, hogy mire számítsak. Mennyire volt nehéz beszerelni és milyen útmutatást követtél? Vagy Te szakmabeli vagy esetleg? :)

Link to comment
Megosztás:

Ahogy Opel16v is írta, némelyiknél át lehet rakni az eredeti órát, de csak akkor megy könnyen, ha mindkét műszerfal egy gyártótól származik (pl. VDO). Különben faragni kell kicsit. De a számlálót se nehéz átállítani. Ki kell venni a km-órát a műszerfalból (5db torx10-es csavar), és egy kis óráscsavarhúzóval oldalról óvatosan át lehet ugrasztani az egyes dekádokat, én is így állítottam be nemrég egyet.

Egyébként az enyém is ugyanígy hámlik, mint a képen, de egy kis fekete alkoholos filccel lehet javítani rajta, szinte nem is látszik.

A hőmérő részét nézd meg a Tiédnek (a mostanit), hogy így néz-e ki, mint a képen (a 90es szám alatt van egy osztás), mert ha nem, akkor csalni fog, vagy cserélni kell a hőgombáját is. A W= számot a km-számlap alsó részén találod a km-felirat alatt, az egyezzen meg a mostanival.

Köszi a válaszokat!

1) az, hogy ki gyártotta a műszerfalat az rá van írva?

2) a számlálót inkább megpróbálom kicserélni, nem szeretném átállítani.. Még ha ugyanarra is állítanám be, tudom, hülyén hangzik, de akkor is az elveimmel ütközne :D

3) a hőmérős rész azt hiszem nálam nem így néz ki... úgy emlékszem nincs a 90 alatt már osztás :) köszi, erre is figyelek majd!

4) csak kíváncsiságból: a W szám mit takar?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen a listát. Így már tudom, hogy mire számítsak. Mennyire volt nehéz beszerelni és milyen útmutatást követtél? Vagy Te szakmabeli vagy esetleg? :)

Nem volt annyira vészes, segítség is csak akkor kellett amikor a motoros emelőt tettem be, akkor jó ha valaki tartja az ablakot amíg rögzíted a mechanikát. az eredeti leszedéséhez pedig tizes kulcs és fúrógép kell.

Az ajtón lévő átvezető csatlakozónál az üres saruhelyeknél meg átfúrtam és átfűztem a kábelt.

Ha megvan az Így csináld Opel Astra könyv abban jól le van írva és van kapcsolási rajz is. (szerintem itt is fent van valahol pdf-ben igaz azokban nincs meg az elektromos rajz.)

Gáz csak a balos ajtókapcsolóval van mert más a kárpit kialakítása.(Johnny viszont beletette a tartót valahogy.) Én utángyártottat tettem bele amit az alábbi linken láthatsz.(szori árat nem tudok, mert én ezt kaptam.)

http://www.ablakemelo.hu/ablakemelo_kiegeszitok.php

Ha rajz kell beszkennelem valamelyik este és elküldöm.

Szakmabeli? Hát az elektromossághoz van közöm csak nem autó, hanem házak és gépek terén.

Link to comment
Megosztás:

Az első két ablakhoz az alábbiakat kaptam:

jobbos és balos elektromos ablakemelő szerkezet, jobbos és balos ajtó kábelköteg csatlakozókkal, balos kettős kapcsoló, és joboldalra kapcsoló.

A rögzítéshez neked kell beszerezni 8db 4.8X11-es acél popszegecset, vagy M5X10es acél csavart kontraanyával.

Ez így kerek!Jól mondod! :)

Link to comment
Megosztás:

Tápi!

Amiket néztél múltkor akksikat,azok lugos akksik voltak?

Gépjárműveken való alkalmazás szempontjából hátrányos az a tulajdonságuk, hogy a töltési és a kisütési feszültség között nagyobb a különbség, mint az ólomakkumulátoroknál. A nagyobb töltőfeszültség a gépkocsi villamos berendezéseit károsítja, kisebb feszültségről viszont töltés nem végezhető. Emiatt az áramellátó rendszer felépítése bonyolultabb, ezért - valamint egyéb hátrányaik miatt - ilyen akkumulátorokat gépjárműveken csak ritkán, kivételes esetekben alkalmaznak
Link to comment
Megosztás:

Tápi!

Amiket néztél múltkor akksikat,azok lugos akksik voltak?

Azt is néztem, de arról le is tettem. Kösz az infót.

Végülis szűkül a kör. Valószínűleg sikerül 25ért megszerezni az Odyssey PC680-at (ez ólomakku). Ezt használják külföldön is a legtöbben, igaz 1 Ah-val kevesebb a kapacitása mint a PC625nek, de legalább nagyobb az indítóárama. Biztosra sajnos senki nem mondja hogy menni fog, így majd személyes tapasztalok. :)

Még egyvalaminek akarok utánajárni, aztán beruházok. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.