Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

99-es a X14NZ a motorkód. Honnan lehetne megtudni hova kell kötni?

X14NZ-hez konkrétan nincs elektromos rajzom, de ha a C14NZ-re hasonlít, akkor a C1-es lába az, egy zöld vezeték kéne hogy menjen rá. Ahogy a C14NZ rajzán láttam, összesen 3db zöld vezeték van az ECU-nál, a C1-es láb valamelyik csati egyik szélső lába.

Link to comment
Megosztás:

kössz az infókat. pestre azért nem fogok felmenni 4 gyertyáért, mert pécsi vagyok :D de a típust megkérdem itt valahol.

Szevasz Te pécsi! :D

Jakab Gyula - Uránvárosban a Páfrány utcában (Opel-Ford alkatrészbolt). Olcsó hely, korrekt eladó, és most már kedvezményt is kapnak az opelklubtagok (bár, Te még nem vagy az)

Link to comment
Megosztás:

C16NZ ECU

Ma kicsit ráértem és megnéztem az ECU-t, hogy mért nem tudom diagnosztizálni. Meg amugy is bele akartam nézni.

Végül is kiderítettem, hogy a G szálam az ODB csatitól nem érkezik meg az ECU-ba.

Gondoltam bekötöm A8 lábra. De inkább előtte megnéztem ECU-ban, hogy egyáltalán bevan-e kötve a láb, hát nem volt.

Már csak azt kellene kideríteni egyáltalán, hogy lehet ezt a típust diagnosztikára kapcsolni.

A netten is csak a GM 8192/160 Baud ALDL Interface találtam, de ehhez is kellene a G láb.

Ha tud róla valaki valamit, az írja le légyszives.

Meg a 10 pines csatin az E lábon mi van, mert én Gyújtáson 12V mértem.

A-B azt tudom, F-en állandó 12v van, G adat lenne.

Egy pár kép ECU-ról.

Kép1

Kép2

Kép3

Kép4

Kép5

Kép6

Kép7

Link to comment
Megosztás:

az enyém már elég gáz...néha bekapcsol a refi...bár érdekes, hogy általában a felújított 11-esen csinálja...ahol napmintnap járok a gödrös részen ott meg nem :D

Ha van kedved babrálni vele szedd szét. Nekem is volt hasonló problémám több éve, bár nem sikerült maradéktalanul helyreállítani azóta is azt használom.

Link to comment
Megosztás:

vett már valaki ilyen indexkart?

milyen lehet ez vajon?

http://www.partsnet.hu/index.php?choice=reszlet&id=520

az enyém már elég gáz...néha bekapcsol a refi...bár érdekes, hogy általában a felújított 11-esen csinálja...ahol napmintnap járok a gödrös részen ott meg nem :D

Utángyártottat semmiképp..., ha van kedved + türelmed akkor csináld meg a mostanit, én is megcsináltam 3 éve azóta okés, de egyszer biztos ami biztos alapon, 1500 ért vettem egy kifogástalan bontottat is, az elvan téve tartalékba :D

Link to comment
Megosztás:

Utángyártottat semmiképp..., ha van kedved + türelmed akkor csináld meg a mostanit, én is megcsináltam 3 éve azóta okés, de egyszer biztos ami biztos alapon, 1500 ért vettem egy kifogástalan bontottat is, az elvan téve tartalékba :D

Heee Jóska,ezt pofázom én is itten! :D

Link to comment
Megosztás:

azabaj, hogy mire elmegyek a bontóba már ugyanennyibe kerül...

és az még zsákbamacska is...

de ha útbaesik okvetlenül benézek...

honnan tudom meg, hogy jó?

azt kell nézni,hogy mennyire jár könnyen?

kb 5 perc a csere, amit a bontó előtt is meg lehet csinálni, asszem 5 csillagcsavart kell kitekerni ...

Meg a karon lévő piktúrák állapota is utal a használtsági fokára.

Link to comment
Megosztás:

jajdejo ez az oldalad

most néztem a szárny leszerelését

tök jo

az antennát szándékozom áttenni oda és igy asszem mégiscsak megvalósítható :D

gyorsan átfutottam a javításaidat, benzinszűrő cserére készülök, szal az külön jóvolt, és a pollenszűrő csere nagyon profi leírású, a kis peremet se hagytad ki :D

Link to comment
Megosztás:

igy is de ha megvan az a láb, akkor azt egyszerűbb megblankolni és ráforrasztani.

mondjuk az se lenne rossz, ha valaki megmondaná, hogy a c14nz és az x14nz ebből a szempontbol egyezik e

van egy autofit nevezetű progim. e szerint a C14NZ-nél és X14Nz -nél is ugyanoda kell kötni a fordszámmérőt a C1-es lábra. Remélem igy is van.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.