Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

pár napja mértem, 14 körül volt akkor, -nappal,

éjjel elég ritkán járok ezzel, gondolom ezért nem vettem észre eddig.

holnap azzal kezdek majd :lol:

hát ha 14 volt, akkor nem kllene neki genyózni...

vagy esetleg tultőltés miatt is izzhat?

Link to comment
Megosztás:

Hali!Kicseréltem 90/100W-osra az izzóimat!Nem sok különbséget tapasztaltam a gyárihoz képest!Kellene egyáltalán?

Kis égett szagot esetleg tapasztalhatsz. Én biztos nem tennék ilyen izzót, relé nélkül semmiképpen, mert szépen elégnek majd a kapcsolóban az érintkezők. ja és hosszabb távon a foncsorozást is tönkreteheti, nem mindegyik fajta fényszóró bírja.

Amugy ha szarul van beállítva a fényszóród és rossz helyre világít akkor hiába raksz akármilyen izzót nem látsz jobban.

Amióta kipróbáltam a tungsan/ge mega +90-esre esküszöm. Ott aztán érezhető volt a különbség :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Ugynézki megadta magát a központizáram. Éppen leállítottam a motort kiszállok lezártam.

Ezután fél perccel kiakarom nyitni semmi csak manuálisan megy. Gyárilag van benne a központi a bizti jó azt néztem a vezérlőig is elmegy a táp de sekép sehang. Mikor megvettem akkorsem müködött a központi de akkor 1 kis kontaktspré használt neki azóta jó volt egészen mostanáig. Valami ötlet? Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Ugynézki megadta magát a központizáram. Éppen leállítottam a motort kiszállok lezártam.

Ezután fél perccel kiakarom nyitni semmi csak manuálisan megy. Gyárilag van benne a központi a bizti jó azt néztem a vezérlőig is elmegy a táp de sekép sehang. Mikor megvettem akkorsem müködött a központi de akkor 1 kis kontaktspré használt neki azóta jó volt egészen mostanáig. Valami ötlet? Előre is köszi!

A központi modul hibásodott meg. Nekem is így volt de kapott új vezérlést riadóval együtt :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Ugynézki megadta magát a központizáram. Éppen leállítottam a motort kiszállok lezártam.

Ezután fél perccel kiakarom nyitni semmi csak manuálisan megy. Gyárilag van benne a központi a bizti jó azt néztem a vezérlőig is elmegy a táp de sekép sehang. Mikor megvettem akkorsem müködött a központi de akkor 1 kis kontaktspré használt neki azóta jó volt egészen mostanáig. Valami ötlet? Előre is köszi!

Vagy csak a vezetőajtóban a nyitó-záró kontakt hibásodott meg, esetleg vezetéktörés az ajtóátvezetőnél. Anyósoldalról nem nyitható? Nekem onnan is műxik.

Link to comment
Megosztás:

Helló

a generátor teljes felújítása óta kapott plusz tápot de még neha mindig parázslik a töltésjelzőm!csak néha csinálja és mint észrevettem akkor amikor -fokok vannak kint :lol: :lol: :P :lol:

sikerült egy volt opelos szerelővel beszélnie az én szerelőmnek és azt mondták, hogy a corsánál és a combóknál volt jellemző példa hogy a hőmérsékletjeladó szart be és sokkal hidegebbet érzékelt a ténylegesnél és ilyenkor nem volt megfelelő gerjesztése a generátornak!!

Hallott valaki erről a hibáról?Csak cserélni lehet ezt ajeladót vagy valahogyan ideiglenesen kiiktatni nem lehet véletlenül, mert eléggé le vagyok amortizálva pénzügyelg :lol: :lol: :P ;)

delco generátor és dtl-es motor

Link to comment
Megosztás:

Helló

a generátor teljes felújítása óta kapott plusz tápot de még neha mindig parázslik a töltésjelzőm!csak néha csinálja és mint észrevettem akkor amikor -fokok vannak kint :lol: :lol: :P :lol:

sikerült egy volt opelos szerelővel beszélnie az én szerelőmnek és azt mondták, hogy a corsánál és a combóknál volt jellemző példa hogy a hőmérsékletjeladó szart be és sokkal hidegebbet érzékelt a ténylegesnél és ilyenkor nem volt megfelelő gerjesztése a generátornak!!

Hallott valaki erről a hibáról?Csak cserélni lehet ezt ajeladót vagy valahogyan ideiglenesen kiiktatni nem lehet véletlenül, mert eléggé le vagyok amortizálva pénzügyelg :lol: :lol: :P ;)

delco generátor és dtl-es motor

Hát nem tudom, én nem látok összefüggést a generátor gerjesztése meg a hőmérséklet jeladó között. Én szerintem a generátor a gyujtáshoz, töltéshez egyéb elektromos kütyühez szolgáltatja az áramot, és mindegy neki milyen hideg van a feszszabályzó által szabályzott áramot adja oszt csókolom. A gerjesztést meg ha jól tudom az akku ikonhoz tartozó lámpicsku adja, azért nagyobb mint a többi visszajelző, szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom, én nem látok összefüggést a generátor gerjesztése meg a hőmérséklet jeladó között. Én szerintem a generátor a gyujtáshoz, töltéshez egyéb elektromos kütyühez szolgáltatja az áramot, és mindegy neki milyen hideg van a feszszabályzó által szabályzott áramot adja oszt csókolom. A gerjesztést meg ha jól tudom az akku ikonhoz tartozó lámpicsku adja, azért nagyobb mint a többi visszajelző, szerintem.

akkor mi lehet a gondom? csak akkor világít halványan a töltésjelzőm(ha nagy gázt adok akkor még jobban világít)amikor jön az este, éjszaka és a hideg.nappal kifogástalan a töltés pedig ugyanannyi fogyasztó van rajta

Link to comment
Megosztás:

Anyósülés felől is lehetett nyitni zárni de arra se reagál. Ha tényleg a vezérlő, akkor abból érdemes bontottat venni? Meg még valami eszembe jutott az a kis dátumidőhőfokkijelzőm néha elmegy. Valamikor napokig bírja van amikor meg ha felkapcsolom vagy lekapcsolom a világítást elmegy a kép. Jahh meg van amikor magától belép a beállításba ilyet csinálhat?

Link to comment
Megosztás:

akkor mi lehet a gondom? csak akkor világít halványan a töltésjelzőm(ha nagy gázt adok akkor még jobban világít)amikor jön az este, éjszaka és a hideg.nappal kifogástalan a töltés pedig ugyanannyi fogyasztó van rajta

Nekem pontosan ugyanezt csinálta egy generátorom, én elvittem felújíttatni, úgyhogy nem tudom, mi volt konkrétan a baja. Sztem a csúszógyűrűk vannak elkopva, és nem mindig érintkeznek a szénkefékkel.

Link to comment
Megosztás:

Anyósülés felől is lehetett nyitni zárni de arra se reagál. Ha tényleg a vezérlő, akkor abból érdemes bontottat venni? Meg még valami eszembe jutott az a kis dátumidőhőfokkijelzőm néha elmegy. Valamikor napokig bírja van amikor meg ha felkapcsolom vagy lekapcsolom a világítást elmegy a kép. Jahh meg van amikor magától belép a beállításba ilyet csinálhat?

Ki kéne kapni belőle, le a hátulját, és ha megnézed a forrasztásokat akkor szerintem találsz olyanokat amik ki vannak törve :lol: Amikor éppen érintkezik akkor jó amikor meg egy kicsit nem akkor nem. Meg a csatlakozója is lehet hogy rosszul van fölnyomva. Ha a forrasztásokat nézed, és szétszeded, akkor óvatosan a fóliával mert ha sérül akkor szopacs :lol:

Link to comment
Megosztás:

akkor mi lehet a gondom? csak akkor világít halványan a töltésjelzőm(ha nagy gázt adok akkor még jobban világít)amikor jön az este, éjszaka és a hideg.nappal kifogástalan a töltés pedig ugyanannyi fogyasztó van rajta

Talán valahol kontakt vagy részleges zárlat lehet a párától. Nekem multkor nem indult hideg párás időben, amikor nagy nehezen elkapta meg nem ment 1 henger. Gondolom az elosztóban lehetett páralecsapódás. Nekem egyszer égett a töltésjelzőm, meg nem világított a középkonzol. Helyzetjelzővel mentem haza, azt hittem nincs töltés. Aztán másnap kiderült csak egy bizti ment ki. Nem értettem miért csinál olyan hibát, hogy égve marad a röltésjelző, valaki elmagyarázta de már elfelejtettem. Ugye ahogy írtam a töltésjelző gerjeszt lehet testelés is valahol akár a generátor közelében.

Link to comment
Megosztás:

Ki kéne kapni belőle, le a hátulját, és ha megnézed a forrasztásokat akkor szerintem találsz olyanokat amik ki vannak törve :lol: Amikor éppen érintkezik akkor jó amikor meg egy kicsit nem akkor nem. Meg a csatlakozója is lehet hogy rosszul van fölnyomva. Ha a forrasztásokat nézed, és szétszeded, akkor óvatosan a fóliával mert ha sérül akkor szopacs :P

A a csati biztosan jól van rajta azt néztem de akk lehet az a baj h én azt szétszedtem már egyszer mikor nézegettem hogyan lehetne úgy megledezni h szép legyen :lol: Az a fólia a szalagkábel akar lenni? Óvatosan szedtem szét vigyáztam rá de az akkor ennyire sérülékeny lenne?

Link to comment
Megosztás:

A a csati biztosan jól van rajta azt néztem de akk lehet az a baj h én azt szétszedtem már egyszer mikor nézegettem hogyan lehetne úgy megledezni h szép legyen :lol: Az a fólia a szalagkábel akar lenni? Óvatosan szedtem szét vigyáztam rá de az akkor ennyire sérülékeny lenne?

az :lol: :lol: Nekem elég sok láb körül be volt repedezve a forrasztás, és mutatott is hülyeségeket... -30 -at júniusban :lol: vagy hőmérsékletként " - 3 - " :P Átforrasztás óta jó :lol:

Link to comment
Megosztás:

Enyémnek meg szervós sziszegő hangja van, vagy jobban hasonlít inkább a szekunderlevegő kompresszor hangjához. :lol:

Nekem meg a Karcsi szerint a veszszíjam fütyül, csak én bentről nem hallom, az asszonyt meg nem engedem azért vezetni, hogy meghallgassam a kocsit kivülről. Ránéztem a feszítésre a helyén volt csak nem az új pumpa/feszítő halódik.

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg a Karcsi szerint a veszszíjam fütyül, csak én bentről nem hallom, az asszonyt meg nem engedem azért vezetni, hogy meghallgassam a kocsit kivülről. Ránéztem a feszítésre a helyén volt csak nem az új pumpa/feszítő halódik.

Azt már nyáron megállapítottuk, hogy fütyül valami és akkor is tippeltünk rá. Tudod a várgesztesi talin.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.