Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem is sokkal jobban tetszik a Vekié, pl. Udié, de iszonyat ára van, és ritkább a fehér hollónál.

Igen, a Vectra digit fordulatszámmérője sokkal kellemesebben néz ki.

Persze a Kadett digit a maga idejében elég jó cuccnak számított. Csak ugyebár mai szemmel - jóformán lcd monitorok közt felnőve - ez már divatjaműlt, öregnek néz ki. De ez természetes...idővel az ilyen technikai finomságok is elavulnak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

bar nem igazan ide valo a kerdes, de talan valaki tud segiteni.

Peugeot 406-os gyari Philips 22DC722/65 radios-magno, kijelzo nelkuli, kijelzoje a muszerfalon.

hogyan lehet beallitani, hogy akku csere utan ne kerjen kodot? a kodja ismert nem ezt kell megtalalni

koszonettel

@+

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

bar nem igazan ide valo a kerdes, de talan valaki tud segiteni.

Peugeot 406-os gyari Philips 22DC722/65 radios-magno, kijelzo nelkuli, kijelzoje a muszerfalon.

hogyan lehet beallitani, hogy akku csere utan ne kerjen kodot? a kodja ismert nem ezt kell megtalalni

koszonettel

@+

Nekünk egy zafirában volt ilyen probléma. Bevittük opelékhez, a srác rátett egy sima TID-et, és egy plusz ketyerét amit meg ne kérdezz mi volt. Kiütötte, azóta nem kell neki kód :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

bar nem igazan ide valo a kerdes, de talan valaki tud segiteni.

Peugeot 406-os gyari Philips 22DC722/65 radios-magno, kijelzo nelkuli, kijelzoje a muszerfalon.

hogyan lehet beallitani, hogy akku csere utan ne kerjen kodot? a kodja ismert nem ezt kell megtalalni

koszonettel

@+

Úgy emléxem, Opel rádióknál volt egy olyan módszer erre, hogy miután beírtad a kódot az akku visszatétele után, még egyszer be kellett írni ugyanúgy, és akkor nem kérte többször.

Link to comment
Megosztás:

Úgy emléxem, Opel rádióknál volt egy olyan módszer erre, hogy miután beírtad a kódot az akku visszatétele után, még egyszer be kellett írni ugyanúgy, és akkor nem kérte többször.

a radio most benne van a P406-ban, a kod beirasahoz nincs problema, de mint az Opel GM1300-nak meg kell nyomni bekapcsolaskor egyszerre 2 gombot (majd megirom melyiket, a kezikonyv nincs nalam), es akkor ujra keri a kodot, ami utan nem keri tobbet. bekapcsolaskor ha a kod aktiv, akkor felvillan a "code" felirat, ha nem aktiv, akkor egybol a radio vagy a kazetta szovege jelenik meg.

@+

Link to comment
Megosztás:

Kérdés :rolleyes:

Elektromos lámpaállító Motorhoz van valami műanyag toldalék, amivel meg tudod hosszabbítani a szárakat, mi annak pontos neve?

Nekem Bosch lámpáim vannak benne és nem tudom be rakni a motorokat, mert rövidek a szárak!

Műanyag toldó szár elektromos lámpaállító motorhoz :D

Viccet félre téve. Ha jol emlékszem jopár oldallal ezelőtt már foglalkoztak a témával.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Urak!

Nagy öröm ért ma, beindult az Astra :rolleyes:)))

Végülis nem a riasztó volt a gond, illetve eleinte igen, de az csak az indítómotort nem engedtte forogni, azt a részét kikötöttem.

Vettem bele új gyertyákat, azzal sem akart beindulni, levettem az injektorház fedelét, nyomta a benzint.. nem ez volt a gond.

A pillangószelep alatt viszont állt a víz.... Na öntöttem a pillangóra benzint kannából, aztán addig indítóztam míg beindult... kb 30 másodperc volt.. de olyan hangok meg füst közepette, mint a régi csillagmotoros repülők :D

De azóta pöccre indul, sokkal szebben jár mint eddig, nyomatékosabbnak is tünik, nem fulladozik ha pl alapjáraton, csak kuplunggal tolatok. Eddig ezt nem lehetett. Szóval most új akksi, új gyertyák, tiszta EGR. minden szép és jó, az akksin viszont 14.1 V-ot mérek alapjáraton, és gázra is. nem 14.4 nek kéne lennie?

Mégegyszer köszi a sok jótanácsot, meg agyalást, ötleteket. Valszeg annyi történt, hogy vlami nagyon szar vizes benzint sikerült tankolni.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Urak!

Nagy öröm ért ma, beindult az Astra :lol:)))

Végülis nem a riasztó volt a gond, illetve eleinte igen, de az csak az indítómotort nem engedtte forogni, azt a részét kikötöttem.

Vettem bele új gyertyákat, azzal sem akart beindulni, levettem az injektorház fedelét, nyomta a benzint.. nem ez volt a gond.

A pillangószelep alatt viszont állt a víz.... Na öntöttem a pillangóra benzint kannából, aztán addig indítóztam míg beindult... kb 30 másodperc volt.. de olyan hangok meg füst közepette, mint a régi csillagmotoros repülők :lol:

De azóta pöccre indul, sokkal szebben jár mint eddig, nyomatékosabbnak is tünik, nem fulladozik ha pl alapjáraton, csak kuplunggal tolatok. Eddig ezt nem lehetett. Szóval most új akksi, új gyertyák, tiszta EGR. minden szép és jó, az akksin viszont 14.1 V-ot mérek alapjáraton, és gázra is. nem 14.4 nek kéne lennie?

Mégegyszer köszi a sok jótanácsot, meg agyalást, ötleteket. Valszeg annyi történt, hogy vlami nagyon szar vizes benzint sikerült tankolni.

Az tökéletes. Nekem 13.5 körül van.

Link to comment
Megosztás:

.....

De azóta pöccre indul, sokkal szebben jár mint eddig, nyomatékosabbnak is tünik, nem fulladozik ha pl alapjáraton, csak kuplunggal tolatok. Eddig ezt nem lehetett. Szóval most új akksi, új gyertyák, tiszta EGR. minden szép és jó, az akksin viszont 14.1 V-ot mérek alapjáraton, és gázra is. nem 14.4 nek kéne lennie? ....

nekem 14,4

(a végefelé nézd, az elején még megy az utóizzítás :( )

alapjáraton kuplungal tolatsz? legutóbb akkor tolattam gáz nélkül csak kuplunggal, amikor még süldő koromban a tanulóautón kellett tolatni, nah azon volt emelt alapjárat :lol: 4be a 40-et vitte :lol:

Link to comment
Megosztás:

nekem 14,4
(a végefelé nézd, az elején még megy az utóizzítás :( )

alapjáraton kuplungal tolatsz? legutóbb akkor tolattam gáz nélkül csak kuplunggal, amikor még süldő koromban a tanulóautón kellett tolatni, nah azon volt emelt alapjárat :lol: 4be a 40-et vitte :lol:

Nekem fogyasztók nélkül alapjáraton olyan 14,5-6 környékén mozog. Szerintem ez már nem egészséges.

Mellesleg alapájraton én néha szoktam tolatni, amikor még hideg a motor, akkor simán elbirja sik terepen :D de nagyon ritka esemény. Ahogy megmozdul a lábam a kuplungon, már a másik is mozog a gázon. :D

Link to comment
Megosztás:

helloka!

olyan problémm lenne, hogy iszonyatosan csúnya hangaj lett az autónak, én a generátor csapágyra gyanakszom! tudna nekem segíteni abban hogyan kell azt kicserélni? rajzokkal vagy vmi instrukcióval? mire kell figyelni stb!

előre is köszönöm a segítséget!

üdv: Norbi

Link to comment
Megosztás:

Nekem a multkor befagyott a gázbovden, mert lemostam a motort a műszaki előtt. :lol:

Reggel beinditottam, simán indult. Alapjáraton kitolattam a parkolobol, éss alapjáraton elindultam. Akartam kis gázt adni, és kőkemény volt a gázpedál. :lol:

De mivel nem tudtam félreállni, kettes, hármas, négyes és igy mentem kb 5km-t. Persze miért ne, befigyelt két piros lámpa is. De semmi gond nbem volt, csak kicsit lomhán indultam. Szoval lehet alapjáraton közlekedni. :(

Link to comment
Megosztás:

Nekem a multkor befagyott a gázbovden, mert lemostam a motort a műszaki előtt. :lol:

Reggel beinditottam, simán indult. Alapjáraton kitolattam a parkolobol, éss alapjáraton elindultam. Akartam kis gázt adni, és kőkemény volt a gázpedál. :(

De mivel nem tudtam félreállni, kettes, hármas, négyes és igy mentem kb 5km-t. Persze miért ne, befigyelt két piros lámpa is. De semmi gond nbem volt, csak kicsit lomhán indultam. Szoval lehet alapjáraton közlekedni. :D

dieselnél igen :D de benzinesnél is? sima alapjáraton? kicsit azért kell emelni rajta :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet, sot biztos volt mar szo arrol amirol szeretnek tobbet megtudni....

Nem reg kaptam az Astram, ('95) es egy kicsit zavar hogy a radiom csak gyujtas, illetve jaro motornal megy.

Ugy tudom van egy olyan megoldas hogy direktbe kotni, es akkor ejjel nappal menne ha nem kapcsolom ki, de elvileg kellene lennie egy olyannak is, hogy a gyujtas elforditasa utan ( ACC allapotban asszem) mukodjon a radio. nem tudjatok veetlenul, hogy hol kell atkotni?

Udv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet, sot biztos volt mar szo arrol amirol szeretnek tobbet megtudni....

Nem reg kaptam az Astram, es egy kicsit zavar hogy a radiom csak gyujtas, illetve jaro motornal megy.

Ugy tudom van egy olyan megoldas hogy direktbe kotni, es akkor ejjel nappal menne ha nem kapcsolom ki, de elvileg kellene lennie egy olyannak is, hogy a gyujtas elforditasa utan ( ACC allapotban asszem) mukodjon a radio. nem tudjatok veetlenul, hogy hol kell atkotni?

Udv.

gyári a rádió akkor?

Link to comment
Megosztás:

gyári a rádió akkor?

nem.

vadonat uj.

Atom mindegy hogy gyári vagy nem gyári szerintem. A tápját kell direktbe adni és a gyújtáskapcsolót ebből a körből kiiktatni. Így akkor is van múzik, ha nincs mocijáratás.

dieselnél igen :( de benzinesnél is? sima alapjáraton? kicsit azért kell emelni rajta :lol:

Ha hideg akkor megemeli magának az alapjáratot, akkor lehet hogy elbírja. Nem szereti, de elbírja :lol:

Link to comment
Megosztás:

Atom mindegy hogy gyári vagy nem gyári szerintem. A tápját kell direktbe adni és a gyújtáskapcsolót ebből a körből kiiktatni. Így akkor is van múzik, ha nincs mocijáratás.

Ok, csak én a gyárihoz tudom megnézni a kézikönyvben,h milyen gombokat kell nyomkodni, közben meg gyújtás ráadogatni,h a gyújtásra is bekapcsolodjon a rádió! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet, sot biztos volt mar szo arrol amirol szeretnek tobbet megtudni....

Nem reg kaptam az Astram, ('95) es egy kicsit zavar hogy a radiom csak gyujtas, illetve jaro motornal megy.

Ugy tudom van egy olyan megoldas hogy direktbe kotni, es akkor ejjel nappal menne ha nem kapcsolom ki, de elvileg kellene lennie egy olyannak is, hogy a gyujtas elforditasa utan ( ACC allapotban asszem) mukodjon a radio. nem tudjatok veetlenul, hogy hol kell atkotni?

Udv.

A rádió tápvezetékét ( piros) kell a memória fix tápjára ( általában narancssárga) átkötni. A rádió vezetékeit nézd, mert az autó stekkerében lehet más színű vezeték.

Link to comment
Megosztás:

Ok, csak én a gyárihoz tudom megnézni a kézikönyvben,h milyen gombokat kell nyomkodni, közben meg gyújtás ráadogatni,h a gyújtásra is bekapcsolodjon a rádió! :(

Jaaah... én azthittem az a feladat hogy gyújtáskapcsolótól függetlenül legyen állandó tápja a zenének :lol: Akkor eltévedtem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.