Bálintka 1.6i Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 Úgy érzem kicsit baj van a gyújtásommal.Rángat és néha csak 3 henger megy.Ezt beszéltük múltkor is,de este gondoltam felnyitom az elejét és bele lesek,hátha egy gyertya kábel húz át vagy ilyesmi.Hallgattam szorgalmasan és szikra pattogásra figyeltem fel.Mint amikor a vizes pipa a blokkhoz húz át.Keresni kezdtem a hang után és észre vettem,hogy a gyújtó trafó szigetelt teste és a lemezes mag közt húz át mocskosul.Gondolom ez nem a tuti üzem jele.Szerintetek lehet ez a gond?Csereérett a holmi? Köszi a válaszokat <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 Úgy érzem kicsit baj van a gyújtásommal.Rángat és néha csak 3 henger megy.Ezt beszéltük múltkor is,de este gondoltam felnyitom az elejét és bele lesek,hátha egy gyertya kábel húz át vagy ilyesmi.Hallgattam szorgalmasan és szikra pattogásra figyeltem fel.Mint amikor a vizes pipa a blokkhoz húz át.Keresni kezdtem a hang után és észre vettem,hogy a gyújtó trafó szigetelt teste és a lemezes mag közt húz át mocskosul.Gondolom ez nem a tuti üzem jele.Szerintetek lehet ez a gond?Csereérett a holmi? Köszi a válaszokat <_< Sztem cseréld ki, nem nagy drágaság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 Sztem cseréld ki, nem nagy drágaság. Ja.12- csillagos ég <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 Ja.12- csillagos ég <_< Ezt nem vágom. Én kb. 2 éve cseréltem, mert én is hangokat hallottam belőle (bár még sötétben se láttam, hol szikrázik, és nem is lehetett észrevenni a motor járásán), ha jól rémlik, 7500Ft volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 Ezt nem vágom. Én kb. 2 éve cseréltem, mert én is hangokat hallottam belőle (bár még sötétben se láttam, hol szikrázik, és nem is lehetett észrevenni a motor járásán), ha jól rémlik, 7500Ft volt. Most nbézten a Unixnál. 12. De majd rákérdek.Bár 90%-uk onnan rendeli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Szeptember8, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2010 Van 1 trafóm elfekvőben, érdekel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Szeptember9, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2010 Van 1 trafóm elfekvőben, érdekel? Mondd,milyen összegre gondolsz? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Na, elektromos napfénytető bekötésében kinek van tapasztalata? ;) A rajz és a kábelek szerint kell hozzá fix 12V és gyújtás 12 is, viszont a tetőn nekem csak fix 12 van a lámpánál. Az jó megoldás lehet, ha a fixet Y-ban rákötöm a a motorra gyújtás 12-re is. <_< Vagy mindenképpen fel kell hozni a biztiktől a kapcsolt 12-t? Igaz, hogy most nem kimondottan napfénytetőzős idő van, de jövőre is lesz nyár... :( :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Na, elektromos napfénytető bekötésében kinek van tapasztalata? ;) A rajz és a kábelek szerint kell hozzá fix 12V és gyújtás 12 is, viszont a tetőn nekem csak fix 12 van a lámpánál. Az jó megoldás lehet, ha a fixet Y-ban rákötöm a a motorra gyújtás 12-re is. <_< Vagy mindenképpen fel kell hozni a biztiktől a kapcsolt 12-t? Igaz, hogy most nem kimondottan napfénytetőzős idő van, de jövőre is lesz nyár... :( :wacko: Tulajdonképpen kötheted a fixet oda neki, bár én sem tudom miért kell neki a gyújtás kapcsolt. Lehet bezárni lehet csak a fix-szel, de onnantól már kinyitni nem, csak gyújtásra. Ez ügyben reméljük Brekeke informál, mert Ő kötötte be a sajátjába. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Na, elektromos napfénytető bekötésében kinek van tapasztalata? ;) A rajz és a kábelek szerint kell hozzá fix 12V és gyújtás 12 is, viszont a tetőn nekem csak fix 12 van a lámpánál. Az jó megoldás lehet, ha a fixet Y-ban rákötöm a a motorra gyújtás 12-re is. <_< Vagy mindenképpen fel kell hozni a biztiktől a kapcsolt 12-t? Igaz, hogy most nem kimondottan napfénytetőzős idő van, de jövőre is lesz nyár... :( :wacko: Tulajdonképpen ugyan olyan dupla tápos komfortelektronika van benne, mint az ajtókban. Ugyanazért kell a kapcsolt táp is. Nyugodtan bekötheted a fix tápot a kapcsoltnak is. Én inkább felvittem a kapcsolt tápot, mert vele együtt felhúztam a komfort zárás madzagját is, így a tetőablak is bezáródik az ajtókkal együtt. ;) Mondjuk én egy kicsit kevésnek találtam a lámpa fix tápjának a 0.5-ös vezetékét, de mások szerint elég az neki. Abban viszont nem vagyok biztos, hogy a komfort zárás megy akkor is, ha a kapcsolt táp is jelen van..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Tulajdonképpen ugyan olyan dupla tápos komfortelektronika van benne, mint az ajtókban. Ugyanazért kell a kapcsolt táp is. Nyugodtan bekötheted a fix tápot a kapcsoltnak is. Én inkább felvittem a kapcsolt tápot, mert vele együtt felhúztam a komfort zárás madzagját is, így a tetőablak is bezáródik az ajtókkal együtt. <_< Mondjuk én egy kicsit kevésnek találtam a lámpa fix tápjának a 0.5-ös vezetékét, de mások szerint elég az neki. Abban viszont nem vagyok biztos, hogy a komfort zárás megy akkor is, ha a kapcsolt táp is jelen van..... Aha, köszi. :wacko: Gondoltam, hogy valami ilyen lehet a dolog mögött. Ezek szerint elektromosan nem lesz gond, de a műanyag takaróelemmel még szívni fogok, érzem. Komfort zárás nekem nem lesz, az biztos, legalábbis egyenlőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Aha, köszi. :wacko: Gondoltam, hogy valami ilyen lehet a dolog mögött. Ezek szerint elektromosan nem lesz gond, de a műanyag takaróelemmel még szívni fogok, érzem. Komfort zárás nekem nem lesz, az biztos, legalábbis egyenlőre. Mi a baj a müa takaróval? <_< Tekerős le, kapcsolós fel. Ennyi.... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Mi a baj a müa takaróval? :( Tekerős le, kapcsolós fel. Ennyi.... ;) A cucc amit most megpróbálok berakni egy B Vectráé volt. És a takaró nem kicsit nagyobb mint az Astráé. <_< Lehet, hogy megszívtam?! :wacko: Pedig képen egyformának látszott... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 A cucc amit most megpróbálok berakni egy B Vectráé volt. És a takaró nem kicsit nagyobb mint az Astráé. <_< Lehet, hogy megszívtam?! :wacko: Pedig képen egyformának látszott... :( Hmmm....enyém is B vekiből van. A müa takaróval nem volt gond, a motor viszont farigcsálós Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 Hmmm....enyém is B vekiből van. A müa takaróval nem volt gond, a motor viszont farigcsálós A motort még nem csavaroztam fel, mert most nincs olyan csavarom, csak odapróbáltam a helyére de csont nélkül passzolt. Legalábbis, ahogy néztem. Viszont a müa.takaró az necces, az lehet, hogy feszegetős lesz... Nem csak szélesebb, de hosszabb is. Ki érti? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember11, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2010 A motort még nem csavaroztam fel, mert most nincs olyan csavarom, csak odapróbáltam a helyére de csont nélkül passzolt. Legalábbis, ahogy néztem. Viszont a müa.takaró az necces, az lehet, hogy feszegetős lesz... Nem csak szélesebb, de hosszabb is. Ki érti? :wacko: Nekem nem feküdt fel rendesen a helyére, ezért a motor müa burkolatát kellett kicsit alakítani. <_< A fedél stimmelt, bár nem néztem őket egymáshoz... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Hali. Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, milyen trükkel tudom kiszedni, a vészvillogó kapcsoló izzóját, amit már sikeresen összetörtem <_< De még benne van a foglalatban. Ezt is csak kifelé kell húzni, vagy el is kell csavarni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Hali. Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, milyen trükkel tudom kiszedni, a vészvillogó kapcsoló izzóját, amit már sikeresen összetörtem <_< De még benne van a foglalatban. Ezt is csak kifelé kell húzni, vagy el is kell csavarni? Ki kell forrasztani. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Ki kell forrasztani. <_< Köszi szépen, akkor egy darabig igy marad... Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember12, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2010 Nekem nem feküdt fel rendesen a helyére, ezért a motor müa burkolatát kellett kicsit alakítani. <_< A fedél stimmelt, bár nem néztem őket egymáshoz... :wacko: Kész van. ;) Délurán beraktam a komplett cuccot. A motor simán felment a helyére alakítás nélkül. Viszont a tetőkárpitot meg kellett kissé vágni pár helyen, mert a műanyag panel tényleg nagyobb. De végül helyére került az is, csak egy kicsit eláll oldalt a napellenzők mellett. De az alig látszik, úgyhogy így marad. :o A kapcsolt 12-re is rákötöttem a fix 12-t, így gyújtás nélkül is mozgatható a tető. A komfort zárás bemenete üres maradt, majd később egyszer lehet hogy felhozom a vezérlő jelet a riasztótól meg egy kapcsolt 12-t. Ez egy későbbi projekt. :) Éljen a napfény :( ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Sziasztok! Az autómban valami nagyon okos emberke levágta a rádiócsatikat. Kettőt sikerült keritenem,alsót és a középsőt.Müködik is,csak a kijelzőn nincs semmi. Tudja valaki,hogy tudnék ök.-t csinálni a rádió és a TID között? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Sziasztok! Az autómban valami nagyon okos emberke levágta a rádiócsatikat. Kettőt sikerült keritenem,alsót és a középsőt.Müködik is,csak a kijelzőn nincs semmi. Tudja valaki,hogy tudnék ök.-t csinálni a rádió és a TID között? Vágd el a piros-szürkét, és akkor legalább dátumod lesz <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
vago Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Vágd el a piros-szürkét, és akkor legalább dátumod lesz <_< Dátumom van!A semmit a rádóhoz értettem! Kell még harmadik csatlakozó? Mert van még ott sok vezeték,ami nincs sehova kötve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Dátumom van!A semmit a rádóhoz értettem! Kell még harmadik csatlakozó? Mert van még ott sok vezeték,ami nincs sehova kötve. Egyáltalán olyan típusú a rádiód amelyik tud feliratozni a TIDre? Nekem csak a gyári tudott, amit utólag vettem, annak meg nem is kell, mert saját szép kijelzője van. <_< A kapcs rajz szerint egyébként a rádió és a TID között 3 barna-fehér vezeték van, amik a 17, 18, 19 -es lábakra mennek a rádiónál. Szerintem azok lesznek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Szeptember13, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2010 Akkor végülis indul a kocsi? Menet közben nem szokott lemerülni, akkor ugye töltö a generátor. Amikor nekem halódott az akkum, akkor ha egész héten állt, pénteken már csak nyehe-nyehe, nehezen indult, de indult, mentem pár kiómétert utánna már indult gond nélkül. Csak álló motornál nem szabadott rádiózni, max. pár percig. Nekem 1-2napot áll és lemerül magától, töltővel fél óra alatt maxra lehet tölteni, és megint jó egy két napig. Gondolom haldoklik, de nemtudom milyet vegyek :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts