wookie Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Kb D kadettől egészen a c omegáig bezárólag, ugyanazok a karok, max több kevesebb funkcióval. Suziban meg a lámpakapcsoló is ugyanaz, csak nem állítható rajta a műszerfal háttérvilágítása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Kb D kadettől egészen a c omegáig bezárólag, ugyanazok a karok, max több kevesebb funkcióval. Suziban meg a lámpakapcsoló is ugyanaz, csak nem állítható rajta a műszerfal háttérvilágítása. F Astrába is raktak olyat, ami nem állíthatós. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Kb D kadettől egészen a c omegáig bezárólag, ugyanazok a karok, max több kevesebb funkcióval. Suziban meg a lámpakapcsoló is ugyanaz, csak nem állítható rajta a műszerfal háttérvilágítása. Kadetteknek még nem, úgy rémlik azoknak a vége "L" alakban kajla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Kadetteknek még nem, úgy rémlik azoknak a vége "L" alakban kajla. Valóban, de szerintem úgy értette, hogy benyomható a csatiba a kar és üzemeltetni fogja rendeltetésszerűen, amit kell neki. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Sajnos a gyertyacsere nem volt gyógyír a problémámra, ugyanis: A kocsi nem akar beindulni, azonban ha beindul, akkor 1-2 henger megy, gázadásra lefullad. Azonban ha hagyom, hogy egy kicsit járatni, akkor egy idő után először nomalizálódik majd felpereg a motoralapjárat. Ha valaki találkozott már ilyen hibával, akkor segítséget kérnék. Elvittem szerelőhöz, aki azt mondta, hogy a motorvezérlő egység romlott el, így az cserés. Unixnál, Bárdinál néztem, hogy egy új mennyibe kerül, de nem találtam ilyet. Sejtésem szerint nem lesz occsó mulatság. Annyira nem vészes a dolog, pl. Vaterán 10-15e körül már kapsz hozzá bontottat. A következő számok jók Neked: 16139679, 16149919, 16153729, 16187569, 16183409, 16183419, 16204799. Ezek közül valamelyiket próbáld beszerezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Hello! Tudnak valaki segíteni nekem abban hogy a lambdaszondát ki lehet e mérni multiméterrel hogy jó e? mert már kicsit unom hogy 10 litert fogyaszt az 1.4 8 szelepes autóm meg hogy folyton világít a check engine. köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Hello! Tudnak valaki segíteni nekem abban hogy a lambdaszondát ki lehet e mérni multiméterrel hogy jó e? mert már kicsit unom hogy 10 litert fogyaszt az 1.4 8 szelepes autóm meg hogy folyton világít a check engine. köszi. Korrekt módon szkóppal lehet kimérni, egyrészt mert kapacitív alkatrész, azaz egyenáramú szempontból nem igazán releváns a viselkedése, másrészt mert nem csak a rajta mérhető feszültség számít, hanem a jel változásának a sebessége is. Egyébként milyen körülmények között használod a kocsit? Mert pl. városban rövid távokon, ahol esetleg még a motor se melegszik be rendesen, ott teljesen normális ez a fogyasztás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Hello! Tudnak valaki segíteni nekem abban hogy a lambdaszondát ki lehet e mérni multiméterrel hogy jó e? mert már kicsit unom hogy 10 litert fogyaszt az 1.4 8 szelepes autóm meg hogy folyton világít a check engine. köszi. Eleve ha világít a check engine, akkor meg kéne tudni, hogy miért rinyál a motorvezérlő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
palcsifej Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Annyira nem vészes a dolog, pl. Vaterán 10-15e körül már kapsz hozzá bontottat. A következő számok jók Neked: 16139679, 16149919, 16153729, 16187569, 16183409, 16183419, 16204799. Ezek közül valamelyiket próbáld beszerezni. Az enyémben 16183409-es számmal ellátott volt, és azt ajánlották nekem, hogy lehetőség szerint ugyanilyen számút szerezzek, akkor ezekszerint az általad felsoroltak is megfelelőek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Az enyémben 16183409-es számmal ellátott volt, és azt ajánlották nekem, hogy lehetőség szerint ugyanilyen számút szerezzek, akkor ezekszerint az általad felsoroltak is megfelelőek? Igen, mindegyik C14NZ-hez való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Lehetséges, hogy őrült módon túlgerjeszti önmagát a generátor. Akkor szokott sikítani. köszi a válaszokat foggalmam sincs tulgerjeszti e magát vagy sem de ez a sikitás v fütyülés má durva és arra letem figyelmes h van egy voltmérőm é az eddig 14.2-14.4V környékén mutatott 2 napja csak 13.2V nál mocorog haldoklik a generátorom vagy a diódasor kezd gallyramenni és azér sikithat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Korrekt módon szkóppal lehet kimérni, egyrészt mert kapacitív alkatrész, azaz egyenáramú szempontból nem igazán releváns a viselkedése, másrészt mert nem csak a rajta mérhető feszültség számít, hanem a jel változásának a sebessége is. Egyébként milyen körülmények között használod a kocsit? Mert pl. városban rövid távokon, ahol esetleg még a motor se melegszik be rendesen, ott teljesen normális ez a fogyasztás. Nem városban használom. Országúti fogyasztása is 10 liter városban még több :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Szeptember8, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2012 Eleve ha világít a check engine, akkor meg kéne tudni, hogy miért rinyál a motorvezérlő. Persze hogy tudom. Lambdaszonda keverék túl szegény... és ezért dúsít nekem a kicsike 10 literre állandóan. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Szeptember10, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2012 Az enyémben 16183409-es számmal ellátott volt, és azt ajánlották nekem, hogy lehetőség szerint ugyanilyen számút szerezzek, akkor ezekszerint az általad felsoroltak is megfelelőek? Egy 16204799- es itt pislog az asztalomon ha netán érdekel... én szedtem ki a c14nz-mbol Link to comment Megosztás: More sharing options...
palcsifej Elküldve Szeptember11, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember11, 2012 Egy 16204799- es itt pislog az asztalomon ha netán érdekel... én szedtem ki a c14nz-mbol Privi ment ez ügyben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lazy jack Elküldve Szeptember12, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2012 Sziasztok! Egy hibával kapcsolatban kérném a segítségeteket! Nem indul be az autóm (x16xel), a kulcs elfordítására kb. egy negyedet fordít az indítómotor aztán semmi, utána csak a kattog. Második-harmadik próbálkozásra már nem is fordul az indítómotor, csak kattog. Akksit már töltöttem, cseréltem, próbáltam bikázni másik autóval, de a jelenség ugyanez. Biztosítékok közül egy sincs kiégve. Önindító hiba lehet? Azt figyeltem még meg, hogy nem zümmög a benzinpumpa, mintha megnyekkenne egyszer-egyszer, de az indítózás után, ha jól emlékszem még kb. 1-2mp-ig zümmügni szokott, akkor is, ha nem indult be a motor. Lehet, hogy valami érzékelő érzékeli, hogy rossz a benzinpumpa és letiltja az indítómotort? Vagy éppen azt érzékeli valami, hogy nem teker az önindító és a benzinpumpát tiltja le? Hol lehet a hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember12, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2012 Sziasztok! Egy hibával kapcsolatban kérném a segítségeteket! Nem indul be az autóm (x16xel), a kulcs elfordítására kb. egy negyedet fordít az indítómotor aztán semmi, utána csak a kattog. Második-harmadik próbálkozásra már nem is fordul az indítómotor, csak kattog. Akksit már töltöttem, cseréltem, próbáltam bikázni másik autóval, de a jelenség ugyanez. Biztosítékok közül egy sincs kiégve. Önindító hiba lehet? Azt figyeltem még meg, hogy nem zümmög a benzinpumpa, mintha megnyekkenne egyszer-egyszer, de az indítózás után, ha jól emlékszem még kb. 1-2mp-ig zümmügni szokott, akkor is, ha nem indult be a motor. Lehet, hogy valami érzékelő érzékeli, hogy rossz a benzinpumpa és letiltja az indítómotort? Vagy éppen azt érzékeli valami, hogy nem teker az önindító és a benzinpumpát tiltja le? Hol lehet a hiba? Csapkodd meg kalapáccsal az önindítót. Ha ezután beindul, akkor bendix-et kell javítani az önindítón. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lazy jack Elküldve Szeptember12, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2012 Csapkodd meg kalapáccsal az önindítót. Ha ezután beindul, akkor bendix-et kell javítani az önindítón. Kiderült, hogy mégis akksi gond volt. Ezek szerint 2db akksim is kipurcant. :( Utánanéztem az áramfelvételeknek, ha már "elektronizáltam". Beriasztva kb. 80mA, ebből kb. 60-70mA a riasztó (10-es bizti) és kb.5-10mA a kijelző+rádió (24-es bizti). Ezek vajon normális értékek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember13, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2012 Kiderült, hogy mégis akksi gond volt. Ezek szerint 2db akksim is kipurcant. :( Utánanéztem az áramfelvételeknek, ha már "elektronizáltam". Beriasztva kb. 80mA, ebből kb. 60-70mA a riasztó (10-es bizti) és kb.5-10mA a kijelző+rádió (24-es bizti). Ezek vajon normális értékek? Nagyjából normálisak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lazy jack Elküldve Szeptember13, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2012 Nagyjából normálisak. Ok, köszönöm. Remélem az új akksival tovább fogja bírni beriasztva, mint 1-2 nap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Szeptember13, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2012 Szép estét! C16se motorhoz nincs valakinek kapcsolási rajza a vectra 16.com kívül??? Amin csak c16se rajzok vannak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Szeptember14, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2012 van egy 2002-es astra f classicom. születése óra egy philips rc189 kazis egység van benne. most vettem egy pio 1400 ub -t de a régi fejhez nemtalálom a a kiszedő villát és 2000ftért nem akarok netről rendelni. kérdés, hogyan tudnám kiszedni a villák nélkül? fülpiszkálokkal nemsikerült:D se dróttal, ha valaki tudna segiteni minnél hamarább megköszönném. esetleg ha valahol lehet kapni olcsón 22. vagay 11. kerületben azis jó lenne még. Üdv! bocsi ha rossz helyen kérdezem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember14, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2012 van egy 2002-es astra f classicom. születése óra egy philips rc189 kazis egység van benne. most vettem egy pio 1400 ub -t de a régi fejhez nemtalálom a a kiszedő villát és 2000ftért nem akarok netről rendelni. kérdés, hogyan tudnám kiszedni a villák nélkül? fülpiszkálokkal nemsikerült:D se dróttal, ha valaki tudna segiteni minnél hamarább megköszönném. esetleg ha valahol lehet kapni olcsón 22. vagay 11. kerületben azis jó lenne még. Üdv! bocsi ha rossz helyen kérdezem keress rá gugliban is, lesz róla kép, de annyit segítek hogy bringaküllő megreszelve :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Szeptember14, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2012 köszi, de nincs valami egyszerübb megoldás? mert nincs fölöslegbe küllőm erre:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisszke Elküldve Szeptember14, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2012 jah értem már és hol lehet kapni olyat? bringa bolba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts