Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

Nemrég voltam gázszervizben, mert az egy év alatt két alkalommal nagy terhelés alatt (meredek emelkedő, 3 személy, full csomagtartó) gázszagot lehetett érezni az utastérben.

Elvileg annyit csináltak vele, hogy a reduktorról elvezettek valami csövet, meg egy bilincset cseréltek.

Erre pár napja reggel menet közben kipufogógáz, majd check engine, hibakód alapján négyes henger nem kap gyújtást. Benzinre átváltva marad a gond. Este megnézve helyzet változatlan.

Ma indulás tökéletes, benzinnel szépen megy. Amint átváltott gázra, megint a fenti. Gyorsan visszakapcsoltam benzinre, megjavult. Tökéletesen mentem 10 km-t, próbaképpen átállítottam gázra, pár 100 m-t szépen ment, aztán megint előjött a fenti gond, benzinre visszaváltva megjavult.

Mi a franc van vele? Holnapra volt időpontom a Maxabo-ba, de ha reggel benzinnel nincs baja, akkor megy vissza a gázosokhoz, hogy lesznek szívesek rendbe rakni, mert 18000 km-en nem volt baja, most meg...

Ismerős octaviájával is így járt az elején, neki az egyik gázinjektor halt be. Gondolom nálad a 4-es.

Ha garis akkor szerencséd van, ha meg nem, nem lehet valami drága (redultor, csövek, Ecu, injektorok volt 107e ft)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég voltam gázszervizben, mert az egy év alatt két alkalommal nagy terhelés alatt (meredek emelkedő, 3 személy, full csomagtartó) gázszagot lehetett érezni az utastérben.

Elvileg annyit csináltak vele, hogy a reduktorról elvezettek valami csövet, meg egy bilincset cseréltek.

Erre pár napja reggel menet közben kipufogógáz, majd check engine, hibakód alapján négyes henger nem kap gyújtást. Benzinre átváltva marad a gond. Este megnézve helyzet változatlan.

Ma indulás tökéletes, benzinnel szépen megy. Amint átváltott gázra, megint a fenti. Gyorsan visszakapcsoltam benzinre, megjavult. Tökéletesen mentem 10 km-t, próbaképpen átállítottam gázra, pár 100 m-t szépen ment, aztán megint előjött a fenti gond, benzinre visszaváltva megjavult.

Mi a franc van vele? Holnapra volt időpontom a Maxabo-ba, de ha reggel benzinnel nincs baja, akkor megy vissza a gázosokhoz, hogy lesznek szívesek rendbe rakni, mert 18000 km-en nem volt baja, most meg...

Elvittem a Medic-Car-hoz, a négyes henger injektora meghalt. Szerdán cserélik, ma nem volt nekik.

Örülök, hogy végül is csak ennyi. Ez is egy tapasztalat, hogy ilyenkor kicsi pihenés, aztán ha benzinnel minden rendben, irány a gázos.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Volt egy kis bibim a géppel. Mikor levettem a lábam a gázról akkor a motor elkezdett rángatni. Volt ilyen régebben is, akkor a légszűrőtől az injektroházig vezető cső volt elszakadva. De most nem!

Nézegettem picit a motorteret és találtam a reduktoron egy csavart. Úgy ahogy láttam a reduktoromon 2 csavar van. Az egyik a leeresztő, a másik pedig ez. Gondolom ezzel lehet az LPG mennyiségét állítani, vagyis pontosan a vákuum mértékét.

Na ezt a csavart elsőnek befele csavartam 1 egész menetet. Kipróbáltam a verdát, sokkal jobban ment, de még lehet jobban rángatott motorfékezéskor, mint előtte. Na ez után visszaállítottam eredeti pizicíóba és kifele csavartam egy negyed fordulatot. Ekkor is kipróbáltam és már megszűnt a rángatás. Ja és ma munkába menet nem gyulladt ki annyiszor a motorhiba lámpámmint eddig.

Kérdésem lenne, hogy az a csavar amit most csavargattam az az amire gondolok vagy más?

Elbaszom így a verdát, ha játszok vele?

Ja Lovato a reduktorom és vákuumos.

Link to comment
Megosztás:

Elvittem a Medic-Car-hoz, a négyes henger injektora meghalt. Szerdán cserélik, ma nem volt nekik.

Örülök, hogy végül is csak ennyi. Ez is egy tapasztalat, hogy ilyenkor kicsi pihenés, aztán ha benzinnel minden rendben, irány a gázos.

Látod, mondtam, hogy az egyik injektor halt be.

Megtennéd majd, hogy megkérded mennyibe kerül egy ilyennek a cseréje?(tudom neked garis)

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Volt egy kis bibim a géppel. Mikor levettem a lábam a gázról akkor a motor elkezdett rángatni. Volt ilyen régebben is, akkor a légszűrőtől az injektroházig vezető cső volt elszakadva. De most nem!

Nézegettem picit a motorteret és találtam a reduktoron egy csavart. Úgy ahogy láttam a reduktoromon 2 csavar van. Az egyik a leeresztő, a másik pedig ez. Gondolom ezzel lehet az LPG mennyiségét állítani, vagyis pontosan a vákuum mértékét.

Na ezt a csavart elsőnek befele csavartam 1 egész menetet. Kipróbáltam a verdát, sokkal jobban ment, de még lehet jobban rángatott motorfékezéskor, mint előtte. Na ez után visszaállítottam eredeti pizicíóba és kifele csavartam egy negyed fordulatot. Ekkor is kipróbáltam és már megszűnt a rángatás. Ja és ma munkába menet nem gyulladt ki annyiszor a motorhiba lámpámmint eddig.

Kérdésem lenne, hogy az a csavar amit most csavargattam az az amire gondolok vagy más?

Elbaszom így a verdát, ha játszok vele?

Ja Lovato a reduktorom és vákuumos.

kemény vagy.... :D

én sose nyulnék hozzá....

javaslom, ha már otthon akarod barkácsolni a rendszert keresd fel a www.torzsasztal.hu fórumon az autógáz topikot, ott nagyonsok szagember van, szerintem ők tudnak neked válaszolni....

Link to comment
Megosztás:

figyi,

kicserélted 1-2 hete. azóta jó. nem lámpázik, nem dadog, jön-megy teszi a dolgát.

akkó nem ez vót a baja??? :D

ne bántsd a vasat, jó kocsi az, és mostmá ócsó.....

nekem már több mint 5000 km van a gázszettbe.....

és majdnem 113 ezer az autóba... ( 104 gyel vettem )

Link to comment
Megosztás:

figyi,

kicserélted 1-2 hete. azóta jó. nem lámpázik, nem dadog, jön-megy teszi a dolgát.

akkó nem ez vót a baja??? :D

ne bántsd a vasat, jó kocsi az, és mostmá ócsó.....

nekem már több mint 5000 km van a gázszettbe.....

és majdnem 113 ezer az autóba... ( 104 gyel vettem )

tudod én neked hiszek nem Barnának...

nem taposom mostanában... :D

lehet hogy azért eszik annyit ?? :)

Link to comment
Megosztás:

na, már megint túlvagyok egy tankoláson.

340 km , rengeteg klima, rengeteg szopós dugó, elindul - megáll, klimázva, 6.000 Ft.

9,2L/100 km......

a szintjeladóm egy vicc, csurigtankolásnál is csak 3 led világit, és 160-180 km től már csak a piros :D

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.