Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Autógáz - LPG az Astrában


uhuhu

Recommended Posts

Az utóbbi időben engem is foglalkoztat kicsit a gáztéma.

Csak hát az a 200e kemény magyar forint nem kevés.

Vajon létezik-e ebben is részletfizetési lehetőség?

Valaki, aki jártas a témában?

ha jó, és értelmes szettet épitesz be akkor:

érdemes elötte levizsgáztatni, hogy 2 évig ne kelljen vele törődni 30.000 Ft

235.000 Ft ért építik be nekem a landi renzót

Forgalmi ügyintézés olyan 7.000 Ft

ennyivel számolj....

és még mindig megéri. jobb mint ezt a pénzt eltankolni 1-2 év alatt....

Link to comment
Megosztás:

ha jó, és értelmes szettet épitesz be akkor:

érdemes elötte levizsgáztatni, hogy 2 évig ne kelljen vele törődni 30.000 Ft

235.000 Ft ért építik be nekem a landi renzót

Forgalmi ügyintézés olyan 7.000 Ft

ennyivel számolj....

és még mindig megéri. jobb mint ezt a pénzt eltankolni 1-2 év alatt....

Nekem a jövő héten vizsgázik a kocsi,én meg azon bosszankodtam,hogy ha véletlen

mégis beszereltetném a gázt akkor újra kell vizsgáztatnom az autót a gázzal.Akkor ez

mégsem így van? ;)

Link to comment
Megosztás:

Az utóbbi időben engem is foglalkoztat kicsit a gáztéma.

Csak hát az a 200e kemény magyar forint nem kevés.

Vajon létezik-e ebben is részletfizetési lehetőség?

Valaki, aki jártas a témában?

Mint ha régebben a pécsiek szereltek volna úgy, hogy részletfizetést kapsz, de akkor azzal is számolj, hogy többe fog kerülni.

Link to comment
Megosztás:

Még nem hallottam olyat,hogy gázbeszerelőműhely részletfizetésre

csinálná a melót,de végülis lehetséges!Vagy felveszed máshonnan,úgyis

örelnek most a bankok,ha valaki bemegy hitelért!

Sajna a Bankok mostanában nem akarnak hitelt adni. Vagy csak annak akinek van jó fizetése...

Link to comment
Megosztás:

ha jó, és értelmes szettet épitesz be akkor:

érdemes elötte levizsgáztatni, hogy 2 évig ne kelljen vele törődni 30.000 Ft

235.000 Ft ért építik be nekem a landi renzót

Forgalmi ügyintézés olyan 7.000 Ft

ennyivel számolj....

és még mindig megéri. jobb mint ezt a pénzt eltankolni 1-2 év alatt....

Nem feltétlenül kell Forgalmit cserélni! (Gázbejegyzés a forgalmiba 2300,-Ft.)

Link to comment
Megosztás:

Nekem a jövő héten vizsgázik a kocsi,én meg azon bosszankodtam,hogy ha véletlen

mégis beszereltetném a gázt akkor újra kell vizsgáztatnom az autót a gázzal.Akkor ez

mégsem így van? :lol:

Ha van sorozat engedélye a műhelynek akkor nem kell vizsgáztatni csak belyegyezni a forgalmiba (2300Ft volt tavaly).

Link to comment
Megosztás:

Nekem a jövő héten vizsgázik a kocsi,én meg azon bosszankodtam,hogy ha véletlen

mégis beszereltetném a gázt akkor újra kell vizsgáztatnom az autót a gázzal.Akkor ez

mégsem így van? :lol:

az astra G az sorozatengedélyes sokhelyen....

azt akkor nem kell ujravizsgáztatni....

Link to comment
Megosztás:

mesélek én is :lol:

8 litert eszik ez a dög... a 206 ft gázból

ne akarjatok gázos autót... csak hogy több gáz maradjon nekem :)

ami még érdekes...

reggel kb 3-5 perc jégkaparás.. közben ketyeg a moci...

majd ez a tetű 400m után átkapcsol ;)

gáz hitelre és részletre:

van a kerepesi úton egy mazda szerviz ott is szerelnek gázt ,részletre és talán 0% THM-re

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy érdekes dolgot figyeltem ma meg: hideg motornál mintha valami ütemes csattogást (tá-ti-ti, valami ilyesmi ismétlődik) lehetne hallani a műszerfal mögül. Aztán a pirosnál állva egyszer csak elhallgatott, mintha elvágták volna. Adtam egy kis gázt, és abban a pillanatban átkapcsolt LPG-re.

Nos, mi lehet ez a "csattogás"?

Illetve úgy nézem, lassan megint kezd egy gázinjektor behalni: még hidegen, de már gázzal menve néha meginog az alapjárat. Az előző rossz injektor is így kezdte... (Landi).

Üdv,

Zoli

Link to comment
Megosztás:

tegnap 800 km-t mentem a zafirával, abból kb 500 km-t autópályán, a maradék 300 at közúton....

8,1 liter / 100 km :lol: ;)

Nah látod, ez sem eszik sokat, akkor az én fogyasztásaim sem horror kevesek, pedig a tied 1.8-as 'busz' :)

30Cfokos átkapcsolást csinálták meg neked? Vagy mi lett annak a vége?

Link to comment
Megosztás:

nem, 40 fokos, de reggel olyan 60 foknál vált át....

gondolom valami mellékkörre kötötték, és nehezen jut el oda a melegviz.

amugy nem is vetetem lejjebb, mert amig rendesen fel nem melegszik a viz, addig kicsit rángat, fullad gázon. de ez csak reggel van, és kb 5-10 km en keresztül.

Tesztüzemben figyelem reggel a vizhőmérsékletet, és baromi gyorsan melegszik a viz.

nulla fokos viznél inditva mire kiállok, és becsulkom a kaput addigra 30 fokos a viz, mire kijutok az aszfalt útra addigra 40 fokos, majd 1 km után már 60 fokos, és átvállt.

szerintem nem megyek még másfél - két km-t sem benzinnel. ez ma reggel és tegnap reggel is így volt....

Link to comment
Megosztás:

nem, 40 fokos, de reggel olyan 60 foknál vált át....

gondolom valami mellékkörre kötötték, és nehezen jut el oda a melegviz.

amugy nem is vetetem lejjebb, mert amig rendesen fel nem melegszik a viz, addig kicsit rángat, fullad gázon. de ez csak reggel van, és kb 5-10 km en keresztül.

Tesztüzemben figyelem reggel a vizhőmérsékletet, és baromi gyorsan melegszik a viz.

nulla fokos viznél inditva mire kiállok, és becsulkom a kaput addigra 30 fokos a viz, mire kijutok az aszfalt útra addigra 40 fokos, majd 1 km után már 60 fokos, és átvállt.

szerintem nem megyek még másfél - két km-t sem benzinnel. ez ma reggel és tegnap reggel is így volt....

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Végig olvastam az eddigi összes hozzászólást.

December 14-én nekem is gázrendszert szerelnek az autóba. (Astra Z14XEP)

Nekem a lengyel GAZ TECH (lengyel nyelv, de átváltható angolra) rendszert ajánlották. Már 8 kb. éve foglalkozik gázrendszerek beszerelésével a gyöngyösi 5R Autógáz, és az eddigi tapasztalatok alapján az olasz rendszerek problémái miatt tértek át erre a rendszerre. Kevesebb garanciális javításra van így szükségük.

Szereltetett valaki ilyen rendszert? Egyébként a váltási melegvizes rendszer 10 fokonként állítható, (20, 30, 40 fok) én 30 fokra állíttatom.

A tanksapkába beszerelést nem javasolják a rozsdásodás, gyenge mechanikai felfogatás miatt.

Mi a véleményetek?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Végig olvastam az eddigi összes hozzászólást.

December 14-én nekem is gázrendszert szerelnek az autóba. (Astra Z14XEP)

Nekem a lengyel GAZ TECH (lengyel nyelv, de átváltható angolra) rendszert ajánlották. Már 8 kb. éve foglalkozik gázrendszerek beszerelésével a gyöngyösi 5R Autógáz, és az eddigi tapasztalatok alapján az olasz rendszerek problémái miatt tértek át erre a rendszerre. Kevesebb garanciális javításra van így szükségük.

Szereltetett valaki ilyen rendszert? Egyébként a váltási melegvizes rendszer 10 fokonként állítható, (20, 30, 40 fok) én 30 fokra állíttatom.

A tanksapkába beszerelést nem javasolják a rozsdásodás, gyenge mechanikai felfogatás miatt.

Mi a véleményetek?

Hát próba szerencse.

Árban mennyit mondtak?

Link to comment
Megosztás:

Hát próba szerencse.

Árban mennyit mondtak?

Hát nem a legolcsóbbak: 205 ezer Ft

Ebben benne van az 53 l pótkerék tartály, szintjelző.

De nincs rá sorozat engedély (Egyedi terv 6000 Ft + még az engedélyeztetés)

Azért őket választottam, mert fontos a 2 év garancia és hogy helyben van (Gyöngyös).

Link to comment
Megosztás:

Hát nem a legolcsóbbak: 205 ezer Ft

Ebben benne van az 53 l pótkerék tartály, szintjelző.

De nincs rá sorozat engedély (Egyedi terv 6000 Ft + még az engedélyeztetés)

Azért őket választottam, mert fontos a 2 év garancia és hogy helyben van (Gyöngyös).

LandiRenzo árkategória.

Nekem is ekkora tartályom van.

Ha meglesz, majd számolj be.

Link to comment
Megosztás:

LandiRenzo árkategória.

Nekem is ekkora tartályom van.

Ha meglesz, majd számolj be.

Mindenképpen beszámolok róla.

A tulaj azt mondta, hogy kérésre bármilyen rendszert beszerelnek. Nekik az a céljuk, hogy minél kevesebb garanciális problémájuk legyen, így tudnak új autót beszerelni. Már pedig az olasszal 1 éven belül gyakran injektor probléma van, garanciális időn túl pedig sűrűbben.

Majdnem 1 hónap a várakozási idő.

Végül is az Astrámat is lengyelek szerelték össze, a Gas Tech 700-as kitjük pedig korrektnek tűnik.(injektor 2 ohmos; 1,4 ms reakcióidővel)

Link to comment
Megosztás:

Mindenképpen beszámolok róla.

A tulaj azt mondta, hogy kérésre bármilyen rendszert beszerelnek. Nekik az a céljuk, hogy minél kevesebb garanciális problémájuk legyen, így tudnak új autót beszerelni. Már pedig az olasszal 1 éven belül gyakran injektor probléma van, garanciális időn túl pedig sűrűbben.

Majdnem 1 hónap a várakozási idő.

Végül is az Astrámat is lengyelek szerelték össze, a Gas Tech 700-as kitjük pedig korrektnek tűnik.(injektor 2 ohmos; 1,4 ms reakcióidővel)

az az igazság, hogy ha sokat olvasgatsz fórumokat akkor rájössz, hogy mindszar.

rengeteget fikázzák a lengyel szettet, én az első zafirába is azért nem azt választottam. elindultam az olasz felé, mert az jó. jó a francokat. azt is fikázzák, sok baj van vele.

áááááááá, nincsigazság :lol:

amugy szerintem tök mindegy mit szereltetsz bele, minddel lesz baj, mint mindennel amit utólag kókányolnak bele egy autóba amibe ez a cucc nincs beletervezve....

ha meg müködik akkor meg mind jó ;)

az olasz szettek felé meg azért hajlik a mérleg, mert talán azt jobban ismerik szerte a világon, és talán ha beszarik valahol vidéken - külföldön elöbb tudsz hozzáértőt találni mint más termékekhez.....

Link to comment
Megosztás:

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.