Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Campo


nagy istván

Recommended Posts

Ja és ez lehetne a (utolsó) vészmegoldás.

http://szalmaepitok....0130221_001.jpg

http://szalmaepitok....0130221_002.jpg

http://szalmaepitok....0130221_003.jpg

Elméletileg a hajtását nemrég cserélték egy ugyanilyen korú donorból, kézi féltengelyzár, szervókormány, egy nem rávaló doboz, rozsda és horpadás.

A vésztartalékot szerintem ne vedd meg. Nekem úgy tűnik, hogy a plató nincs egyvonalban a fülkével, vagyis már el van görbülve az alváz.

Ez tipikus hibája a pickupoknak. Túlterhelik, rozsdás is aztán csodálkoznak, hogy eltörik az alváz.

Akárhogy is döntesz az alvázat jól nézd meg, mert előszeretettel hegesztgetik, ha eltörik.

Az alváz furatain is nyúlj be, akkor meg lehet érezni, ha már belülről is hullik szét a rozsdától.

Link to comment
Megosztás:

A tükröket mi lelte a narancssárgán? Mert azok tuti nem gyáriak...

(Oké, ilyen kategóriájú autónál viszonylag kevés a jelentősége mert az ember nem Operába jár vele, de mivel mindkét oldali külső tükör ki van cserélve, bennem rögtön az merült fel hogy csak tán nem azért mert borult az autó és a gyáriak összetörtek? És akkor ezért van újra is fújva... bár lehet hogy csak rémeket látok)

Link to comment
Megosztás:

Úgy látom, hogy a narancs a befutó :) Van mire alkudni az biztos, ami nekem még feltűnt, hogy a kipufogó folytó szelepen nincs rajta a vákumcső, azt nekem is le kellett vakolnom, mert gondolt egyet és állandóan elzárt. Nekem 93-as van, de a plató sem és a hűtőm sem ilyen. 2001-esben láttam ilyen műanyag fedelű hűtőt, a tükröket meg max pannóniára tenném fel :D Egyébként ha kis pénzért meg lehet szerezni, és van hely, idő és pénz kipofozni, akkor gatyába lehet azért rázni. A sárvédőt én helyből kicserélném. 6600 Ft volt darabja, azt hiszem a fékmester.hu-n, én is kicseréltem őket. Az alváz a buktatója, a típusnak, nekem is meg kellett oldani :( Ha valakinek alvázas problémája lenne, privátba adok tippet a dupla kabinos campohoz.

Link to comment
Megosztás:

Majdnem elfelejtettem a platót... abból egy tábla lemez, és 6 méter zártszelvény hiányzott, annyival pótoltuk a kirohadt részeket... 150ezer forint a bontóban egy lakatolt plató... nagyjából tizede annyiból hoztuk ki a javítást itthon... ebben az árkategóriában sajnos megviselt darabokat lehet találni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mint új campo tulajdonos írok a fórumra. (Én vettem meg a kéket.....:) ) Eddig jónak tűnik a verda, de majd később tüzetesebben is átvizsgáljuk. Addig is olaj+szűrők csere + vezérlés és vízpumpa. Tud valaki ehhez a típushoz (1995, 4x2 TD) szervízkönyvet szerezni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mint új campo tulajdonos írok a fórumra. (Én vettem meg a kéket..... :) ) Eddig jónak tűnik a verda, de majd később tüzetesebben is átvizsgáljuk. Addig is olaj+szűrők csere + vezérlés és vízpumpa. Tud valaki ehhez a típushoz (1995, 4x2 TD) szervízkönyvet szerezni?

Szevasz campoMan!

Nekem elég rég campom van, de még igy is érnek meglepik!

Szervízkönyvet én sem tudok, de sok jó és olcsó cuccot lehet beszerezni a nordsee KFT-n keresztül.

A filtermester-nél is sok minden megrendelhető. Én most ujítottam fel az elejét fulra 50 e ért új féltengejel együtt házilag! Nem ördöngösség!!

Kerékcsavar az bízony próbára tesz!!!!

Üdv tatus

Link to comment
Megosztás:

Ja és ez lehetne a (utolsó) vészmegoldás.

http://szalmaepitok....0130221_001.jpg

http://szalmaepitok....0130221_002.jpg

http://szalmaepitok....0130221_003.jpg

Elméletileg a hajtását nemrég cserélték egy ugyanilyen korú donorból, kézi féltengelyzár, szervókormány, egy nem rávaló doboz, rozsda és horpadás.

szia!

szerintem ne kapkod el a vásárlást!

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-campo-pick-up-4x4-di-1-hand/165759730.html?lang=dehttp://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-campo-pick-up-4x4-di-1-hand/165759730.html?lang=de

http://kocsi.ro/autok/opel/campo

ismerd meg!

csak 4x4 et vegyél szerintem!

mindent kibír ha zsírozod és utánahúzol !

kb 10 év tapasztalat.

üdv tatus

Link to comment
Megosztás:

Szevasz campoMan!

Nekem elég rég campom van, de még igy is érnek meglepik!

Szervízkönyvet én sem tudok, de sok jó és olcsó cuccot lehet beszerezni a nordsee KFT-n keresztül.

A filtermester-nél is sok minden megrendelhető. Én most ujítottam fel az elejét fulra 50 e ért új féltengejel együtt házilag! Nem ördöngösség!!

Kerékcsavar az bízony próbára tesz!!!!

Üdv tatus

Üdv Tatus! Mit takar a full? fékkel együtt, vagy a féltengely kapcsoló is vagy hogyan, mert én ismét a féltengely kapcsolóval küzdök, felhívtam pár helyet, dehát nem olyanok az árak, mint a madaras teszkóba (Nálunk az árak a földön járnak...) most talán némi hegesztgetéssel, meg köszörülgetéssel áthidaltuk valamennyire a problémát, de előbb utóbb ebből csere lesz sajnos... Ami számomra rejtély még, az a vákum rendszer, plusz a fékrásegítő, az sem akar nekem valahogy tökéletesen működni, valamint amit végképp nem tudok hová tenni, az az h elsőbe világít a tolatólámpám, ha lehúzom a gombáról a vezetékeket, akkor is... Kerékcsavart én Kecelen találtam, igaz Trooperé, de tök ugyan az... jah és bontott, de teljesen jól mozgatható.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Üdv Urak és márkatársak !

Tanácstalan vagyok , hátha nektek van ,,,, Hátsó hajtású Campom van . Vizsga előtt kicseréltem az összes kitámasztót , meg a bal külsö csuklót . Ezután beállítattam a futóművet műszeresen . A vizsga csont nélkül sikerült ( 19 éves őnagysága ) . Azóta időnként erőteljesen balra húz , ellen kell tartani .Máskor teljesen jól fut egyenesen . Minden meg lett rázva , nem lóg semmi , nem ragad a fék , guminyomás jó . Mit tanácsoltok , mit nézzek még meg ?

Amúgy 405e Km van a szekérben , olajat nem eszik . A rozsda meg kézben tartható .

Link to comment
Megosztás:

Hali

Szia ! Ma nem vagyok jóba az elektronokkal . Az egyik levél elment az első mondat után , a következö , a javítás meg elszállt a nagy semmibe.

Az elszálltba azt írtam , hogy mire gondolsz a torony gumival ? Ez torziós elejű , hátsó hajtás (4JA1) . A lengőkar szilenteket is néztük , különös lógás nem volt észlelhető . A stabilizáló rúdnál ( alsó trapéz és a váz között ) van egy kis mozdulás talán , ott ki van verődve az egyik gumipogácsa egy kicsit . - Estleg még a téli gumikra gondolok , mert november vége óta az van fenn , lassan lecserélem a nyárira . Eléggé tanácstalan vagyok .

üdv , karcsi

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Tegnap én is megvettem egy Campo-t. Köszönöm az eddigi segítségeket, hozzászólásokat. Most folyik az állapotfelmérés helyrehozás. A kipufogót már javítják. Azthiszem tanácsokért, tapasztalatokért fogok még kérdezősködni. Például a vákuum csövek ezen is repedeznek szépen. Találtam egy ilyet:

http://bolthely.hu/szilikon/id/00074___216_4x9_mm-es_szilikon_cso

Szerintetek ez alkalmas lehet a vákuum csöveket lecserélni?

Üdv, Mohikán.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Urak és márkatársak !

Tanácstalan vagyok , hátha nektek van ,,,, Hátsó hajtású Campom van . Vizsga előtt kicseréltem az összes kitámasztót , meg a bal külsö csuklót . Ezután beállítattam a futóművet műszeresen . A vizsga csont nélkül sikerült ( 19 éves őnagysága ) . Azóta időnként erőteljesen balra húz , ellen kell tartani .Máskor teljesen jól fut egyenesen . Minden meg lett rázva , nem lóg semmi , nem ragad a fék , guminyomás jó . Mit tanácsoltok , mit nézzek még meg ?

Amúgy 405e Km van a szekérben , olajat nem eszik . A rozsda meg kézben tartható .

Üdv! Én megnézném még a laprugó szilentjeit, rugó nyolcasokat, nekem is kivannak, és nálam is előfordul h néha kicsit keresztbe jár a hátsó híd, persze ez csak miliméteres dolog, de a kormányon észrevenni. Most fogok csapokat és szilenteket is cserélni, ami még észrevehető volt, nekem az első gömbfejek is kivoltak, a trapézkarnál, ezek cseréje után észrevehetően egyenesebben megy. nem gondoltam volna, hogy a minőségi német Meyle gömbfej 12ezer kilómétert bír ki, utána meg ki akar esni a kerék...

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Én megnézném még a laprugó szilentjeit, rugó nyolcasokat, nekem is kivannak, és nálam is előfordul h néha kicsit keresztbe jár a hátsó híd, persze ez csak miliméteres dolog, de a kormányon észrevenni. Most fogok csapokat és szilenteket is cserélni, ami még észrevehető volt, nekem az első gömbfejek is kivoltak, a trapézkarnál, ezek cseréje után észrevehetően egyenesebben megy. nem gondoltam volna, hogy a minőségi német Meyle gömbfej 12ezer kilómétert bír ki, utána meg ki akar esni a kerék...

Szia ! Köszönöm az ötletet , lehet hogy az eb itt van elhantolva . Nyomvályús úton jön főleg elő , ahogy mostanában megfigyeltem . Ha a platón van 4-5q , akkor sokkal jobb a helyzet . Sokat mentem mostanában hóátfúvásokban , akkor nem nagyon észleltem .- A kitámasztókat kb 20ekm után kellett cserélnem , ki voltam akadva miatta . ( JAPANPARTS volt ) .Hol vetted a szilenteket , kb mi az ára ?

Kell hozzá célszerszám ?

Üdv Karcsi

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.