Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Tudom, hogy arra gondolt, csak tovább ragoztam, hogy milyen dolgok vannak még.

Minden kiskaput kell tudni, hogy hol lehet száguldozni :D ;)

Itt van egy olyan 60as tábla a 47-esen, ami egy építkezés bekötőútja előtt van, tehát kb 3m-ig hatályos, utána a bekötőút feloldja. Feloldja? :blush: Mi számít kereszteződésnek? B)

Link to comment
Megosztás:

Itt van egy olyan 60as tábla a 47-esen, ami egy építkezés bekötőútja előtt van, tehát kb 3m-ig hatályos, utána a bekötőút feloldja. Feloldja? ;) Mi számít kereszteződésnek? B)

Az a logikája a dolognak, hogy ha onnan kanyarodtál ki, akkor nem tudhatod és nem is kell tudnod, hogy milyen tábla volt lejjebb. Elvileg akármilyen kis földút ami belemegy abba az útba feloldja. Annyi, hogy azt hiszem meg is van határozva, hogy hány méternyi darab számít útnak, azt hiszem talán 30 méter, de javítsatok ki.

Ezalól természetesen a zónás táblák kivételek, de az már más tészta.

De amúgy igen, sok helyen csak pár méterig hatályos. Érden van egy 40-es tábla, ami a sarokra van kitéve egy gyalogátkelőhely miatt és utána egyből egy utca. Gyakorlatilag a gyalogátkelőhelyre érvényes csak.

Link to comment
Megosztás:

csak kiépített út számít annak

józsibácsi szántóföldjére kitaposott kerékvágás földút nem ;)

A multkor láttam egy előzni tilos táblát 5 méterre a T-alakú útkeresztezéstől. Én a T-szára felől jöttem. Hogy mi értelme volt, ma se értem. B) Sok helyen olyan táblarengeteg van, hogy ember legyen a talpán aki időben értelmezni tudja őket. Aztán ha megbújik közöttük egy 30-as tábla, akkor lehet nagyot szo@ni.

Link to comment
Megosztás:

A multkor láttam egy előzni tilos táblát 5 méterre a T-alakú útkeresztezéstől. Én a T-szára felől jöttem. Hogy mi értelme volt, ma se értem. B) Sok helyen olyan táblarengeteg van, hogy ember legyen a talpán aki időben értelmezni tudja őket. Aztán ha megbújik közöttük egy 30-as tábla, akkor lehet nagyot szo@ni.

Igen Én is ezt szoktam figyelgetni....és nekünk mit tanítanak...kerülni kell a táblával történő "erdősítést" az út mentén... ;)

Link to comment
Megosztás:

És az miért van hogy tábla szerint a IV. kerülteben a Baross u. végén elsőbbséget kell adni annak aki a behajtani tilosból jön? B) meg hogy a pesti rakparton a forgalom elől elzárt területen 3-3 méterre minden útfélétől áll egy lámpa, és jelez mindenkinek mindent, de ember nem tudta még megmondani h az kinek is volt szánva. Próbáljon meg az ember közlekedni a városban ;) Fater előző melóhelyénél volt egy építkezés ahol a sarkon lévő behajt.tilos táblát lekapták, mert útban volt, építkezés vége-tábla vissza = pofával visszafelé beállítva. Annak jelezte h nem behajtani aki az egyirányúból jött ki. A lakók megfordították, a tökik kijöttek egy héttel később és visszafordították, mert az ő papírjukon az úgy van. Megkérdeztük ennek mi értelme. A válasz: " látom h hülyeség, de a papíromon ez van, nekem így kell kitenni..." Jópofa szabályok... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Az még "oké", hogy az eredeti ECU tartalmat lehúzzák a diag csatin keresztül (bár nekem ez is új), de azért azt megnézném, hogy az EPROM-ra hogy tolják vissza a módosítottat ugyanezen a csatornán... B)

Na meg az is érdekes, hogyan hoznak ki akár 40%-os teljesítmény növekedést.

Link to comment
Megosztás:

Tudom, hogy arra gondolt, csak tovább ragoztam...

Nem is te lennél. :blush: :D

Nem is fogok én se az SE-sítéssel vacakolni. B) :lol:

C30SE? Abban pedig nagy a ménes... ;)

Link to comment
Megosztás:

Egészen pontosan mi történt? ;)

Másodszorra szívom meg, hogy a legmenôbb helyen vásárolt alkatrész nem talál. Amióta megvan az autó a vezérlés felöli oldalon szivárog az olaj. Mult Szerdán volt cserélve fôtengely szimering. Aztán csak folyt az olaj, akkor lett új karter tömítés ami látszólag talált, azaz csak talált volna. Autó szétbontva minden elôkészítve, -már már egy szebb jövô képe lebegett elöttem- kéne betenni a rohadt tömítést az persze 5cm rövidebb. Akkor szépen bocsánatot kértünk a régitôl azt gányoljad vissza. Egész zsír lenne de csak nem 100% s sztem nincs is ahogy az legyen. Le nem tudom írni mit éreztem és mit érzek most is....kb mint Sanci az önindító mocival...most fekszem le s alszom, holnaptól az sem nem érdekel ha az egész olaj elfolyik... B)

Link to comment
Megosztás:

Másodszorra szívom meg, hogy a legmenôbb helyen vásárolt alkatrész nem talál. Amióta megvan az autó a vezérlés felöli oldalon szivárog az olaj. Mult Szerdán volt cserélve fôtengely szimering. Aztán csak folyt az olaj, akkor lett új karter tömítés ami látszólag talált, azaz csak talált volna. Autó szétbontva minden elôkészítve, -már már egy szebb jövô képe lebegett elöttem- kéne betenni a rohadt tömítést az persze 5cm rövidebb. Akkor szépen bocsánatot kértünk a régitôl azt gányoljad vissza. Egész zsír lenne de csak nem 100% s sztem nincs is ahogy az legyen. Le nem tudom írni mit éreztem és mit érzek most is....kb mint Sanci az önindító mocival...most fekszem le s alszom, holnaptól nem érdekel ha az egész olaj elfolyik sem... ;)

Nekem meg arra nem tudják a megoldást, hogy miért tiszta olaj az egész váltó. Csurom olaj, úgy ahogy van. Szerintem valahol ott folyik el az olaj a motorból. Már 1,5 liter olajat megevett, 9500km alatt. Most éppfogy a nívó alsó jelzésénél van a szint. B)

Link to comment
Megosztás:

Nálam nem a mennyiséggel van a baj, minimális, csak nem tudok szabadulni a dzsuvától... B)

szerk: Vigasztal, hogy minden beavatkozás után minimum megfelezôdik a szivárgás mértéke. Mostmár csak 1 helyen szivárog, közvetlenül a vezérlés alatt, az olajtekknô keskeny részét tartó 2 csavarnál a bölcsô fölött.

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg arra nem tudják a megoldást, hogy miért tiszta olaj az egész váltó. Csurom olaj, úgy ahogy van. Szerintem valahol ott folyik el az olaj a motorból. Már 1,5 liter olajat megevett, 9500km alatt. Most éppfogy a nívó alsó jelzésénél van a szint. B)

Váltó felöli fôtengely szimering??? ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.