Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Értem. Most ZAP 80Ah, 700 AEN 12V van benne. A 800A mennivel keményebb mint a 700...egyáltalán észrevehető?

Elmondom mi van.

A 700-800 Amper az az indítóáram aminek a felvételét egy adott pillanatban az akku még elviseli. A 80 Ah meg azt jelenti, hogy pölö 1Ampert 80 órán keresztül tud biztosítani mielőtt lemerülne. 2 Ampert 40órán át....stb...stb.

Link to comment
Megosztás:

Olyan használt autó nincs amire nem kell költeni, legfeljebb a nepper ezt mondja, és az új gazdi meg elhiszi. 600-ért vettem 2 éve, eddíg úgy 500-körül költöttem rá. De ezzel menjünk átt az egyébbe.

Olvasd el még egyszer mit írtam! Én pl 310-ért vettem és kb 100-at költöttem rá (majd most jön vezérlés hátsó kipuf, olaj, nyáron meg leváltom G-re) ! Azért az enyhe túlzást hogy veszek durván 500-ért majd 1 hónap után 600k költök rá!:lol:

Link to comment
Megosztás:

Olvasd el még egyszer mit írtam! Én pl 310-ért vettem és kb 100-at költöttem rá (majd most jön vezérlés hátsó kipuf, olaj, nyáron meg leváltom G-re) ! Azért az enyhe túlzást hogy veszek durván 500-ért majd 1 hónap után 600k költök rá!:lol:

Filozófia kérdése!

Én tudom , hogy hová akarok eljutni, és milyen áron.

Arról már nem is beszélve, hogy én nem kívánom leváltani egy G-re, mert 3 évig olyanom is volt.

Link to comment
Megosztás:

Olvasd el még egyszer mit írtam! Én pl 310-ért vettem és kb 100-at költöttem rá (majd most jön vezérlés hátsó kipuf, olaj, nyáron meg leváltom G-re) ! Azért az enyhe túlzást hogy veszek durván 500-ért majd 1 hónap után 600k költök rá!:lol:

Nézd, megvettem a kocsit kopott gumi volt rajta, nem adtak hozzá téli gumit. Kapásból alsó hangon 100ezer a 8 gumi+ 4 acél felni. A féket nem látod megvételkor, megbontáskor kiderül, hogy cserére szorul az is alsó hangon 40-50 ezer. A vezérlés csere evidens, olaj-szűrők cseréje, esetleg hűtőfolyadék az még min. 50 ezer. Eddíg 200ezer, és még nem is ment a kocsi+ mindenből a legolcsóbbat vettem. Egy-két kényelmi extra, elektromos ablakemelő, tükör, óracsere, szönyeg, üléshuzat, kormányvédő, kiégett izzók pótlása..stb...stb mind-mind pénzbe kerül. Biztos hogy a kasztnin is van javítani való, akkor már ezt fényezni is illik, ez sem olcsó. Ekkor a kocsinak még semmi hibája nem volt, bejön egy-két javítás, máris duplázódik a kocsi "értéke". Ott a rengeteg csapágy, szimering, lengéscsillapító, szilent, gumiharang.....stb...stb. ami vásárláskor nem látszik, megbontáskor, vagy később jön elő, hogy cserélni kell. Én nem hiszek az "ebbe csak tankolni kell" használt autóba. A motort még nem is néztük , gyertyák, elöregedett kábelek, csöpögő karter megint plussz kiadás. Vagy megveszed, beülsz, és megy ameddig megy. :) Ha meg eladod akkor ne foglalozz vele, majd a következő gazdi. :lol: Én hosszútávra terveztem a kocsival.

Link to comment
Megosztás:

Nézd, megvettem a kocsit kopott gumi volt rajta, nem adtak hozzá téli gumit. Kapásból alsó hangon 100ezer a 8 gumi+ 4 acél felni. A féket nem látod megvételkor, megbontáskor kiderül, hogy cserére szorul az is alsó hangon 40-50 ezer. A vezérlés csere evidens, olaj-szűrők cseréje, esetleg hűtőfolyadék az még min. 50 ezer. Eddíg 200ezer, és még nem is ment a kocsi+ mindenből a legolcsóbbat vettem. Egy-két kényelmi extra, elektromos ablakemelő, tükör, óracsere, szönyeg, üléshuzat, kormányvédő, kiégett izzók pótlása..stb...stb mind-mind pénzbe kerül. Biztos hogy a kasztnin is van javítani való, akkor már ezt fényezni is illik, ez sem olcsó. Ekkor a kocsinak még semmi hibája nem volt, bejön egy-két javítás, máris duplázódik a kocsi "értéke". Ott a rengeteg csapágy, szimering, lengéscsillapító, szilent, gumiharang.....stb...stb. ami vásárláskor nem látszik, megbontáskor, vagy később jön elő, hogy cserélni kell. Én nem hiszek az "ebbe csak tankolni kell" használt autóba. A motort még nem is néztük , gyertyák, elöregedett kábelek, csöpögő karter megint plussz kiadás. Vagy megveszed, beülsz, és megy ameddig megy. :) Ha meg eladod akkor ne foglalozz vele, majd a következő gazdi. :lol: Én hosszútávra terveztem a kocsival.

Szívemből szóltál testvééér!

Van aki mindezt már megtanulta, és van aki ezután fogja! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nézd, megvettem a kocsit kopott gumi volt rajta, nem adtak hozzá téli gumit. Kapásból alsó hangon 100ezer a 8 gumi+ 4 acél felni. A féket nem látod megvételkor, megbontáskor kiderül, hogy cserére szorul az is alsó hangon 40-50 ezer. A vezérlés csere evidens, olaj-szűrők cseréje, esetleg hűtőfolyadék az még min. 50 ezer. Eddíg 200ezer, és még nem is ment a kocsi+ mindenből a legolcsóbbat vettem. Egy-két kényelmi extra, elektromos ablakemelő, tükör, óracsere, szönyeg, üléshuzat, kormányvédő, kiégett izzók pótlása..stb...stb mind-mind pénzbe kerül. Biztos hogy a kasztnin is van javítani való, akkor már ezt fényezni is illik, ez sem olcsó. Ekkor a kocsinak még semmi hibája nem volt, bejön egy-két javítás, máris duplázódik a kocsi "értéke". Ott a rengeteg csapágy, szimering, lengéscsillapító, szilent, gumiharang.....stb...stb. ami vásárláskor nem látszik, megbontáskor, vagy később jön elő, hogy cserélni kell. Én nem hiszek az "ebbe csak tankolni kell" használt autóba. A motort még nem is néztük , gyertyák, elöregedett kábelek, csöpögő karter megint plussz kiadás. Vagy megveszed, beülsz, és megy ameddig megy. :lol: Ha meg eladod akkor ne foglalozz vele, majd a következő gazdi. :lol: Én hosszútávra terveztem a kocsival.

Pedig van ilyen.

Az enyém ilyen volt. Mikor megvettem jó gumikkal, hibátlanul, csak egy garnitura téli gumit vettem rá felnivel együtt 20 ezerért. Hála Mantás Lacinak. Most is azok a gumik vannak fenn, még ezt a telet kibirják. 30 ezer km. el utána volt vezérléscsere. 10 ezrenként olaj, és szűrő. Néhány apróság, pl. izzítógyertyák, amikor már két éve nálam volt. És hozzá kell tennem, napi használatban van télen nyáron. 110 ezret mentem vele a három év alatt. Persze fékbetét elöl. hátul.

Ennyi amit muszáj volt. A fóliázás, elektromos ablak, tolatóradar nem ebbe a kategóriába tartozik.

Szoval ki lehet fogni. Igaz ezt 900 ezerért vettem, 2007 szeptemberében. Nem volt 11 éves akkor.

Link to comment
Megosztás:

Nézd, megvettem a kocsit kopott gumi volt rajta, nem adtak hozzá téli gumit. Kapásból alsó hangon 100ezer a 8 gumi+ 4 acél felni. A féket nem látod megvételkor, megbontáskor kiderül, hogy cserére szorul az is alsó hangon 40-50 ezer. A vezérlés csere evidens, olaj-szűrők cseréje, esetleg hűtőfolyadék az még min. 50 ezer. Eddíg 200ezer, és még nem is ment a kocsi+ mindenből a legolcsóbbat vettem. Egy-két kényelmi extra, elektromos ablakemelő, tükör, óracsere, szönyeg, üléshuzat, kormányvédő, kiégett izzók pótlása..stb...stb mind-mind pénzbe kerül. Biztos hogy a kasztnin is van javítani való, akkor már ezt fényezni is illik, ez sem olcsó. Ekkor a kocsinak még semmi hibája nem volt, bejön egy-két javítás, máris duplázódik a kocsi "értéke". Ott a rengeteg csapágy, szimering, lengéscsillapító, szilent, gumiharang.....stb...stb. ami vásárláskor nem látszik, megbontáskor, vagy később jön elő, hogy cserélni kell. Én nem hiszek az "ebbe csak tankolni kell" használt autóba. A motort még nem is néztük , gyertyák, elöregedett kábelek, csöpögő karter megint plussz kiadás. Vagy megveszed, beülsz, és megy ameddig megy. :) Ha meg eladod akkor ne foglalozz vele, majd a következő gazdi. :lol: Én hosszútávra terveztem a kocsival.

Félre értesz nem hanyagolom el a kocsit csak ami jó azt nem cserélem ki újra. :lol: Amúgy meg tényleg kopp kopp nagyon kifogtam!

Link to comment
Megosztás:

Jó helyre kerültek a gumijaid :D

Sör árát majd ne feledjük :)

csodalkoz.gif Ez az a lány akinek odaadtam? Nem tyemmi..... :D

Na erre pont jók, másra nem. :lol:

A negyedikkel még adósa vagyok a leányzónak, de annak púpos az oldala. Csak a saját felelősségére adom oda, legszívesebben kivágnám a........

Jó van már, majd elintézzük alkalomadtán. :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.