Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nah, kimentem kiásni a vasat a hóból. Sokkal sz.rabbul indult mint vártam :lol: tekert vagy 7-8-at mire hajlandó volt elindulni. Letakarítottam, hagytam melegedni, aztán bejöttem. Majd kaja után kiállok vele, aztán állítok az alapjáraton is, mert az is alacsony. Abban már csak reménykedek hogy nem azért indul ilyen sz.rul mert csúcsokat kéne cserélni benne :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nah, kimentem kiásni a vasat a hóból. Sokkal sz.rabbul indult mint vártam :lol: tekert vagy 7-8-at mire hajlandó volt elindulni. Letakarítottam, hagytam melegedni, aztán bejöttem. Majd kaja után kiállok vele, aztán állítok az alapjáraton is, mert az is alacsony. Abban már csak reménykedek hogy nem azért indul ilyen sz.rul mert csúcsokat kéne cserélni benne :lol:

hát hideg van azért már, én is öntöm bele mindjárt a tömény fagyállót, és megyek vele egy kört, úgyis meg kell tankolni.

Link to comment
Megosztás:

Nah, kimentem kiásni a vasat a hóból. Sokkal sz.rabbul indult mint vártam :lol: tekert vagy 7-8-at mire hajlandó volt elindulni. Letakarítottam, hagytam melegedni, aztán bejöttem. Majd kaja után kiállok vele, aztán állítok az alapjáraton is, mert az is alacsony. Abban már csak reménykedek hogy nem azért indul ilyen sz.rul mert csúcsokat kéne cserélni benne :lol:

Azért indul így, mert hideg van, az pedig diesel. Éjjel -20 körül is volt, át vannak hűlve, esetleg beledermedt kicsit a gázolaj is. Nekünk az Omi (2.5TD) csak a harmadik 5másodperces indítózásra volt hajlandó életjeleket mutatni, pedig máskor az is pöccre indul. Most öntöttem a tankjába dermedésgátlót, meg pár deci benzint, amit még találtam itthon, azóta szépen műxik.

Link to comment
Megosztás:

Azért indul így, mert hideg van, az pedig diesel. Éjjel -20 körül is volt, át vannak hűlve, esetleg beledermedt kicsit a gázolaj is. Nekünk az Omi (2.5TD) csak a harmadik 5másodperces indítózásra volt hajlandó életjeleket mutatni, pedig máskor az is pöccre indul. Most öntöttem a tankjába dermedésgátlót, meg pár deci benzint, amit még találtam itthon, azóta szépen műxik.

Akkor lehet hogy bepróbálkozom azzal. Tavaly is volt -10 meg -20 és mégis f.szán indult :lol: Az izzítók amiket kivettem belőle most a héten... :) nah mindegy. Tolok neki dermedésgátlót, aztán meglátjuk :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor lehet hogy bepróbálkozom azzal. Tavaly is volt -10 meg -20 és mégis f.szán indult :lol: Az izzítók amiket kivettem belőle most a héten... :D nah mindegy. Tolok neki dermedésgátlót, aztán meglátjuk :lol:

Akkor képzeld el, hogy az enyém a megmaradt nyári gázolajommal hogy indul dermedésgátló nélkül! :)

Esélytelen... :D Más megoldásom nincs, spuri van itthol, benzin nincs... úgyhogy megy bele a spuri! :D

Ma reggel nekem is nyögvenyelősen indult!

Sőt! Mintha megcsúszott volna az önindító! :lol: Másodjára amikor próbáltam, simán beröffent, nem csúszott meg megint! :D

Szerintetek mitől lehet? :D

Link to comment
Megosztás:

Heló!

Na, összegyűjtöttem életem első Astrás hibakódját,. ami nem 12.

Csekkendzsín mondja, 22.

Tudna valaki segíteni nekem ebben, hogy ez mi lehet?

Ezt találtam rá:

22 Throttle Potentiometer Sensor (TPS) Low voltage

Nem tudom ez mit jelent sajnos :lol:

Ja, és a villogásokkal szinkron valami búgó hangot is hallottam, miközben villogtattam. Ez mi lehetett?

Amúgy az alapjáratom miután kigyulladt (majd elaludt) a lámpa 1500 környékén ragadt.

Köszönöm előre is

Üdv

Gábor

Link to comment
Megosztás:

csúszik csúszik, de írtam, hogy kanyarba lassan, meg belátható helyen előztem csak, nem vagánykodásról, hanem haladásrol volt szó.

Szted csak kanyarba lehet meg csúszni? Én pl tegnap előztem, és a az út közepén volt hó előttem szintén 40el a tag. Mondom le előzöm számítván a bordára ésszel mentem rá és meg dobott. EGYENES ÚTON. :lol: 110kicsit nekem is merész. A tegnapi havazás után. Sok sikert a továbbiakban. És tudom Kanyarba viszavettél :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szted csak kanyarba lehet meg csúszni? Én pl tegnap előztem, és a az út közepén volt hó előttem szintén 40el a tag. Mondom le előzöm számítván a bordára ésszel mentem rá és meg dobott. EGYENES ÚTON. :) 110kicsit nekem is merész. A tegnapi havazás után. Sok sikert a továbbiakban. És tudom Kanyarba viszavettél :lol:

Igekötő az ige előtt, akkor egybeírjuk, tudom szar a helyesírásom de ez nekem is szúrja a szemem, mert ez egy szabály, amit meg lehetett tanulni.

A másik meg az hogy porhó volt, és azt is írtam, hogy előzéskor is óvatosan... tehát nem 110el. Egyenes úton meg ha figyelsz tartható a 110, olyan úton, ahol a keréknyomból ki van csapva a porhó is.

Nem követendő példa, holnap reggel én se fogok olyan gyorsan menni, mivel már le van taposva, és jegesebb :lol:

Link to comment
Megosztás:

Heló!

Na, összegyűjtöttem életem első Astrás hibakódját,. ami nem 12.

Csekkendzsín mondja, 22.

Tudna valaki segíteni nekem ebben, hogy ez mi lehet?

Ezt találtam rá:

22 Throttle Potentiometer Sensor (TPS) Low voltage

Nem tudom ez mit jelent sajnos :lol:

Ja, és a villogásokkal szinkron valami búgó hangot is hallottam, miközben villogtattam. Ez mi lehetett?

Amúgy az alapjáratom miután kigyulladt (majd elaludt) a lámpa 1500 környékén ragadt.

Köszönöm előre is

Üdv

Gábor

Folytószelep potméter a 22-es. Lehet emiatt ragadt fenn a fordulatszám, mert azt hitte az ECU, hogy nyomod a gázt. Kontakthibás lehet a csatija jobbik esetben.

Link to comment
Megosztás:

Igekötő az ige előtt, akkor egybeírjuk, tudom szar a helyesírásom de ez nekem is szúrja a szemem, mert ez egy szabály, amit meg lehetett tanulni.

A másik meg az hogy porhó volt, és azt is írtam, hogy előzéskor is óvatosan... tehát nem 110el. Egyenes úton meg ha figyelsz tartható a 110, olyan úton, ahol a keréknyomból ki van csapva a porhó is.

Nem követendő példa, holnap reggel én se fogok olyan gyorsan menni, mivel már le van taposva, és jegesebb :lol:

Tegnap egy Omegát láttam csúszkálni a sávjában, nem tudom, hogy direkt csúsztatta-e meg, vagy véletlen volt, ide-oda pördült jópárszor mire egyenesbe hozta. A kocsibejáróra is sokkal könnyebb ráfordulni kézifékkel, mint nagy ívben simán csak kormánnyal. :lol: Persze csak ha nem jön senki. :)

Link to comment
Megosztás:

Tegnap egy Omegát láttam csúszkálni a sávjában, nem tudom, hogy direkt csúsztatta-e meg, vagy véletlen volt, ide-oda pördült jópárszor mire egyenesbe hozta. A kocsibejáróra is sokkal könnyebb ráfordulni kézifékkel, mint nagy ívben simán csak kormánnyal. :lol: Persze csak ha nem jön senki. :)

Nekem is könyebb lenne, ha nem lenne part :lol:

Link to comment
Megosztás:

Folytószelep potméter a 22-es. Lehet emiatt ragadt fenn a fordulatszám, mert azt hitte az ECU, hogy nyomod a gázt. Kontakthibás lehet a csatija jobbik esetben.

Tippem nekem is ilyesmi volt.

Ez a pillangószelep másik oldalán van? (Gázrudazat felől nézve).

Mehet bele féktisztító (mármint a csatiba)?

Ha nem kontakthiba, mennyibe fáj egy ilyen?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.