Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

JDCS B) majd vmikor énis nyomok egy képet, kb ma jöttem rá h az egy b vektra :D szélesítés, vasalódeszka, gastra lámpák stb :)

Ha már JDCS. A gyönyörű 206-os-lámpás tuning transporter eladó. Ma mentem el mellette, és ki van írva a hátuljára (filccel... :D )

Link to comment
Megosztás:

Na én meg kaptam egy vezérműtengely és egy főtengely jeladót ingyen. :D

A donorautó lábon gurult be a bontóba.

Hibátlan 1,8-as F Astra volt hasonló felszereltséggel mint az enyém.

Az egyik sv. alja és a küszöb volt rozsdás. Az ember meg azt mondta,hogy nem vizsgáztatja le. :D

Link to comment
Megosztás:

Megvolt a vezérlés csere. komplett vezérlés, GATES szíj, INA görgők,gyári vízpumpa, főtengely szimering. Olaj-olajszűrő, Valvoline 10W40, első fékbetétek, Ferodo. Levegőszűrő. Munkadíjjal összesen 60 ezer volt.

De hogy én milyen feleslegesen paráztam már fél éve. :D A régi gögők, épp hogy csak nagyon picit kotyogtam tengelyirányban. A vízpumpa gyári állapotban volt, épp csak koszosabb volt az ujnál. A szíj hibátlan, semmi repedezés, vagy kopás nem volt rajta. épp csal a felirat kopott le róla. 95 ezer km- volt a vezérlésben. Tehát aki azt mondja 120 ezrenként elég cserélni, nem mond hülyeséget. Igaz ehhez minőségi cuccok kellenek. De az biztos, hogy én most 100 ezer km-en át még csak nem is gondolok a vezérlésre.

Link to comment
Megosztás:

Megvolt a vezérlés csere. komplett vezérlés, GATES szíj, INA görgők,gyári vízpumpa, főtengely szimering. Olaj-olajszűrő, Valvoline 10W40, első fékbetétek, Ferodo. Levegőszűrő. Munkadíjjal összesen 60 ezer volt.

De hogy én milyen feleslegesen paráztam már fél éve. :D A régi gögők, épp hogy csak nagyon picit kotyogtam tengelyirányban. A vízpumpa gyári állapotban volt, épp csak koszosabb volt az ujnál. A szíj hibátlan, semmi repedezés, vagy kopás nem volt rajta. épp csal a felirat kopott le róla. 95 ezer km- volt a vezérlésben. Tehát aki azt mondja 120 ezrenként elég cserélni, nem mond hülyeséget. Igaz ehhez minőségi cuccok kellenek. De az biztos, hogy én most 100 ezer km-en át még csak nem is gondolok a vezérlésre.

De biztosat se. :D Azért addig még 35 ezret bele kellett volna tekerni...

Link to comment
Megosztás:

Megvolt a vezérlés csere. komplett vezérlés, GATES szíj, INA görgők,gyári vízpumpa, főtengely szimering. Olaj-olajszűrő, Valvoline 10W40, első fékbetétek, Ferodo. Levegőszűrő. Munkadíjjal összesen 60 ezer volt.

De hogy én milyen feleslegesen paráztam már fél éve. B) A régi gögők, épp hogy csak nagyon picit kotyogtam tengelyirányban. A vízpumpa gyári állapotban volt, épp csak koszosabb volt az ujnál. A szíj hibátlan, semmi repedezés, vagy kopás nem volt rajta. épp csal a felirat kopott le róla. 95 ezer km- volt a vezérlésben. Tehát aki azt mondja 120 ezrenként elég cserélni, nem mond hülyeséget. Igaz ehhez minőségi cuccok kellenek. De az biztos, hogy én most 100 ezer km-en át még csak nem is gondolok a vezérlésre.

Már az enyémben is jóval több van a 60.000nél...

más mikor megvettem kellett volna cserélni (az előző gazda szerint 10-15ezren belül), azóta megint ment bele még 1 csereperiódusnyi :D .

Ha hétvégére megjön a cucc, akkor megy is bele, még a hosszú út előtt. :D

Majd csinálok képeket, hogy az enyém hogy is bírta. :D Én is kíváncsi vagyok már rá! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Városon kívül mentem óra szerint 110Km/h-val. Ami kb. 100-nak felel meg, akkor az még belefér vagy minden bizonnyal jön a 30-as csekk?

Köszi.

Sztem belefér, 115km/h (valós) sebesség körül kezdenek csekket küldeni tudtommal.

Link to comment
Megosztás:

Ha 90 volt a megengedett akkor 105-108tól jön papír. Vagy szerencséd lesz, vagy nem.

Remélem FPepének lesz igaza. Ha nem, akkor 2hét után várhatom mi?

Most nem jönne jól, két hónap múlva műszakis lesz. És van rajta mit csinálni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.