Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Havonta 25-30eFt-ot hagyok a szerelőnél a B corsámra. Olyan,hogy áááá ebbe semmi nem tud már elromlani,mert ami elromolhat azt már kicseréltem. Erre mindig képes rácáfolni. Legutóbb valami koppan elöl gondoltam szilent, gömbfej, a fhaszt difi lógott egy egész fogaskeréknyit. :D 33eFt volt a mutatvány szóval túl vagyok a szokásos 30ezres kereten.

Pedig az volt a terv,hogy megveszem, járok vele, aztán gyűjtögetek az ösztöndíjamból meg mellékesből és olyan 1.5-ért veszek valami autófélét.

Ha pucukit veszek simán összejön,mert 25ekm és két év alatt kiszedett a zsebemből 650eFt-ot. Így összességében 1.2miliómban van.

Ennyit nemhogy öreg merci, bimmer,de még egy Alfa sem kér szerintem. :D

Szal én beoptam rendesen a corsával.

Kicsit nézz körbe, mennyi is az általános alaktrész egy kategóriával fentebb lévő autóknál.

Aztán nézd meg, hogy a Corsa korabeli autókat mennyit hebrákolják.

Túl szűken látod a dolgokat... :)

Link to comment
Megosztás:

Kicsit nézz körbe, mennyi is az általános alaktrész egy kategóriával fentebb lévő autóknál.

Aztán nézd meg, hogy a Corsa korabeli autókat mennyit hebrákolják.

Túl szűken látod a dolgokat... :D

Tudom ócsóóó az alkatrész.

De szerintem van összefüggés az alkatrész minősége és az ára között. Mindig a legolcsóbb a legdrágább...

Tehát a kategóriával feljebb lévő autóknál drágábbak de mintha kevesebb kéne belőlük. Utángyártott cuccok között meg különbség nem sok van árban.

Volt régen 120-as skodánk na az volt ehhez hasonló pénztemető, pedig ahhoz is fillérekért volt minden csak jó sokszor kellett megvenni.Sohasem állt össze.

Az enyém sem akar. :D

Van egy 4évvel fiatalabb viszont 100ekm-rel többet futott A6-ja "apósomnak".

60ekm-enként első fékbetét garintúra,szűrők,olaj, stb márkaszervizben 100e betakarta. Évente egyszer elviszi szervizbe,ami nagyjából 50Ft-ba fáj neki,hirtelen az hogy valami elromlik olyan még nem volt.

30ekm múlva lánccsere (280ekm-nél) ha márkaszerviz csinálja az kijön 200-ból ha nem akkor 150ből is simán.

Link to comment
Megosztás:

Havonta 25-30eFt-ot hagyok a szerelőnél a B corsámra. Olyan,hogy áááá ebbe semmi nem tud már elromlani,mert ami elromolhat azt már kicseréltem. Erre mindig képes rácáfolni. Legutóbb valami koppan elöl gondoltam szilent, gömbfej, a fhaszt difi lógott egy egész fogaskeréknyit. :D 33eFt volt a mutatvány szóval túl vagyok a szokásos 30ezres kereten.

Pedig az volt a terv,hogy megveszem, járok vele, aztán gyűjtögetek az ösztöndíjamból meg mellékesből és olyan 1.5-ért veszek valami autófélét.

Ha pucukit veszek simán összejön,mert 25ekm és két év alatt kiszedett a zsebemből 650eFt-ot. Így összességében 1.2miliómban van.

Ennyit nemhogy öreg merci, bimmer,de még egy Alfa sem kér szerintem. :D

Szal én beoptam rendesen a corsával.

Talán, ha nem nagyvérű erőgépeket "aláznál" vele, hanem úgy járnál a kevéske 45 lóval, amire a tervezők is gondoltak, nem lenne ennyi probléma vele szerintem, csak hát valószinűleg széttaposod! :)

Link to comment
Megosztás:

Tudom ócsóóó az alkatrész.

De szerintem van összefüggés az alkatrész minősége és az ára között. Mindig a legolcsóbb a legdrágább...

Tehát a kategóriával feljebb lévő autóknál drágábbak de mintha kevesebb kéne belőlük. Utángyártott cuccok között meg különbség nem sok van árban.

Volt régen 120-as skodánk na az volt ehhez hasonló pénztemető, pedig ahhoz is fillérekért volt minden csak jó sokszor kellett megvenni.Sohasem állt össze.

Az enyém sem akar. :D

Mert ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.

Link to comment
Megosztás:

Talán, ha nem nagyvérű erőgépeket "aláznál" vele, hanem úgy járnál a kevéske 45 lóval, amire a tervezők is gondoltak, nem lenne ennyi probléma vele szerintem, csak hát valószinűleg széttaposod! :D

Egy évig gyök kettővel mentem vele mindenhol, 3e fölé nem is ment soha a fordulat. szigorú 50 és 90. Akkor is ennyit kellett reszelni.

Most sem megy sokkal többször e fölé a fordulat,meg 60és 100-al megyek.

A hibák gyakoriságát tekintve nem történt változás. :D

Link to comment
Megosztás:

Egy évig gyök kettővel mentem vele mindenhol, 3e fölé nem is ment soha a fordulat. szigorú 50 és 90. Akkor is ennyit kellett reszelni.

Most sem megy sokkal többször e fölé a fordulat,meg 60és 100-al megyek.

A hibák gyakoriságát tekintve nem történt változás. :D

Te tudod akkor, hogy mit és hogyan csinálsz, de az eddigi hozzászólásaidból másra lehetett következtetni. :D

Link to comment
Megosztás:

Ismerem a srácot, vagyis kollégát, szegény elég inkompetens a témában.

Szeretnék annyit tudni főleg az öregebb autókról mint ő.

Igaz Gergő inkább veteránban van otthon.

A cikket valószínűleg táblázatok ,diagramok és teszteredmények alapján írta nem személyes tapasztalatból.

A Hungaroringen a veteránok felvonulásánál is ő mutatta be a kocsikat.

Egyébként nálunk klubtag és jó pár öreg Opelje van. :D

Link to comment
Megosztás:

Szeretnék annyit tudni főleg az öregebb autókról mint ő.

Igaz Gergő inkább veteránban van otthon.

A cikket valószínűleg táblázatok ,diagramok és teszteredmények alapján írta nem személyes tapasztalatból.

A Hungaroringen a veteránok felvonulásánál is ő mutatta be a kocsikat.

Egyébként nálunk klubtag és jó pár öreg Opelje van. :D

Tudok róla, hogy van Opelje, ezért is lepett meg az írása. De egyébként azt is elképzelhetőnek tartom, hogy valaki megírta és az ő nevével hozták ki az anyagot, nálunk is előfordul az ilyen, ha valaki nem ér rá kitenni a saját írását és véletlenül a szerkesztő neve marad benn.

Nem tudni. Mindenesetre akkor is szomorú.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok . Nem tudom ki a F......om irta ezt a cikket de szerintem ezeket a járműveket csak bontóban látott vagy csak valami sza.. rakásokat de ezt amit le irtak meg cáfolom 26000 km csillagfény garázs minimális rozsda minimális javított elem és ös 120000 Ft

rá költés 7 év alatt .Piros Ja és 1994 12 havi és mo - i :D

Link to comment
Megosztás:

Látom könnyen szerzel barátokat B) :D

Megyek vissza tanulni, ez a kis olvasgatás 1 órát vett el az ütemtervből, nem volt belekalkulálva a napba :( :D

Én is elolvasgattam, de megérte! :D :D :D

Régen röhögtem ennyit!! Szegény orbánka :D q7 nah persze... ült a p1es mellett, és azt hitte ő a nagyúr! aztán meg ment egy kört a ladájával. :D :D :D

azt írta: 150 km-en kényelmes az s-slide ülés (vagy mi :D ) ma 600-at mentem a dtl-el, nem volt valami kényelmes 30fokban, de az ülés nekem nem okoz gondot benne! Ez az autó ilyen, és mi így szeretjük! :(

De hogy milyen b@rmok vannak azért.... amúgy ezt hogyhogy nem láttam még eddig? Dáwid, nem linkelted még be eddig? vagy csak én maradtam le róla? :)

Link to comment
Megosztás:

Én is elolvasgattam, de megérte! :D :D :D

Régen röhögtem ennyit!! Szegény orbánka :D q7 nah persze... ült a p1es mellett, és azt hitte ő a nagyúr! aztán meg ment egy kört a ladájával. :D :D :D

azt írta: 150 km-en kényelmes az s-slide ülés (vagy mi :D ) ma 600-at mentem a dtl-el, nem volt valami kényelmes 30fokban, de az ülés nekem nem okoz gondot benne! Ez az autó ilyen, és mi így szeretjük! :(

De hogy milyen b@rmok vannak azért.... amúgy ezt hogyhogy nem láttam még eddig? Dáwid, nem linkelted még be eddig? vagy csak én maradtam le róla? B)

A grill unokatesómé, nem haveromé, és olvassatok vissza 2-3 évet, valahol ott van laugh.gif laugh.gif

Biztos linkelte :(

Kifényesednek, és törnek a belső műanyagok...kinek mije tört el eddíg? huh.gif

Nekem eddig egyszer a mutatóujjam :D Kocsiba még semmi, pedig 17 év alatt eltört volna ami akar (a hátsó biztonságiöv csatikat leszámítva, azok töröttek, na de arra mindenki ráül :) )

Link to comment
Megosztás:

Biztos linkelte :)

Nekem eddig egyszer a mutatóujjam :D Kocsiba még semmi, pedig 17 év alatt eltört volna ami akar (a hátsó biztonságiöv csatikat leszámítva, azok töröttek, na de arra mindenki ráül :D )

a hátsó ülés kárpitjain nem hobbiból vannak a biztonsági övcsat tartók. B)

Link to comment
Megosztás:

Nekem eddig egyszer a mutatóujjam :) Kocsiba még semmi, pedig 17 év alatt eltört volna ami akar (a hátsó biztonságiöv csatikat leszámítva, azok töröttek, na de arra mindenki ráül :D )

Hogyan bakker, egyszer ültem rá, de akkor a váltókar már a seggemben volt. B)

Hakapeszi add el a csába a Corsát tudok szerezni neked egy faca gépet, egy literes Wagon R+, 6 éves garantált 40ezer kilóméter, egy nyugdíjas helyszinelőjé volt soha nem vot hajtva (kivéve azt a pár napot amíg nálam volt :D ) erre aztán tényleg nem kell költeni, csak várj pár napot, most keresnek rá lököst, mert megtoltak vele egy rendőrautót.

Ui.: Nem én vezettem.

Ui 2.: De tényleg.

Link to comment
Megosztás:

Végülis va n értelme egy 91-es technológiát összehasonlítani egy maival. Ráadásul teljesen más kategória. Kifényesednek, és törnek a belső műanyagok...kinek mije tört el eddíg? :D

Biztos linkelte :D

Nekem eddig egyszer a mutatóujjam B) Kocsiba még semmi, pedig 17 év alatt eltört volna ami akar (a hátsó biztonságiöv csatikat leszámítva, azok töröttek, na de arra mindenki ráül :D )

Nem tudom , hogy mi törik és mi fényesedik mi reped szakad de nekem semmi ,pedig mint irtam már 260000 km van benne ennek kb felét én segítettem bele . Lehet a másik felét meg fölfelé tekerték , vagy mitudom én ? :)

nyugi-nyugi-nyugi, írtam már mailt délelőtt :D

Link to comment
Megosztás:

nyugi-nyugi-nyugi, írtam már mailt délelőtt :D

OK. De ha valaki nem látott vagy nincsen tapasztalata ako miért fikáz valamit és miért hasonlít valamit össze olyannal valamit ami teljesen más kategória . Ako lehetne mondjuk vadász repülő VS. sárkány repülő mind a kettő repülő .

Link to comment
Megosztás:

Tudok róla, hogy van Opelje, ezért is lepett meg az írása. De egyébként azt is elképzelhetőnek tartom, hogy valaki megírta és az ő nevével hozták ki az anyagot, nálunk is előfordul az ilyen, ha valaki nem ér rá kitenni a saját írását és véletlenül a szerkesztő neve marad benn.

Nem tudni. Mindenesetre akkor is szomorú.

Hát én nem olvastam végig.

11-én megyünk Biatorbágyra és Tatabányára veterángyűjteményt nézni majd megkérdezem tőle,hogy ő írta-e. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.