Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ezmiez? :D

Kék vagy jégfehér? :D :D

Fehér. Amúgy Jani műszerfala. Délután kitaláltuk hogy befehérítjük a középkonzolt, aztán Gábor műszeregységét. Nah negyed 10-re végeztünk a középkonzollal, úgyhogy majd holnap megcsinálom azt amit mára kitaláltam, csak ez lett belőle :P

Link to comment
Megosztás:

Fehér. Amúgy Jani műszerfala. Délután kitaláltuk hogy befehérítjük a középkonzolt, aztán Gábor műszeregységét. Nah negyed 10-re végeztünk a középkonzollal, úgyhogy majd holnap megcsinálom azt amit mára kitaláltam, csak ez lett belőle :D

A BC naon király lett, ilyen kéne nekem is majd... :D

Link to comment
Megosztás:

Rá kellett volna húzni a kormányt akkor most nem kéne találgatni. :lol:

:D :D

Remek ötlet! Legközelebb így csinálom, ha utolérek egy klub/fórum társat :D :D

Merre is szoktatok járni? Csak mert akkor én is beszállok a buliba. :D

Amúgy marha jól lehet kanyarodni a vassal, az F-fel szoktam kicsit gyorsabban kanyarodni, főleg körforgóban, hadd élvezzék a kölkök, de a Vecit annyira nem lehet bedönteni, ha meg lehetne, az már 2kerék lenne. :lol:

Megismertem volna az autót, ha nyitva tartom a szemem, de nem mertem, mert előztem... :lol: De ha időben szól tesóm, akkor most nem kellett volna itt megkérdezni ki volt az- ergo köcsög a tesó, mert nem figyelt... :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem tudom persze, hogy jó helyre írok-e.

Peti vagyok, és elvileg én nemsokára leendő OPEL tulajdonos leszek.

Ha minden jól megy "F" Astrát veszek, azt szeretném megkérdezni, hogy szerintetek 500.000-600.000 között milyet érdemes venni??

Arra volnék még kíváncsi, hogy magánszemélytől, vagy kereskedéstől?

Mert sokszor előfordul hogy sokkal jobban megtetszik egy kereskedői, mint egy magánszemélyé.

Gondolom mindkét esetben szükséges szervízben az átnézése?? Ez körülbelül mennyit kóstál?

És az a menete, hogy mielőtt elmennék az autót megnézni, előtte telefonon felkeresem az adott szervízt időpontot kérni?

Milyen esetleges stiklikre tud felmutatni az átvizsgálás, amit esetlegesen nem vallottak be?

Ebből a vizsgálatból meg lehet tudni a valós km-t, ha netántán tekergették?

Előre is köszönöm a segítséget és a türelmet, meg elnézést a sok kérdésért!

Sajnos nincsen még semmilyen tapasztalatom, ezért is elnézést kérek a kissé egyértelműnek tűnő kérdésekért, de hát nem akarok semmit sem a véletlenre bízni.

Szervusztok!

Szép napot!

Egy leendő tulaj! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem tudom persze, hogy jó helyre írok-e.

Peti vagyok, és elvileg én nemsokára leendő OPEL tulajdonos leszek.

Ha minden jól megy "F" Astrát veszek, azt szeretném megkérdezni, hogy szerintetek 500.000-600.000 között milyet érdemes venni??

...

Szervusztok!

Szép napot!

Egy leendő tulaj! :D

Üdv. itt. Ha veszel egy F-t akkor utána is tessék fórumozni, vagy megtalálunk :P

A km óra állását hagyjuk. Úgysem annyit mutat amennyit az autó ment ,és ha annyit mutat is ki lehet hajtani a lelkét egy autónak 50ezer alatt is, meg 300ezer alatt se. Ha ennyi idős autót veszel, mindenképp azt ajánlom, hogy ha nagyon patentul néz is ki (kereskedők nagyon szépen tudnak autót pucolni, némelyiknek inkább mosót kéne üzemeltetni :D ) mindenképp érdemes alá nézni, ha lehet megemelni, és megnézni, hogy mik vannak. Ha nagyon szép, fekete alvázvédő az egész, akkor gyanús, hogy olcsóbb volt az alvázvédő, mint a lakatolás, találkoztam már autóval, ami alatt a szép fekete küszöb alját, ujjal "kilyukasztotta" faterom, mert megnézte mennyire van mögötte fém. Motortérben ha nagyon tiszta minden, akkor az vagy az én autóm, vagy Dzsonié, vagy olajfolyásokat akartak eltüntetni. Ha poros, retkes egy motor, de nem látni olajfolyásokat akkor jobban szeressük, mint amikor csili-vili. Belső kárpitokról, kormányról, váltóról lehet tippelgetni, hogy mennyit használták az autót, de én is már 3x cseréltem komplett belsőt, más is meg tudja tenni, ha nagyon szakadt, kopott valami. Ha benzines irányban keresel, akkor a 8 szelepesek egyszerűbb vasak, ha valami gebac van, akkor általában olcsóbban, és egyszerűbben javíthatók. Igazából általánosságok alapján nehéz autót venni, egy konkrét kiszemelt példányról többet el lehet mondani :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv. itt. Ha veszel egy F-t akkor utána is tessék fórumozni, vagy megtalálunk :lol:

A km óra állását hagyjuk. Úgysem annyit mutat amennyit az autó ment ,és ha annyit mutat is ki lehet hajtani a lelkét egy autónak 50ezer alatt is, meg 300ezer alatt se. Ha ennyi idős autót veszel, mindenképp azt ajánlom, hogy ha nagyon patentul néz is ki (kereskedők nagyon szépen tudnak autót pucolni, némelyiknek inkább mosót kéne üzemeltetni :D ) mindenképp érdemes alá nézni, ha lehet megemelni, és megnézni, hogy mik vannak. Ha nagyon szép, fekete alvázvédő az egész, akkor gyanús, hogy olcsóbb volt az alvázvédő, mint a lakatolás, találkoztam már autóval, ami alatt a szép fekete küszöb alját, ujjal "kilyukasztotta" faterom, mert megnézte mennyire van mögötte fém. Motortérben ha nagyon tiszta minden, akkor az vagy az én autóm, vagy Dzsonié, vagy olajfolyásokat akartak eltüntetni. Ha poros, retkes egy motor, de nem látni olajfolyásokat akkor jobban szeressük, mint amikor csili-vili. Belső kárpitokról, kormányról, váltóról lehet tippelgetni, hogy mennyit használták az autót, de én is már 3x cseréltem komplett belsőt, más is meg tudja tenni, ha nagyon szakadt, kopott valami. Ha benzines irányban keresel, akkor a 8 szelepesek egyszerűbb vasak, ha valami gebac van, akkor általában olcsóbban, és egyszerűbben javíthatók. Igazából általánosságok alapján nehéz autót venni, egy konkrét kiszemelt példányról többet el lehet mondani :D

Köszönöm szépen a gyors és kimerítő választ!:D

Mindenképpen akkor ezek alapján fogok nézelődni.

De gondolom ha van egy-két kiszemelt jármű esetleg neked elküldhetem, hogy mondj róla egy-két véleményt?:P

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen a gyors és kimerítő választ!:D

Mindenképpen akkor ezek alapján fogok nézelődni.

De gondolom ha van egy-két kiszemelt jármű esetleg neked elküldhetem, hogy mondj róla egy-két véleményt?:D

Üdv!

Bedobhatod ide, remekül meg-távszakértjük :D Egy autót élőben kell látni, kipróbálni, meghallgatni, stb. De ami képről látszik, azt megmondjuk. :P

Link to comment
Megosztás:

Bedobhatod ide, remekül meg-távszakértjük :D Egy autót élőben kell látni, kipróbálni, meghallgatni, stb. De ami képről látszik, azt megmondjuk. :D

Bizony!! Am ami képen látszik sérülés, az élőbe kétszer akkora :D Van egy fotós barátom, és ő mondta, hogy egy darabokra hullott autót is lefényképez úgy, hogy azonnal futok megnézni. Jó háttér megválasztása, fény beállítás....stb! .Hamar leautóz az ember 300Km a nagy büdös semmiért!! Viszont egy tipp-topp autót is le lehet úgy fényképezni, hogy azt mondod magadba: ezt meg se érdemes nézni...

Egyébként érdemes fórumozni, jó barátságot kiépíteni, és esetleg ha találsz mondjuk egy verdát Veszprémbe, vagy Győrbe, jó páran vagyunk akik meg tudjuk neked nézni, hogy egyáltalán érdemes elutaznod!

Ja...és egyetértek azzal is hogy némelyik kereskedő profi autókozmetikát nyithatna amennyire kipuccingálja a kocsit! Például ez a motor 140ezer km-t futott Persze mint vásárló azt mondom, hogy legalább pucold ki rendesen ha el akarod adni, és azt akarod hogy megvegyem!!!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen a gyors és kimerítő választ!:D

Mindenképpen akkor ezek alapján fogok nézelődni.

De gondolom ha van egy-két kiszemelt jármű esetleg neked elküldhetem, hogy mondj róla egy-két véleményt?:D

Üdv!

esetleg egy megbízható forrású autó:

LINK

(Ha meg van még egyáltalán)

:D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.