Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Szép! És jó dolog hogy ennyire látszik, de este ha piros lámpánál állsz, és tudod hogy kicsit hosszabb lesz ez a piros, akkor ne állj a fék lámpán mert aki mögötted van, azt zavarja! :P

Nem szoktam. Csak akkor, ha valaki félméternél közelebb jön. Vagy ha kinn az országúton jön 1,5 méternél közelebb, annak szoktam a szemébe villantani, hogy kotródjon onnan...

Frusztrál mikor belebújnak a kocsi seggébe, mikor nem igazán lenne szükséges...eddig már kétszer rohantak belém hátulról és nem szeretném harmadszor is... :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem Eurotec Snowwolf2 volt az Astrán, havon és vizes úton tök jól teljesített- szárazon sem volt vele gond, de tényleg nagyon jó vízen-havon! :D /185/65R14

Nekem is már a 6. szezont futotta le ez a gumi, és elégedett vagyok vele, pedig noname gagyinak minősítették.

Sőt mivel tavasszal még mindig 5 mm minta volt rajta, fennhagytam nyárra is, hogy elfogyjon. Majd most kap új télit.

Link to comment
Megosztás:

Szép munka! :P

Köszi! :D Volt vele munka bőven... Öt boxernyi hulladékot és törmeléket termeltünk ki belőle. Romjaiból éledt újjá. Már csak az utómunkálatok vannak. Vakolás, festés,apróbb famunkák... De a lényeg, hogy már tető alatt van. Szerencsére megúsztuk eső nélkül :P

Link to comment
Megosztás:

OK! Ez engem is zavar. De én arra tettem fel e kérdést ( vagy csak rosszul fogalmaztam és azt akartam kérdezni), hogy ha már köd van akkor mi a fenéért kapcsoljam külön-külön az első és a hátsó ködlámpát, ha már én se látok előre akkor valószínűleg az utánam jövő se, aki esetleg nem rendelkezik ködlámpával az lásson engem.

Ja és a műszerfalon világít az a szíp sárga visszajelzője ami engem amúgy eléggé idegesít, tehát amint tudom le kapcsolom.

De akkor úgy veszem észre, hogy azon kívül, hogy ne legyen balfék. Szóval indokolatlanul ne használjam egyik ködlámpát se, azon kívül senki nem tud hátráltató tényezőről.

Már három műszakin ment át a kocsim úgy, hogy az első és a hátsó ködlámpámat egy kapcsoló kapcsolja egyszerre. Senki nem kifogásolta az autófelügyeletnél.

Azért van együtt, mert nálam nincs is második kapcsoló gyárilag. Szerintem ha előttem köd van, akkor mögöttem is! :D

Különben az a véleményem aki azért anyáz mert vakít a hátsó ködlámpa, az ne nálam keresgessen! Az Astráé nem vakít, főleg ha szabályosan csak 1 db. van bekötve! :P

Link to comment
Megosztás:

Nem szoktam. Csak akkor, ha valaki félméternél közelebb jön. Vagy ha kinn az országúton jön 1,5 méternél közelebb, annak szoktam a szemébe villantani, hogy kotródjon onnan...

Frusztrál mikor belebújnak a kocsi seggébe, mikor nem igazán lenne szükséges...eddig már kétszer rohantak belém hátulról és nem szeretném harmadszor is... :P

Úgy tűnik te is úgy viselkedsz mint az öcsém. Az is állandóan villogtat a féklámpájával, ha valaki túl közel jön hozzá hátulról. Aztán a múltkor is (kb. 10 éve) meglepődött amikor az a kocsi mellé állt, és egy pisztolyt mutogatott neki a pasas....

Mindig mondom neki, hogy mit érdekel ha rajtad jön? De ő csak fújja a magáét!

Engem egyáltalán nem zavar. Ma is jött egy kamion fél méterrel mögöttem vagy 1 kilométert, aztán hopp, ráléptem a gázra 100-nál, és már sehol se volt.... :D Ezek úgyis azt akarják, hogy féljél. Nem kell megijedni, de hergelni se kell őket! Csak a szitut kell jól használni.

Link to comment
Megosztás:

Már három műszakin ment át a kocsim úgy, hogy az első és a hátsó ködlámpámat egy kapcsoló kapcsolja egyszerre. Senki nem kifogásolta az autófelügyeletnél.

Azért van együtt, mert nálam nincs is második kapcsoló gyárilag. Szerintem ha előttem köd van, akkor mögöttem is! :D

Különben az a véleményem aki azért anyáz mert vakít a hátsó ködlámpa, az ne nálam keresgessen! Az Astráé nem vakít, főleg ha szabályosan csak 1 db. van bekötve! :P

Ott a pont!

Link to comment
Megosztás:

Már három műszakin ment át a kocsim úgy, hogy az első és a hátsó ködlámpámat egy kapcsoló kapcsolja egyszerre. Senki nem kifogásolta az autófelügyeletnél.

Azért van együtt, mert nálam nincs is második kapcsoló gyárilag. Szerintem ha előttem köd van, akkor mögöttem is! :D

Különben az a véleményem aki azért anyáz mert vakít a hátsó ködlámpa, az ne nálam keresgessen! Az Astráé nem vakít, főleg ha szabályosan csak 1 db. van bekötve! :P

A két ködzáró is szabályos, nem tudom mi a baj ezzel. A régi swiften pl gyárilag kettő volt.

Én bekötöttem a jobb oldalra is a ködlámpát (egy érintkezőt kellett bepattintani és becsavarni a körtét, meg kitörni a zárókupakot). Teljesen jó és a műszakin se kérdezték miért van kettő.

Link to comment
Megosztás:

A két ködzáró is szabályos, nem tudom mi a baj ezzel. A régi swiften pl gyárilag kettő volt.

Én bekötöttem a jobb oldalra is a ködlámpát (egy érintkezőt kellett bepattintani és becsavarni a körtét, meg kitörni a zárókupakot). Teljesen jó és a műszakin se kérdezték miért van kettő.

A bal oldali kötelező. De ha két oldalon van (mindegy, hogy gyári, vagy mi csináljuk meg) akkor is eleget teszünk ennek a kötelezettségnek.

Gondolom angliában a jobb oldali a kötelező. :D az a lényeges, amelyik az út közepe felől van.

(waresznál is volt mindkét oldaon, de pl a fábiában sincs csak bal oldalon.)

Link to comment
Megosztás:

A bal oldali kötelező. De ha két oldalon van (mindegy, hogy gyári, vagy mi csináljuk meg) akkor is eleget teszünk ennek a kötelezettségnek.

Gondolom angliában a jobb oldali a kötelező. :P az a lényeges, amelyik az út közepe felől van.

(waresznál is volt mindkét oldaon, de pl a fábiában sincs csak bal oldalon.)

attól függ melyik varesznál... nekünk 353w volt és ott egy ködzár volt, az is a lökhárító aljára csavarozott kocka lámpa ( gyárilag!) a másik oldalon pedig ugyan olyan csak fehér tolató lámpa :D

Link to comment
Megosztás:

A két ködzáró is szabályos, nem tudom mi a baj ezzel. A régi swiften pl gyárilag kettő volt.

Én bekötöttem a jobb oldalra is a ködlámpát (egy érintkezőt kellett bepattintani és becsavarni a körtét, meg kitörni a zárókupakot). Teljesen jó és a műszakin se kérdezték miért van kettő.

Lehet szabályos, de kettő már vakít! Nem véletlenül nem kötötték be az Astrán gyárilag mind a kettőt! (A generátor teljesítménye elbírta volna... :P ).

Utálom is a két hátsó ködfénnyel virító szutyukikat, ezért ahogy tehetem, megelőzöm őket! :D

Link to comment
Megosztás:

Lehet szabályos, de kettő már vakít! Nem véletlenül nem kötötték be az Astrán gyárilag mind a kettőt! (A generátor teljesítménye elbírta volna... :P ).

Utálom is a két hátsó ködfénnyel virító szutyukikat, ezért ahogy tehetem, megelőzöm őket! :P

Én kérek elnézést! :D :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 1.4-es 8V-es motorját lassan szét akarom szedni, folyik az olaj sok helyen, váltó zörög, kuplung csúszik. Vezérműszíj kuplung,tömítések cseréjét tervezem meg a váltó javítását. Eddig viszont csak 2T és 4T motorokat szereltem 10évig profi módon. Szerintetek nekiálljak egyedül vagy inkább hívjak segítséget?? Van esetleg valami "rejtett titka" amivel még nem találkozhattam?? :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.