zotya975 Elküldve Október16, 2011 Megoszt Elküldve Október16, 2011 Azt néztem, de eléggé keménynek tűnt a gumitömítés ahol átmegy a kábel. De majd közelebbről megvizslatom. Mi megvágtuk a gumit amikor fűztünk átt rajta valamit. Aztán meg ilyenkor télen eléggé megkeményednek a gumik amúgy is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr...smentes-4902453 Azt írja az ember, hogy 135.298 kilométer van az autóba. 135ezer Km után így megvan kopva a kormány?? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Megadave! Észrevettelek tegnap a Trafónál csak már későn. :P :D Tegnap már felraktam a téli kerekeket. :D Nincs kedvem majd hidegben szerelni. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Megadave! Észrevettelek tegnap a Trafónál csak már későn. :P :D Tegnap már felraktam a téli kerekeket. :D Nincs kedvem majd hidegben szerelni. :P Én is felraktam... Hajnalba -3 fokba megyek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr...smentes-4902453 Azt írja az ember, hogy 135.298 kilométer van az autóba. 135ezer Km után így megvan kopva a kormány?? :P Kamu. Képzeld el, ha kiírná a valós km állást, ki vállalná át tőle a hitelt? :D :D De ha sokat állt napon, akkor előfordulhat amiatt is. A vivaróban is 139eKm van, de közelében sincs a kormány kopottsága ehhez. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Kamu. Képzeld el, ha kiírná a valós km állást, ki vállalná át tőle a hitelt? :D :P De ha sokat állt napon, akkor előfordulhat amiatt is. A vivaróban is 139eKm van, de közelében sincs a kormány kopottsága ehhez. :P De ez már digitális. Beviszem egy Opel szakszervizbe, és 7ezer forintért, átnézik az autót. Még a bugyogójából is kifordítják. Akkor azonnal kiírja hogy babráltak a km-rel....vagy nem? Ha ez igaz, akkor minek machinál a km-rel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 De ez már digitális. Beviszem egy Opel szakszervizbe, és 7ezer forintért, átnézik az autót. Még a bugyogójából is kifordítják. Akkor azonnal kiírja hogy babráltak a km-rel....vagy nem? Ha ez igaz, akkor minek machinál a km-rel? Szerinted mindenki elviszi ilyen szervíz átvizsgálásra? :P Ez magyarország, itt mindent lehet!! :D Van egy haverom (szerelő) annak van ilyen digitális cucca, és úgy megcsinálják, hogy azt ki sem lehet deríteni, hogy volt-e variálva, vagy sem. fejlődik a világ... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 De ez már digitális. Beviszem egy Opel szakszervizbe, és 7ezer forintért, átnézik az autót. Még a bugyogójából is kifordítják. Akkor azonnal kiírja hogy babráltak a km-rel....vagy nem? Ha ez igaz, akkor minek machinál a km-rel? Én szerelőm is azt mondta, hogy a digitálist gyorsabban át lehet állítani mint a tekerőst. Mondta a km-er órát 15ezer körül állítják át, a computerét amiről meg ellenőrizni lehet 50ezer körül, még raknak rá gyári blombát is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Kamu. Képzeld el, ha kiírná a valós km állást, ki vállalná át tőle a hitelt? :D :P De ha sokat állt napon, akkor előfordulhat amiatt is. A vivaróban is 139eKm van, de közelében sincs a kormány kopottsága ehhez. :P Láttam első gazdás Zafirát 30ekm-rel,amin szétfoszlott a bőrkormány. Mondjuk azon 25ekm-nél elfingott a turbó is. :D Orvos tulaj volt (tényleg),teljesen normálisan használta,de meg kellett bőröztetnie a kormányt eladás előtt,mert senki nem hitte el,hogy a km valós. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Szerinted mindenki elviszi ilyen szervíz átvizsgálásra? :D Ez magyarország, itt mindent lehet!! :D Van egy haverom (szerelő) annak van ilyen digitális cucca, és úgy megcsinálják, hogy azt ki sem lehet deríteni, hogy volt-e variálva, vagy sem. fejlődik a világ... :P Hát ha másfél-két milliót kifizetek egy kocsiért, akkor elviszem....de ahogy olvasom, lehet hogy semmi értelem. :D :P Én szerelőm is azt mondta, hogy a digitálist gyorsabban át lehet állítani mint a tekerőst. Mondta a km-er órát 15ezer körül állítják át, a computerét amiről meg ellenőrizni lehet 50ezer körül, még raknak rá gyári blombát is. :) Mocskos undorító Magyarország!!! Másról se szól a magyarok élete, mint hogy hogyan bacca át a másikat, hogyan tudjon kivenni a zsebéből még több pénzt, és hogyan tudjon rátaposni a kisemberre! És hogy ezzel mennyi keserűséget, gondot okoz a másiknak??? Ki nem szarik rá, lényeg hogy neki több legyen!! A km variálás sehol nem divat a világba!!! Csak itt nálunk. Nagyon remélem hogy nem sokára elrendeződnek a papírjaim, és újra kijutok Németországba, és elfelejtem örökre , ezt a lepratelep országot!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Hát ha másfél-két milliót kifizetek egy kocsiért, akkor elviszem....de ahogy olvasom, lehet hogy semmi értelem. :) :P Mocskos undorító Magyarország!!! Másról se szól a magyarok élete, mint hogy hogyan bacca át a másikat, hogyan tudjon kivenni a zsebéből még több pénzt, és hogyan tudjon rátaposni a kisemberre! És hogy ezzel mennyi keserűséget, gondot okoz a másiknak??? Ki nem szarik rá, lényeg hogy neki több legyen!! A km variálás sehol nem divat a világba!!! Csak itt nálunk. Nagyon remélem hogy nem sokára elrendeződnek a papírjaim, és újra kijutok Németországba, és elfelejtem örökre , ezt a lepratelep országot!! :P Mondjuk kell hozzá egy kellően fogyatékos nép is, akiknek ezek az igényeik. Egy jóbarátom kollégája 1 évig árulta az astráját, 360ezer körüllel. Nagyon szépen rendbe lett téve pár hónappal előtte, de a melóhelyén adtak neki új cégest, akkor meg minek tartson fönt autót alapon, föltette eladóra. Nem egész 1 év alatt ketten jöttek el megnézni, ők is közölték, hogy ez a baja az a baja, hát érezni már rajta, hogy öreg autó ez már, meg sokat is futott, meg zörög is, meg mittomén. Ő megmondta, hogy nem fogja játék pénzért eladni, költött ő rá annyit, hogy elálljon a garázsban egy darabig. Megbeszéltük hogy hazafelé beugrok hozzá. Visszatettem 140-re (igen majd megrohadok, ha ráérek...) és egy héten belül elvitték. Még meg is dicsérték, milyen csöndes, milyen újszerű, és hogy biztos hogy vigyáztak rá... Ha a sok f.sznak ez kell, persze hogy minden vissza van tekerve. Inkább megveszi a 2 bontószökevényből összehegesztett romot mert 100-al kevesebbet mutat, mint azt a pofás gépet amibe bele se tud kötni, mert ez már sokat futott... Hát b.sszák is meg. Meg is érdemli aki óra alapján vesz autót :D Itt a sok marha komolyan veszi azt, hogy a 15-16 éves autók 70 %-a 160 ezer körül futott, tehát a nagyrészükkel évi 10.000 km-t mentek. Aztán miután megveszi, beletesz évi 40-et... :D Lehet hogy ahol normális vevők vannak, ott nem kell tekergetni? :D Mintha egy új autót nem lehetne gallyra tenni 60ezer alatt... Hülyeség az egész. Miért van az, hogy az ismeretségi köröm nagyrésze, még most is tud, olyan, 3-400 ezer km-es 10-15 éves autókat venni amibe beleül, és megy vele? Netalántán találkozókra, kiállításokra viszi, mert van olyan állapotban... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Mondjuk kell hozzá egy kellően fogyatékos nép is, akiknek ezek az igényeik. Egy jóbarátom kollégája 1 évig árulta az astráját, 360ezer körüllel. Nagyon szépen rendbe lett téve pár hónappal előtte, de a melóhelyén adtak neki új cégest, akkor meg minek tartson fönt autót alapon, föltette eladóra. Nem egész 1 év alatt ketten jöttek el megnézni, ők is közölték, hogy ez a baja az a baja, hát érezni már rajta, hogy öreg autó ez már, meg sokat is futott, meg zörög is, meg mittomén. Ő megmondta, hogy nem fogja játék pénzért eladni, költött ő rá annyit, hogy elálljon a garázsban egy darabig. Megbeszéltük hogy hazafelé beugrok hozzá. Visszatettem 140-re (igen majd megrohadok, ha ráérek...) és egy héten belül elvitték. Még meg is dicsérték, milyen csöndes, milyen újszerű, és hogy biztos hogy vigyáztak rá... Ha a sok f.sznak ez kell, persze hogy minden vissza van tekerve. Inkább megveszi a 2 bontószökevényből összehegesztett romot mert 100-al kevesebbet mutat, mint azt a pofás gépet amibe bele se tud kötni, mert ez már sokat futott... Hát b.sszák is meg. Meg is érdemli aki óra alapján vesz autót :P Itt a sok marha komolyan veszi azt, hogy a 15-16 éves autók 70 %-a 160 ezer körül futott, tehát a nagyrészükkel évi 10.000 km-t mentek. Aztán miután megveszi, beletesz évi 40-et... :P Lehet hogy ahol normális vevők vannak, ott nem kell tekergetni? :D Mintha egy új autót nem lehetne gallyra tenni 60ezer alatt... Hülyeség az egész. Miért van az, hogy az ismeretségi köröm nagyrésze, még most is tud, olyan, 3-400 ezer km-es 10-15 éves autókat venni amibe beleül, és megy vele? Netalántán találkozókra, kiállításokra viszi, mert van olyan állapotban... :D Igazad van maximálisan! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Mondjuk kell hozzá egy kellően fogyatékos nép is, akiknek ezek az igényeik. Egy jóbarátom kollégája 1 évig árulta az astráját, 360ezer körüllel. Nagyon szépen rendbe lett téve pár hónappal előtte, de a melóhelyén adtak neki új cégest, akkor meg minek tartson fönt autót alapon, föltette eladóra. Nem egész 1 év alatt ketten jöttek el megnézni, ők is közölték, hogy ez a baja az a baja, hát érezni már rajta, hogy öreg autó ez már, meg sokat is futott, meg zörög is, meg mittomén. Ő megmondta, hogy nem fogja játék pénzért eladni, költött ő rá annyit, hogy elálljon a garázsban egy darabig. Megbeszéltük hogy hazafelé beugrok hozzá. Visszatettem 140-re (igen majd megrohadok, ha ráérek...) és egy héten belül elvitték. Itthon nincs is vagy elromlik a kettes a számláló elején. :D A stift ezért nagyszerű autó,mert csak ötszámjegyű a számláló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Itthon nincs is vagy elromlik a kettes a számláló elején. :P A stift ezért nagyszerű autó,mert csak ötszámjegyű a számláló. :D jah... az 100ezrenként nullázza magát, 2 évente új autó... (az enyém biztos kűűfődi, kettes is volt benne, meg még 3-as is :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RickJames Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 kézrátételes tesztelés is megvolt a termosztátot illetően, ma/holnap cseréli a szerelő :D most már csak azt kéne kideríteni, hogy itt miért köpi be a benzint. amúgy mi okozhatja azt, hogy hajnalban nehezen indul a kocsi? az akksim egy hónapos. jaj, egy epic story: tegnap le akartam spriccelni a hátsó szélvédőt, nyomom a kart, hallom a zúgást, folyadék sehol.. félperc múlva a jobb hátsó ülésre elkezdett folyni a tetőből :P facepalm játszott is ^^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 kézrátételes tesztelés is megvolt a termosztátot illetően, ma/holnap cseréli a szerelő :P most már csak azt kéne kideríteni, hogy itt miért köpi be a benzint. amúgy mi okozhatja azt, hogy hajnalban nehezen indul a kocsi? az akksim egy hónapos. jaj, egy epic story: tegnap le akartam spriccelni a hátsó szélvédőt, nyomom a kart, hallom a zúgást, folyadék sehol.. félperc múlva a jobb hátsó ülésre elkezdett folyni a tetőből :D facepalm játszott is ^^ Jobb oldali átvezető csőnél szokott eltörni a cső, a csomiajtó nyitás-csukás-mozgástól. Tetőkárpitot szárítsd ki rendesen, mert ha megázik, bajok lesznek :D Nem vagyok benzines, de ha jól rémlik, ha gyújtást adsz, akkor elkezd dolgozni az AC. Kicsit várjál gyújtáson, hátha csak visszaengedi a benzint, és pár másodpercgyújtáson várás után indítózz. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 kézrátételes tesztelés is megvolt a termosztátot illetően, ma/holnap cseréli a szerelő :P most már csak azt kéne kideríteni, hogy itt miért köpi be a benzint. amúgy mi okozhatja azt, hogy hajnalban nehezen indul a kocsi? az akksim egy hónapos. jaj, egy epic story: tegnap le akartam spriccelni a hátsó szélvédőt, nyomom a kart, hallom a zúgást, folyadék sehol.. félperc múlva a jobb hátsó ülésre elkezdett folyni a tetőből :D facepalm játszott is ^^ Jobb oldali átvezető csőnél szokott eltörni a cső, a csomiajtó nyitás-csukás-mozgástól. Tetőkárpitot szárítsd ki rendesen, mert ha megázik, bajok lesznek :D Nem vagyok benzines, de ha jól rémlik, ha gyújtást adsz, akkor elkezd dolgozni az AC. Kicsit várjál gyújtáson, hátha csak visszaengedi a benzint, és pár másodpercgyújtáson várás után indítózz. :P Indítózásra tol az ac. Csavard le a kis fekete kupakot, alatta van egy tűszelep. Lehet, hogy elfáradt. Nekem anno rendesen hugyozott onnan. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Indítózásra tol az ac. Csavard le a kis fekete kupakot, alatta van egy tűszelep. Lehet, hogy elfáradt. Nekem anno rendesen hugyozott onnan. :P Akkó' cumi, de legalább "izzítani" nem kell :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Akkó' cumi, de legalább "izzítani" nem kell :D Az előbb jöttem hazafelé, bekóstolt egy szép 1 816V (tényleg így volt felragasztva)króóóómfeliratos astra caravan. Mondjuk az elején azt hitte jól megy a szarja. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sabre Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Mondjuk kell hozzá egy kellően fogyatékos nép is, akiknek ezek az igényeik. Ez egy jó leírás: http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/1...-vasarlo_hulye/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marek Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 sziasztok! kipugósor tömítést cseréltem és egy helyen a csavar a leömlőé eltört de úgy hogy kiesett. tettem bele egy tőcsavart becsavartam rendesen, beindítottam a kocsit és mintha vmi néha hozzáérne valamihez. hosszabb csavart tudok bele tenni mint ami belevaló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Megadave! Észrevettelek tegnap a Trafónál csak már későn. :P :D Tegnap már felraktam a téli kerekeket. :D Nincs kedvem majd hidegben szerelni. :P Vagy asszony szólt anyósülésről, hogy: "nézd, hogy integet az a marha!" :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 sziasztok! kipugósor tömítést cseréltem és egy helyen a csavar a leömlőé eltört de úgy hogy kiesett. tettem bele egy tőcsavart becsavartam rendesen, beindítottam a kocsit és mintha vmi néha hozzáérne valamihez. hosszabb csavart tudok bele tenni mint ami belevaló? Hát szerintem az zsákfurat, mi értelme lenne, ha bent nyílna valahova? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 Az előbb jöttem hazafelé, bekóstolt egy szép 1 816V (tényleg így volt felragasztva)króóóómfeliratos astra caravan. Mondjuk az elején azt hitte jól megy a szarja. :P :D :P Én is letapiztam a hűtőt, csak úgy, mert unatkoztam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október17, 2011 Megoszt Elküldve Október17, 2011 :D :P Én is letapiztam a hűtőt, csak úgy, mert unatkoztam :P Én ilyet játszottam pár napja. Hűtőt is kivettem, átmostam. Most elég újszerű a tartály kinézete. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts