Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr...smentes-4902453

Azt írja az ember, hogy 135.298 kilométer van az autóba. 135ezer Km után így megvan kopva a kormány?? :P

Kamu. Képzeld el, ha kiírná a valós km állást, ki vállalná át tőle a hitelt? :D :D

De ha sokat állt napon, akkor előfordulhat amiatt is.

A vivaróban is 139eKm van, de közelében sincs a kormány kopottsága ehhez. :P

Link to comment
Megosztás:

Kamu. Képzeld el, ha kiírná a valós km állást, ki vállalná át tőle a hitelt? :D :P

De ha sokat állt napon, akkor előfordulhat amiatt is.

A vivaróban is 139eKm van, de közelében sincs a kormány kopottsága ehhez. :P

De ez már digitális. Beviszem egy Opel szakszervizbe, és 7ezer forintért, átnézik az autót. Még a bugyogójából is kifordítják. Akkor azonnal kiírja hogy babráltak a km-rel....vagy nem? Ha ez igaz, akkor minek machinál a km-rel?

Link to comment
Megosztás:

De ez már digitális. Beviszem egy Opel szakszervizbe, és 7ezer forintért, átnézik az autót. Még a bugyogójából is kifordítják. Akkor azonnal kiírja hogy babráltak a km-rel....vagy nem? Ha ez igaz, akkor minek machinál a km-rel?

Szerinted mindenki elviszi ilyen szervíz átvizsgálásra? :P

Ez magyarország, itt mindent lehet!! :D

Van egy haverom (szerelő) annak van ilyen digitális cucca, és úgy megcsinálják, hogy azt ki sem lehet deríteni, hogy volt-e variálva, vagy sem. fejlődik a világ... :P

Link to comment
Megosztás:

De ez már digitális. Beviszem egy Opel szakszervizbe, és 7ezer forintért, átnézik az autót. Még a bugyogójából is kifordítják. Akkor azonnal kiírja hogy babráltak a km-rel....vagy nem? Ha ez igaz, akkor minek machinál a km-rel?

Én szerelőm is azt mondta, hogy a digitálist gyorsabban át lehet állítani mint a tekerőst. Mondta a km-er órát 15ezer körül állítják át, a computerét amiről meg ellenőrizni lehet 50ezer körül, még raknak rá gyári blombát is. :D

Link to comment
Megosztás:

Kamu. Képzeld el, ha kiírná a valós km állást, ki vállalná át tőle a hitelt? :D :P

De ha sokat állt napon, akkor előfordulhat amiatt is.

A vivaróban is 139eKm van, de közelében sincs a kormány kopottsága ehhez. :P

Láttam első gazdás Zafirát 30ekm-rel,amin szétfoszlott a bőrkormány.

Mondjuk azon 25ekm-nél elfingott a turbó is. :D

Orvos tulaj volt (tényleg),teljesen normálisan használta,de meg kellett bőröztetnie a kormányt eladás előtt,mert senki nem hitte el,hogy a km valós. :D

Link to comment
Megosztás:

Szerinted mindenki elviszi ilyen szervíz átvizsgálásra? :D

Ez magyarország, itt mindent lehet!! :D

Van egy haverom (szerelő) annak van ilyen digitális cucca, és úgy megcsinálják, hogy azt ki sem lehet deríteni, hogy volt-e variálva, vagy sem. fejlődik a világ... :P

Hát ha másfél-két milliót kifizetek egy kocsiért, akkor elviszem....de ahogy olvasom, lehet hogy semmi értelem. :D :P

Én szerelőm is azt mondta, hogy a digitálist gyorsabban át lehet állítani mint a tekerőst. Mondta a km-er órát 15ezer körül állítják át, a computerét amiről meg ellenőrizni lehet 50ezer körül, még raknak rá gyári blombát is. :)

Mocskos undorító Magyarország!!! Másról se szól a magyarok élete, mint hogy hogyan bacca át a másikat, hogyan tudjon kivenni a zsebéből még több pénzt, és hogyan tudjon rátaposni a kisemberre! És hogy ezzel mennyi keserűséget, gondot okoz a másiknak??? Ki nem szarik rá, lényeg hogy neki több legyen!! A km variálás sehol nem divat a világba!!! Csak itt nálunk. Nagyon remélem hogy nem sokára elrendeződnek a papírjaim, és újra kijutok Németországba, és elfelejtem örökre , ezt a lepratelep országot!! :D

Link to comment
Megosztás:

Hát ha másfél-két milliót kifizetek egy kocsiért, akkor elviszem....de ahogy olvasom, lehet hogy semmi értelem. :) :P

Mocskos undorító Magyarország!!! Másról se szól a magyarok élete, mint hogy hogyan bacca át a másikat, hogyan tudjon kivenni a zsebéből még több pénzt, és hogyan tudjon rátaposni a kisemberre! És hogy ezzel mennyi keserűséget, gondot okoz a másiknak??? Ki nem szarik rá, lényeg hogy neki több legyen!! A km variálás sehol nem divat a világba!!! Csak itt nálunk. Nagyon remélem hogy nem sokára elrendeződnek a papírjaim, és újra kijutok Németországba, és elfelejtem örökre , ezt a lepratelep országot!! :P

Mondjuk kell hozzá egy kellően fogyatékos nép is, akiknek ezek az igényeik. Egy jóbarátom kollégája 1 évig árulta az astráját, 360ezer körüllel. Nagyon szépen rendbe lett téve pár hónappal előtte, de a melóhelyén adtak neki új cégest, akkor meg minek tartson fönt autót alapon, föltette eladóra. Nem egész 1 év alatt ketten jöttek el megnézni, ők is közölték, hogy ez a baja az a baja, hát érezni már rajta, hogy öreg autó ez már, meg sokat is futott, meg zörög is, meg mittomén. Ő megmondta, hogy nem fogja játék pénzért eladni, költött ő rá annyit, hogy elálljon a garázsban egy darabig. Megbeszéltük hogy hazafelé beugrok hozzá. Visszatettem 140-re (igen majd megrohadok, ha ráérek...) és egy héten belül elvitték. Még meg is dicsérték, milyen csöndes, milyen újszerű, és hogy biztos hogy vigyáztak rá... Ha a sok f.sznak ez kell, persze hogy minden vissza van tekerve. Inkább megveszi a 2 bontószökevényből összehegesztett romot mert 100-al kevesebbet mutat, mint azt a pofás gépet amibe bele se tud kötni, mert ez már sokat futott... Hát b.sszák is meg. Meg is érdemli aki óra alapján vesz autót :D Itt a sok marha komolyan veszi azt, hogy a 15-16 éves autók 70 %-a 160 ezer körül futott, tehát a nagyrészükkel évi 10.000 km-t mentek. Aztán miután megveszi, beletesz évi 40-et... :D Lehet hogy ahol normális vevők vannak, ott nem kell tekergetni? :D Mintha egy új autót nem lehetne gallyra tenni 60ezer alatt... Hülyeség az egész. Miért van az, hogy az ismeretségi köröm nagyrésze, még most is tud, olyan, 3-400 ezer km-es 10-15 éves autókat venni amibe beleül, és megy vele? Netalántán találkozókra, kiállításokra viszi, mert van olyan állapotban... :D

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk kell hozzá egy kellően fogyatékos nép is, akiknek ezek az igényeik. Egy jóbarátom kollégája 1 évig árulta az astráját, 360ezer körüllel. Nagyon szépen rendbe lett téve pár hónappal előtte, de a melóhelyén adtak neki új cégest, akkor meg minek tartson fönt autót alapon, föltette eladóra. Nem egész 1 év alatt ketten jöttek el megnézni, ők is közölték, hogy ez a baja az a baja, hát érezni már rajta, hogy öreg autó ez már, meg sokat is futott, meg zörög is, meg mittomén. Ő megmondta, hogy nem fogja játék pénzért eladni, költött ő rá annyit, hogy elálljon a garázsban egy darabig. Megbeszéltük hogy hazafelé beugrok hozzá. Visszatettem 140-re (igen majd megrohadok, ha ráérek...) és egy héten belül elvitték. Még meg is dicsérték, milyen csöndes, milyen újszerű, és hogy biztos hogy vigyáztak rá... Ha a sok f.sznak ez kell, persze hogy minden vissza van tekerve. Inkább megveszi a 2 bontószökevényből összehegesztett romot mert 100-al kevesebbet mutat, mint azt a pofás gépet amibe bele se tud kötni, mert ez már sokat futott... Hát b.sszák is meg. Meg is érdemli aki óra alapján vesz autót :P Itt a sok marha komolyan veszi azt, hogy a 15-16 éves autók 70 %-a 160 ezer körül futott, tehát a nagyrészükkel évi 10.000 km-t mentek. Aztán miután megveszi, beletesz évi 40-et... :P Lehet hogy ahol normális vevők vannak, ott nem kell tekergetni? :D Mintha egy új autót nem lehetne gallyra tenni 60ezer alatt... Hülyeség az egész. Miért van az, hogy az ismeretségi köröm nagyrésze, még most is tud, olyan, 3-400 ezer km-es 10-15 éves autókat venni amibe beleül, és megy vele? Netalántán találkozókra, kiállításokra viszi, mert van olyan állapotban... :D

Igazad van maximálisan! :D

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk kell hozzá egy kellően fogyatékos nép is, akiknek ezek az igényeik. Egy jóbarátom kollégája 1 évig árulta az astráját, 360ezer körüllel. Nagyon szépen rendbe lett téve pár hónappal előtte, de a melóhelyén adtak neki új cégest, akkor meg minek tartson fönt autót alapon, föltette eladóra. Nem egész 1 év alatt ketten jöttek el megnézni, ők is közölték, hogy ez a baja az a baja, hát érezni már rajta, hogy öreg autó ez már, meg sokat is futott, meg zörög is, meg mittomén. Ő megmondta, hogy nem fogja játék pénzért eladni, költött ő rá annyit, hogy elálljon a garázsban egy darabig. Megbeszéltük hogy hazafelé beugrok hozzá. Visszatettem 140-re (igen majd megrohadok, ha ráérek...) és egy héten belül elvitték.

Itthon nincs is vagy elromlik a kettes a számláló elején. :D

A stift ezért nagyszerű autó,mert csak ötszámjegyű a számláló.

Link to comment
Megosztás:

Itthon nincs is vagy elromlik a kettes a számláló elején. :P

A stift ezért nagyszerű autó,mert csak ötszámjegyű a számláló.

:D jah... az 100ezrenként nullázza magát, 2 évente új autó...

(az enyém biztos kűűfődi, kettes is volt benne, meg még 3-as is :P )

Link to comment
Megosztás:

kézrátételes tesztelés is megvolt a termosztátot illetően, ma/holnap cseréli a szerelő :D

most már csak azt kéne kideríteni, hogy itt miért köpi be a benzint.

amúgy mi okozhatja azt, hogy hajnalban nehezen indul a kocsi? az akksim egy hónapos.

jaj, egy epic story: tegnap le akartam spriccelni a hátsó szélvédőt, nyomom a kart, hallom a zúgást, folyadék sehol.. félperc múlva a jobb hátsó ülésre elkezdett folyni a tetőből :P facepalm játszott is ^^

Link to comment
Megosztás:

kézrátételes tesztelés is megvolt a termosztátot illetően, ma/holnap cseréli a szerelő :P

most már csak azt kéne kideríteni, hogy itt miért köpi be a benzint.

amúgy mi okozhatja azt, hogy hajnalban nehezen indul a kocsi? az akksim egy hónapos.

jaj, egy epic story: tegnap le akartam spriccelni a hátsó szélvédőt, nyomom a kart, hallom a zúgást, folyadék sehol.. félperc múlva a jobb hátsó ülésre elkezdett folyni a tetőből :D facepalm játszott is ^^

Jobb oldali átvezető csőnél szokott eltörni a cső, a csomiajtó nyitás-csukás-mozgástól. Tetőkárpitot szárítsd ki rendesen, mert ha megázik, bajok lesznek :D Nem vagyok benzines, de ha jól rémlik, ha gyújtást adsz, akkor elkezd dolgozni az AC. Kicsit várjál gyújtáson, hátha csak visszaengedi a benzint, és pár másodpercgyújtáson várás után indítózz. :P

Link to comment
Megosztás:

kézrátételes tesztelés is megvolt a termosztátot illetően, ma/holnap cseréli a szerelő :P

most már csak azt kéne kideríteni, hogy itt miért köpi be a benzint.

amúgy mi okozhatja azt, hogy hajnalban nehezen indul a kocsi? az akksim egy hónapos.

jaj, egy epic story: tegnap le akartam spriccelni a hátsó szélvédőt, nyomom a kart, hallom a zúgást, folyadék sehol.. félperc múlva a jobb hátsó ülésre elkezdett folyni a tetőből :D facepalm játszott is ^^

Jobb oldali átvezető csőnél szokott eltörni a cső, a csomiajtó nyitás-csukás-mozgástól. Tetőkárpitot szárítsd ki rendesen, mert ha megázik, bajok lesznek :D Nem vagyok benzines, de ha jól rémlik, ha gyújtást adsz, akkor elkezd dolgozni az AC. Kicsit várjál gyújtáson, hátha csak visszaengedi a benzint, és pár másodpercgyújtáson várás után indítózz. :P

Indítózásra tol az ac. Csavard le a kis fekete kupakot, alatta van egy tűszelep. Lehet, hogy elfáradt. Nekem anno rendesen hugyozott onnan. :D

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

kipugósor tömítést cseréltem és egy helyen a csavar a leömlőé eltört de úgy hogy kiesett. tettem bele egy tőcsavart becsavartam rendesen, beindítottam a kocsit és mintha vmi néha hozzáérne valamihez.

hosszabb csavart tudok bele tenni mint ami belevaló?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

kipugósor tömítést cseréltem és egy helyen a csavar a leömlőé eltört de úgy hogy kiesett. tettem bele egy tőcsavart becsavartam rendesen, beindítottam a kocsit és mintha vmi néha hozzáérne valamihez.

hosszabb csavart tudok bele tenni mint ami belevaló?

Hát szerintem az zsákfurat, mi értelme lenne, ha bent nyílna valahova?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.