Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Amúgy meg ránézésre szerintem ha már így van ez a dolog. Szerintem az első lököshöz képest a hátsó nagyon vissza lett vágva ill az "itt lett megvágva" kicsit kijebb kellett volna mert ha az eleje ilyen "bubis" akkor a hátúlja meg túlságosan lecsapott nem?

Nem nem nem azért gondolkozok rajta mert meg akarom venni! :P

Link to comment
Megosztás:

ez? ja "sima" dizel aham, akkor azé kell rá ez a vacak

azon gondoltam, hogy törték meg, hogy megmaradt az első meg a hátsó lökös is, sztem csak rájött, hogy ronda... :evilgrin:

Azért maradtak meg a lökösök, mert még nincsenek feltéve.

Hátulról mentek bele az autóba, tk lett.

Link to comment
Megosztás:

Srácok jó ez mindenre. :D

most raktuk volna fel kompletten agépre 15.én erre 10.én totál kárra törtek,ha valakit komolyan érdekel engedek az árból gazdagon.

Megpróbáltuk elpoénkodni, hátha felhomályosodsz, hogy ezt az izét legfeljebb a raccsingbazár/teszkó/fúújbazzeeg részen lehetne elsütni. (Azt mondjuk nem tudom elképzelni, hogy ez akárkinek tetszett volna... ezt tényleg ilyennek szántátok, vagy csak ez sikerült? ) igazából mindegy, őszintén szólva egy hányás lett. Nincs olyan eleme, vonala, formája, aminek valami minimális köze is lenne egy astrához... Szerintem, ha 5 flakon purhabot kinyomtatok volna az út közepére, és utána belehajtasz 100-al, szebb végeredmény jött volna ki... :lol:
Link to comment
Megosztás:

Megpróbáltuk elpoénkodni, hátha felhomályosodsz, hogy ezt az izét legfeljebb a raccsingbazár/teszkó/fúújbazzeeg részen lehetne elsütni. (Azt mondjuk nem tudom elképzelni, hogy ez akárkinek tetszett volna... ezt tényleg ilyennek szántátok, vagy csak ez sikerült? ) igazából mindegy, őszintén szólva egy hányás lett. Nincs olyan eleme, vonala, formája, aminek valami minimális köze is lenne egy astrához... Szerintem, ha 5 flakon purhabot kinyomtatok volna az út közepére, és utána belehajtasz 100-al, szebb végeredmény jött volna ki... :lol:

Halkan, de osztom a véleményezést!

Ha már itt tartunk, fel kell tennem az ismerős kérdést: MI EZ A FÖRTELEM???

Jobban járt volna a fiú ha felteszi ezeket és úgy törik össze az autó. A megmaradt gyáriért még kapott is volna valamit.

Link to comment
Megosztás:

Halkan, de osztom a véleményezést!

Ha már itt tartunk, fel kell tennem az ismerős kérdést: MI EZ A FÖRTELEM???

Jobban járt volna a fiú ha felteszi ezeket és úgy törik össze az autó. A megmaradt gyáriért még kapott is volna valamit.

áááá amit azokért kapott volna, az semmi, amit ezért kap még :lol: 5 év múlva is ott lesz mindenhol,

mint a Fúrt BBS

a hegesztett féktárcsa

vagy a színrefújt fék

:lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

áááá amit azokért kapott volna, az semmi, amit ezért kap még :lol: 5 év múlva is ott lesz mindenhol,

mint a Fúrt BBS

a hegesztett féktárcsa

vagy a színrefújt fék

:lol: :lol:

Tegnap épp azon gondolkoztam, hogy kb hány nap múlva fognak megjelenni ezek a képek azokon a gagyi tuningot lef*kázó oldalakon amiket ismerek! Mégegyszer elnézést! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

áááá amit azokért kapott volna, az semmi, amit ezért kap még :lol: 5 év múlva is ott lesz mindenhol,

mint a Fúrt BBS

a hegesztett féktárcsa

vagy a színrefújt fék

:lol: :lol:

érdekes :omg:

mondjuk mindegyikre van magyarázat:

a BBS: hasznos

a hegesztett: olcso

a fék: szép

valaki itt is mondta, hogy lekromoztatta féktárcsát, mondjuk én azt se értem

Link to comment
Megosztás:

gyerekek ennyire azért nem hittem hogy hozzáértők vagytok.:D

a purhab tudtommal ahhoz kell hogy a formát kialakítsuk,hogy legyen miből megcsinálni először a negatív mintát üvegszálból,után azt ki önteni műanyagból,és amint a hirdetésben is írtam az autón nem így lett volna fent,igen érdekes aerodinamikai hatásokat kaptunk volna azokkal a szoritokkal oldalt.tudjátok az egyik folyamat a felpróbálás és kasznihoz illesztés.itt megnéztük hogy minden rendbe lesz-e majd a műanyaggal.valamint láthattátok hogy a tank alatti rész rossz helyen van igy átkellet alakítani.ezek a képek akkor készültek.az első lökösbe két x3-as vese került berakva. és ezek már legittelve vannak a műanyagosnál.tehát srácok szeretem én a kritikát meg jókat is mosolygok csak ha már megnéztétek az autót lehetett látni hogy benne van pár forintom.akkor komolyan gondoljátok hogy ez igy kerül fel????Na mindegy akinek meg maga a forma tervezés nem tetszik,annak annyi hogy izlések és pofonok.Valmint egy apró javitás az autó 1.7 TD isuzu.

Köszöntem

Legnagyobb Tiszteletem felétek

Balesetmentes közlekedést mindenkinek.

Link to comment
Megosztás:

gyerekek ennyire azért nem hittem hogy hozzáértők vagytok.:D

a purhab tudtommal ahhoz kell hogy a formát kialakítsuk,hogy legyen miből megcsinálni először a negatív mintát üvegszálból,után azt ki önteni műanyagból,és amint a hirdetésben is írtam az autón nem így lett volna fent,igen érdekes aerodinamikai hatásokat kaptunk volna azokkal a szoritokkal oldalt.tudjátok az egyik folyamat a felpróbálás és kasznihoz illesztés.itt megnéztük hogy minden rendbe lesz-e majd a műanyaggal.valamint láthattátok hogy a tank alatti rész rossz helyen van igy átkellet alakítani.ezek a képek akkor készültek.az első lökösbe két x3-as vese került berakva. és ezek már legittelve vannak a műanyagosnál.tehát srácok szeretem én a kritikát meg jókat is mosolygok csak ha már megnéztétek az autót lehetett látni hogy benne van pár forintom.akkor komolyan gondoljátok hogy ez igy kerül fel????Na mindegy akinek meg maga a forma tervezés nem tetszik,annak annyi hogy izlések és pofonok.Valmint egy apró javitás az autó 1.7 TD isuzu.

Köszöntem

Legnagyobb Tiszteletem felétek

Balesetmentes közlekedést mindenkinek.

Ne vedd a szívedre, csak tényleg megdöbbentő volt így a purhab na:)

Link to comment
Megosztás:

gyerekek ennyire azért nem hittem hogy hozzáértők vagytok. :D

a purhab tudtommal ahhoz kell hogy a formát kialakítsuk,hogy legyen miből megcsinálni először a negatív mintát üvegszálból,után azt ki önteni műanyagból,és amint a hirdetésben is írtam az autón nem így lett volna fent,igen érdekes aerodinamikai hatásokat kaptunk volna azokkal a szoritokkal oldalt.tudjátok az egyik folyamat a felpróbálás és kasznihoz illesztés.itt megnéztük hogy minden rendbe lesz-e majd a műanyaggal.valamint láthattátok hogy a tank alatti rész rossz helyen van igy átkellet alakítani.ezek a képek akkor készültek.az első lökösbe két x3-as vese került berakva. és ezek már legittelve vannak a műanyagosnál.tehát srácok szeretem én a kritikát meg jókat is mosolygok csak ha már megnéztétek az autót lehetett látni hogy benne van pár forintom.akkor komolyan gondoljátok hogy ez igy kerül fel????Na mindegy akinek meg maga a forma tervezés nem tetszik,annak annyi hogy izlések és pofonok.Valmint egy apró javitás az autó 1.7 TD isuzu.

Köszöntem

Legnagyobb Tiszteletem felétek

Balesetmentes közlekedést mindenkinek.

Nagyon korrekt vagy ember. Pillanatig sem gondoltam, hogy a purhabszörnyet rakod fel krómoztatva. De ez akkor sem opelos, sőt még csak nem is igazán bmw-s. Számomra inkább úgy néz ki mint az új lancia delta, vagy mint egy fóka.

Az, hogy se az első se a hátsó lökös szemmel láthatóan nem viszi tovább az autó vonalait, nekem durva. Vagy csak szimplán szokatlan.

Jó látni, hogy még van olyan ember aki ennyi kiritkára sem áll neki hőbörögni, hanem emelt fővel válaszol.

Sok szerencsét az értékesítéshez!

U.i.: "Ízlések és pofonok"-at említve, nekem a felni színe is karcolta a retinámat. Még ha egy jó szöszi csaj lennél, de kötve hiszem... Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Sokan még mindig azt hiszik, hogy egy minél nagyobb üvegszálkupacot fellógatva az autóra, qrva tuning lesz. Ha meg ugye sokba került, akkor már csak jó lehet...pedig ennyi pénzböl akár már valami szépet is csinálhattak volna, de nem...

Hát igen. 1.7 TD-hez aztán kellenek a nagy bojlerek. :D

Tényleg...no offense, de sosem értettem meg azt a jelenséget, hogy a legnagyobb szárnyak meg a leghatalmasabb üvegszálból és gittből taknyolt lökhárítók miért a leggyengébb 50-60 lóerős autókon vannak. Ez biztos magyar sajátosság, nem tudom. De mindenesetre nevetséges.

Link to comment
Megosztás:

Hát igen. 1.7 TD-hez aztán kellenek a nagy bojlerek. :D

Tényleg...no offense, de sosem értettem meg azt a jelenséget, hogy a legnagyobb szárnyak meg a leghatalmasabb üvegszálból és gittből taknyolt lökhárítók miért a leggyengébb 50-60 lóerős autókon vannak. Ez biztos magyar sajátosság, nem tudom. De mindenesetre nevetséges.

Nagy kereket is tenne rá, de azt nem tekeri el :D :lol: (bár a 7.5x16-on 205-ösökkel semmi baja a DR-nek) Amúgy nem tudom... egyetlen szerepét abban látom ezeknek a cuccoknak, hogy időnként megnézzem a gyűjteményt a JDCS-n :lol: Fényképezgetni, meg fölrakosgatni, már meguntam, de azért időnként megnézem mik vannak újak :D Régen, falun unokatesóméknál még találkozgattam ehhez hasonló szobrokkal, de komolyan már a világ f.sza után 150 km-rel levő kisfaluban is kinőtték ezt a bojleragymenést...

Link to comment
Megosztás:

Nagy kereket is tenne rá, de azt nem tekeri el :D :lol: (bár a 7.5x16-on 205-ösökkel semmi baja a DR-nek) Amúgy nem tudom... egyetlen szerepét abban látom ezeknek a cuccoknak, hogy időnként megnézzem a gyűjteményt a JDCS-n :lol: Fényképezgetni, meg fölrakosgatni, már meguntam, de azért időnként megnézem mik vannak újak :D Régen, falun unokatesóméknál még találkozgattam ehhez hasonló szobrokkal, de komolyan már a világ f.sza után 150 km-rel levő kisfaluban is kinőtték ezt a bojleragymenést...

És az a vicc, hogy a többség locsolja bele a pénzt ezekbe az üvegszálkastélyokba, miközben kotyog a futómű, nincs fék és szét van rohadva a kipufogó.

Link to comment
Megosztás:

És az a vicc, hogy a többség locsolja bele a pénzt ezekbe az üvegszálkastélyokba, miközben kotyog a futómű, nincs fék és szét van rohadva a kipufogó.

Konkrét példa: Múltkor csináltunk egy fehér 5ajtóst, 1,4 helyére került egy 2.0 116ló. Természetesen feketén...

A hátsó utasoldali ajtó kilincsei eltűntetve, a csomagtér ajtó kilincse eltűntetve plusz lefalazva.(belső gombnyomásra nyílnak)

Első hátsó boiler, tunying hűtőrács. A tetősínek helye kiheggesztve, eltűntetve.

Belül minden matt fehér, és über gagyi. A tetőn a 2mm gitt berepedezve, néhol fel is pattant, a hűtőmasz gyorskötegelővel felfogatva, hátsó kilincsek helye repedezve körbe, csomagtér ajtó csupa rozsda. Mellé még vannak 16os peremes felnik meg sok apró sz@rság.

Odahozta toronycsapágy cserére. Majdnem elsírtam magam. Megkértem álljon be mellém és nézze meg mit barmolt el miből csinált mocskot. Aztmondta neki így is jó....

Link to comment
Megosztás:

Konkrét példa: Múltkor csináltunk egy fehér 5ajtóst, 1,4 helyére került egy 2.0 116ló. Természetesen feketén...

A hátsó utasoldali ajtó kilincsei eltűntetve, a csomagtér ajtó kilincse eltűntetve plusz lefalazva.(belső gombnyomásra nyílnak)

Első hátsó boiler, tunying hűtőrács. A tetősínek helye kiheggesztve, eltűntetve.

Belül minden matt fehér, és über gagyi. A tetőn a 2mm gitt berepedezve, néhol fel is pattant, a hűtőmasz gyorskötegelővel felfogatva, hátsó kilincsek helye repedezve körbe, csomagtér ajtó csupa rozsda. Mellé még vannak 16os peremes felnik meg sok apró sz@rság.

Odahozta toronycsapágy cserére. Majdnem elsírtam magam. Megkértem álljon be mellém és nézze meg mit barmolt el miből csinált mocskot. Aztmondta neki így is jó....

Tökéletes példát hoztál. Akit nem zavar a kotyogó, széteső futómű, az addig hanyagolja a karbantartást, amíg csak tudja... aztán ha elszáll véletlen egy kanyarban mert szétesik a futómű, akkor meg néz, hogy mégis mi történt.

Link to comment
Megosztás:

A házilagos fóliázásom. :)

ha közelről nem bubis meg hasonló akkor szép munka.gratula. ja és nekem is pont ugyan ott rozsdázik a hátsó sárvédő ahol neked :( és másik felől még egy rozsda folt sincs.

Módosítva : hening
Képpel ne idézz! hening
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.