Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa szervíz/javító


Guest

Recommended Posts

Sziasztok Corsások!

Történt a mai napon, hogy Apukámnak megállt a csacsija. ........ holnap meló után kivallatom és közzé teszem a vallomását, már ha beszél egyáltalán.

Addig is örömmel fogadom a jobbnál jobb ötleteket az esetleges hibaforrásra.

Üdv.

A vallatás eredménye egy gyújtótrafó csere lett, és egy csapágyas motor. A trafó cser óta nem áll le, csak rettenetesen kopog.

Más.

A fék nekem is adott ilyen fémes surrogó hangot. Azzal magyaráztam, hogy biztosan lekopott a ferodol, és vason fut. Szétszedés után csak rettenetesen sok port találtam benne és szinte hibátlan fékpofákat. Mivel ezeket már megvettem kicseréltem őket egy alapos takarítást követően, és teljesen megszűnt a hang.

Lehet a takarítás elég lett volna.

Link to comment
Megosztás:

A vallatás eredménye egy gyújtótrafó csere lett, és egy csapágyas motor. A trafó cser óta nem áll le, csak rettenetesen kopog.

Más.

A fék nekem is adott ilyen fémes surrogó hangot. Azzal magyaráztam, hogy biztosan lekopott a ferodol, és vason fut. Szétszedés után csak rettenetesen sok port találtam benne és szinte hibátlan fékpofákat. Mivel ezeket már megvettem kicseréltem őket egy alapos takarítást követően, és teljesen megszűnt a hang.

Lehet a takarítás elég lett volna.

Milyen olaj van a picurban most?

Tegyél bele neki 15w40-et,hátha elhallgat.

Link to comment
Megosztás:

Milyen olaj van a picurban most?

Tegyél bele neki 15w40-et,hátha elhallgat.

Fogalmam sincs. Előzetes vizsgálataim alapján folyékony, sötétbarna, csúszós. ;) Beleborítottam egy flakon Finist, és csak alig csendesedett. Egyre inkább az az érzésem, hogy kár több pénzt bele ölni. Vasárnapig biztosan nem nyúlok hozzá, csak ha nem bírok beállni a garázsba. B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem jutott időm a hétvégén, hogy szétszedjem a fékeket, így sajnos nem tudtam meg, mi is a baj valójában!

Remélem ezen a hétvégén majd több időm lesz!

Nem tudja valaki esetleg, mi adhat náhanéha igen erőteljes zörgő hangot az utastérben?

Ha bármely ponton megérintem a műszerfalat, akkor elhallgat!

Nem lenne összeszerelve rendesen?

Köszi! G.

Link to comment
Megosztás:

kicsit ird korul a problémát, fordulattol fuggo? álohelyben vagy menet kozben? ha álohelyben alapgázon akor motor tarto silentre tippelnék, a moci picit rázza a kasznit

Teljesen változó, hogy mikor csinálja! Általában legtöbbször menet közben, csak úgy rákezd! Va olyan, hogy sokáig semmi és utána menet közben egyszer csak elkezdi! Alapjáraton semmi hang!

De jobban meg fogom figyelni! Azt tudom, hogy gyorsításnál is adta már a hangot!

Köszi! G.

Link to comment
Megosztás:

Na, szétszedted a féket?

Mi volt a baja?

Most hétvégén nekem is adta ezeket a hangokat, de csak az olvadékos saras dzsuva miatt!

Nem szedtem szét! Írtam is, hogy nem volt rá időm sajnos! Viszont vittem a kicsikét egy generátor feljújításra és kérdeztem a srácot, ő is azt mondta, hogy csak ilyen időben van, mert már egy éjszaka alatt el kezd korrodálni a fékpofa!

A biztonság kedvéért szétszedem, mert mert most hétvégén már rá fogok érni és akkor megnézem saját szememmel is, hogy mi van vele! G.

Link to comment
Megosztás:

Teljesen változó, hogy mikor csinálja! Általában legtöbbször menet közben, csak úgy rákezd! Va olyan, hogy sokáig semmi és utána menet közben egyszer csak elkezdi! Alapjáraton semmi hang!

De jobban meg fogom figyelni! Azt tudom, hogy gyorsításnál is adta már a hangot!

Köszi! G.

ez igy sok minden lehet de a kipufogot kizárhatod ugy hogy alánézel és rendesen megcibálod a rendszert h. nem e ér bele a padloba, a váltokaron keresztul is terjedhetnek a vibráciok, nekem a kadett csinálja 3asban ugy 2500fordulatig ha meg fogom a váltobotot akkor abba hadja

Link to comment
Megosztás:

Nem szedtem szét! Írtam is, hogy nem volt rá időm sajnos! Viszont vittem a kicsikét egy generátor feljújításra és kérdeztem a srácot, ő is azt mondta, hogy csak ilyen időben van, mert már egy éjszaka alatt el kezd korrodálni a fékpofa!

A biztonság kedvéért szétszedem, mert mert most hétvégén már rá fogok érni és akkor megnézem saját szememmel is, hogy mi van vele! G.

Egy kis legózás nem árt!!!!!!!! :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat. De azt tudnotok kell, h. ebben gyárilag nem a fordulatszámmérős óra volt. Csak kicseréltem, mert az eredetinek tönkre ment a kilóméter számlálója Ebben az esetben is létezik a zöld kábel?. Viszont az üzemanyag szint jelzőm nem ugrál mint a régiben. Anno intenzív fékezésnél hirtelen tele lett a tank :D

Viszont az autodata 3.18-at sikerült beszerezni és a kapcsolási rajz alapján sikerült rálelni, a jel eredetére. Ha megvan és működik készítünk egy leírást róla. Persze csak akkor ha érdekel vkit.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.

olyan bajom van, hogy nem megy az indexem. se jobb se bal. ha kapcsolom a műszerfalon folyamatosan ég a zöld visszajelző lámpa de az indexek nem égnek.

a fénykürt és a refi működik.

próbáltam kapcsolgatni nyomkodni hátha érintkezős de semmi.

aztán eltelik 5-10 perc és meggyógyul magától.

valami kontaktos lehet a bajuszkapcsolón vagy nem megy valami relé?

szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

sztem valamien relé, nekem amikor ossze éget a kapcsolo és nem ment a reflektor akkor a muszerfalon se világitot, ugy gondolom hogy a kapcsolobol ad jelet és azért is világit

Szerintem egyszerűen az index relé szarakodik, a műszerfalon pedig azért ég folyamatosan a visszajelző mert az felváltva villog az indexel (sok autón így van), tehát ha kint nem villan, cserébe bent folyamatosan világít. :D

próbálkozz a cserével, nem hiszem hogy komolyabb baja lenne.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Sziasztok !

A segítségeteket szeretném kérni!!!

Van 1 B corsám,nem régiben tettünk bele egy C16SE motort és hozzá való váltót,kábelköteget,computert,

és mindent amit kellett...

Nem bántam meg,ezt elhihetitek :lol:

A váltó jó rövid ami nagyon tetszik,viszont emellett ezzel is van a problémám,

ugyanis az 5. is rövid(biztos hogy gyári!!!)ezért 100 as tempónál már rettentően forog,majdnem 3000ford.

Minden hétvégén autopályázok ezért nem a legjobb megoldás!!!

Abban szeretném kérni a segítségeteket,minek az 5. fogaskerekére cserélhetném ki a jelenlegit.

Mert csak az 5.-et szeretném cserélni!!!

Rengetegen mondtak már sokfélét de minnél több infót kapok rolla annál jobb!!! ;)

Az biztos hogy az 1.2 váltó 5.nem jó,azt próbáltuk,a belső szerkezete teljesen más!!!

Gondoltam még valami 1.8as 2.0es váltójára,sőt már dieselt is említettek!!!!

Nem tudom mivel eggyezhet meg!!!

KÉRLEK SEGÍTSETEK!!!! ELŐRE IS KÖSZÖNÖM,HÁLÁM ÖRÖKKÉ ÜLDÖZNIFOG BENNETEKET!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

A segítségeteket szeretném kérni!!!

Van 1 B corsám,nem régiben tettünk bele egy C16SE motort és hozzá való váltót,kábelköteget,computert,

és mindent amit kellett...

Nem bántam meg,ezt elhihetitek :lol:

A váltó jó rövid ami nagyon tetszik,viszont emellett ezzel is van a problémám,

ugyanis az 5. is rövid(biztos hogy gyári!!!)ezért 100 as tempónál már rettentően forog,majdnem 3000ford.

Minden hétvégén autopályázok ezért nem a legjobb megoldás!!!

Abban szeretném kérni a segítségeteket,minek az 5. fogaskerekére cserélhetném ki a jelenlegit.

Mert csak az 5.-et szeretném cserélni!!!

Rengetegen mondtak már sokfélét de minnél több infót kapok rolla annál jobb!!! ;)

Az biztos hogy az 1.2 váltó 5.nem jó,azt próbáltuk,a belső szerkezete teljesen más!!!

Gondoltam még valami 1.8as 2.0es váltójára,sőt már dieselt is említettek!!!!

Nem tudom mivel eggyezhet meg!!!

KÉRLEK SEGÍTSETEK!!!! ELŐRE IS KÖSZÖNÖM,HÁLÁM ÖRÖKKÉ ÜLDÖZNIFOG BENNETEKET!!!!!

WR jelzésű váltó kellene rá,mondjuk egy F astra C16SE-ről.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.