Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Lambda szondáról csak annyit, hogy pl. enyémbe (x18xe1) csak és kizárólag típusazonos jó, valamint az utángyártott Bosch-ra mindenki köpköd és viszik vissza. Bosch 22.000 Huf, gyári 45.000 Huf. Amúgy érdekes, mert az enyémben sem jó, Tech 2 kiírja, de a sárga kedvenc nem világít. Ecu lekapcsolta, ezért kicsit egyenetlenebb az alapjárat, padlógáznál kicsit megtorpan, több lett a fogyasztás.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is csinált olyat, hogy leállt, nem ment gázadásra stb... X20XEV-nél a gyertyák fedelét szedtem le és a vezérműszíj felőli oldalon van egy szenzor... annak a kábelére fújtam féktisztítót majd WD40-et és a hiba megszűnt :rolleyes:

na az a camshaft szenzor amit meg takarítottál de magyarul ha meg vernek sem jut eszembe egy mágneses jeladó ami a gyujtás vezérli

Link to comment
Megosztás:

Böngészem a unixtrade oldalát és mit találok? Doblemez hátulra (műanyag persze), ez széria mindegyikben? Nekem ott nincs csak maga a fém kezelve... kihagyták volna vagy ki szokott törni, kiesik? Vagy nem is volt?

Azt hiszem ebből vásárlás lesz és szerelés...

+ Betenni mekkora meló? Elsőket simán ki tudom venni és berakni de menni fog hátul is?

nem vészes kerék le 5ös fúró lemez csavar

Link to comment
Megosztás:

Méghogy a diesel motorhoz méregdrága minden, a benzinessel meg nagy gond nem lehet, ráadásul olcsó hozzá minden... Na persze.... Főleg, ha egyáltalán sikerül megtalálni a bajának valós okát a sok szelep, szonzor, meg elektronika között.

Szerintem azért ezt autója, de főleg az első gazdája, gazdái válogatják. Az enyém 13 éves, 230.000 Km, rendszeresen karbantartva. Múlt hónapban napi! 440 Km-t mentem vele pályán 150-es tempóval és nem jött elő semmi rajta azóta sem. + nem müxik a szondám. Amúgy benzines kontra diesel új alkatrész mindegyikhez drága.

Link to comment
Megosztás:

na az a camshaft szenzor amit meg takarítottál de magyarul ha meg vernek sem jut eszembe egy mágneses jeladó ami a gyujtás vezérli

az a vezérmű jeladó én úgy tudom. legalábbis nekem volt gubanc az ottani kábellal, de az már megjavult szerencsére csere után:)

Link to comment
Megosztás:

ezt a végén lévő cam shaft meg cranck shaftosat nem igazán értem hogy jön ide, el se jutok odáig most hogy elindujon..:/

légtömegmérőt pedig akkor beszerzek hozzá egy másikat

amúgy nézegetem most a kocsit, és olyan következtetést vonok le, hogy szerintem nem kap elég áramot az elektronika. a lámpa pl sehogy se gyullad ki, az elektromos tükör megy viszont nagyon lassan, és akkor halványul el a beltéri lámpa pl amikor a cd akar beindulni. az akku az biztos jó. esetleg valamilyen főbb biztosíték ment ki?

van egy kérdésem az aksid mikori gyártmány??

mert szokott olyan lenni hogy zárlatos az egyik cella és ezért játszik az electronika nekem volt így a múltkor beindult a kocsi de az abs pumpa csak indítás után kattan 1 et amióta kicseréltem jó az érdekes hogy nem volt vele semmi gond mert indított csak furám mentek a lámpák késtek a műszerek stb.

Link to comment
Megosztás:

van egy kérdésem az aksid mikori gyártmány??

mert szokott olyan lenni hogy zárlatos az egyik cella és ezért játszik az electronika nekem volt így a múltkor beindult a kocsi de az abs pumpa csak indítás után kattan 1 et amióta kicseréltem jó az érdekes hogy nem volt vele semmi gond mert indított csak furám mentek a lámpák késtek a műszerek stb.

fogalmam sincs igazából, viszont ha indítózok akkor semmi gyengeséget nem hallok, azt jól viszi az akku. ebből gondolom hogy nem azzal van a gond

Link to comment
Megosztás:

Megosztod velünk, akik nem ismerik? Köszi!

Műszer falon megnyomod a bal kezeddel napi kilométeróra nullázót nyomva, tartod közbe jobb kezeddel gyújtásra, fordítod a kulcsot és máris mérföld lesz a km helyett. Ugyan ez vissza is nyomva tart stb. kb 1 órája jöttem rá erre.

Link to comment
Megosztás:

fogalmam sincs igazából, viszont ha indítózok akkor semmi gyengeséget nem hallok, azt jól viszi az akku. ebből gondolom hogy nem azzal van a gond

nekem is indult pöccre csak a müszerek voltak érzékenyek de nem mentem vele kb. 4 napig na sietnem kellet meloba megyek inditok semmi meg halt

na aksi csere feldobtam a régit töltöre majd jo lesz és olyan forro lett kb 1 ora alatt hogy majdnem kigyulladt. na cella zárlat. nézd meg van a bal oldali burkolat az ajtonál nagy fekete burkolat a küszöbnél ott van a központi zárnak a doboza a pedáloknál ott van egy közös test amiröl bent az utas térben megy a negativ minden felé

Link to comment
Megosztás:

Böngészem a unixtrade oldalát és mit találok? Doblemez hátulra (műanyag persze), ez széria mindegyikben? Nekem ott nincs csak maga a fém kezelve... kihagyták volna vagy ki szokott törni, kiesik? Vagy nem is volt?

Azt hiszem ebből vásárlás lesz és szerelés...

+ Betenni mekkora meló? Elsőket simán ki tudom venni és berakni de menni fog hátul is?

Ha utángyártott akkor felejtsd el, mert rohadt nagy szívás, és mérethibás mindegyik!!!

Ha meg fúrod, akkor garantált alatta a rohadás(mivel kerékjárati ívről van szó). Ez inkább gányolás! Gyárit neki, az a tuti, bontott semmivel se rosszabb, mert egy müa lemezről van szó, és nem szívsz a felrakással.

Link to comment
Megosztás:

Ma jöttem rá évek után, hogy lehet a kilométerórát átállítani mérföldről kilométerre és vissza

Na el is szomorodtam, mikor meg láttam menyi km, van benne gyorsan vissza is, dobtam mérföldre

Ti ismeritek? Ez a trükköt

Ha tud valaki olvasni az ismerheti, ugyanis benne van a kezelési útmutatóba!

Link to comment
Megosztás:

Ha tud valaki olvasni az ismerheti, ugyanis benne van a kezelési útmutatóba!

Az autók nagy részének, amit használtan veszel nincs meg. Nekem angol van de, abba sincs sehol. neten nincs meg csak a szerviz leírás meg orosz leírás, hát ott soha nem lelem meg

Link to comment
Megosztás:

Lambda szondáról csak annyit, hogy pl. enyémbe (x18xe1) csak és kizárólag típusazonos jó, valamint az utángyártott Bosch-ra mindenki köpköd és viszik vissza. Bosch 22.000 Huf, gyári 45.000 Huf. Amúgy érdekes, mert az enyémben sem jó, Tech 2 kiírja, de a sárga kedvenc nem világít. Ecu lekapcsolta, ezért kicsit egyenetlenebb az alapjárat, padlógáznál kicsit megtorpan, több lett a fogyasztás.

A helyedbe nem örülnék annak, hogy nem megy a lambda. Kicsit egyenetlenebb az alapjárat, padlógáznál megtorpan, több a fogyasztás... AZ ECU-d meg majd kitalálja lambda nélkül hogy mennyire kell szegényíteni és dúsítani a keveréket. ELőször hazavágja a katalizátorod a dús keverék, aztán meg viheted motorgenerálra az épp akkor szegény-dús keverék miatt!!

Az autók nagy részének, amit használtan veszel nincs meg. Nekem angol van de, abba sincs sehol. neten nincs meg csak a szerviz leírás meg orosz leírás, hát ott soha nem lelem meg .

Ha meg veszel autót és nincs hozzá akkor evidens, hogy valahonnét szerzel, másképp hogy használnád rendesen az autód minden funkcióját..??!!!

Link to comment
Megosztás:

Az autók nagy részének, amit használtan veszel nincs meg. Nekem angol van de, abba sincs sehol. neten nincs meg csak a szerviz leírás meg orosz leírás, hát ott soha nem lelem meg

nekem van valahol egy használati útmutató, sőt még egy régi prospektust is találtam a kocsiról, ha kell megkeresem

mit kell pontosan csinálnom azzal a negatív elosztóval? sajnos nem nagyon lettem okosabb, hogy hol van. a biztosíték tábla mögött? vagy a pedálok mögött?

külön akku nincs itthon amivel meg tudnám nézni, csak father volvojában, de megöl ha én azt onnan kiszedem. ha rákötöm a bikakábellel a sarukat az megfelelő?

Link to comment
Megosztás:

nekem van valahol egy használati útmutató, sőt még egy régi prospektust is találtam a kocsiról, ha kell megkeresem

mit kell pontosan csinálnom azzal a negatív elosztóval? sajnos nem nagyon lettem okosabb, hogy hol van. a biztosíték tábla mögött? vagy a pedálok mögött?

Oldal műanyag elem az autó küszöbénél küszöb oldalon belül az mögött van egy nagy rakás barna kábel, ami mind 1 helyre fut, na az a negatív kábelek, azaz a test. A kasznihoz van csavarozva az összes

Link to comment
Megosztás:

Oldal műanyag elem az autó küszöbénél küszöb oldalon belül az mögött van egy nagy rakás barna kábel, ami mind 1 helyre fut, na az a negatív kábelek, azaz a test. A kasznihoz van csavarozva az összes

oké, így már értem. csak még mindig nem tudom mi teendőm a negatív kábellel:)

amúgy lehet tényleg az akkuval lesz valami, mert rá van kötve egy 230v inverter és az nagyban sípol ha bekapcsolom. sípolni pedig akkor szokott ha merül az akku vagy valami gond van a feszültséggel

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.