Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Hagyd a csudába. Tegyél egy plusz rugót az adagolóra te is, ha nem húzza vissza alaphelyzetbe a gázpedált.

Igazán közelebb költözhetnél most már! <_< Körbenézek holnap a garázsban miből lehetne szögelni valamit és majd kérdezek folyamatosan,hogy mit hová... :D

Link to comment
Megosztás:

Biztos emléxik még vki volt egyszer egy olyan gonnd hogy elindult a kocsi leállt és kiirta a komputer hogy program. Na hideg volt aznap meg másnap is behuzattam az opelba rátették bikára el is indul rendesen.

Hetekig mukodott. Tegnap reggel ugyanaz. Kinnt bikáztam az utcán semmi. Lehet hoigy a szalonba meleg volt vmi kiolvadt és ugy indult?

Minden relé okés sztem benzint nem kap. Ac pumpa lehet? Vkinek vmi ötlete??

minusz 12 volt tegnap az előtt melegebben nem csinálta ezt,

Ezért írta Adam1 szerintem hogy olvastasd ki a hibakódot!

Ha bikázva indul,kérj kölcsön egy jó aksit és lehet meg is van a hiba forrása!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Kérnék egy kis segítséget. 96 os b vectra 2.0 benzin.

Biztos emléxik még vki volt egyszer egy olyan gonnd hogy elindult a kocsi leállt és kiirta a komputer hogy program. Na hideg volt aznap meg másnap is behuzattam az opelba rátették bikára el is indul rendesen.

A program felirat maradt.

Hetekig mukodott. Tegnap reggel ugyanaz. Kinnt bikáztam az utcán semmi. Lehet hoigy a szalonba meleg volt vmi kiolvadt és ugy indult?

Minden relé okés sztem benzint nem kap. Ac pumpa lehet? Vkinek vmi ötlete??

minusz 12 volt tegnap az előtt melegebben nem csinálta ezt,

Köszi

Hajtsd fel jobb oldalon a hátsó ülést és a gyújtás ráadása után hallgasd meg, hogy rövid ideig megy-e az ac pumpa. Ha igen, akkor a benzin hídon a szelepnél meg tudod nézni, hogy van-e nyomás. (ha meg tudod mérni, 3 bárnak kell lennie). Csak azért írom ezeket, mert nekem kb. 2 hónapja nem akart elindulni. Furcsa volt, hogy gyújtáson nem hallottam az ac hangját. Hátul ülés fel, jó nagyokat odavágtam az ac környékére a kasztnira, aztán elindult, majd az autó is. Ezután egy hónap múlva (kb. mentem 8000km-t) semmi, majd múlt héten ugyan ez. Most kivettem az ac-t, többször próbáltam akksiról, de mindig elindult. Mi lehet a hiba: ac pumpa, relé, kontakt? Nehéz lesz megállapítani. <_<

Link to comment
Megosztás:

nem volt hibakód.

Elindult a szalonban bikárol.

Most megint nem indul. És a hidegben most sem indul bikáról.

Nem hiszem hogy hibakód olvastattás kéne egy szétesett teleszkophoz.

Hogy kerül a csizma az asztalra?

Mi köze a hibakód kiolvasásnak a szétesett teleszkóphoz?

A szétesett teleszópnak mi köze a motor nem indulásához?

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek,nekem van vectra b x18 xe a motorkód, és abban kérnék segitséget esetleg ötletet hogy mitől lehet hogy néha a motor rángat ha gázt adok . Nemrégóta csinálja ugy másfél honapja, már cseréltem gyertya és gyujtókábelt is ,sőt még a régi gyujtótrafót is vissza tettem.Az utobbi cseélye után igaz a hiba megszünt,egy darabig de aztán kezdte pár napja ujra ,igaz nem annyiszor de azért nagyon zavaró. Tegnap kilett cserélve a benzinszürő is igaz azóta mentem vagy 20km t és eddig ugyan még nem jelentkezett,de tartok tőle hogy lehet hogy még előjön a hiba.Ebben kérnék tanácsot ötletet mert semmi hibakód nincs minden rendben van a TECH 2 szerint.

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek,nekem van vectra b x18 xe a motorkód, és abban kérnék segitséget esetleg ötletet hogy mitől lehet hogy néha a motor rángat ha gázt adok . Nemrégóta csinálja ugy másfél honapja, már cseréltem gyertya és gyujtókábelt is ,sőt még a régi gyujtótrafót is vissza tettem.Az utobbi cseélye után igaz a hiba megszünt,egy darabig de aztán kezdte pár napja ujra ,igaz nem annyiszor de azért nagyon zavaró. Tegnap kilett cserélve a benzinszürő is igaz azóta mentem vagy 20km t és eddig ugyan még nem jelentkezett,de tartok tőle hogy lehet hogy még előjön a hiba.Ebben kérnék tanácsot ötletet mert semmi hibakód nincs minden rendben van a TECH 2 szerint.

Nekem akkor volt ilyen, amikor szarok voltak már a gyujtókábelek. Cseréltem őket gyertyákkal együtt, azóta nem jelentkezett.

Link to comment
Megosztás:

Nekem akkor szokott hasonló tüneteket produkálni az autó, amikor túlzottan kezd elkokszolódni az AGR szelep. Ha igazam van, nemsokára lesz check engine pislogás is...

Egy esetben vákuumcső repedése okozott rángatást (plusz "fennakadó" fordulatszámot); előbb vagy utóbb arra is sárga lámpát villant a gép.

Link to comment
Megosztás:

Nekem akkor szokott hasonló tüneteket produkálni az autó, amikor túlzottan kezd elkokszolódni az AGR szelep. Ha igazam van, nemsokára lesz check engine pislogás is...

Egy esetben vákuumcső repedése okozott rángatást (plusz "fennakadó" fordulatszámot); előbb vagy utóbb arra is sárga lámpát villant a gép.

Link to comment
Megosztás:

Nekem akkor szokott hasonló tüneteket produkálni az autó, amikor túlzottan kezd elkokszolódni az AGR szelep. Ha igazam van, nemsokára lesz check engine pislogás is...

Egy esetben vákuumcső repedése okozott rángatást (plusz "fennakadó" fordulatszámot); előbb vagy utóbb arra is sárga lámpát villant a gép.

Hello köszi a választ remélem már kiderül hogy mi a baja mert már megőrülök ettől a bizonytalanságtól...... Légyszives ird meg nekedmelyik vákumcső okozott gondot , és hogy deritetted ki a hibát....Előre is kösz a választ..Üdv...

Link to comment
Megosztás:

Nekem akkor volt ilyen, amikor szarok voltak már a gyujtókábelek. Cseréltem őket gyertyákkal együtt, azóta nem jelentkezett.

Hello kösz a tanácsot , már kicseréltem uj gyertyákra, gyujtókábelre ,sőt még a régebbi trafót is visszatettem...Sőt pár napig megszünt a gond ,már örültem is hogy megoldódott ,,de a fene egye meg pár napra rá ujra kijött a rángatás...De köszi az ötletet..

Link to comment
Megosztás:

Az ac pumpa cserét meg lehet oldani otthon?

Vki csinált már olyat?

Most is ugyanaz a baj önindito forgat de semmi. Azt halloottam hogy az act a komputer vezérli és fordulat függő. Szoval gyujtásnál nem is lehet hallani. Csak ha forog az onindito. De akkor sem hallom. Az autosboltabn kétféle van egy nem tom milyen 14 ért meg egy bosh jo nagy pénzért. Melyiket érdemesebb? Esetleg mástol nem indul? Ötlet?

B Vectra 96 2.016V

Link to comment
Megosztás:

Ez nem igaz! Ha min. 5percet állt az autó, akkor gyujtás után kb. 5 mp-ig megy az ac, hogy felnyomja a rendszert 3 bárra az indításhoz. Tovább azért nem, mert ha mégsem indítasz, csak gyújtáson ne merítse le az akksit. Motor indulásakor indul újra és nem fordulatszám függő, hanem a benzinhíd visszafolyó cső csatlakozásánál van egy vákuum szelep, ami 3 bár környékén tartja a rendszert. Minél jobban nyit a pillangó szelep, annál jobban zár a szelep, hogy magasabb fordulatszámon is kellő nyomás legyen az injektoroknál. Amúgy egyszerű: hátul ülést anyósülés mögött felhajtod, ott az ac fedőkupakja. Gyujtást adsz rá és hallanod kell rövid ideig az ac-t. Barbárabb teszt: benzinhídon előremenő csövet lekötöd, gyujtást adsz és ha ömlik a benya, akkor megy az ac :D

Link to comment
Megosztás:

Értem zaza... Köszi! Meg tudod mondani pontosan melyik az a cső? Ahol van a szelep az a benzin hid ugye? ott a cső?

Az ac cseréhez ki kell engedni a szelepet ugye? az meg olyan mint a kerék szelep van bennt egy tuske csak nyomni kell. Utánna a kicserélt ac feltermeli megint ugye?

Link to comment
Megosztás:

Valoszinu nem megy mert ha eddig gyujtást adtam hallottam vmmi hangot. mint amikor parkol a cd lézerfej. De nem hallom szoval vszinu az ac lesz. De nem tudom melyiket kéne megvenni egyáltalán én meg tudom e csinálni itthon. Olyan szerencsétlen nem vagyok viszont egy két tanácso0t szivesen vennék. Köszi

Link to comment
Megosztás:

Kis műszaki érzékkel te is ki tudod cserélni. Szerintem nem kell a legdrágábbat megvenni, vagy esetleg egy jó állapotú bontott?

Valoszinu nem megy mert ha eddig gyujtást adtam hallottam vmmi hangot. mint amikor parkol a cd lézerfej. De nem hallom szoval vszinu az ac lesz. De nem tudom melyiket kéne megvenni egyáltalán én meg tudom e csinálni itthon. Olyan szerencsétlen nem vagyok viszont egy két tanácso0t szivesen vennék. Köszi
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Bocsi ha közbeszólok vkinek. B vectrát szeretnék venni 2000-es évjáratút a 2.0 DTI motorosat arra hajtok hogy minél kevesebb extra legyen benne mivel (gondolom én) így kisebb a hibalehetőség egy használt kocsinál. A segítségeteket szeretném abban kérni hogy válaszként tudnátok nekem írni dolgokat h az autó megvételénél mire figyeljek(mennyi km az aminél már nem érdemes megvenni pl) oda nagyon majd ha már megvettem akkor mivel szokott baj lenni vele milyen drága a fenttartása futóműve hogy bírja az utakat ahoz is milyen árban lehet alkatrészekhez jutni turbó váltó stb stb hallom egyébként erről a típusról h meg szokott halni az adagolója ami azt mondják h 200 ezer fölött szokott lenni ez törvényszerű (mármint az adagoló halála) vagy csak ritka eset köszönöm előre is a segítségeteket.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.