Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Gondolod hogy az adagolos tud rajta segiteni? Én attol tartok hogy a kartergáz képzödést nem foja jelentösen befolyásolni.

Az elözménakhez hozzátartozik higy májusban elgurult a bordásszly feszitőgörgője és ( a műtét sikerült de a beteg nem birta) szindróma lépet fel. Hengerfej, vez tengely, himbák, hidrotőkék, tömítés csere, előtte se kartergáz, se füst, volt ennyi.

Link to comment
Megosztás:

szia!

Momc meg tudnánk beszélni egy talit a 16 kerbe hogy megnézd az én tds-met mert nekem egyáltalán nem kormol hogy össze tudjuk hasonlítani hogy neked a füst csavarod hogy van beálítva! milyen értéked lett a zöld kártyán nekem 0,8! Ha megkérhetlek egy sziveségre akkor neked hány milimétere log be a gáz karhoz a füst csavar menete?? és neked hogy megy mert nekünk 12,8 százra és nem tudom hogy ez ennek a mocinak jó vagy rosz??? (akárhogy tolom 6,8 eszik)

elöre is köszikE!

Link to comment
Megosztás:

Dtl ???? Nem Dt ? A Dtl az Opel mocis ...

Mar tenyleg nem tudom hogy milyen motor van benne, :?:

a forgalmiban ez a tipusjelzes szerepel T98NB/X17DTL

Az elozo forgalmiban Isuzuskent volt jelolve, ha jol emlekszem. Az mar tenyleg talany hogy hideginditasnal akadozik :?: aztan autopalyan 5 emberrel is gyorsul szepen.

antitalent :P

Link to comment
Megosztás:

Gondolod hogy az adagolos tud rajta segiteni? Én attol tartok hogy a kartergáz képzödést nem foja jelentösen befolyásolni.

Az elözménakhez hozzátartozik higy májusban elgurult a bordásszly feszitőgörgője és ( a műtét sikerült de a beteg nem birta) szindróma lépet fel. Hengerfej, vez tengely, himbák, hidrotőkék, tömítés csere, előtte se kartergáz, se füst, volt ennyi.

Ha levolt véve a hengerfej akkor látni kellett volna hogy mekkora vála volt a hengernek. Igazából minek vettétek le? Ha szakad a szíj, vagy át ugrik akkor csak a himbák törnek el, nem bánt mást. Ha nagy a kartel gáz akkor kéne hogy zabálja az oilt is. Viszont melegen akkor is indulni kéne neki ha nincs kompolt a mociban. Én a következő dolgokat nézetném meg. A vez tengely ha ki lett cserélve akkor az új tengelyt fokoltatni kell. Ez 1 spéci szerszámmal történik, tengelyen le lazít a vez fogaskerék himbákhoz indikátor óra és beállítás. Valamint előtöltés állítás. Ha viszont gyalulták is a hengerfejet és nem marták vissza a szelepeket vagy pedig nem raktak vastagabb tömítést akkor szar az egész. Szóval sok hiba lehetőség van, az lehet hogy minden ok amit írtam és van 1 szimpla gyűrű törésed és valóban nincs kompre.

Link to comment
Megosztás:

Mar tenyleg nem tudom hogy milyen motor van benne, :?:

a forgalmiban ez a tipusjelzes szerepel T98NB/X17DTL

Az elozo forgalmiban Isuzuskent volt jelolve, ha jol emlekszem. Az mar tenyleg talany hogy hideginditasnal akadozik :?: aztan autopalyan 5 emberrel is gyorsul szepen.

antitalent :D

Hol van rajta a turbó ? Elől vagy hátul? :P

Link to comment
Megosztás:

Az elozo forgalmi engedelyben volt benne ,de nem emlekszem jol, es nem is mondanam 100 szazalekra hogy igy volt benne.

Ja es a kereskedo nem mondta hogy Isuzu mert ujsagbol neztem ki es maganszemelytol vettem ezt a zold szinu Aszthmat :!:

igy mar remelem vilagos hogy milyen szinu a turbo :P

Link to comment
Megosztás:

A hengerfelyet azért kellet leszedni mert a kettes henger kipufogószelp hidrotőkélyét kilökte az öntvénnyel eggyütt, és meg kellett hegeszteni. Ez a mutatvány sikerült is, de a próba során vissza dolgozott a szívócsonkba ami késöbb kiderült, hogy a vez tengely hibálya volt. Ezek után nem bíztam bár a foltozott hengerfelyben sem. A hengernek körömmel érezhető válla van, mikroval mérve 82,55-82,6 ig "kopott". Ma hallottam hogy ha felut a szelepre akkor előfordulhat hogy megszorul a gyűrű a dogón. Ti találkoztatok már ilyennel?

Link to comment
Megosztás:

szia!

Momc meg tudnánk beszélni egy talit a 16 kerbe hogy megnézd az én tds-met mert nekem egyáltalán nem kormol hogy össze tudjuk hasonlítani hogy neked a füst csavarod hogy van beálítva! milyen értéked lett a zöld kártyán nekem 0,8! Ha megkérhetlek egy sziveségre akkor neked hány milimétere log be a gáz karhoz a füst csavar menete?? és neked hogy megy mert nekünk 12,8 százra és nem tudom hogy ez ennek a mocinak jó vagy rosz??? (akárhogy tolom 6,8 eszik)

elöre is köszikE!

Én ugy értettem nálad minden rendben. Jól fogyaszt , jól gyorsul, nem füstöl. Akkor miért akarod mindenáron elrontani? Nehogy ugy járjál mint egyik ismerösöm: volt egy 250-es Jávája. Nagyon jól ment és szédszedte nézze meg miért megy ilyen jól. Ez komoly. És összerakta s rosszabb lett :twisted:

Link to comment
Megosztás:

szia!

Momc meg tudnánk beszélni egy talit a 16 kerbe hogy megnézd az én tds-met mert nekem egyáltalán nem kormol hogy össze tudjuk hasonlítani hogy neked a füst csavarod hogy van beálítva! milyen értéked lett a zöld kártyán nekem 0,8! Ha megkérhetlek egy sziveségre akkor neked hány milimétere log be a gáz karhoz a füst csavar menete?? és neked hogy megy mert nekünk 12,8 százra és nem tudom hogy ez ennek a mocinak jó vagy rosz??? (akárhogy tolom 6,8 eszik)

elöre is köszikE!

küldtem 1 pü-t.

Link to comment
Megosztás:

Ha levolt véve a hengerfej akkor látni kellett volna hogy mekkora vála volt a hengernek... ... Szóval sok hiba lehetőség van, az lehet hogy minden ok amit írtam és van 1 szimpla gyűrű törésed és valóban nincs kompre.

Ma megtörtént az agymütét. Hengerfely le, karter le, dugók ki, gyűrűk le, hengerbe vissza, és szörnyülködés. Szemre Kb. 2 mm hézag volt középtájt. Legfelül "tömités magasságban" Kb. 1,5 mm. Az új garnitúra pedig a következő: Fent 0,25-0,3 mm,

középen, 0,4 mm. Összerek, megteker, nemindul, ujratekernemindul, ..... meghúzat, beindul, besötéted. Holnap kiderül hogy marade még tovébra is "bio dizel" vagy már használni is tudom.

Ui.: Már csok eggyet kell aludnom.:smt015 Soká lesz még reggel? :tongue3:

Link to comment
Megosztás:

Bővebben, a henger "hordósodása" kb.: 0.02 mm átmérőben, és a "válla is hasonló mértékü. a probléma az előző gyűrűhézaggal volt, illetve a hézag gyűrűjével. Merthogy volt benne valami a légrések mellet (mármint imitt-amott volt gyűrű is). A lényeg az hogy ismét berreg, és nem füstöl, gázadásnál azért jelzi hogy nem benzines de ennyi. Ez nekem már elég is. Holnap viszem zölkartyára, kíváncsi vagyok az eredményre.

Link to comment
Megosztás:

Bővebben, a henger "hordósodása" kb.: 0.02 mm átmérőben, és a "válla is hasonló mértékü. a probléma az előző gyűrűhézaggal volt, illetve a hézag gyűrűjével. Merthogy volt benne valami a légrések mellet (mármint imitt-amott volt gyűrű is). A lényeg az hogy ismét berreg, és nem füstöl, gázadásnál azért jelzi hogy nem benzines de ennyi. Ez nekem már elég is. Holnap viszem zölkartyára, kíváncsi vagyok az eredményre.

És mielőtt szét szedted egyébként indult a verda? Milyen gyűrű sort kapott és hány huf volt? Remélem megkaptad a zöld kártyát :wink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.