Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Sziasztok!

Köszi a sok kérdést, meg tanácsot, igyexem mindenkinek válaszolni.

Opeltds: Csak hidegen nem indul be a motor, illetve hidegen is indult eddig elég jól, kivéve mikor 0 fok alá ment a higany. :lol: Ha reggel beindul, és állok vele napközben 8 órát, utána is bepöccen másodikra. Egyébként nem kormol, ha elkapja utána megy simán.

mörfi: igen, a 15 perc indítózás közben mindig hajszál híja, hogy elkapja, ha sikerül, pár másodpercig szürke füst, utána megszűnik. Kérdezted a felújítások mik voltak. Elég sok minden, próbálom leírni, bocs ha nem vagyok túl szakszerű. Szóval ez egy motorhibás kocsi volt, megvételkor nagyon sok csere volt: hengerfej gyári szelepekkel, szelepvezetőkkel, szimeringekkel és előkamrával szerelten, hengerfejtömítés, vezérműszíj, ékszíj, szűrők, karter tömítés, dugattyúgyűrű garnitura, később turbo. Az aksi egy éves, izzítógyertyák 2 hetesek, önindító fogaskerekek kicserélve, egy hetes. Szóval mégis valahol van hiba. :evil:

vbandit: én szereltettem már a kocsit, szóval bizonyítottan cserések a cuccok benne.

áfonya: tolmácsolom a tipped egy ismimnek, hogy próbálja ki a javaslatod, mert bocsi, de én ehhez nem nyúlnék önállóan, valahogy ez nem női munka :lol:

Bocsi, ha hosszú voltam, ciao!

Valószínű hogy nem jó az izzítás, hiába 2 hetes a cuc benne. Viszont ha jó ,akkor szerintem meg kéne mérni a motort. Anno volt 1 D kadettom ugyan ezt produkálta éphogy benem gerjedt kapkodta füstölgetett de nem indult mindig le merült a végére az aksi. Annak kaka volt a mocija. Ha elkezded tekertetni és 10 másod percen belül nem indul be akkor izzits újra és újra, minél tovább tekerteted annál jobban befog zabálni és csak a kötél fog segíteni, nem fog begerjedni.

Link to comment
Megosztás:

Megvettem a termosztátot de valaki megmondhatná hogy hova kell berakni néztem a blokk elején és oldalán ott nem láttam sehol valami fedőlemez tuti takarja hol van a szívó torok részen??? Ma már a kékből sem lépett ki a gép máááá sajnáltam. :lol:

Szemben állsz vele, bal kéz előre nyúl és a szelepfedél előtt van ,egy vastag gumi cső megy a házra és 3 hatos csavar fogja ne mond hogy nem látod? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha má' itt tartunk. Csak a turbó a kulömbség a DTL, és a D,DR motorik között?

Merthátugye volt alkalmam néhányszor testi kapcsolatba kerülni a hengerfejjel és gondolkodtam a turbósitáson, de íjesztgettek hogy a dugó kipárollog a kipucsövön. Meg pézzem' se vót rája.

Link to comment
Megosztás:

Adagolón tömítéseket cseréltek, beállították. Ezt nevezik felújításnak? Hallottam, hogy az adagoló beállítás eredménye nem garantált a rendszer bonyolultsága miatt, igaz ez?

Szinte teljes csere volt a motorban, síkolás is. Attól még átéghet a tomítés? Vízpumpa is új. Gőzt nem látok a kipufogónál.

Tulajdonképpen nem zavar, utánatöltögetek, de a rendszert nem amortizálja?

Nem ezt nevezik felújításnak :arrow: hány órát töltött az adagoló beállító padon :?:

Mia bonyolult ebben a rendszerben :?: A lehető legegyszerűbb :wink:

Ha fogy a vized 2 lehetőség van , vagy a motor eszegeti, vagy folyik.

De ez nagyon sok 100km 2-3 deci :shock: nem a radiátorod folyik :?:

És akkor az én példám :arrow: fogy a víz :arrow: öntögetem :arrow: öntögetem :arrow: nincs nyoma hova folyik :arrow: aztán járat sokáig és leskelődés :shock: és :oops: meglát a hengerfej alól szivárgott és rá csorgott a meleg mocira és rögtön köddé vált 8) eredmény síkolás. De neked síkoltak úgyhogy valahol máshol keresgélj :wink:

Link to comment
Megosztás:

Ha má' itt tartunk. Csak a turbó a kulömbség a DTL, és a D,DR motorik között?

Merthátugye volt alkalmam néhányszor testi kapcsolatba kerülni a hengerfejjel és gondolkodtam a turbósitáson, de íjesztgettek hogy a dugó kipárollog a kipucsövön. Meg pézzem' se vót rája.

Még van 1-2 apróság :arrow: kenés, hűtés, porlasztó csúcsok, meg nem tom 8)

Link to comment
Megosztás:

A tágulási tartályba 3 csőmegy. 1 alulra, 2 meg felülre, ezutobbin távozik a levegő. De kiengedni neked kell mert zárt rendszerü :D

Köszi szépen mindenkinek a segitséget. Sikerült kicserélni óra szerint 93foknál nyit az kb valós. :lol:

Egyszerű volt kicserélni (mondjuk a gyári volt benne kicsit rángatni kellett :lol: )

Holnap indulok a pestre. :D Azért akartam kicserélni, mert ma elég jol fogyasztott remélem holnap már kevesebbet kajál :lol:

Lemérem a fogyasztást is ;) :idea:

Link to comment
Megosztás:

Lenne egy kerdesem az ekszij+hideginditas kapcsolatban

kovetkezo a helyzet

tegnap elszakadt az ekszijam :lol: ami a generator meg a fotengelyen fut, nagynehezen csereltem :lol: de 950-hosszu lett rateve. A genrator a vegsoig ki lett tolva :!: de igy sem lett igazan feszes az ekszij

ma reggel meg alig indult harmadszori izzitas meg pedaltaposas utan :lol:

Kerdesem a kovetkezo:

Befolyasolja e a hideginditast az ekszij feszsessege?????

elore is koszi ;)

Link to comment
Megosztás:

Lenne egy kerdesem az ekszij+hideginditas kapcsolatban

kovetkezo a helyzet

tegnap elszakadt az ekszijam :lol: ami a generator meg a fotengelyen fut, nagynehezen csereltem :lol: de 950-hosszu lett rateve. A genrator a vegsoig ki lett tolva :!: de igy sem lett igazan feszes az ekszij

ma reggel meg alig indult harmadszori izzitas meg pedaltaposas utan :lol:

Kerdesem a kovetkezo:

Befolyasolja e a hideginditast az ekszij feszsessege?????

elore is koszi ;)

Szerintem igen,mert lehet hogy megcsuszik az ékszij és a generátor esetleg nem tölt rendesen!

Srácok,akinek dizel gépe van nézzen át az elektromos topikba,mert nekem úgy néz ki megoldódott a nehezen indulási gondom! :!:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok most értam vissza piciny fővárosunk ból az új termosztát nagyon jó még soha nem volt 92fokos a vizem állandóan. Szerintem mióta megvan azóta rossz a termosztát ja 97-es volt benne a gyári hangja is szebb vagyis csendesebb szerintem olajcsere után mégcsendesebb lesz ha leengedem az opel olajat. A fogyasztásom lemértem ez nem konkrét adat mert volt bennem inden rossz termosztát akkor gép túráztatás pesti út 2 személy + cuccok pest 4 személy igy jött ki 35 liter és 640km. ez kicsit kevesebb mint 6liter azaz a szokásos de remélem kevesebbet fog enni az uj termosztáttal :lol: Most hoztam meg a téli kerekeket felnivel :lol: Holnap küldöm fel a gépre mert eddig nyárival jártam :lol:

Link to comment
Megosztás:

Srácok szerintetek mennyiért lehet eladni egy 92.12 havi forgalomba helyezésü 93as modellévű 1,7D(opel motoros) 5 ajtós Astrát 240eKM rel?

500eFt az reális ár?

A szinte sehol nem rozsdás...csak egy kicsit a tankbetöltő alatt...semmi extra csak a gyári rádio stb (GL felszereltség) viszont minden működik rajta..fogyasztása is jo,hidegen is indul...

köszi

nem az én autóm,egy haveromé...én nem adnám el :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt cartarsaim

az olajcserevel kapcsolatban lenne kerdesem:

10000 km utan erdemes, hasznos vagy kotelezo cserelni az olajat Dizel motornal. Most voltam egy szerelo muhelyben ( dizel szakmuhely) es ott azt mondtak: amig a nivo palcan nem er el az olajszint a min jelzeshez nem kell hozzanyulni.

Ez ido alatt nem is toltottem hozza olajat. Ez jo igy, vagy nem?

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt cartarsaim

az olajcserevel kapcsolatban lenne kerdesem:

10000 km utan erdemes, hasznos vagy kotelezo cserelni az olajat Dizel motornal. Most voltam egy szerelo muhelyben ( dizel szakmuhely) es ott azt mondtak: amig a nivo palcan nem er el az olajszint a min jelzeshez nem kell hozzanyulni.

Ez ido alatt nem is toltottem hozza olajat. Ez jo igy, vagy nem?

szerintem ezt ebben a topicba kivesézték(tük):

http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=565

Amúgy jobban teszed ha 10-15e között mindenképp cserélsz, vagy évente. Közelebb a 10e-hez jobb.

De ne én legyek a mérvadó, hanem olvass bele amit linkeltem.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.