Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

V.mi 5 ajtós kikönnyített kasztni, meg turbó.........ilyesmit csiripeltek a verebek legutóbb...... :lol:

Az ötajtós és a turbó két külön történet, ezek így tuti nem fognak együtt létezni nálam.

Az 5ajtós kasztniból lehet faragok majd egy 700 kiló alatti gépet CSAK gyorsulásra, megpiszkált 20XE-vel és a GSI féltengelyeimmel.

HA lesz turbó, akkor az csakis 3-ajtós, faceliftes lesz. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ok!Értem,kössz a segítséket sok hasznát vettem!

Drága mulatság manapság tuningolni.Egy C12NZ ;C14NZ-ből nem sok érdemi lovat lehet kihozni kispézből.Utóbbit meg lehet faragni, hogy tudja a 82-100LE-t, de iszonyat pénz.Annyiért érdemes inkább olyat venni, ami alapból tudja ezt.

De ugye mindenki a maga szerencséjének a pogácsa.

A motorcsere jó móka, és szép nagy szop@s, de nem éri meg, mert minden egyes műszaki/ZK. dupla költség.S, egyre inkább lehetetlen idehaza, hála a rugalmas jogi rendszernek, ami ezt övezi.Tudom, mert végig csináltam a mókát, és nem kis pénzt buktam rajta.Ez Magyarország.

Tehát a javaslatom, hogy ha majd meglesz a gépsas és 1.4-es, akkor egy C14SE-re történő átalakítás még bele fog férni a jogszabályokba, és vizsgabázison sem fogják kiszúrni.Mellé egy jó kis sportfutómű, megfelelően kimerevítve, és egy minimális sportos külső, hogy azért a meglepetés ereje megmaradjon a versenyzőtársnak.

Dióhéjban enyi, amit hozzá szerettem volna fűzni a dologhoz.

Link to comment
Megosztás:

14NV nem lehet, mert abban a V betü nagy valószínüséggel karbit jelent (Vergaser).

Igen, a 14NV és az E14LV karbis (az NV-s Pierburg 2E3, az LV-s Pierburg 2E1 elvileg a puskám szerint :lol: ).

Úgyhogy már csak C14NZ lehet, vagy, ha mázlista a kollega, akkor C14SE :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen, a 14NV és az E14LV karbis (az NV-s Pierburg 2E3, az LV-s Pierburg 2E1 elvileg a puskám szerint :lol: ).

Úgyhogy már csak C14NZ lehet, vagy, ha mázlista a kollega, akkor C14SE :lol:

Csá Stefan!Apámnak ugyan így néz ki a Corsája!1 a lényeg!Biztos nem C14SE,de azért megnézem!

Én 2év mulva kapom meg az autót,illetve csak akkor lessz jogsim,karosszéria lakatosnak-autószerelőnek megyek,és ez nagyon jó lesz mert olcson meguszom a cuccot,most lett a corsa felujítva februárba,felujítás után v.mi 16-17 éves parasztok feltörték,az autót ugyan nem tudták elvinni de szétba***ák a zárat(nem tudták a zárat feltőrni)ezért betrték az első pillangó ablakot,bejutottak, felül a kis olvasó lámpát kitépték,az autós rádiót elvitték de azt megtaláltuk,a kormányzárat próbálták feltörni(szétrugták a ktmány alatt a müszerfalnál,erőlködtek sokat a parasztot,de nem tudták elvinni a kicsi CORSÁNKAT)Az ilyennek le kéne törni a kezét(ezután csepelen a szoszéd Riaszós Suzukiját 10 perc alatt elvitték(ennyi az Régi Opel és az új RIASZTOS Suzuki között)

Link to comment
Megosztás:

...

Az NZ is elég jól megy szerintem. Kezdőautónak (friss jogsival) tökéletes. 60LE, de van nyomaték és a kasztni sem nehéz.

Ha nem hajtod szét, akkor sokáig jó kis autó lesz. Amúgy Demó mesternek is ilyenje van/volt, csak aztán egy kicsit megizmosodott :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kinek volt baja hátsó ablaktőrlő motorral(nekünk néha bekapcsol néha nem)Mennyi lehet egy új motor?

Szakaszosan műxik.Emlékeim szerint.De ha mégsenem, akkor kiszerel, WD40-be beáztat, zsírral megtöm..........aztán v. jó lesz, v. cserélni kell! :lol:

Ilyen Új, meg ilyesmibe ne gondolkodj.Sztem. :lol: Az drága mulaccság..... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szakaszosan műxik.Emlékeim szerint.De ha mégsenem, akkor kiszerel, WD40-be beáztat, zsírral megtöm..........aztán v. jó lesz, v. cserélni kell! :lol:

Ilyen Új, meg ilyesmibe ne gondolkodj.Sztem. ;) Az drága mulaccság..... :lol:

És te azt honnan tudod, neked nem is volt hátsó ablaktörlöd. :P :lol:

Ha motor kell bele, akkor az nekem szerintem lesz, mert van már 2 db is itt elfekvöben. :hiya:

Link to comment
Megosztás:

A WD-40 -ezést tényleg érdemes előtte megpróbálni, mert benne van a korban a járgány. Nekem a hátramenet-lámpa nem működött, aztán a váltónál a kapcsoló csatlakozóját kiszedtem, befújtam a "varázsszerrel" :lol: :lol: ,visszadugtam a csatiba a kábelt és azóta hibátlanul működik.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.