Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kormánymű


lacikiru

Recommended Posts

Szerintem próbáld rá a légzsákos burkolatot, mert ezen is már úgy van a gyújtáskapcsoló, ahogy a sima nem állítható légzsákoson... Nameg ugye cserélni kell a bajuszkapcsoló tartót is. Amúgy szerkesztettem előző hozzászólásom, ott vannak a linkek.

Köszi. Holnap rápróbálom. De az állítókar helyét szerintem ki kell vágjam, de ez már semmiség, ha minden passzol.

Link to comment
Megosztás:

A mai nappal teljesen kész a légzsákom. dupla légzsák. Egyedül csináltam. 3nap alatt de megérte. :) Naon tetszik a belseje. :D

Akkor lehet,hogy tudsz tippet adni arra, hogyan lehet a visszajelzőlámpát alapállapotba kapcsolni. Egy elektromos hiba miatt folyamatosan világított, de miután kicseréltem a sérült átvezető kábelt, a lámpa továbbra is világít. Pedig most biztos, hogy nincs benne szakadás, vagy rövidzár, vagy ilyesmi.

Miért nem tűik el a hibajelzés?

Link to comment
Megosztás:

Akkor lehet,hogy tudsz tippet adni arra, hogyan lehet a visszajelzőlámpát alapállapotba kapcsolni. Egy elektromos hiba miatt folyamatosan világított, de miután kicseréltem a sérült átvezető kábelt, a lámpa továbbra is világít. Pedig most biztos, hogy nincs benne szakadás, vagy rövidzár, vagy ilyesmi.

Miért nem tűik el a hibajelzés?

Csak töröltetni lehet márkaszervizben vagy autóvillamosságinál. Ez sajnos nem ECU hiba, hogy 20 indítás után törlődik... :)

Link to comment
Megosztás:

Akkor lehet,hogy tudsz tippet adni arra, hogyan lehet a visszajelzőlámpát alapállapotba kapcsolni. Egy elektromos hiba miatt folyamatosan világított, de miután kicseréltem a sérült átvezető kábelt, a lámpa továbbra is világít. Pedig most biztos, hogy nincs benne szakadás, vagy rövidzár, vagy ilyesmi.

Miért nem tűik el a hibajelzés?

Igen. Ugye volt egy hiba amiért elkezdett világítani. Na most te kicserélted így csak márka szervízbe lehet kiüttetni. És ha megszűnt a hiba akkor el fog aludni a lámpa gyújtás ráadása után mint normális helyzetben.

Link to comment
Megosztás:

Valaki akinek C14NZ-ben van szervó és rendelkezik 1-2 képpel, hogy hogyan fest a motortérben az belinkelhetné! Vettem egy komplett szervót bele, csak jó lenne látni egy gyárit, hogy mit hová kell tenni. Köszi!

C14NZ, vagy az aláírásodban szereplő X14NZ?

Van valami különbség a 2 motortípus között? :)

Széles szíjas, vagy vékony szíjas? :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor lehet,hogy tudsz tippet adni arra, hogyan lehet a visszajelzőlámpát alapállapotba kapcsolni. Egy elektromos hiba miatt folyamatosan világított, de miután kicseréltem a sérült átvezető kábelt, a lámpa továbbra is világít. Pedig most biztos, hogy nincs benne szakadás, vagy rövidzár, vagy ilyesmi.

Miért nem tűik el a hibajelzés?

Nálam is a bibi. Műszerrel lehet töröltetni a hibát. Nálam is világit az ikon pedig nincs is most már rádugva az indítóra.

Link to comment
Megosztás:

C20NE szervó szettem lesz. Sima ékszíjas. Beszerelhető az X14NZ-be? Kell hozzá valami extra?

Nem lesz egyszerű, mivel a szivattyú annál a motortartó bakon helyezkedik el, így az is kell hozzá. Csakhogy nem biztos, hogy a C20NE motortartó bakja ugyanúgy néz ki, mint az 1.4-é, lehet, hogy nem tudod felcsavarozni a motorra, vagy hogy ugyanúgy fog állni. Mindenesetre ha nekiállsz, csinálj pár fotót légyszi a műveletről.

Link to comment
Megosztás:

Nem lesz egyszerű, mivel a szivattyú annál a motortartó bakon helyezkedik el, így az is kell hozzá. Csakhogy nem biztos, hogy a C20NE motortartó bakja ugyanúgy néz ki, mint az 1.4-é, lehet, hogy nem tudod felcsavarozni a motorra, vagy hogy ugyanúgy fog állni. Mindenesetre ha nekiállsz, csinálj pár fotót légyszi a műveletről.

Lehet ám készíteni home made tartót is! :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.