Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Akár egy rádió is képes leszívni így... de tényleg ki kell szelektálni. Generátor nem hiszem. Nekem már lett egy zárlatos,

de akkor az pár perc alatt földre küldte az akkut :lol:

Elküldve
Ki kell mérni. Biztosítékok ki, multiméter sorba kötve akksival és méred mi vesz fel áramot.

Aminek nincs biztije azt persze ezzel nem tod mérni:generátor,indítómotor, gyújtóberendezés. - utóbbiaknál a kábeleket húzd le, és így mérj.

Köszi, ezt kiprópálom.

Elküldve
Hájj Cartársak!

Erre, hallottam egy érdekes, és vitatható alternatívát,-bár nem konkrétan ilyen nagy kilengéssel - mikor megemeli a fordulatot, melegen, kicsit vagy nagyon is néha!!

Szóval a kartelgáz. Ezt egy elég spéci BMW szerelő említette meg. Nem istenítem, de nem hajlandó csak gyári alkatrészekkel dolgozni. Szóval ő mondta, hogy ha már kopott a motor, töményebb a kartelgáz, és ezért emeli meg, játszadozik a fordulattal a motor, met több levegő kell neki. Vagy a kartelgáz kopottabb motornál kevesebb zoxigént tartalmaz!

No szerintetek baromság, vagy van-e alapja....! Ez szerintem jó kis téma lesz... :lol: :lol: :lol: :D

No hajrá, mindenki mondjon valami okosat!

ÜDV:

PSZ

Hy,

Nem kopott a motor!

üdv.: Tay

Elküldve

Sziasztok!

Megállok ma tankolni, kocsi leállít, benya be, fizet, autó indít -> nincs szervó, nem megy a digit klíma kijelző-kezelő panel sem.

Továbbá nem megy a el. hátsó roló se.

3.0 V6 Facelift, megnéztem az összes egy 30A-s biztiről megy ami ki is van égve, de valami nem kóser, mert rögtön lekúrja ha csere után gyújtást adok rá. Holnap ampervadászat :lol:

Azért elmentünk Visegrádra, egész jó így hajtani, kicsit spec. spártai de a régi időket idézi....

Szervó lehet, van erre már valakinek tapasztalata?

Z

Elküldve
Inkább a klímára tippelnék. A szervónál nincs nagy elektronika. Egy relé, és egy mágnesszelep ha jól eml.

Most nemtom mi van mer a szervót néztem és gyöngén de megy...nagyon gyöngén.

Létezik hogy valami elektromosan rásegít erre ha OK a bizti?

Elküldve
Most nemtom mi van mer a szervót néztem és gyöngén de megy...nagyon gyöngén.

Létezik hogy valami elektromosan rásegít erre ha OK a bizti?

Véletlenül nem sebességfüggő szervód van? Mert akkor annak a szabályzója nem műxik, és sztem azt hiszi, gyorsan mész, ezért lecsökkenti a rásegítést.

Ez csak egy ötlet :lol:

Elküldve
Véletlenül nem sebességfüggő szervód van? Mert akkor annak a szabályzója nem műxik, és sztem azt hiszi, gyorsan mész, ezért lecsökkenti a rásegítést.

Ez csak egy ötlet :lol:

De szerintem is ilyesmi lehet hogy valami rásegít....persze 2 szervizes is állította hogy a delejhez nincs köze a témának, és hogy beszart a szervópumpám....az egyik szakszervízben nyomja.

Szétkaptam a szivargyújtót - levágta, ülésfűtést - levágta, hátsó rolót - láss csodát újra könnyű a kormányzás és megy a digit klíma kezelő. Szóval a roló volt szar.

A szervízről ennyit....és még szídják a nyomorult Omagát hogy nem megbízható.....ha ilyen profin nyúlnak hozzá akkor szerintem nem a kocsival lesz a baj

Kössz a tippeket még1x

Elküldve

Ja amúgy kérdeztem hol az ülésfűtés vezérlőja Facelift esetében.

A fenék alatti szivacs rész támla felőli végében egy lyukban található....olyan vezérlő mint a G astráé.

Elküldve
A roló nem a legmegbízhatóbb része az Omiknak sajnos :lol:

Hallod az tuti, nincs fél éve hogy megcsináltuk...nembaj most donort keresek hozzá, akkor is működni fog :lol:

Elküldve

Üdvözleztem ,és sziasztok!

Van egy mostmár mondhatom visszatérő problémám.A kocsi csak köszörül de nem indul.Benzin kb 50 liter,tehát van benne:).A riasztót az előző ilyen eset óta nem használom ,hátha az a ludas de most is megtörtént.Szóltam egy ismerősnek ,hogy ugyanmár húzzon el a szerelőhöz,húzott egy 800 métert és akkor hülyeségből megpróbáltam és láss csodát elindult.

Azért eldöcögtem a szerelőhöz de nem talált hibát.Szerintetek mi lehet a baj?

Nem értem a dolgot mert nem csináltam semmit vele és mégis.

Üdv:csiziktomi

Elküldve
Üdvözleztem ,és sziasztok!

Van egy mostmár mondhatom visszatérő problémám.A kocsi csak köszörül de nem indul.Benzin kb 50 liter,tehát van benne:).A riasztót az előző ilyen eset óta nem használom ,hátha az a ludas de most is megtörtént.Szóltam egy ismerősnek ,hogy ugyanmár húzzon el a szerelőhöz,húzott egy 800 métert és akkor hülyeségből megpróbáltam és láss csodát elindult.

Azért eldöcögtem a szerelőhöz de nem talált hibát.Szerintetek mi lehet a baj?

Nem értem a dolgot mert nem csináltam semmit vele és mégis.

Üdv:csiziktomi

Szia!

Nemtom milyen a gép (benzin diesel, ccc,stb) de ha nincs hibakód, akkor szerintem jó eséllyel főtengely jeladó -> ha csak néha nem indul be..!!

Ez azt csinálja többek mellett ha xar hogy néha indul - néha nem.Nekem spec olyan gondom volt hogy hetente vagy 2 alkalommal nem indult. De amikor nem indult akkor is beindult mondjuk csak kis lökögetés meg imádkozás után és lehet hogy 1 óra múlva.

Nem Omega betegség, ez a jeladó néha megfárad.

Persze sok más is lehet (AC, gyújtás, stb) de ha ezek OK akkor nagy eséllyel a fent leírt jeladó hiba lesz.

Z

Elküldve
Szia!

Nemtom milyen a gép (benzin diesel, ccc,stb) de ha nincs hibakód, akkor szerintem jó eséllyel főtengely jeladó -> ha csak néha nem indul be..!!

Ez azt csinálja többek mellett ha xar hogy néha indul - néha nem.Nekem spec olyan gondom volt hogy hetente vagy 2 alkalommal nem indult. De amikor nem indult akkor is beindult mondjuk csak kis lökögetés meg imádkozás után és lehet hogy 1 óra múlva.

Nem Omega betegség, ez a jeladó néha megfárad.

Persze sok más is lehet (AC, gyújtás, stb) de ha ezek OK akkor nagy eséllyel a fent leírt jeladó hiba lesz.

Z

Bocsi épp most akartam javítani:) szóval 98-as x20xev a drága.

Ha a főtengely jeladó a hibás az mennyibe kerülhet?

Nekem olyan 400-500 km enként csinálja

Üdv:csiziktomi

Elküldve
Bocsi épp most akartam javítani:) szóval 98-as x20xev a drága.

Ha a főtengely jeladó a hibás az mennyibe kerülhet?

Nekem olyan 400-500 km enként csinálja

Üdv:csiziktomi

Lesz majd sűrűbb is ha ez a baja...

Nekem 3.0-ba 17e volt. De több fajta van sztem 20-30 között megkapod.

Ha nincs kedvezményed és ez kell szólj.

Z

Elküldve
Lesz majd sűrűbb is ha ez a baja...

Nekem 3.0-ba 17e volt. De több fajta van sztem 20-30 között megkapod.

Ha nincs kedvezményed és ez kell szólj.

Z

Köszönöm ,megnézem itthon ,hogy mennyi és ha kell szólok.

csiziktomi

Elküldve
Bocsi épp most akartam javítani:) szóval 98-as x20xev a drága.

Ha a főtengely jeladó a hibás az mennyibe kerülhet?

Nekem olyan 400-500 km enként csinálja

Üdv:csiziktomi

Szia!

Nekem is volt ilyen problémám ( olvass vissza, ha érdekel ) x20xev-hez a jeladó 25.000huf, gyári, kb 30cm zsinorral eggyütt. Utángyártottat 12e köznyékén ne tegyél bele, mert ha azzal sem lesz jó, egyből ráfogják a comuteredre. Ami rossz hír, hogy a szaki azt mondta, ilyenkor főtengely jeladót is cserélni kell, erre én -majd ha tönkre megy, erre ő -hamarosan tönkre fog ez a tapasztalat. Láss csodát kigurultam a műhelyből, jelzett a hiba lámpa, főtengely jeladó hiba jelen van Mondta a tech II 12.000huf.

by.: Tay

Elküldve
Szia!

Nekem is volt ilyen problémám ( olvass vissza, ha érdekel ) x20xev-hez a jeladó 25.000huf, gyári, kb 30cm zsinorral eggyütt. Utángyártottat 12e köznyékén ne tegyél bele, mert ha azzal sem lesz jó, egyből ráfogják a comuteredre. Ami rossz hír, hogy a szaki azt mondta, ilyenkor főtengely jeladót is cserélni kell, erre én -majd ha tönkre megy, erre ő -hamarosan tönkre fog ez a tapasztalat. Láss csodát kigurultam a műhelyből, jelzett a hiba lámpa, főtengely jeladó hiba jelen van Mondta a tech II 12.000huf.

by.: Tay

A vezérműtengely jeladóra gondolsz ami bekakilhat utána.....

De szerintem azt várja ki, fölöslegesen ne cserélgesse, ha lesz hibakód csere.

Elküldve

Köszönöm a tanácsokat.De.Nem lehet ezeket a hibalehetőségeket konkretizálni valami módon?Nem szeretnék úgy járni ,hogy megveszem kicserélik aztán ugyanolyan marad.

csiziktomi

Ja különben itt győrben az opelboltban hhella tipusu 17000 ft.

Elküldve

villogtasd ki a hibakódokat. Ha azt írja, hogy hibás főtengelyjel,akkor kaki a jeladó. Ha azt írja, hogy nincs forszám, akkor az normális.

Elküldve
Köszönöm a tanácsokat.De.Nem lehet ezeket a hibalehetőségeket konkretizálni valami módon?Nem szeretnék úgy járni ,hogy megveszem kicserélik aztán ugyanolyan marad.

csiziktomi

Ja különben itt győrben az opelboltban hhella tipusu 17000 ft.

A főtengely jeladó nem biztos hogy hibát fog jelezni, ha az a rossz....

Ahogy Taylor is írta csak gyárit vegyél, Nekem BOSCH volt benne, a nem gyári szívás...az angol fórumot is olvasom és ott is szídják az utángyártottat.A Hella akár mondjuk gyári is lehet esetedben, de hívd fel a csergőt hogy mi a gyárija - az a tuti.

Konkretizálás:

Ha nincs hibakódod és az alap dolgok jók (AC, reléje, gyújtás stb) továbbá a gond annyi, hogy néha nem indul, de sosem áll le magától menet közben akkor még mindig sztem főtengely jeladó.

Koriék is szívtak ha jól emlékszem ezzel csak ott más volt a jelenség és hibakód ott sem volt....ez már csak ilyen mocsok cucc...

Elküldve
A főtengely jeladó nem biztos hogy hibát fog jelezni, ha az a rossz....

Ahogy Taylor is írta csak gyárit vegyél, Nekem BOSCH volt benne, a nem gyári szívás...az angol fórumot is olvasom és ott is szídják az utángyártottat.A Hella akár mondjuk gyári is lehet esetedben, de hívd fel a csergőt hogy mi a gyárija - az a tuti.

Konkretizálás:

Ha nincs hibakódod és az alap dolgok jók (AC, reléje, gyújtás stb) továbbá a gond annyi, hogy néha nem indul, de sosem áll le magától menet közben akkor még mindig sztem főtengely jeladó.

Koriék is szívtak ha jól emlékszem ezzel csak ott más volt a jelenség és hibakód ott sem volt....ez már csak ilyen mocsok cucc...

Hát remélem ,hogy ez a baja nem szeretnék csak úgy a semmiért kidobni 17 e ft-t:(

De hogy a baj ne járjon egyedül most meg a termostát hal be.szerencsére nem nem nyit ki,hanem nem zár le.Soha nem melegedik a motor üzemihőmérsékletre.Ez legalább a fogyasztásban látszik 11.3 lett a 10-ről:(

csiziktomi

Elküldve

Nekem is visszatért a köszörülés, de nem indulás problémám... A múltkor azt hittem, hogy AC relé, mert minden jel arra mutatott, rögtön ott is kezdtem ma a hibakeresést, de NEM az volt a ludas! Sok minden volt, amit a múltkor megpiszkáltam, de a relé b*sztatás után indult el. Pedig többek között megfújtam WD40-el az üzemanyagtanknál a csati belsejét is... És ezzel gyógyítottam meg ideiglenesen. Ki van tágulva a csatlakozóban a saru, és hol hozzáért a tüskéhez, hol nem. Először azt hittem, a vezeték van eltörve, de ezt egyenlőre kizárom. Igazítottam a sarun, és a tüskén, és most megint megy... Az este kicsit érzékenyen érintett, hogy fél 8-kor töksötétben cserbenhagyott...

Ja és Tomi! Ennek nézz utána Te is. Sosem állt le magától a kocsim, hanem leállítás után nem indult újra. Ezt most másodszor csinálta meg... Nálad is lehet hasonló a probléma! Hibakód természetesen nincs...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.