Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

Srácok,Szétesett gyújtáskapcsoló(kulcsot berakom,túl könnyen fordul,ahol indítania kéne ott adja csak rá a gyújtást és kihúzott kulcsnál is világítanak az ellenőrző lámpák) esetén csak veszek másikat,berakom és kész?Vagy még vmit kell csináltatni computeresen is?Azért kérdezem,mert nekem ez sötét,mint az éjszaka.Esetleg így elindítani,hogy legalább lábon haza vigyem? :rolleyes: B Omi 1995-os

A régi szétesett betét érdekelne. Ja, meg a kulcsból tedd át a transzpondert, ha van benne, mert nem fog indulni...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

én már kétszer megszívtam ezt a zár dolgot. Ha nagyon figyeled a kulcsos ember kezét arra is rájössz, hogy még az akármilyen kulcsod is maradhat mert egyszerűen a zárbetét háza megy tönkre illetve kopik ki egy teljesen értelmetlen helyen...

Szóval csak veszel egy új zárat /kb 5.000,-ft/ és a régi "belét" átrakod az új házába és késsszzz:o)

Na azért annyi svéd és csavar tud benne lenni, hogy amikor én a második újat vettem akkor annak a kialakítása némileg eltért ezért pár "fölösleges" alkatrész hátam mögé helyezésével tökkéletes lett..

Ja és még annyit hogy az én tapasztalatom alapján a betétet /vagy hívjuk elektromos résznek/ csak az után tudtam levenni, hogy a zárat /mechanikus rész/ is kivettem a helyéről...

Henci

Link to comment
Megosztás:

Bots! Nekem az jött le, hogy a kulcsos részen esett szét valami, ha nem úgy van, akkor nálad a pont...

Pontosan,darabjaira,azaz lamelláira hulott a "kulcsos-rész".Reggel Kori kulcsot berak,jó fajta Kori csavarhúzó elfordít és pöc-röff,legalább lábon hazamentem

Link to comment
Megosztás:

Pontosan,darabjaira,azaz lamelláira hulott a "kulcsos-rész".Reggel Kori kulcsot berak,jó fajta Kori csavarhúzó elfordít és pöc-röff,legalább lábon hazamentem

Szia brezsy!

Szóval a mechanikus rész adta meg magát?

Fentebb írtam, hogy én a második cserén rájöttem hogy nem kell azért kulcsot is cserélni mert nem annyira halálos a vész...

Ha ki tudjátok venni a korival a mechanikus részt és veszel egy újjat, szerintem ha a régi tényleg úgym széthullott akár darabjaira is Pécsett a Dr. Veress Endre utca Megyeri utca sarkán van egy kulcsmásoló szaki aki szerintem ha a régit darabjaiban is viszed átrakja neked a lamellákat az újba és minden a régi marad...

De el tudom képzelni, hogy ezt a kori is meg fogja neked csinálni.... hiszen opellel járt már akkor amikor tán még jogsija sem volt.... meg úgy is ráér a muslicákat úgysem kergetheti már sokáig (ezt még a híradóban is bemondták)

Henci

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! kérdésem lenne a légzsákvisszajelzővel kapcsolatban. futóművet kellet állitatnom az auton de a szerelőnek nem sikerült teljesen középre tenni a kormányt. levettem a légzsákot és mentem a kocsival hogy megnézzem hogy áll a kormány középen. két ricnit kellet odébb raknom. de amikor összeraktam a légzsákvisszajelző lámpa nem aludt ki. azota is világit pedig a bontoba már másik légzsákátvezető gyürüt is beleprobáltunk. lehet hogy ki kell üttetni a hibakodot,vagy más romlott el? ha valaki tud ezügyben valami okosságot légyszi ossza meg velem! köszi elöre is!

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! kérdésem lenne a légzsákvisszajelzővel kapcsolatban. futóművet kellet állitatnom az auton de a szerelőnek nem sikerült teljesen középre tenni a kormányt. levettem a légzsákot és mentem a kocsival hogy megnézzem hogy áll a kormány középen. két ricnit kellet odébb raknom. de amikor összeraktam a légzsákvisszajelző lámpa nem aludt ki. azota is világit pedig a bontoba már másik légzsákátvezető gyürüt is beleprobáltunk. lehet hogy ki kell üttetni a hibakodot,vagy más romlott el? ha valaki tud ezügyben valami okosságot légyszi ossza meg velem! köszi elöre is!

Sokat, nagyon sokat visszaolvasni és használni a keresőt meg a guglit. Minden ilyen műveletnél levenni az akkusarut, utólag még esetleg segíthet, ha nem ki kell üttetni a kódot...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! kérdésem lenne a légzsákvisszajelzővel kapcsolatban. futóművet kellet állitatnom az auton de a szerelőnek nem sikerült teljesen középre tenni a kormányt. levettem a légzsákot és mentem a kocsival hogy megnézzem hogy áll a kormány középen. két ricnit kellet odébb raknom. de amikor összeraktam a légzsákvisszajelző lámpa nem aludt ki. azota is világit pedig a bontoba már másik légzsákátvezető gyürüt is beleprobáltunk. lehet hogy ki kell üttetni a hibakodot,vagy más romlott el? ha valaki tud ezügyben valami okosságot légyszi ossza meg velem! köszi elöre is!

Szia!

Nekem szedték már ki radiátor miatt a műszarfalam... utána ez az egy dolog miatt el kellett mennem opel szakszervizbe mert hiába van csak úgy visszadugva a légzsák mintha ott sem lenne... tech műszerrel 10 mp. és már jó is...

Henci

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem szedték már ki radiátor miatt a műszarfalam... utána ez az egy dolog miatt el kellett mennem opel szakszervizbe mert hiába van csak úgy visszadugva a légzsák mintha ott sem lenne... tech műszerrel 10 mp. és már jó is...

Henci

Neked sem lett volna ez a gondod, ha a kókler szerelő leveszi az akkusarut. Javítási könyv első mondata...

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem szedték már ki radiátor miatt a műszarfalam... utána ez az egy dolog miatt el kellett mennem opel szakszervizbe mert hiába van csak úgy visszadugva a légzsák mintha ott sem lenne... tech műszerrel 10 mp. és már jó is...

Henci

Ha leszeded az akksit, és csak aztán kerül vissza, hogy a légzsák is visszakerült, akkor nincs semmi para. Ellenkező esetben Tech2.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

nem gond csak sehol nem talalom fixre mekkora akku kell MV6-ba.

A letoltott kezelesi szerint 85Ah kell az X30XE-nek, de vajon mekkora maz inditoaram? an ajanlat?

Koszi!

/p

Te most hangulatot kelteni jársz csak a fórumokra? Talán nézz utána. Benzinesnek tök mindegy az indítóáram, az a dízeleknél fontos. Az MV6 10-15 éves konstrukció. A mai modern akkukból a 85-ös lazán vizi, de még a 74-es is. 70Ah felett bármi jó neki...

Link to comment
Megosztás:

Te most hangulatot kelteni jársz csak a fórumokra? Talán nézz utána. Benzinesnek tök mindegy az indítóáram, az a dízeleknél fontos. Az MV6 10-15 éves konstrukció. A mai modern akkukból a 85-ös lazán vizi, de még a 74-es is. 70Ah felett bármi jó neki...

opel-infos -on nem talaltam, a kiskonyvet letoltottem atlapoztam abban volt 85* (de hogy a csillag mit jelent...), forumban rakerestem es csak annyit talaltam hogy Csapszi vagy valaki 100 ast vett bele.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

nem gond csak sehol nem talalom fixre mekkora akku kell MV6-ba.

A letoltott kezelesi szerint 85Ah kell az X30XE-nek, de vajon mekkora maz inditoaram? an ajanlat?

Koszi!

/p

sztem 85Ah ban nincs olyan kis indítóáramú ami ne vinné... Mondjuk meglep egyáltalán a 85Ah... a 3,2esben gyári GM akksi volt vmi 54Ah-val, és mivel opelszervíz tulaja volt az illető, nem hinném, hogy nagyon érdekelte volna, ha mondjuk nagyobbat rakott volna bele, de mégse.

70 feletti a régi 1,6D-mbe volt -_- <_< hja nem, kapott az A Omega is egyet, mert olcsóbb volt mint minden más :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

sztem 85Ah ban nincs olyan kis indítóáramú ami ne vinné... Mondjuk meglep egyáltalán a 85Ah... a 3,2esben gyári GM akksi volt vmi 54Ah-val, és mivel opelszervíz tulaja volt az illető, nem hinném, hogy nagyon érdekelte volna, ha mondjuk nagyobbat rakott volna bele, de mégse.

70 feletti a régi 1,6D-mbe volt -_- <_< hja nem, kapott az A Omega is egyet, mert olcsóbb volt mint minden más :rolleyes:

Pontosan. Amúgy nekem 74-es Varta 4 évig indítgatta az Omegát. Nyáron már szarakodott, beletettem egy kis 55-ös Bosch-t. Sajnos azt 2 hónap alatt megette az Omega. A Varta kora télen adta meg végleg magát. Most valami 100-as Volvó van benne, de az is izomból pörgeti...

Link to comment
Megosztás:

opel-infos -on nem talaltam, a kiskonyvet letoltottem atlapoztam abban volt 85* (de hogy a csillag mit jelent...), forumban rakerestem es csak annyit talaltam hogy Csapszi vagy valaki 100 ast vett bele.

Sztem a 85-ös már nem fér be az MV6-ba. Nekem 66-os GM van, de a 70-es még belemegy. Sztem mérd le mekkora a hely, és a legnagyobbat vedd bele. Az MV6-ban úgyis 120A-es generátor van, az pedig feltölti, ha jó a feszszabályzója.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.