Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

Üdv az uraknak!

Omega B kiegyenlítőtartály szintjelzője milyen elven működik? Mert nekem pill semmilyenen. Bár mit csinálok vele, nem változik semmi. Csatlakozó rövzárra sem történik semmi. BC jelzi a vízszintet, hogy kevés.

digitális.

ha van víz, ad jelet. ha nincs, akkor nem ad. ;)

amúgy igen, a csatlakozóban lévő két szálat zárja rövidre.

kizárásos alapon vagy az egyik, vagy a másik valahol nem jut el a megfelelő helyre (esetleg mindkettő).

egy kapcsolási rajz meg egy multiméterrel meg lehet keresni. lehet valahol kontakthiba van...

Link to comment
Megosztás:

én még nem láttam olyan Omegát amiben ne lett volna. hogy a tiédben miért nincs, az jó kérdés.

hogy nem függ az a procitól (mivel nem a proci az ami melegszik), az tuti.

az ECU-t meg hiába nézed, nem azon van a hűtés hanem ahogy Kori is írja, a doboz aljából, egy műanyag csövön kapja a hűtőlevegőt a ventilátortól, ami a bal kerékdob előtt van

Szaasztok, kopogás szenzor hibám van, nyomozom vezetékfolytonosságot és ha már ott matatok akkor az ecu hűtőventi helyét is, de nem látok semmilyen levegőcső nyílást a relék alatt.A toronycsapágy felől van két kisebb hosszanti nyílás, az egyik lenne az ???

reldoboz6.jpg

A felhajtott köteg alatt sincs nyílás, a relédoboz az autómban szinte teljesen zárt.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

SZIASZTOK! Uj tag vagyok itt nálatok!Egy 2.5 v6 os büszke tulajaként!Van egy kis kondom vele!Szerintem beázott,de nem biztos!Az a gondom hogy a belszö világitásom nem müködik ha becsukom az ajtokat akkor az elsö két ajtón világitanak a sarkokban a lámpák és egyszerüen nem akarnak kikapcsolni!már kivettem a megszakitokat is és még ugy is világitanak valahonnan áramot kapnak de nem tudok rájönni h honnan!Egyszer gondol egyet és kikapcsol magátol!Marha idegesitö h mikor este vezetek a középsö belsö világitás pont az arcomba világit!!A kapcsolóra sem reagál!nem tom h mit csináljak vigyem el vmi autovillamossági szakihoz!??köszi ha vki tud segiteni!

Link to comment
Megosztás:

SZIASZTOK! Uj tag vagyok itt nálatok!Egy 2.5 v6 os büszke tulajaként!Van egy kis kondom vele!Szerintem beázott,de nem biztos!Az a gondom hogy a belszö világitásom nem müködik ha becsukom az ajtokat akkor az elsö két ajtón világitanak a sarkokban a lámpák és egyszerüen nem akarnak kikapcsolni!már kivettem a megszakitokat is és még ugy is világitanak valahonnan áramot kapnak de nem tudok rájönni h honnan!Egyszer gondol egyet és kikapcsol magátol!Marha idegesitö h mikor este vezetek a középsö belsö világitás pont az arcomba világit!!A kapcsolóra sem reagál!nem tom h mit csináljak vigyem el vmi autovillamossági szakihoz!??köszi ha vki tud segiteni!

úgy jársz a legjobban...

ha nem, akkor keríts egy komplett kapcsolási rajzot, multimétert, próbalámpát, 1 szabad napot, és hajrá, lehet keresgélni, hogy honnan jön a kóbor áram.

túlzottan bonyolult nem lehet a probléma, csak azt kell megkeresni, hogy honnan kapja a tápot.

mondjuk először tisztázd magadban, hogy mi nem működik, és mi világít, mi nem, illetve hol (első két ajtó sarkában vagy a középső belső világítás!?)...

Link to comment
Megosztás:

úgy jársz a legjobban...

ha nem, akkor keríts egy komplett kapcsolási rajzot, multimétert, próbalámpát, 1 szabad napot, és hajrá, lehet keresgélni, hogy honnan jön a kóbor áram.

túlzottan bonyolult nem lehet a probléma, csak azt kell megkeresni, hogy honnan kapja a tápot.

mondjuk először tisztázd magadban, hogy mi nem működik, és mi világít, mi nem, illetve hol (első két ajtó sarkában vagy a középső belső világítás!?)...

Tuti ki van neki húzva a világítás kapcsolója és amikor fél órát megy kikapcsol...

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

5-10W között szokott mozogni a fűtőlap a tükörben. ennek kb 5-10Ohm az ellenállása.

köszöntem :icon1:

ui.megmértem 6.3 Ohm.Csatit szétszedtem,hát nem csodálkozom, hogy nem fűtött.Oxid hegyek(ahogy Kori sejtette).Megtisztítva,befújva,összerakva, most jó.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Hello

Tudja valaki, hogy kell beprogramozni az elektromos tetőablakot?

Próbáltam a könyv szerint de nekem nem sikerül.

Gyújtás rá-üveget kinyitod és majd billented maxra,majd az állító kapcsolót(tekerentyüt :) ) felfele megnyomod felfelé a két végállásban asszem kattan is.remélem jól emléxem.az oldal ablakoknál szinténvégig nyomod a gombot alsó és felsö végállásig( kattanni fog)

Link to comment
Megosztás:

Gyújtás rá-üveget kinyitod és majd billented maxra,majd az állító kapcsolót(tekerentyüt :) ) felfele megnyomod felfelé a két végállásban asszem kattan is.remélem jól emléxem.az oldal ablakoknál szinténvégig nyomod a gombot alsó és felsö végállásig( kattanni fog)

A gyújtást ráadom,

Mindegy hol van az ablak elmegy a bezárt állapotba, majd kibillen teljesen, ha elengedem a gombot visszajön egy centit.

Ezt minden állásban így csinálja.

Teljesen kinyitni csak úgy tudom, hogy nyomogatom a gombot, és 2 centinként megy hátra.

ilyenkor mit csináljak vele?

Link to comment
Megosztás:

A gyújtást ráadom,

Mindegy hol van az ablak elmegy a bezárt állapotba, majd kibillen teljesen, ha elengedem a gombot visszajön egy centit.

Ezt minden állásban így csinálja.

Teljesen kinyitni csak úgy tudom, hogy nyomogatom a gombot, és 2 centinként megy hátra.

ilyenkor mit csináljak vele?

Ugye cseppet sem zavar, hogy leírták, hogyan kell programozni. Talán előbb csináld meg...

Link to comment
Megosztás:

Akkor meséld már el, hogy hogyan csináltad, hogy mégsem sikerült és mit írt a könyv...

A fő problémám, hogy ha benyomom a gombot akkor az ablak mindegy hogy hol van, és mindegy hogy milyen állásba van a kapcsoló, az ablak kimegy teljesen a kibillentett állásba és addig meg sem áll csak akkor ha elengedem a gombot.

Ha elengedem a gombot akkor elindul visszafele 2 centit.

Kinyitni csak úgy tudom hogy nyomkodom a gombot és 2 centinként megy hátra.

és teljesen mindegy hogy hova van állítva a kapcsoló.

Ezért vagyok tanácstalan vele.

Link to comment
Megosztás:

Vagy szorul a tetőablak mechanikája, vagy rossz a vezérlőelektronika. Nekem azt csinálta, hogy indítás után 5-10 perccel nem csinált semmit. Vettem egy bontott motort elektronikával, de pár hét után az is ezt csinálta. A Vaterán sikerült vennem egy zsír újat, azzal már nincs gond.

Link to comment
Megosztás:

A gyújtást ráadom,

Mindegy hol van az ablak elmegy a bezárt állapotba, majd kibillen teljesen, ha elengedem a gombot visszajön egy centit.

Ezt minden állásban így csinálja.

Teljesen kinyitni csak úgy tudom, hogy nyomogatom a gombot, és 2 centinként megy hátra.

ilyenkor mit csináljak vele?

Nyomogasd végig 2cm-ként (addig nyomod még végállásba kerül), megtanulja így is, enyém is csinálja.

Link to comment
Megosztás:

Nagy nehezen sikerült beprogramozni, véres munkával és sok türelemmel.

A biztonság miatt azért szereltem bele, egy plusz kapcsolót amivel tudom mozgatni manuálisan.

Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Én is ezt tettem. Az új elektronikával viszont már nincs rá szükség.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.