Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikus gondok


Jocek MV6

Recommended Posts

Jó eséllyel kontaktos a lökösben a csatlakozója, húzd szét, fújj bele valami cuccot (kontakt spray, WD40, etc.), dugd össze és mozgasd meg.

Ha jó lett akkor írj és küldöm a bankszámlaszámom PÜ-ben.

Weszinek is mondtam már a 0690-0691 es számokkal többre mennétek :D

Ha Zoli által leírtak után is szar, akkor csere - párezer ft, nem halsz bele. - De ha meg lett bojgatva az autó eleje vmiért, előfordulhat - nálam az volt -, hogy becsípődött a kábel, és elszakadt a vezeték... forrasztás után csocsi-ragyi lett :)

Nekem lehet utalni CHF, USD, és EUR-ban is! :D

Link to comment
Megosztás:

A csatlakozoja csilli-villi, a homerot kiszedtem, ebben a dog melegben "szobahomersekleten" kb. 4.5kohm. Bedobtam fel percre melyhutobe, felment ~16kohm-ra es folyamatosan csokken, megy vissza szepen 5k ala. Kabelnek tudni merre van a masik vege, hogy szakadast vagy rovidzarat nezzek?

Link to comment
Megosztás:

Megoldódott, a 4es csatalkozónál volt a gond, amibe a ködlámpa is csatlakozik, köszi! :icon1:

Újabb kérdés: Xenon magasságállító szenzorokat ki lehet mérni valahogy? Nem akaródzik működni, a motor tutira jó, állogattam kicsit és gyújtásra azonnal letolta alsó állásba.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Megoldódott, a 4es csatalkozónál volt a gond, amibe a ködlámpa is csatlakozik, köszi! :icon1:

Újabb kérdés: Xenon magasságállító szenzorokat ki lehet mérni valahogy? Nem akaródzik működni, a motor tutira jó, állogattam kicsit és gyújtásra azonnal letolta alsó állásba.

Vsznű meg lett bojgatva, valamelyik jel (első vagy hátsó túl sok, nincs Headlight üzeneted??)

OP-COMmal be kell állítani.

Link to comment
Megosztás:

Amíg a gyári bc volt benn, nekem sem írta a xenon hibát. Majd bekerült a ccrt700, és már jött is a hibaüzenet. Az op-com volt értéket ír, de nem tudom, hogy ki lehetne-e mérni. Amúgy a lámpa állítómechanikája nincs eltörve? De amúgy mi a gond a xenonnal?

Link to comment
Megosztás:

Az a gond, hogy nem allitja a magassagot. A motor es a mechanika jo, mert kiszedtuk, atallitottuk es azonnal lerakja legalso allasba.

Ok, nézzétek meg, hogy az első és hátsó érzékelők jók-e - vezeték nem törött, a mozgó alakatrészek szépen mozognak, ha vmelyik faudi fej le van ugorva az is okoz ilyet. És mindenképp kell egy tech vagy op-com, hogy kiolvasd a mért Volt adatokat, és beállítsd a szintet...

Keresni kell egy haver szerelőt Opel helyeke, Weszi kartárs ha otthon lesz szívesen végez vele 2 perc alatt, de ha végre beüzemelem az én Op-comomat akkor én is, de lesz 2 eladó is....

Link to comment
Megosztás:

Újabb kérdés: Xenon magasságállító szenzorokat ki lehet mérni valahogy? Nem akaródzik működni, a motor tutira jó, állogattam kicsit és gyújtásra azonnal letolta alsó állásba.

Még mielőtt nagy kábelezésbe / szerelésbe kezdtek, nézzétek meg OP-COM-al / Tech2-vel / stb. hogy a Xenon vezérlőben van-e tárolt hibakód. Úgy emlékszem ha van tárolt hibakód (nem kell hogy jelenlévő is legyen a hiba) nem működik az automatikus magasság állítás. Elég ha csak egyszer véletlen felkapcsoltátok a világítást (mondjuk izzócserénél) úgy hogy nem volt bedugva pl. a magasság állító motorja valamelyik lámpában.

Szóval ha van tárolt hibakód törölni kell őket, és működni fog a rendszer ismét (ha az hiba orvosolva lett persze).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nekem egy 96-os 2.5 v6-osom van! Egy 98-as autóból adnának egy távirányítós központizár vezérlőt két kulccsal!(mivel az ajtókat kompletten elhoztam) a kérdésem az hogy ez egy az egybe belemegy-e az enyémbe? Összedugom és már müködik is? Ez elvileg a jobb oldali A oszlopban van? Nekem csak két csatlakozó lóg onnan,gyári szigetelőszalaggal megtekerve! Vagy figyeljek még valamire? Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

elakadtam,kéne egy kicsi segítség:(

Szétszedtem a teljes üzemanyagrendszert kipucoltam ,kipróbáltam a tanktól az üzemanyagszűrőig.Minden ok.De nehezen indul a vas ha már elindult akkor nincs gond a világból is kimenne.De van amikor csak kesztetem de nem indul.nekem olybá tűnik mintha lelevegősödne.Amibe kellene egy segítség: Nincs valakinek egy rajza az üzemanyagrendszer felépítéséről,vagy bármi ötlete? Nem tudom van e ebben a vasban visszacsapószelep vagy valami.Köszi a segítséget előre is,Ja a motor Y25dt és 2003-as kombi

Módosítva : csiziktomi
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nekem egy 96-os 2.5 v6-osom van! Egy 98-as autóból adnának egy távirányítós központizár vezérlőt két kulccsal!(mivel az ajtókat kompletten elhoztam) a kérdésem az hogy ez egy az egybe belemegy-e az enyémbe? Összedugom és már müködik is? Ez elvileg a jobb oldali A oszlopban van? Nekem csak két csatlakozó lóg onnan,gyári szigetelőszalaggal megtekerve! Vagy figyeljek még valamire? Köszi előre is!

Igen, az A oszlop tövében kell lennie a kp-i zár vezérlőjének. Kell kapcsolási rajz?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nekem egy 96-os 2.5 v6-osom van! Egy 98-as autóból adnának egy távirányítós központizár vezérlőt két kulccsal!(mivel az ajtókat kompletten elhoztam) a kérdésem az hogy ez egy az egybe belemegy-e az enyémbe? Összedugom és már müködik is? Ez elvileg a jobb oldali A oszlopban van? Nekem csak két csatlakozó lóg onnan,gyári szigetelőszalaggal megtekerve! Vagy figyeljek még valamire? Köszi előre is!

Hali!

Nekem sem volt távvezérlő hozzá. Kerítettem egy modult amihez volt távvezérlő. Modult kicseréltem. Gyújtás ráad, záró gomb nyomvatart. Ha a zár le-fel, akkor minden ok, onnantól nem kell kulcsolni. Semmi extra nem kellett hozzá, 10 perc alatt megvolt, azóta öröm van és kényelem. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

elakadtam,kéne egy kicsi segítség:(

Szétszedtem a teljes üzemanyagrendszert kipucoltam ,kipróbáltam a tanktól az üzemanyagszűrőig.Minden ok.De nehezen indul a vas ha már elindult akkor nincs gond a világból is kimenne.De van amikor csak kesztetem de nem indul.nekem olybá tűnik mintha lelevegősödne.Amibe kellene egy segítség: Nincs valakinek egy rajza az üzemanyagrendszer felépítéséről,vagy bármi ötlete? Nem tudom van e ebben a vasban visszacsapószelep vagy valami.Köszi a segítséget előre is,Ja a motor Y25dt és 2003-as kombi

Annyit már kiderítettem,hogy van két szelep állítólag a CR-en.Erről kellene valami rajz.köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

:) Volt vele több kisebb-nagyobb probléma. Az egyik, hogy az ABS lámpa világít. Ennek esetleg ki lehet villogtatni a hibakódjait valahogy? Válaszokat előre is köszönöm. :)

Szia. Sajnos nem lehet. Op-com vagy Autocom biztos olvassa. Op-com ráadásul nem is drága.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Tudna valaki segíteni,1995,V6 omegám elektronikája kicsit nem tuti,úgy kezdődött esővíz beszivárgott az ablaktörlő rúd mellett a gyertyákhoz elment 1 henger szikrája cseréltem gyújtáselosztót használtat ami 2 hétig volt jó,ismét cseréltem 1 hétig volt jó, ismét cseréltem az még jó,de egyszer gondolt egyet és csak pörgetett de nem indult.Majd 2 hét állás után beindult de az egyik henger nem kapott szikrát,majd másnap ismét beindítottam és akkor szépen ketyegett,villamosság szerelő is találgat de én a találgatást nem szeretném szponzorálni,!Alacsony fordulatom ráz,remegett a kaszni a motor miatt,nehezen pörög fel.Hozzáteszem a gyújtáselosztót én cseréltem le sok volt ott a vezeték,lehet valamit nem raktam össze,nem tudom,de a szerelés után patent volt egy ideig.

Van valakinek ötlete,vagy tapasztalata szívesen fogadom! Köszönöm!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sajnos ezzel már mi is szívtunk. Esetleg a gyertyák állhatnak vízben. De a trafóra menő vezeték is lehet kontakthibás. Gondolom az esőelvezetőt rendesen leszigeteltétek, hogy ne tudjon többet beszivárogni a víz.

Tudna valaki segíteni,1995,V6 omegám elektronikája kicsit nem tuti,úgy kezdődött esővíz beszivárgott az ablaktörlő rúd mellett a gyertyákhoz elment 1 henger szikrája cseréltem gyújtáselosztót használtat ami 2 hétig volt jó,ismét cseréltem 1 hétig volt jó, ismét cseréltem az még jó,de egyszer gondolt egyet és csak pörgetett de nem indult.Majd 2 hét állás után beindult de az egyik henger nem kapott szikrát,majd másnap ismét beindítottam és akkor szépen ketyegett,villamosság szerelő is találgat de én a találgatást nem szeretném szponzorálni,!Alacsony fordulatom ráz,remegett a kaszni a motor miatt,nehezen pörög fel.Hozzáteszem a gyújtáselosztót én cseréltem le sok volt ott a vezeték,lehet valamit nem raktam össze,nem tudom,de a szerelés után patent volt egy ideig.

Van valakinek ötlete,vagy tapasztalata szívesen fogadom! Köszönöm!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nem tudom talán a kontakt lehet az,kiábrándultam a gépből nagyon,!Szomszédom tulajdonában volt 9 évig aki autószerelő,ezért is mertem venni automatát!! Németországba utaztam vele néhányszor és semmi gondom nem volt vele,de amióta városon belül használom azóta szívat!! Esetleg valakit érdekelne,eladnám persze ár alatt,most is indúl,megy csak elegem lett belőle!!,vagy egyszerűbb astrára cserélném

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom talán a kontakt lehet az,kiábrándultam a gépből nagyon,!Szomszédom tulajdonában volt 9 évig aki autószerelő,ezért is mertem venni automatát!! Németországba utaztam vele néhányszor és semmi gondom nem volt vele,de amióta városon belül használom azóta szívat!! Esetleg valakit érdekelne,eladnám persze ár alatt,most is indúl,megy csak elegem lett belőle!!,vagy egyszerűbb astrára cserélném

Sztem 19 éves Astra sem jobb... bevallom a 7 éves Zafirám sem jobb, sőt :P... Mivel szivat? Hogy beázott? Kori leírta mi lehet a gond...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.