zsolesz1 Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 Így jártam, az enyém 97-es automata. Az immo csippet azért mondtam , mert sokan azt mondták, hogy kell, mivel össze vannak hangolva. Mondjuk ez olyan dolog, valaki azt mondja nem számít,hogy a vezérlőn lévő számok és betűk nem egyeznek, csak a típus legyen azonos, valaki meg azt mondja, hogy egyeznie kell. Akkor most mi a frankó? Kiváncsiságból 1 barátomét beleraktuk az enyémbe, és nekiállt villogni a motorvisszajelző a műszerfalon, az autót + nem lehetett beindítani. Oda raktuk az immohoz a vezérlő saját csippjét, utána be lehetett indítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
apafoni Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 Kiváncsiságból 1 barátomét beleraktuk az enyémbe, és nekiállt villogni a motorvisszajelző a műszerfalon, az autót + nem lehetett beindítani. Oda raktuk az immohoz a vezérlő saját csippjét, utána be lehetett indítani. Akkor mégis van hozzá köze? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 Így jártam, az enyém 97-es automata. Az immo csippet azért mondtam , mert sokan azt mondták, hogy kell, mivel össze vannak hangolva. Mondjuk ez olyan dolog, valaki azt mondja nem számít,hogy a vezérlőn lévő számok és betűk nem egyeznek, csak a típus legyen azonos, valaki meg azt mondja, hogy egyeznie kell. Akkor most mi a frankó? Elvileg jobb, ha egyezik, vagy ugyanaz az évjárat, ennek ellenére jónak kell(ene) lennie, de a döntés a tied. Marad nekem tarcsiba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
apafoni Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Elvileg jobb, ha egyezik, vagy ugyanaz az évjárat, ennek ellenére jónak kell(ene) lennie, de a döntés a tied. Marad nekem tarcsiba... Akkor mégiscsak jobb ha egyezik! Sokan úgyis árulják a vezérlőket, immóval együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január16, 2011 Megoszt Elküldve Január16, 2011 Akkor mégiscsak jobb ha egyezik! Sokan úgyis árulják a vezérlőket, immóval együtt. Akkor további jó vadászatot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ComPityu Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Így jártam, az enyém 97-es automata. Az immo csippet azért mondtam , mert sokan azt mondták, hogy kell, mivel össze vannak hangolva. Mondjuk ez olyan dolog, valaki azt mondja nem számít,hogy a vezérlőn lévő számok és betűk nem egyeznek, csak a típus legyen azonos, valaki meg azt mondja, hogy egyeznie kell. Akkor most mi a frankó? Nekem 2,5TD automata van ! És egy második computer is van hpzzá eg y ugyan olyan évjáratü ,ugyanolyan Motorkód,, stb. De ez immo nem engedi inditani az autót , ha kicserélem a comrutert !!!!! A Vinter szerint kell hozzá az immo csip, a kormányon a szenzor, is ! Illetve jó pénzé be lehet tanitani az eredti kulcsodhoz . Arra vonatkozik amelyikben még az Infrás táv van a kulcsban, a tid elvileg ilyen, de 97 ben volt a váltás, ha jól tudom.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ComPityu Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Pillanatnyi fogyasztás (vagyis inkább átlagfogyasztás, az utolsó km-eken, vagy ilyesmi) + tankban levő üzemanyag mennyisége. A 26pólusú stekker 12-es lábán kap sebességjelet a kmórától. A 12 pólusú 8as lábán meg a szintjelző-úszó jelét, az 1-9lábakon meg az ECU jelét kapja. Nem tudja valaki esetleg a, részletes lábkiosztást ?? Vagy valami doksit ? Szét túrtam a netet , de nem találok semmi használható anyagot a kijelzőröl. Melyik csatin milyen jelek jönnek. Nekem Pl, mutatja a pillanatnyi fogyasztást meg az átlagot is, de a ,még megtehető kilométer helyett valami hülyeséget . Még csak nem is kilómétert , hanem valami szöveget, de nem jut eszembe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Nem tudja valaki esetleg a, részletes lábkiosztást ?? Vagy valami doksit ? Szét túrtam a netet , de nem találok semmi használható anyagot a kijelzőröl. Melyik csatin milyen jelek jönnek. Nekem Pl, mutatja a pillanatnyi fogyasztást meg az átlagot is, de a ,még megtehető kilométer helyett valami hülyeséget . Még csak nem is kilómétert , hanem valami szöveget, de nem jut eszembe. OmegBEtnbook -ot keress. Abban benne van az összek kapcsrajz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Nekem 2,5TD automata van ! És egy második computer is van hpzzá eg y ugyan olyan évjáratü ,ugyanolyan Motorkód,, stb. De ez immo nem engedi inditani az autót , ha kicserélem a comrutert !!!!! A Vinter szerint kell hozzá az immo csip, a kormányon a szenzor, is ! Illetve jó pénzé be lehet tanitani az eredti kulcsodhoz . Arra vonatkozik amelyikben még az Infrás táv van a kulcsban, a tid elvileg ilyen, de 97 ben volt a váltás, ha jól tudom.. '95.09-től van rádiós táv. Addig volt az infrás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Nem tudja valaki esetleg a, részletes lábkiosztást ?? Vagy valami doksit ? Szét túrtam a netet , de nem találok semmi használható anyagot a kijelzőröl. Melyik csatin milyen jelek jönnek. Nekem Pl, mutatja a pillanatnyi fogyasztást meg az átlagot is, de a ,még megtehető kilométer helyett valami hülyeséget . Még csak nem is kilómétert , hanem valami szöveget, de nem jut eszembe. Programozni kell Tech2-vel, és jó lesz. OmegBEtnbook -ban van részletes leírás a MID-ről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pucalaca Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Sziasztok. Szerintetek mi lehet a probléma? 2.0 16v a motor. Pár hete kb 20 litert eszik a verda, utógyújtása van és 4500-nál letilt a motor. A sárga chek lámpa nem világít pedig jó az izzó. Kiolvastuk a hibát: vezérműtengely jeladó. Kicserélve. A lámpa nem világít de a hiba ugyan úgy fent áll. Más hiba pedig nem volt eltárolva. További ötlet esetleg? Korábban csinált olyat a verda, hogy alacsony fordulaton gyorsítottam volna de köhögött, prüszkölt, világított a chek lámpa. Ez tartott kb 20 mp-ig. Utána lámpa elaludt, viszont azon a napon már nem volt alapjáratom. Leginkább az idegesít, hogy megnőtt a fogyasztása. Meg persze, hogy beteg a táltos. Van valakinek bármilyen ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Sziasztok. Szerintetek mi lehet a probléma? 2.0 16v a motor. Pár hete kb 20 litert eszik a verda, utógyújtása van és 4500-nál letilt a motor. A sárga chek lámpa nem világít pedig jó az izzó. Kiolvastuk a hibát: vezérműtengely jeladó. Kicserélve. A lámpa nem világít de a hiba ugyan úgy fent áll. Más hiba pedig nem volt eltárolva. További ötlet esetleg? Korábban csinált olyat a verda, hogy alacsony fordulaton gyorsítottam volna de köhögött, prüszkölt, világított a chek lámpa. Ez tartott kb 20 mp-ig. Utána lámpa elaludt, viszont azon a napon már nem volt alapjáratom. Leginkább az idegesít, hogy megnőtt a fogyasztása. Meg persze, hogy beteg a táltos. Van valakinek bármilyen ötlete? Esetleg vezérmütengely jeladó lehet a ludas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Sziasztok. Szerintetek mi lehet a probléma? 2.0 16v a motor. Pár hete kb 20 litert eszik a verda, utógyújtása van és 4500-nál letilt a motor. A sárga chek lámpa nem világít pedig jó az izzó. Kiolvastuk a hibát: vezérműtengely jeladó. Kicserélve. A lámpa nem világít de a hiba ugyan úgy fent áll. Más hiba pedig nem volt eltárolva. További ötlet esetleg? Korábban csinált olyat a verda, hogy alacsony fordulaton gyorsítottam volna de köhögött, prüszkölt, világított a chek lámpa. Ez tartott kb 20 mp-ig. Utána lámpa elaludt, viszont azon a napon már nem volt alapjáratom. Leginkább az idegesít, hogy megnőtt a fogyasztása. Meg persze, hogy beteg a táltos. Van valakinek bármilyen ötlete? milyen új jeladót tettek be? utángyártott vagy gyári? kábelezés nincs emgtörve? csatlakozó okés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Esetleg vezérmütengely jeladó lehet a ludas. Főleg ha nem zacskós, GM. Valamint megnézném még a gyújtást is.... (gyertyák, kábelek, pipák, gyújtómodul állapota) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ComPityu Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Figyelem Skacok ! Akinek van Opelos anyaga, E-book , autódata ,fotóalbum, tipustörténelem , stb , és szándékozik közkincsé tenni , jelezze nálam. Saját szervert inditok a közeljövöben. Regisztrált forumtagoknak, a hozzáférés , természetesen ingyenes. Idegenek nem férhetnek anyagainkoz. Csak ftp szerver lessz ! Többre ezen a szerón nem fussa ,és idöm se lessz rá ! Ha akad ,profi webmaster , akinek van kedve és ideje ,segiteni , lehet fejleszteni .Nem konkurenciát akarunk csinálni, a forumnak, csak segiteni a sorstársaknak. Pl nem sokkal elöbb,a OmegBEtnbook, nem találom sehol a neten :-C. Ötleteket , javaslatokat, anyagokat várok. Az e.mail cimem publikus . Tel:06-70-6177-187. UI: Kedves admin, ha nem muszáj ne töröld, esetleg tedd oda ahol érdeklödök megtalálják. Köszi ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január23, 2011 Megoszt Elküldve Január23, 2011 Figyelem Skacok ! Akinek van Opelos anyaga, E-book , autódata ,fotóalbum, tipustörténelem , stb , és szándékozik közkincsé tenni , jelezze nálam. Saját szervert inditok a közeljövöben. Regisztrált forumtagoknak, a hozzáférés , természetesen ingyenes. Idegenek nem férhetnek anyagainkoz. Csak ftp szerver lessz ! Többre ezen a szerón nem fussa ,és idöm se lessz rá ! Ha akad ,profi webmaster , akinek van kedve és ideje ,segiteni , lehet fejleszteni .Nem konkurenciát akarunk csinálni, a forumnak, csak segiteni a sorstársaknak. Pl nem sokkal elöbb,a OmegBEtnbook, nem találom sehol a neten :-C. Ötleteket , javaslatokat, anyagokat várok. Az e.mail cimem publikus . Tel:06-70-6177-187. UI: Kedves admin, ha nem muszáj ne töröld, esetleg tedd oda ahol érdeklödök megtalálják. Köszi ! Google, 'OmegBEtnbook', első találat: opelforum.hu - Omega B topic ( http://www.opelforum.hu/lofiversion/index.php?t40-2000.html ) : http://www.megaupload.com/?d=PGPAUJS6 Amúgy éljen a warez ftp :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pucalaca Elküldve Január24, 2011 Megoszt Elküldve Január24, 2011 Főleg ha nem zacskós, GM. Valamint megnézném még a gyújtást is.... (gyertyák, kábelek, pipák, gyújtómodul állapota) Köszönöm az ötleteket. GM-es a jeladó. Megnézem a kábelezést. Remélem megoldódik a probléma. Köszönöm szépen az ötleteket! Remélem valamelyik segít a problémámon. Laca Link to comment Megosztás: More sharing options...
apafoni Elküldve Január27, 2011 Megoszt Elküldve Január27, 2011 Nekem 2,5TD automata van ! És egy második computer is van hpzzá eg y ugyan olyan évjáratü ,ugyanolyan Motorkód,, stb. De ez immo nem engedi inditani az autót , ha kicserélem a comrutert !!!!! A Vinter szerint kell hozzá az immo csip, a kormányon a szenzor, is ! Illetve jó pénzé be lehet tanitani az eredti kulcsodhoz . Arra vonatkozik amelyikben még az Infrás táv van a kulcsban, a tid elvileg ilyen, de 97 ben volt a váltás, ha jól tudom.. Az enyém is 2.5 TD automata. Akkor mégiscsak jól mondták ,hogy kell hozzá! Az biztos ,hogy nem infrás a kulcs. Most a német "EBAY" oldalon találtam egy ugyan olyant mint az enyém. Minden szám és betű egyezik + immo csip és szenzor is van hozzá. Mindez futárszolgálati díjjal együtt, átszámítva 22000 FT Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Az enyém is 2.5 TD automata. Akkor mégiscsak jól mondták ,hogy kell hozzá! Az biztos ,hogy nem infrás a kulcs. Most a német "EBAY" oldalon találtam egy ugyan olyant mint az enyém. Minden szám és betű egyezik + immo csip és szenzor is van hozzá. Mindez futárszolgálati díjjal együtt, átszámítva 22000 FT Vedd meg. Az nem pénz érte. Főleg ha stimmel is a tiedbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Vedd meg. Az nem pénz érte. Főleg ha stimmel is a tiedbe. Elrontottad a bizniszem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Elrontottad a bizniszem... én? ő találta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 én? ő találta. Vicceltem! Amúgy meg 15-20-at nekem ISS megér, hogy legyen tarcsiban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Vicceltem! Amúgy meg 15-20-at nekem ISS megér, hogy legyen tarcsiban... erről van nagybaszó. ráadásul te 100%-ig biztos lehetsz a cuccban. :lol: merugye a zíbéjfaktor... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Older Elküldve Március17, 2011 Megoszt Elküldve Március17, 2011 Sziasztok! Segítségeteket kérem! 96' os 2.0 16V Omega 2 csatlakozós kijelző (fedélzeti) mint ismert hiba, pixel hiány!! Szerváltam egy MID kijelzőt 1 csatlakozósat, átkötöttem a kábeleket de sajna az érzékelőtől jövő kábelek (barna-fehér) 5db, nem tudom melyik - melyik!! Esetleg nem tud valaki konkrét csatlakozó kiosztást! A régire és az újabbra is szükségem lenne!! Előre is köszi! Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március17, 2011 Megoszt Elküldve Március17, 2011 Sziasztok! Segítségeteket kérem! 96' os 2.0 16V Omega 2 csatlakozós kijelző (fedélzeti) mint ismert hiba, pixel hiány!! Szerváltam egy MID kijelzőt 1 csatlakozósat, átkötöttem a kábeleket de sajna az érzékelőtől jövő kábelek (barna-fehér) 5db, nem tudom melyik - melyik!! Esetleg nem tud valaki konkrét csatlakozó kiosztást! A régire és az újabbra is szükségem lenne!! Előre is köszi! Üdv. Valami nemrég linkelt be! Keress rá a gugliban, légy kreatívabb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts