Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

CHIP TUNING


KUCU

Recommended Posts

de visszatérve a chip-re elég sok referenciája van a srácnak legalább is a honlap szerint.

láttam ott egy G Astrás 16V-s véleményt is és neki megoldotta az alacsony fordulaton lomha motor baját.

csak azért vagyok ennyi szkeptikus, mert csak 16 éves az autó és csak 47 ezerbe kerül az a chip <_<

Majd ird le hogy miket tapasztaltál, ha mégis rászánod magad a csiptuningra.

Engem is az idegesit hogy induláskor 2500ig csak gurul :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Jó lenne tudni hogy a műhelyükben van-e fékpad.Mert úgy lenne az igazi hogy chippelés előtt és után is lemérni.A számok megmutatnák mi a helyzet.Én is sokallom egy kicsit a 12 LE-t.

Hát ezt jóó lenne tudni...

Én eddig olyasmit olvastam erröl a csiptuningról, hogy 4-5 lovat dob rá, azt meg ugyse veszi észre az ember.

De 12 lóó, az már nem lehet rossz.

Link to comment
Megosztás:

Hát ezt jóó lenne tudni...

Én eddig olyasmit olvastam erröl a csiptuningról, hogy 4-5 lovat dob rá, azt meg ugyse veszi észre az ember.

De 12 lóó, az már nem lehet rossz.

Nem tudom olvastad-e a "referenciákat"A turbodieseleknél még elhiszem hogy érezhető a chip hatása,de amikor az 1.4 16 v-s Golfos srác írja hogy "jöhetsz akármilyen 1.6-osal én megeszem mint éhes vándor a szalonnát"Mondjuk megnézném hogy mit csinál egy Civic Vti-vel :D

Én úgy szeretném kipróbálni,hogy van két teljesen egyforma autó,egyik chippelve a másik nem,és mindkettővel menni egy-egy kört és akkor mik a tapasztalatok.

Ja és természetesen nem tudnám hogy melyik a chippelt.

Link to comment
Megosztás:

Én úgy szeretném kipróbálni,hogy van két teljesen egyforma autó,egyik chippelve a másik nem,és mindkettővel menni egy-egy kört és akkor mik a tapasztalatok.

Ja és természetesen nem tudnám hogy melyik a chippelt.

Nem hiszek abban, hogy van két egyforma autó. Ezekben ilyen-olyan módon kopott vasdarabok dolgoznak, nem fognak egyforma teljesítményt nyújtani.

Annak amit te mondasz igazából úgy lenne értelme, hogy ugyanazzal az autóval mész egy ideig (és nem egy kört) chippelve és egy ideig a gyári cuccal.

Link to comment
Megosztás:

és még akkor sem éreznéd a +12lovat, mert olyan nem létezik. :D

Nana ott van azért az a bizonyos Csongi power :wacko: Van aki meg tudja csinálni. És aki ismeri, az tudja hogy érti a dolgát. Nem csak túróshoz, szívóhoz is. Lásd nálam anno a V6-nál. Annyit nem csalt a mérés(+31 paci) Ki hiszi, ki nem.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom olvastad-e a "referenciákat"A turbodieseleknél még elhiszem hogy érezhető a chip hatása,de amikor az 1.4 16 v-s Golfos srác írja hogy "jöhetsz akármilyen 1.6-osal én megeszem mint éhes vándor a szalonnát"Mondjuk megnézném hogy mit csinál egy Civic Vti-vel :D

Én úgy szeretném kipróbálni,hogy van két teljesen egyforma autó,egyik chippelve a másik nem,és mindkettővel menni egy-egy kört és akkor mik a tapasztalatok.

Ja és természetesen nem tudnám hogy melyik a chippelt.

Olvastam igen, ugy tom a IV golf 1.4 16v 75LE, szóval nem kell oda Vti...

Azt nem értem ha ez a csipp nem hozza azokat a pacikat, akkor miért huzza le a tuningboxot, meg más csippeléssel foglalkozó varázslót, ha ö is lódit...

Link to comment
Megosztás:

Nana ott van azért az a bizonyos Csongi power :wacko: Van aki meg tudja csinálni. És aki ismeri, az tudja hogy érti a dolgát. Nem csak túróshoz, szívóhoz is. Lásd nálam anno a V6-nál. Annyit nem csalt a mérés(+31 paci) Ki hiszi, ki nem.

és ez a cég amiről itt szó van, ő a Csongi? Mert akkor nem szóltam, egyébként ha nem Ő, akkor simán paraszt vakítás. :D

Link to comment
Megosztás:

Nana ott van azért az a bizonyos Csongi power :wacko: Van aki meg tudja csinálni. És aki ismeri, az tudja hogy érti a dolgát. Nem csak túróshoz, szívóhoz is. Lásd nálam anno a V6-nál. Annyit nem csalt a mérés(+31 paci) Ki hiszi, ki nem.

igy méréssel együtt korrekt a dolog, de a kérdés az, hogy valóban éreztél e valamit? Na? Na? Na? :D

Én a chippelést azért tartanám hasznosnak, mert van egy hardvered ami X állapotú (itt-ott kopott, összedolgozott, stbstb) és ahhoz íratsz egy teljesen testhezálló szoftvert.

Link to comment
Megosztás:

igy méréssel együtt korrekt a dolog, de a kérdés az, hogy valóban éreztél e valamit? Na? Na? Na? :wacko:

Én a chippelést azért tartanám hasznosnak, mert van egy hardvered ami X állapotú (itt-ott kopott, összedolgozott, stbstb) és ahhoz íratsz egy teljesen testhezálló szoftvert.

mielőtt hozzányúlt, nem ment rendesen, szaggatott, de ezt tudod. Utána milyen lett, azt is tudod, csak nyuszi voltál normálisan odalépni neki Ringen :D De azt a vigyort nem felejtem el soha ami az arcodra ült mikor pilóta voltál benne :wacko:

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
Nem tudom olvastad-e a "referenciákat"A turbodieseleknél még elhiszem hogy érezhető a chip hatása,de amikor az 1.4 16 v-s Golfos srác írja hogy "jöhetsz akármilyen 1.6-osal én megeszem mint éhes vándor a szalonnát"Mondjuk megnézném hogy mit csinál egy Civic Vti-vel ^_^

Én úgy szeretném kipróbálni,hogy van két teljesen egyforma autó,egyik chippelve a másik nem,és mindkettővel menni egy-egy kört és akkor mik a tapasztalatok.

Ja és természetesen nem tudnám hogy melyik a chippelt.

szervusz kedves 160 lóerős vti barát! elöször is azzal kezdeném hogy ha már elolvasol egy lapot akkor tanuld meg értelmezni! ez nem kötekedés de elég eggyértelmű hogy golfokra értettem azt hogy jöhetsz 1.6 os autóval! nem azt irtam hogy jöhetsz bármilyen 1.6 scad rakétával hanem 1.6 os autóval! mondjuk a vti is 1.6 os de ugye ezt te nem is gondoltad komolyan hogy egy gyárilag 75 lóerős autót egy 160 lóerős autóhoz hasonlitasz! bár gondolom te csak inkább kötekedni vagy itt, mert ez az összehasonlitás számomra már kellemetlen! és ha megnézed http://www.autochip.hu/chiptuning-referencia piros betűvel ki van emelve hogy a véleményem volkswagen tipusra értendőVW Golf 1.4 16v !! szóval ezt a golf-ra kell érteni és nem 2 szer gyárilag erősebb autóra!

és még csak annyit nem ez volt az első autóm amit az MMC-nél csináltattam meg!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.