Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Az omim már lassan két hete szervízben van, mert nem akar menni pár henger. De vszínű nem a trafó a ludas. Asszem pár hónapig a trabival kell járnom. Még jó hogy az megy, csak tankolni nem olcsó, de a müszaki, zöldkártya tegnap előtti :huh:

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...
Hmm.

Az átlagom is 11 felett van. :)

és hogy használod a kocsit ? városi ?

nekünk még mindig tartja a 9-10es fogyit hajtós ótópályás kicsit kertvárosias klímás üzemmódban.....

bár múltkor benne volt egy körgyűrűs araszolás és fel is ment 10.2 re :unsure:

múltkor is néztem és kereken 9 l volt......-tank végefele- mondtam mutternak h ezt ne csinálja mert ha 9 alá megy az már ciki :D

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Nemreg nyaraltam Horvatban.

1900 Km-t autokaztunk.

Autopalya 130-220 km/h klimaval.

Autopalyan kivul klima, hegyiutak, araszolas.

Fedelzeti szerint 11,2 litert kajolt az omi. Mereseim szerint 12,5.

Nekem nagyon tetszik ez az atlag 4 fovel full csomagokkal.

Ja es ez a 12,5 liter gazbol tortent ami 120 Ft/l.

Csak egy gondom volt: rajottem, hogy meg mindig a gyari akksi van benne /9 eves/ es egyszer fullra lemeritettem... tankolas+lampa=megadta magat.

Hazafele 120 km-t 30-35 perc alatt tettem meg :)

3.0 TDI Audi A6 - En - AMG ML Merci = 190-230 km/h.

230 korul tudtam, hogy az omi elerte a max-ot, de lehet, hogy az Audis is tudta ezt, Mert nem akart ö se jobban menni :unsure:

Link to comment
Megosztás:

3000 ccm. 230-at mentem vegre, de 210-nel kapcsolja a 4-et az automata :unsure:

210 km/h-t elegge hamar eleri.

Nagyon meg vagyok elegedve az automataval.

'97. 12. havi.

Szerintem a legfullosabb B kiadas.

Meg a gyari GPS navigacio is benne van, fekete bor ulesek...

Link to comment
Megosztás:

Még nem mértem meg GPS-el, hogy mi a vége, mert az óra biztos csal valamennyit, mivelhogy nem a gyári kerekek vannak rajta. Vagyis gyári az, csak a ráncfelvarrotra való (235/45ZR17). Mindensetre 4.-ben kiforgatja tiltásig (6200 rpm) a motort.

Mindezt a következőképpen értem el:

Megvettem ezt, meg lekoppintottuk a Mantzel féle Powerresonatort. (www.mantzel.de Motortunning->Powerresonator)

A chip cca 19 LE 25 Nm dob, míg a powerbox cca 14 LE és 20 Nm-t.

Most a gép kb 230 LE körül kellene hogy legyen. Sajna automatával nem igazán lehet közvetlenül teljesítményt mérni. Egyik haverom tud szerezni egy gyorsulásmérő cuccot (amivel Ave szokott mérni a www.timeslip.hu -n), és ha lemérjük az autó valódi tömegét, akkor a gyorsulási grafikonból meg lehet rajzolni a teljesítménygörbét is.

ELőször megmérem a mostani állapotát, majd visszarakom az eredeti chip-et, meg a multi-ram szelepet (ennek a helyére került a Powerresonator), és megmérem így is.

Így már pontosan látszani fog a javulás, meg az eredeti és a tuningolt állapot.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.