Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

A beszívott hőm. jeladóval kapcsolatban, nekem is vannak tapasztalataim... Egyszer vélezlenelül összecseréltem a hőérzékelő és a multiram vákuumszelep vezetékét :blink: Így megjártam Horvátországot. Sem fogyasztásban, sem pedig menettulajdonságban nem éreztem óriási különbséget. Nem torpant, tette a dolgát, talán magasabb fordulaton nem húzott annyaira, mint szokott. Igaz a check-controll végig világított :unsure:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Ma ismét előjött az a hibája, hogy egyszerűen nem indul be az Omi. Reggel kiálltam a garázsból, délután meg csak tekert az önindító és semmi. Pedig szikra van, a gáz ömlik bele és mégis semmi. Teljesen X akta ez az autó. Most megint imádkozhatok, hogy elinduljon és el tudjam vinni szerelőhöz. A tköm tele van már ezzel. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Azt 2004-ben cseréltem, és gyári lett belerakva. Azóta pedig nem mentem 20e km-nél többet. De az ördög nem alszik.

De azért bosszantó, hogy a márkás Bosch cuccok egyfolytában behánynak és apró hülyeségek teszik mozgásképtelenné a kocsit.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Ereszt a jobb oldali szelepfedéltömítés, természetesen rápötyög az olaj a kipufogóra és mivel arrafelé szívja az utastér levegőjét az autó: persze rohadt büdös van benn :)

Vettem csergőnél új tömítést meg egy "zöld" tömítőmasszát. Na ezt hogyan kell használni, mert a papírjára annyi van írva, hogy "A feldolgozáshoz kapcsolódó tudnivalók a megfelelő tájékoztató anyagokban találhatók meg" :lol:

Az a kérdés, hogy mehet-e a gumitömítésre is vagy csak mellette kenjem?

Link to comment
Megosztás:

Én is raktam az omi szelepfedéltömítésére anno, és csak a lélekjelenlétemen múlt, hogy Uhuhu bácsi nem törte el a kezemet. (Bár az a paszta narancssárga volt. :lol: )

az nem én voltam, hanem az Andris klubtag :)

amugy az egynyócas F Astrán a pasztázás miatt kellett szelepfedelet cserélnem, miután megvettem, folyt, mert a müanyagot megmarta, és ugy belekötöttt, hogy nem tudtuk kivakarni belőle a következő tömiotéscserénél, egy csomó helyen megsérült a pereme, és igy jujjj, de nbem lett volna jóü visszatenni...

a bontós 10 ezer magyar pengőért hozott egy bontottat, mert az uj olyan 40 fémpénz.... :)

Link to comment
Megosztás:

Ha ereszt a szelepfedéltömítésed, akkor vszínü a gyertyák már tocsognak az ölben. Amúgy én massza nélkül szárazon raktam össze. Kb 3 év, de eddig még bírja.

Szerencsére csak a kipuff felőli enged néhány cseppet, a másik fele jó (vagy legalább nem látom :lol: )

Azt mondjátok szárazon, akkor úgy lesz. Rendben, kösz a válaszokat :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Inkább a bontottat venném meg, ha rozsdamentes. Már pár autómra volt szerencsém venni (pont Klokkerholm-ot, vagy hogy a rákba írják) utángyártott karosszérialemet, de egyik sem illeszkedett oda úgy mint a gyári... Legutoljára a B Corsa motorháztetővel szentségelt a lakatos, de a sárvédőkkel is mindig gond volt. Szóval nehéz ügy...

Link to comment
Megosztás:

Inkább a bontottat venném meg, ha rozsdamentes. Már pár autómra volt szerencsém venni (pont Klokkerholm-ot, vagy hogy a rákba írják) utángyártott karosszérialemet, de egyik sem illeszkedett oda úgy mint a gyári... Legutoljára a B Corsa motorháztetővel szentségelt a lakatos, de a sárvédőkkel is mindig gond volt. Szóval nehéz ügy...

igen én is úgy jártam anno az off feliciával h az utángyártott elemek nemnagyon passzoltak..de az ügyes lakatos megoldotta és a felicián gyárilag hatalmas rések vannak :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.