Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Sziasztok.

Hamarosan ki kell cserélnem az első lökháritót. Érdeklődnék van e valakinek eladó. Ha lehet, ködlámpás. Nem tett jót neki az árokban landolás. Visszakerült a helyére, nem látszik semmi rajta, de belül azért nagyon megviselt. Megtaláltam a lökhárítóban a ködlámpa csatikat. Ez be lehet kötve teljesen? esetleg csak kapcsolot kell betennem? Még annyi a B2 omi első lököse passzol a régebbihez?

Link to comment
Megosztás:

Nem ködlámpás a lökháritóm, de láttam hogy a ködlámpa rögzitőcsvarjainak a helye megvan belül. Ki lehet vágni a lámpa helyét ugy hogy ne tünjön barkács munkának? Mert akkor nem cserélem le a lököst, csak veszek bele két lámpát.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Háát jó lenne, de szerintem még messze áll a valóságtól. A TC is így fogalmaz a cikkben:

"Egyelőre nem tudni, hogy a GM felső vezetése is egyetért-e az európai forgalmazás tervével, de erős a gyanúnk, hogy partizánakcióról van szó"

Viszont gyönyörű autó. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Sztem, ha továbbra sem szerepel jól a Cadillac, akkor ki kell vmit találniuk, és vétek lenne egy sikeres nevet és márkát kihagyni a számításból. Vagyis én optimistán állok hozzá, bár ez édes kevés, ráadásul, hogy részemre csakis használtként jöhetne szóba. De lehet, hogy a GM megszellőztette ezt a lehetőséget és figyelik a reagokat. Míg élünk remélünk :huh: És a legszebb az autóban a hátsókerék-hajtás :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Dízelnél mindenekelőtt a turbó és az adagoló a világ közepe, mert ezekbe sok pénzt lehet lapátolni a vásárlás

után, ha kiderül hogy kissé el van használva.

Kaszninál általános állapotok szoktak uralkodni, ha volt törés, érdemes ránézni, hogy lett megcsinálva.

Futómű még a rizikós, mert arra is sok pénzt lehet locsolni, ha nincs túl jó állapotban.

Automata váltót is érdemes körbenézni, mert az sem egyszerű eset, ha nem volt normálisan karbantartva,

vagy nagyon sok km van benne.

Link to comment
Megosztás:

Lehet venni gyengébbet, ami kivisz a világból apróért... és lehet venni jófajta vad pacisat, amire

viszont a gatyád költöd egy-egy szervíznél. :lol:

a 2.6 V6 nagyon jól autózható :huh: autópályán is élmény mert pikk-pakk 120-ról 180 :unsure:

szervíztapasztalat hála istennek (kop-kop) még nem volt...a hibalista megállt egy kilyukadt katalizátornál de mivel dróthálós be lett heggesztve- az új 6 számjegyű...

az biztos h nagyon körbe kell nézni vásárlás elött mert sajnos a többség behozott autó amik kint futottak vagy 300ezret itthon meg vissza lett tekerve :lol:

vagy nincs igazam ?

Link to comment
Megosztás:

A dízel a messze elkerülendő kategória, ha nincs 100%-os biztonságú háttérinfód az autóról.

Ha kintről hozták be nemrég, akkor szinte biztos hogy tekergették az óráját. Dízel omegát Hans akkor adja el, ha van benne 300e km, összetörte és/vagy nagyszervíz ill. vizsga előtt áll a kocsi, és sokat kellene rá költeni. Az Opel kint sem az a kategória, amit ha törik ha szakad 3 évente lecserélnek.

Ráadásul a benzines általában olcsóbb is mint a dízel. Úgy kell felfogni, hogy az árkülönbözetet szép lassan a benzinkúton fizeted be. Cserébe nincs traktorhang, nem kormol, megy mint állat :blush:

Link to comment
Megosztás:

Ha ereszt a szelepfedéltömítésed, akkor vszínü a gyertyák már tocsognak az ölben. Amúgy én massza nélkül szárazon raktam össze. Kb 3 év, de eddig még bírja.

Sajnos igazad volt, csurig olajjal minden. B@cc@ meg az a paraszt, aki túlhúzta a meneteket, persze, hogy nem fogja meg a gumi az olajat. A légelosztó tetején négy csavarlukból két menet dettó. Vettem 6os és 8as menetjavító készletet (V-Coil), a légelosztó teteje már okés, a jobbos szelepfedélen nyolcból négy menet már jó ;) Azon az oldalon akkor maradt még négy, a másik oldalt meg még nem bontottam le, így is belfájdult a derekam a hajolgatásba :D F@sznak nőttem ekkorára :lol:

Azt viszont nem gondoltam volna, hogy a hengerfejekbe vezető alsó légelosztó műanyag :blush:

Kérdés: a benzincsövek egyik vége hollanderes. És a másik? (ahol "kijön" a kerékdobból)

Link to comment
Megosztás:

Nagy kókányolás, ha kiveszem egy menetfúrás erejéig az elölről nézve bal hengersoron a bal leghátsó vezérműtengelycsapágy felső részét? Ugye ettől még a tengelynek, többi csapágynak nem lesz baja? Persze úgy, hogy közben azon a részen ne legyen nyitáson szelep. Ezt úgy értem, hogy az ékszíjakat, stb. nem bontanám le szívesen, viszont ahhoz a lukhoz hozzáférni elég necces...

Link to comment
Megosztás:

Nagy kókányolás, ha kiveszem egy menetfúrás erejéig az elölről nézve bal hengersoron a bal leghátsó vezérműtengelycsapágy felső részét? Ugye ettől még a tengelynek, többi csapágynak nem lesz baja? Persze úgy, hogy közben azon a részen ne legyen nyitáson szelep. Ezt úgy értem, hogy az ékszíjakat, stb. nem bontanám le szívesen, viszont ahhoz a lukhoz hozzáférni elég necces...

Ha hozzáférsz, akkor leszedheted, csak a többit ne lazítsd fel. A visszaszereléskor vigyázz a meghúzási nyomatékkal.

Link to comment
Megosztás:

Ha hozzáférsz, akkor leszedheted, csak a többit ne lazítsd fel. A visszaszereléskor vigyázz a meghúzási nyomatékkal.

Köszönöm, vettem nyomatékkulcsot :blush:

Elfelejtettelek felhívni, hogy megy-e már a futómű dolog, de úgyis a jövő hétre gondoltam. Hívlak majd.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.