Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Az a kocka a biztitáblában az indexreléd. Sztem vegyél egy újat, kb 2e forintért és cseréld ki.

Köszike.

Énis erre gondoltam... :sowwy:

De utángyártottat tudnak rendelni nekem keddre 4100HUF-ért, illetve eredetit kb7eHuf.

Ez itt az AcélVáros... Miskolc City... minden drágább haha

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Szép napot mindenkinek, úgylátom kirándulós indőnk lesz ma!

Tegnap megvettem a relét, 1400Ft-volt.

Egy másik helyen... Nagyon rendes volt a kis öreg, mondta ha nemjó akkor ad másik, vagy rendel...

Ez nem utánfutós, csak sima, de sajna nincs is vonóhorgom...

1 bajom van... a probléma ugyanaz... ez a relé is hülye hangot ad, mintha nemtudna kapcsolni...

vegyem ki a panelt amibe baraktam, és nézzem meg hogy nincs e érintkezési hiba?

vagy vegyek 1 bajuszkapcsolót?

dehát a relénél vannak furcsa hangok... és ha megmozgatom, akkor ######a :sowwy:

Sziasztok

Link to comment
Megosztás:

Azért kipróbálnék a helyedben egy másik kapcsolót is, nehogy bevásárolsz egy másikat, és marad a hiba. A panelt nem bonyolult kiszedni. Alul van egy vagy két fül, ami fogja, fenn pedig 2 csavar ha jól emlékszem. Lehet ezzel kellene kezdeni, mert ez nem kerül pénzbe.

Link to comment
Megosztás:

Azért kipróbálnék a helyedben egy másik kapcsolót is, nehogy bevásárolsz egy másikat, és marad a hiba. A panelt nem bonyolult kiszedni. Alul van egy vagy két fül, ami fogja, fenn pedig 2 csavar ha jól emlékszem. Lehet ezzel kellene kezdeni, mert ez nem kerül pénzbe.

Köszi.

Holnap lesz a napja...

Ma fürdés volt a "kisautónak" !

Szóval holnap lesz a napja ....

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagyon zavar a kocsi alacsony fordulati lomhasága, és valahol (lehet pont itt) olvastam, hogy az emisszió miatt gázvisszavezetést alkalmaztak opelék... Kérdésem: ez csak az ecotech motoroknál van így? X20SE motoros a kocsim, ennél is ez a szitu? Vagy ez a motor csak szimplán gyenge a 1,5t-hoz?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagyon zavar a kocsi alacsony fordulati lomhasága, és valahol (lehet pont itt) olvastam, hogy az emisszió miatt gázvisszavezetést alkalmaztak opelék... Kérdésem: ez csak az ecotech motoroknál van így? X20SE motoros a kocsim, ennél is ez a szitu? Vagy ez a motor csak szimplán gyenge a 1,5t-hoz?

Sztem a 115LE kevéske a kasztnihoz. Nekem x20xev motor van, és az sem egy dragster :sowwy: Pedig 20LE-vel erősebb.

Egyébként a x20se motor tehetséges, csak le vagyon fojtva. Ha fel vannak bővítve a szívócsatornák, esetleg egy 4-2-1es kipuff leömlő, akkor jóval tehetségesebb a vas.

Nekem ezek a módosítások, plusz az ecotec-mentesítés sokat dobtak a gépen. Nem állítom hogy 160 LE (sőt talán 140 sincs :lol: ), de sztem így sokkal jobb a motor dinamikája.

x20se motor már AGR-es(plusz kopogás-szenzoros), tehát az AGR-t ki tudod iktatni. Legegyszerűbb ha a vákuumcsövet lehúzod, és ledugózod.

Másik alternatíva, hogy leszeded az egész AGR-t, és a helyét lezárod. Végülis mindkettő megoldás egyszerű.

G.

Link to comment
Megosztás:

X20XEV-t akartál írni ugye? :sowwy: X20SE = 115LE/8v.

Aham, de javítottam is... :lol:

Naja... 115LE a kombi kasztnihoz... Nem versenyautó, én sem amiatt "tunnnnningoltam". Amit csináltam(No AGR,No katalizátor, 4-2-1 kipuff, szívócső-hengerfej polír+portolás), azzal dinamikusabb lett az autó.

Esetleg egy chiptuning lesz még, de az sem a +pacik, hanem a motor tökéletes hangolására a kopás, meg a módosítások miatt...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tuning... :lol:

Nekem az lenne a kérdés, hogy szétvagyon menve a hátsó kipum, valami lamellákat mondtak, hogy kivan rohadva a közepe...

Az a kérdés, hogy sport kiput érdemes tenni rá? csak a hangja miatt :sowwy:

Mert sok oldalon látom, hogy 1660ig 1600tól...

De nekem ügye 2,5 td van... akkor milyet?

Valamint érdekles az elrendezése...

Ha veszek 1 akármilyet, annyira lelóg, hogy végigkarcolom az utat :lol: :lol:

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Nem érdemes. Nekem (2.0) hátsó dob nélkül sem volt nagyobb a hangja, nem hinném hogy neked még

a turbó+kat+középdob után több lenne :sowwy: Lengyel dob van hozzá 12e ft körül, nálam 60e km-t bír. Bosal

a következő árban, 26-28e körül :lol:

Link to comment
Megosztás:

Egyébként a x20se motor tehetséges, csak le vagyon fojtva. Ha fel vannak bővítve a szívócsatornák, esetleg egy 4-2-1es kipuff leömlő, akkor jóval tehetségesebb a vas.

Szerintem most is 4-2-1-es leömlő van rajta... kb 30cm-re a leömlőcsatlakozástól megy össze kettőbe, és kb a váltó alatt egybe, és utána van a lambda, de azt már alig látni, annyira a kocsi alatt van

Nekem ezek a módosítások, plusz az ecotec-mentesítés sokat dobtak a gépen. Nem állítom hogy 160 LE (sőt talán 140 sincs :lol: ), de sztem így sokkal jobb a motor dinamikája.

Na ez az... A dinamika hiányzik nekem. kb olyan, mint amikor haveromék ezres háromhengeres (off) yarisát (on) vezettem és hirtelen gázadásra inkább előbb megtorpant egy pillanatra a gyorsulás helyett. A kadettnál nem ezt szoktam meg. Ha odaléptem ment... :lol: Nem kellett szétpörgetni az agyát.

x20se motor már AGR-es(plusz kopogás-szenzoros), tehát az AGR-t ki tudod iktatni. Legegyszerűbb ha a vákuumcsövet lehúzod, és ledugózod.

Másik alternatíva, hogy leszeded az egész AGR-t, és a helyét lezárod. Végülis mindkettő megoldás egyszerű.

G.

HE-HE! Mi az az AGR? :sowwy: Eszik vagy isszák? hol találom, hogy néz ki?

Gabi! Arra már rájöttem, hogy ezzel nem kell piroslámpás gyorsulgatni. Bár a nyomatéka 46Nm-rel több, mint a Kadetté volt, de 530kg-mal nehezebb is! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem most is 4-2-1-es leömlő van rajta... kb 30cm-re a leömlőcsatlakozástól megy össze kettőbe, és kb a váltó alatt egybe, és utána van a lambda, de azt már alig látni, annyira a kocsi alatt van

Na ez az... A dinamika hiányzik nekem. kb olyan, mint amikor haveromék ezres háromhengeres (off) yarisát (on) vezettem és hirtelen gázadásra inkább előbb megtorpant egy pillanatra a gyorsulás helyett. A kadettnál nem ezt szoktam meg. Ha odaléptem ment... :lol: Nem kellett szétpörgetni az agyát.

HE-HE! Mi az az AGR? :sowwy: Eszik vagy isszák? hol találom, hogy néz ki?

Gabi! Arra már rájöttem, hogy ezzel nem kell piroslámpás gyorsulgatni. Bár a nyomatéka 46Nm-rel több, mint a Kadetté volt, de 530kg-mal nehezebb is! :lol:

Jahh... Omegán gyárilag is 4-2-1es leömlő van, de elég rövid kiadásban. Optimálisabb a kipuff, ha sokkal lejebb megy össze a 4 2-be. (Pl a x20xev-en nincs is szükség ilyenkor a szekunder levegőre.). Nekem a cucc a Calibra c20xe leömlőjéről lett másolva.

Mondjuk megtorpanás nekem nem volt jellemző (mert volt x20se motoros Omim is), inkább nyúlott csak, nem pedig gyorsult. Ment az autó, csak Ferihegy 2 kellett neki, hogy elérje az autópálya tempót. De hát a 115 LE, az 115 LE :lol:

Pörgetni felesleges, hiszen bőven 3000 alatt (talán 2500?) adja le a nyomatékot, kicsivel feljebb meg jön a ménes is.

AGR, vagy EGR a kipuff.gáz visszavezető szelep. Ezzel javítja a motor az emissziót. Ha a motor nagy vákuumot generál a szívócsőben (motorfék, gyorsítás), akkor a kipufogó gáz egy részét visszavezeti a szívó oldalra.

Így a motor alaposabban elégeti a benzin maradékát, ezzel kímélve a katalizátort, ill csökkentve az emissziót.

Innen kezdve nem kell sokat magyarázni, hogy miért is jó(ill miért rossz), ha kiiktatod ezt a motyót. :lol:

Képet talán a héten tudok feldobni róla... Egyébként ha tudod mit keress, tirivális a kiiktatása (legalábbis x20xe-n).

Sok oldal regél a c20ne motor optimalizálásáról, keress rá google-ban. Tul kép a c20ne, és a x20se nagymértékben hasonlóak, azonos a fojtásuk is. Ezen segítve klassz kis motor leet belőle.

Jut eszembe... Nincs szükséged egy tökéletes állapotú x20se motorra? Véletlenül van elfekvőben 1 :P

Bocs, ha talán OFF a téma, lehet, hogy tuning témában kell folytatni :P

Link to comment
Megosztás:

Két dolgot fűznék csak hozzá :sowwy:

Szekunderlevegő kompresszor megléte nem a leömlőtől függ, hanem évjárattól és típustól (94 után kezdték el bevezetni, az ecotec

motorokhoz, de először nem mindegyikhez) :lol:

AGR részterhelésen dolgozik, nem pedig gyorsításkor vagy motorféknél. Részterhelésen ugyanis lehet "rontani" a kipuffgázzal

a keveréket anélkül, hogy érdemi változás legyen a menetteljesítményben. AGR gyorsításkor és alapjáraton teljesen bezár.

Link to comment
Megosztás:

http://www.akciosbolt.hu/category.php?bid=...ebe6034dccedc6f

Ha érdekel, tudok kis kedvezményt intézni.

Van ennek értelme? Használ is valamit, vagy csak jó a marketingszöveg?

Olvastam ezt az utólagos xenon csevegést a fórumban, és valami böki a csőrömet: tehát amelyik nem gyári xenonos, az nem is megy át azzal a műszakin? Vagy mik a feltételei? Ha jól emlékszem olvastam az automata szintszabályozásról, meg a magasnyomású fényszórómosóról, mint követelmény. Mi igaz ebből?

Link to comment
Megosztás:

Két dolgot fűznék csak hozzá :sowwy:

Szekunderlevegő kompresszor megléte nem a leömlőtől függ, hanem évjárattól és típustól (94 után kezdték el bevezetni, az ecotec

motorokhoz, de először nem mindegyikhez) :P

AGR részterhelésen dolgozik, nem pedig gyorsításkor vagy motorféknél. Részterhelésen ugyanis lehet "rontani" a kipuffgázzal

a keveréket anélkül, hogy érdemi változás legyen a menetteljesítményben. AGR gyorsításkor és alapjáraton teljesen bezár.

Mea culpa :lol:

Az, hogy zar a szelep alapjaraton, es gyorsitaskor, nekem is uj. Persze ettol meg biztos igy van :lol:

Ha jobban belegondolok, alapjaraton megfojtana a motort a kipuffgaz, motorfek meg hatastalan lenne, ha nem lenne a szivocsoben vakuum.

En kerek elnezest! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Van ennek értelme? Használ is valamit, vagy csak jó a marketingszöveg?

Olvastam ezt az utólagos xenon csevegést a fórumban, és valami böki a csőrömet: tehát amelyik nem gyári xenonos, az nem is megy át azzal a műszakin? Vagy mik a feltételei? Ha jól emlékszem olvastam az automata szintszabályozásról, meg a magasnyomású fényszórómosóról, mint követelmény. Mi igaz ebből?

Udit kérdezd itt a fórumon, neki van az astrában.

Xenonnál minden így igaz, ahogy mondod :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Udit kérdezd itt a fórumon, neki van az astrában.

Xenonnál minden így igaz, ahogy mondod :lol:

Gabi! Ennek a szintszabályozásnak hogyan tudnék utánanézni? Meg is mondom miért, bár lehet tévedek: A világítás felkapcsolásakor a fényszórómagasságállító motor hangját hallani néha egy-egy pillanatra (pedig nem nyúlok a kapcsolóhoz). Ezt miért csinálná, ha nem szintezi magát? Ha megvan, akkor csak a magasnyomású mosót kellene belepakolnom, hogy ne kelljen vennem egy normál fényszórót a műszakira... :sowwy: (bár lehet a fényszóró olcsóbb lenne :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Szia!

A xenonos lámpakapcsolón nincs is magasságállító és asszem a hátsó lökhárító környékén van az érzékelője az automata szintszabályzónak.

Gyári Hella xenonos lámpát szerintem nagyon nehéz lesz találnod emberi áron, ha meg utólagos xenont raksz bele projektoros fényszóróval, akkor legfeljebb a műszaki idejére visszacseréled sima h1-es égőre. :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.