Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Kicsit magas mit is szeretnél? Mi a digites fabetétét tettük be manuális klímásba. A Fekete középkonzolbol kioperáltuk a piktogramos tárcsákat, és beragasztottuk a digitesébe. Nekem is ilyen van és már brezsynek is.

szóval igen!

az a baj, hogy a manuálklíma forgókapcsolói körül van az a fekete sáv a piktogrammokkal és a piros kék színátmenettel.

Na ezeknek a gyűrűknek kellene egy vektoros (számítógépes) rajza.

Valaki tett fel már ilyet de sehol sem találom. Akkor le is töltöttem de nemvanmeg...

THX

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Nagyon megköszönöm előre is a segítséget.

Szóval:

A minap hazafelemenet megállt a verda mint a szög.

A tank negyedig hosszas inditózás után beindult, de nem jutottam sokáig.

Hívtam egy ismerös aki elvontatta averdát a szerelőhöz.

Itt rövid szerelés után kiderült nem jut gázolaj a motorhoz.

A szerelő szét szedte az üzemanyag tartály tetelyén lévő csöveket és kompresszorral kifujta, gyujtás ráadáskor még mindig nyista üzemanyag.

Na és most jön a sokkolo infó:

Tüzetesebb vizsgálódás után kiderült az ac vezetékei elvannak vágva.

Miután az elvágott vezezékeket össze forrasztotta és ráadtuk a gyujtást elkedett spriccelni a gázolaj az ac ból,de azon a csövön ami a tank tetején van ott nem.

Ismételt átvizsgálás után talált a tankban egy darab gumicsövet kb 1-1,5 cm-t.

Ezekután ráezsmétem hogy a verda itt egykicsit megvan tákolva.

Nemtudni melyik cső honnét lett levágva és hol az eredeti helye.

Sajnos a mester semlátotty omega tankot belülről.

Valamit átkötött valahova most megy a verda de nemtudni minek hol is a helye.

Az volna a kérésem,hogy ha valakinek van pontosz szerelési ábrája az küldje el.

Hol a szivó cső helye?

Hova való a visszatérő cső?

És mia szerepe annak a csőnek ami a tank aljára vezet és nekem most szabadon fityeg a tankban.

Talán azis lehet van valamilyen alkatrész ami hiányzik.

Nagyon köszönöm a segítséget.

Üdv Kopasz

Link to comment
Megosztás:

Az volna a kérésem,hogy ha valakinek van pontos szerelési ábrája az küldje el.

Hol a szívó cső helye?

Hova való a visszatérő cső?

És mi a szerepe annak a csőnek ami a tank aljára vezet és nekem most szabadon fityeg a tankban.

Talán az is lehet van valamilyen alkatrész ami hiányzik.

Nagyon köszönöm a segítséget.

Üdv Kopasz

Hát Én éppen egy hete bombáztam szét az egész üzemanyag ellátó rendszert, és bár nem B2 omim van, ráadásul benzines is, de leírhatom én mit láttam:

A tankból kijövő két cső előrefelé néz, a baloldali a nyomó, a jobboldali a visszatérő. A tank belsejében a visszatérő cső lement ugyan az aljára, de ott azért valamihez rögzítve volt, nem babráltam.

Mindenesetre az azért elég furcsa, hogy el voltak vágva a vezetékek... Eddig hogy jártál vele? Biztos jó vezetékeket néztetek? Nem kötötte most a szerelő gyújtás+12V-ra a szivattyút? Lehet úgy jártál, mint Én, és csak az AC reléd rosszalkodik! Kapott ugyan áramot a pumpám, de keveset, ezért nem nyomta fel a benzint, közvetlen 12V-tal viszont működött rendesen...

Másik oldalról viszont durva, hogy ha tényleg barmolva van... Már a B2 omegákat is tüzetesen át kell vizsgálni mielőtt megveszi az ember? Hihetetlen emberek vannak. Azt még megértem, ha egy 10-15 éves autót már házilag megkókányol valaki (bár ez sem szép), de azért egy 4-8 éves autónál ez undorító...

Link to comment
Megosztás:

A visszatérő cső a benyásnál annak a sárgás edénynek az aljára megy amiben az ac van. Azt a külső oldalán négy lefelé álló pöcök tartja a tankban. Jó szívás kiszedni :huh:

Sztem az hogy egy autó tákolva van inkább gazda/szerelő függő, mintsem a kor számlájára írható. De amúgy értem mire gondoltál <_<

Én igyekszem mindent gyárira csinálni, visszaalakítani.

Link to comment
Megosztás:

A visszatérő cső a benyásnál annak a sárgás edénynek az aljára megy amiben az ac van. Azt a külső oldalán négy lefelé álló pöcök tartja a tankban. Jó szívás kiszedni :huh:

Sztem az hogy egy autó tákolva van inkább gazda/szerelő függő, mintsem a kor számlájára írható. De amúgy értem mire gondoltál <_<

Én igyekszem mindent gyárira csinálni, visszaalakítani.

Sajnos mikor meg vettem akkor nem látszott a rengeteg tákolás.

Igaz 1.4 MFt ért csak ilyen verda kapható.

Az autót kereskedésben vettem.

A tulajt sajnos nem láttam de jobb is igy mivel már biztos agyonvertem volna.

Néhány telefonos beszélgetésünekt kár hogy nem rögzitettem mert érdemes lenne a nagyközönség elé tárni.

Már megcsináltam rajta sok mindent,de még mindig találok apróbb esztétikai finomitani valót

Nálam az üzemanyag tartályba 2 db gumi cső van az előre menö fixen bevolt kötve a tartály aljára menő csőhöz, a visszatérö pedíg a műayag henger olalához.

Az ac szivattyú pedíg pucéron semmi sem volt hozzá rögzitve.

A szerelő némi felyvakarás után a visszatérőhöz nem nyult hagyta a helyén az előremenőt pedig lekötötte atartályaljáról és bekötötte a szivattyú nyomo oldalára,de igy maradt 1 pucér cső ami a tartály aljára vezet le.

Tehát hola helye ennek a csőnek?

Esetleg van valami amit ez a kokler ki vett a tartályból aminek ott lenne a hele?

Link to comment
Megosztás:

Sajnos mikor meg ettem akkor nem látszott a rengeteg tákolás.

Ezzel én is így voltam...

A klímára azt mondta az előző tulaj, hogy csak fel kell tölteni, ezzel szemben 2 gomba, tömítések, klímahűtőventi...

A karosszéria rohadásokat láttam, de azt nem mondta, hogy az alja sincs túl fényes állapotban...

A Xenon lámpákról ódákat zengett, meg állította, hogy 150eFt-ba volt neki, kiderült, hogy B2 omi utángyártott projektoros lámpatestek (belül fülek letörve) gyári csővel meg trafóval...

A hátsó ablaktörlőt nem is említette hogy nem megy, az első alkalommal, mikor használnom kellet volna jöttem rá. Vastagon be volt rozsdásodva az egész tengelye...

Ami nyitófüles a kocsiban, annak a zárszerkezete mind le volt tépve (kis kesztyűtartó, nagy kesztyűtartó, pótkeréktartály)...

Állítólag csak egy futó akadt le róla, és nyomta meg a hátulját, ezzel szemben karosszériázáskor kiderült, hogy az egész bal oldala javítva volt a kocsinak (ez megmagyarázza azt is, hogy elől a jobboldali torony mitől lehetett "leszakadva")

A sor még messze nem teljes... Persze ezekből volt olyan is, amit láthattam volna (illetve láttam is egyiket másikat), de autóvásárlás terén tapasztalatlan vagyok, és nem tudtam (tudom) mit kell nézni, és ezzel szerintem sokan vagyunk így. Az eladók meg előszeretettel használják ezt ki, főleg, ha kereskedőről beszélünk.

Amikor megvettem valaki azt írta itt a fórumon, hogy bontószökevényt vettem, és hogy el fogom adni, mielőtt a végére érnék a javításoknak. Tényleg szart vettem beismerem, de még mindig nem adtam el - küzdök vele (ellene) - és ha el is adom, annak más oka lesz! Az Omega a hibáival együtt is nagyszerű autó, magamfajta "csóró" ember ekkora luxust más autóban nem tudna megfizetni, de ha mégis, azzal sem biztos, hogy jobban járna...

Huhhh.... Na ezt jólmegaszontam! <_<

Link to comment
Megosztás:

Üdvözletem kartársak!

Van/lett egy apró problémám.A mai napon megálltam egy üzlet elött kiszáltam be majd kijöttem.Adom a gyújtást indítózok és a kocsi nem indul.Egyszer bebuffant mint aki elindul ,de aztán csak a köszörülés.Levettem az aksisarut egy kb. 10 percre aztán újra megpróbáltam és láss csodát elindult.Egyből elmentem egy ismerőshöz aki kiolvasta a komputert és nem talált semmi hibát.

Mia fene lett evvel a hisztis kiscsajjal miért nem indulhatott?.

Ja, X20XEV 16V 1997-es a drága.

Üdv:csiziktomi

Inditózáskor nem villogott a szervíz lámpa?? - Engem mostanában szivat, hogy csak az utólagos távindítóval hajlandó beindulni, saját kulccsal nem :huh: <_<

Link to comment
Megosztás:

Inditózáskor nem villogott a szervíz lámpa?? - Engem mostanában szivat, hogy csak az utólagos távindítóval hajlandó beindulni, saját kulccsal nem :D :huh:

Sajnos nem,vagy nem láttam a dühtől.<_<

de nem értem hogy a saját kulcsal miért nem megy a vas?

Nekem a távirányítóm azt hiszem csak lezárja a kosit meg állítólag a riasztót indítja el.

Üdv::csiziktomi

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem,vagy nem láttam a dühtől.<_<

de nem értem hogy a saját kulcsal miért nem megy a vas?

Nekem a távirányítóm azt hiszem csak lezárja a kocsit meg állítólag a riasztót indítja el.

Üdv::csiziktomi

Legközelebb nézd meg esetleg!!

Hm, nekem nem csak, mert van benne némi távindítás miegymás :D :huh: vszínű az utóbbi időben megkergült kicsit... Legutóbb a kormányon lévő rádióvezérlő gombok "cserélődtek fel", aztán maguktól!!! megjavultak.... khm...

Hamarosan akku csere lesz úgyis szal lesz egy rendes törlés benne :D Aztán kiderül...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, üdv mindenkinek!

Omega 2.5-ös automata TD-ügyben kérlek benneteket, segítsetek egy fortélyos dolgot megoldani! Itt a furfang: alapjáraton dohog a gép, behúzom D-be a váltókart, erre leáll a motor. Aki tudja, lécci írja meg.

váltókar a multikapcsolót mozgatja ,elöször én annak a házatáján néznék szét.csati+vezetékek,esetleg 1 multikapcsolót kölcsönkérni próbára.

Link to comment
Megosztás:

Omega 2.5! Nagy király vagy... :lol: Nekem van az Omega ETN, nem tudom miben különbözik, de ezt is leszedem, és sok hála!Köszi, Pacsek

Ügyeskedtem a szelepfedél háza táján, azt a csavart szedtem ki ami mellet folyt az oil...nah most visszarakáskor eltörtem :lol: Majd valahogyan kiszedjük elkezdtem fúrni, de annyira rossz helyen van, hogy csak fúró hosszabbítóval tudtam elérni, mert az utolsó hengernél van. Nem tudtam kiszedni a beletört csavart, és menetközben folyik az olaj, mint régen...megoldás: izmos nejlont összehajt, és beletömköd...jobb lett mint újkorában...nem folyik, csak picit szivárog.

EGR szelep tisztítása megtörtént, van egy ilyen torz csavar amit lehet csavargatni a szelepben, na nekem az volt beragadva a dzsubitól. WD40 befuj, nyomogat a kis szelep míg nyormálisan nem jár... azt Bombás doboz szétvég méretre vág, és ledugóz a szelep, tökéletesen müködik.

Pacsek :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.