Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Láttam a kocsit...nem azért de az olajhűtődet megnézethetted volna, ha úgyis szét volt borítva.

Szép a piros akksid.. :lol:

Ellenpélda:

Haver hengerfejezett egy V6-ot, és akkor már kivette az olajhűtőt, lenyomáspróbázta. Rendben találta, visszaépítette, összerakta. Tulaj elment Bp-ről Győrbe, Győr környékén szétnyílt az olajhűtő, mint a tubarózsa. El lehet képzelni milyen lehet ott a víz-olaj kombó... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ellenpélda:

Haver hengerfejezett egy V6-ot, és akkor már kivette az olajhűtőt, lenyomáspróbázta. Rendben találta, visszaépítette, összerakta. Tulaj elment Bp-ről Győrbe, Győr környékén szétnyílt az olajhűtő, mint a tubarózsa. El lehet képzelni milyen lehet ott a víz-olaj kombó... :lol:

Én kicseréltettem az olajhűtőm, nyomáspróba kakit se ér sztem, mert a régi nagyon vékony anyagból van (ok lehet hogy jobban hűti az olajat -> csak kilyukad).

Ha veszel új olajhűtőt az már nem lyukad ki, mert nem olyan anyagból van mint a régi...

Régi:

http://www.kensnet.org/saab/DSCN1096.JPG

Hálós kis valami, nem csoda ha lyukad..

Új:

http://cgi.ebay.co.uk/Vauxhall-Oil-Cooler-...=item2ea9e2d51f

Érezhetően robosztusabb lett....

Link to comment
Megosztás:

Kérdés:

A manuális váltós V6-okon (X..XE) van egy rezgésscsillapító, mely a kardán és váltó között van.

http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-OPEL-OMEGA-...=item5186896b1a

A kérdésem az lenne hogy ezt a váltó kihajtás mögül kell felcsavarozni (váltó, rezgéscsillapító, váltó kardán kihajtása, hardy, kardán) vagy a váltó kardán kihajtása elől (váltó, váltó kardán kihajtása, rezgéscsillapító, hardy, kardán). Fontos lenne..!!

Link to comment
Megosztás:

Én kicseréltettem az olajhűtőm, nyomáspróba kakit se ér sztem, mert a régi nagyon vékony anyagból van (ok lehet hogy jobban hűti az olajat -> csak kilyukad).

Ha veszel új olajhűtőt az már nem lyukad ki, mert nem olyan anyagból van mint a régi...

Régi:

http://www.kensnet.org/saab/DSCN1096.JPG

Hálós kis valami, nem csoda ha lyukad..

Új:

http://cgi.ebay.co.uk/Vauxhall-Oil-Cooler-...=item2ea9e2d51f

Érezhetően robosztusabb lett....

Jah, hát csak aki a gatyáját kifizeti a hengerfejezésre meg a síkolásra, szelepek felújítására, még biztos van kedve új hűtőt iss venni. Nem tudom, mennyibe kerül itthon, de biztos nem 3 Ft... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jah, hát csak aki a gatyáját kifizeti a hengerfejezésre meg a síkolásra, szelepek felújítására, még biztos van kedve új hűtőt iss venni. Nem tudom, mennyibe kerül itthon, de biztos nem 3 Ft... :lol:

Tudom, de széjjel volt borítva.Sztem 30-40 között.

Index fórumon nincs valaki aki vágja a fenti kérdésem manuál esetében?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

azt szeretném megkérdezni, hogy ki az aki ismeri az apolló utcai opel szevízt.

ha igen akkor milyenek a tapasztalataitok?

tud valaki ajánlani jó és viszonylag olcsó szerelőt?

állítólag a vezérmű szijjam olajban áll .a csere óta alig mentem 10000km-t.

most akkor megint előlről komplett vezérlés csere? azt nem tudnám elviselni.

tudom hogy az ollaj nem tesz neki jót ezért akarok valamit kreálni.

köszi

Link to comment
Megosztás:

csak ,hogy vidítsam a kedélyeket jövő januártól a kötelező lóerő alapján fog kikalkulálódni.

elképesztő.

Pont annyit fizetsz majd (besorolás kapcsán!) mint eddig a 3 literesedre...136 lóerő felett viszont ugyanazt fizetik mint Te ... (244 lóig)

Én inkább a sok dízelest szivatnám meg, Ők jót röhögnek a markukba millió NM nyomatékkal, kis fogyival meg rákkeltő kipugáz tartalmukkal és persze no luxusadó a <300NM-re... (bocs a 2.5 dízelektől nem pont rájuk gondolok, Passat és barátai, bimmer. óóudi, stb)

Link to comment
Megosztás:

Értem.

Akkor ha jól gondolom a következő mutatványok voltak:

- Hf tömítés, síkolás 2x

- szelepszárszimeringek + vezetők csere, becsiszolás

- kipufogó sortömítés csere 2x + öntvény síkolás 2x

- hűtő csere

Hadd kérdezzem már meg, összesen anyagostul, mibe fájt ez a móka???!!

Megdupláztad majdnem az autó értékét... :lol:

Ezeken kívül még volt:

Vezérlés csere, vízpumpa csere, olaj csere és persze az összes tömítés a hengertől felfelé.

A munkadíj: 112500 Ft.

Az anyag: 206000, de ebben benne van az első fékbetét, amit nem is kellett volna megvennem.

Tudod, a luxus kocsi javítás sokba kerül. :lol:

Nyáron cseréltettem elöl tárcsákat és a szerelő azt mondta, hogy nem cseréli a betéteket, mert még elmegy 1-2 ezret.

Azóta bőven mentem annyit, de még most sem kellett kicserélni.

Azt azért nem értettem, hogy miért csapvízzel töltötte fel a rendszert.

Vittem fagyállót és desztilált vizet is, de csapvízzel keverte be a fagyállót.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

azt szeretném megkérdezni, hogy ki az aki ismeri az apolló utcai opel szevízt.

ha igen akkor milyenek a tapasztalataitok?

tud valaki ajánlani jó és viszonylag olcsó szerelőt?

állítólag a vezérmű szijjam olajban áll .a csere óta alig mentem 10000km-t.

most akkor megint előlről komplett vezérlés csere? azt nem tudnám elviselni.

tudom hogy az ollaj nem tesz neki jót ezért akarok valamit kreálni.

köszi

Jó és olcsó? Felejtsd el.

Szerintem folyik a szelepfedeled...húzd ki a gyertyapapiát ha szerencséd van csak kifele folyik, de ha nem akkor az is olajos lesz.Azelőtt cseréld ki mielőtt a gyujtómodulod is hazavágja

Link to comment
Megosztás:

Ezeken kívül még volt:

Vezérlés csere, vízpumpa csere, olaj csere és persze az összes tömítés a hengertől felfelé.

A munkadíj: 112500 Ft.

Az anyag: 206000, de ebben benne van az első fékbetét, amit nem is kellett volna megvennem.

Tudod, a luxus kocsi javítás sokba kerül. :lol:

Nyáron cseréltettem elöl tárcsákat és a szerelő azt mondta, hogy nem cseréli a betéteket, mert még elmegy 1-2 ezret.

Azóta bőven mentem annyit, de még most sem kellett kicserélni.

Azt azért nem értettem, hogy miért csapvízzel töltötte fel a rendszert.

Vittem fagyállót és desztilált vizet is, de csapvízzel keverte be a fagyállót.

A Tied manuál ugye?Nem néznéd meg azt amiat a 6578-ban kérdeztem?

Link to comment
Megosztás:

Láttam a kocsit...nem azért de az olajhűtődet megnézethetted volna, ha úgyis szét volt borítva.

Szép a piros akksid.. :lol:

Mondtam, hogy nézze át a kocsit és ha kell cserélje ki amit kell.

Rákérdeztem többször is, hogy nem talált semmit?

Azt mondta, hogy nyugodttan elindulhatok vele egy hosszab útra.

Elég lelkiismeretesnek tűnik, úgyhogy szerintem szólt volna, ha cserélni kellene.

Remélem nem lesz gond az olajhűtővel, ha már ennyit ráköltöttem.

Azt most tudtam meg, hogy sperr difi van a kocsiban.

Link to comment
Megosztás:

Mondtam, hogy nézze át a kocsit és ha kell cserélje ki amit kell.

Rákérdeztem többször is, hogy nem talált semmit?

Azt mondta, hogy nyugodttan elindulhatok vele egy hosszab útra.

Elég lelkiismeretesnek tűnik, úgyhogy szerintem szólt volna, ha cserélni kellene.

Remélem nem lesz gond az olajhűtővel, ha már ennyit ráköltöttem.

Azt most tudtam meg, hogy sperr difi van a kocsiban.

Hallottam...bezzeg én megkaptam a sajátomra hogy :"Na nézzük....vamm vamm, kerékcsikorgás..nincs ebbe lófa** sem...:lol:"

Nem baj ha nem értessz csak ha alá tudsz mászni vhogy akkor nézd már meg hogy a rezgéscsillapító a kardánkihajtás alá van téve, vagy rá?

Link to comment
Megosztás:

Hallottam...bezzeg én megkaptam a sajátomra hogy :"Na nézzük....vamm vamm, kerékcsikorgás..nincs ebbe lófa** sem...:lol:"

Nem baj ha nem értessz csak ha alá tudsz mászni vhogy akkor nézd már meg hogy a rezgéscsillapító a kardánkihajtás alá van téve, vagy rá?

Megpróbáltam alá mászni, de nem lehet látni.

Holnap felállok az aknára, ha le tudom tolni onnan a Talbotot.

Nem hagy nyugodni ez az olajhűtő dolog.

A cseréhez megint szét kéne szedni az egészet?

Link to comment
Megosztás:

Megpróbáltam alá mászni, de nem lehet látni.

Holnap felállok az aknára, ha le tudom tolni onnan a Talbotot.

Nem hagy nyugodni ez az olajhűtő dolog.

A cseréhez megint szét kéne szedni az egészet?

Nem paráztatni akartalak. Nem kell szétszedni az egészet. Csak az injektorsort, onnan felülről hozzáférhető.

Ha megnéznéd nagyon hálás lennék (oké annyira azért nem.. :lol: ), eldobom a számom PÜbe csörgess meg azt visszahívlak és elmagyarázom mi is kellene.

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Hallottam...bezzeg én megkaptam a sajátomra hogy :"Na nézzük....vamm vamm, kerékcsikorgás..nincs ebbe lófa** sem...:lol:"

Nem baj ha nem értessz csak ha alá tudsz mászni vhogy akkor nézd már meg hogy a rezgéscsillapító a kardánkihajtás alá van téve, vagy rá?

Csináltam néhány képet.

A kardán felől ilyen:

DSC00273_www.kepfeltoltes.hu_.jpg DSC00275_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00280_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A váltó felöl ilyen:

v_lt__fel_l_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg v_lt__fel_l_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Remélem látszik amit keresel, ha nem akkor csinálok nagyobb felbontású képeket.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon szívesen, örülök, hogy tudtam segíteni.

De azért érdekelne, hogy miért kérdezted.

Kimaradt az átalakításkor?

Nem bent van. Az van hogy alacsony fordulaton nem optimális (kisebb sebességnél) kigyorsításkor hallatszik egy súrlódó, csörgős hang 1500-2500 között -épp zavaró. Nagyobb fordulaton és alacsonyabb esetében nincs.

Arra gondoltam hogy a rezgéscsillapító rosszul lett feltéve mert a neten találtam egy képet és ott nem úgy van mint Neked (Nekem most úgy van mint Neked). 5let még a kinyomó csapágy, kipufogó, esetleg difi, az is lehet hogy ez a difi (automata) 3.9-es végáttételű a manuál 3.7-es és az a tartomány ami a 3.7-nél még fain volt az ennél már kevés...még ezt reszeljük, amúgy minden ok vele.Ha más nem akkor fel kell emelni és valaki nyomja valaki hallgatja :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem bent van. Az van hogy alacsony fordulaton nem optimális (kisebb sebességnél) kigyorsításkor hallatszik egy súrlódó, csörgős hang 1500-2500 között -épp zavaró. Nagyobb fordulaton és alacsonyabb esetében nincs.

Arra gondoltam hogy a rezgéscsillapító rosszul lett feltéve mert a neten találtam egy képet és ott nem úgy van mint Neked (Nekem most úgy van mint Neked). 5let még a kinyomó csapágy, kipufogó, esetleg difi, az is lehet hogy ez a difi (automata) 3.9-es végáttételű a manuál 3.7-es és az a tartomány ami a 3.7-nél még fain volt az ennél már kevés...még ezt reszeljük, amúgy minden ok vele.Ha más nem akkor fel kell emelni és valaki nyomja valaki hallgatja :lol:

Mennyibe volt ez az átalakítósdi?

Nekem még A Omegán cserélték manuálra a váltót és hihetetlen volt a különbség.

Vizsgán nem fognak sz@rakodni miatta?

A forgalmiban benne van a váltó fajtája.

Link to comment
Megosztás:

Nem paráztatni akartalak. Nem kell szétszedni az egészet. Csak az injektorsort, onnan felülről hozzáférhető.

A cseréhez milyen tömítések kellenek?

Ha nem kell nagyon megbontani, akkor kicseréltetem az olajhűtőt is.

Most már jó lenne, ha nyugodtan tudnék nekiindulni a hosszabb utaknak.

Link to comment
Megosztás:

Mennyibe volt ez az átalakítósdi?

Nekem még A Omegán cserélték manuálra a váltót és hihetetlen volt a különbség.

Vizsgán nem fognak sz@rakodni miatta?

A forgalmiban benne van a váltó fajtája.

Adnak egy új adatlapot, okmányiroda, új forgalmi...úgyis új forgalmi kellene, mert a környezetvédelmi kategória jelenleg 2, és a valságban meg 4-nek kellene szerepelnie.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.