Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Nekem búg, az már gáz?

Olajcsere javít rajta?

Nekem is elkezdett kicsit bógni a hátulja, de nekem kerékcsapágy lesz. Próbáld ki, hogy, ha leveszed a gázról a lábad, vagy terhelésváltásokkor is búg, vagy csak mikor nyomod a gázt. Ha utóbbi, akkor difi, ha állandóan búg, akkor kerékcsapágy. Olajcserekor figyelni kell arra, hogy a sperres hídba be kell nyomni egy speckó adalékot, ami az Opelnél rendelhető.

Link to comment
Megosztás:

20 hsz-t töröltem az Omaga B fórum egyéb csevegés, váltó, és gyári felni topicokból. Nem méltó ez ehhez a fórumhoz fiúk. Ha vkinek személyes problémája van intézze el pü-ben. A továbbiakban nem óhajtok ilyesfajta megnyilvánulást látni ezen a helyen.

Link to comment
Megosztás:

Asszem akkor neked sürgősen le kellene ülni győzikesót nézni!

Utálom a győzike showt , de nagyon azt nem szoktam nézni :D , de ez más közbe olvashatsz érdekes dolgokat is , vissza olvastam egy csomót ezen a fórumon és találtam hasznos dolgokat , régebben a 4ever-en voltam fent csak az megszűnt,néha azért vannak ezek a viták meg vki idegesen ül a számítógép előtt is várja h választ kapjon a kérdésére ( mert mondjuk egy ideje nem tud mit kezdeni a vassal és amikor ilyen válasz jön) , akkó róban mint egy bomba , A másik akinek nem inge ne vegye magáral. :)

Link to comment
Megosztás:

Az gáz, de honnan tudod, hogy a diffi búg?

Mert csak akkor búg, ha terhelve van az autó, mármint ha benyomom a kuplungot, akkor elhallgat, és csak akkor búg, ha olyan fordulatszámmal megyek, aminél akár vissza is lehetne már kapcsolni.

Pl: 50-60 között negyedikben, vagy 70-80 körül ötödikben.

Ha ekkor gyorsítok, átlépek egy kicsit magasabb fordulatszám tartományba, akkor szép lassan elhalkul.

Link to comment
Megosztás:

Mert csak akkor búg, ha terhelve van az autó, mármint ha benyomom a kuplungot, akkor elhallgat, és csak akkor búg, ha olyan fordulatszámmal megyek, aminél akár vissza is lehetne már kapcsolni.

Pl: 50-60 között negyedikben, vagy 70-80 körül ötödikben.

Ha ekkor gyorsítok, átlépek egy kicsit magasabb fordulatszám tartományba, akkor szép lassan elhalkul.

Ja, és persze hátulról jön a hang. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem is elkezdett kicsit bógni a hátulja, de nekem kerékcsapágy lesz. Próbáld ki, hogy, ha leveszed a gázról a lábad, vagy terhelésváltásokkor is búg, vagy csak mikor nyomod a gázt. Ha utóbbi, akkor difi, ha állandóan búg, akkor kerékcsapágy. Olajcserekor figyelni kell arra, hogy a sperres hídba be kell nyomni egy speckó adalékot, ami az Opelnél rendelhető.

Kipróbáltam, és egyértelműen difi.

Nem nagyon vágom, de a 2,5-ös BMW motoros TD omegában (kombi) sperres difi van?

Mit jelent a sperdifi?

Ha ez az adalék nem kerül bele, az mit jelent?

Link to comment
Megosztás:

Kipróbáltam, és egyértelműen difi.

Nem nagyon vágom, de a 2,5-ös BMW motoros TD omegában (kombi) sperres difi van?

Mit jelent a sperdifi?

Ha ez az adalék nem kerül bele, az mit jelent?

Húzd ki vmelyik féltengelyt, ha kereszt van benne (2 pálca X alakban) akkor sperr, ha csak egy pálca akkor nem az.

http://rebelworks.atw.hu/article/Sperr/sperr.html

Ha sperres és nincs adalék akkor csúszni fog és nem zár jól.Szal kell bele.

Link to comment
Megosztás:

<br /><font color="#ff0000">20 hsz-t töröltem az Omaga B fórum egyéb csevegés, váltó, és gyári felni topicokból. Nem méltó ez ehhez a fórumhoz fiúk. Ha vkinek személyes problémája van intézze el pü-ben. A továbbiakban nem óhajtok ilyesfajta megnyilvánulást látni ezen a helyen.</font><br />
<br /><br /><br />Az baj... igy nem tom visszaolvasni oket. ha a mentes megvan, elkuldene

pu be vagy melbe? kossz :)

Hja ugyan A Omega volt, de a diffi zugasat egy kardancsapagycserevel hallgattattam el ;p

Link to comment
Megosztás:

Húzd ki vmelyik féltengelyt, ha kereszt van benne (2 pálca X alakban) akkor sperr, ha csak egy pálca akkor nem az.

http://rebelworks.atw.hu/article/Sperr/sperr.html

Ha sperres és nincs adalék akkor csúszni fog és nem zár jól.Szal kell bele.

Értem, köszönöm!

Ha már búg, és nem kardáncsapágy okozza, akkor a difiben mi a baj? Mitől búg?

Ebből jön a következő kérdés, hogy mit lehet tenni ha már megvan a baj? Dificsere vagy egyértelműen beazonosítható, hogy a difi mely része hibás, és lehet csak azt cserélni?

Üdv,

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Valaki felvázolná pár szóban, hogy miért kellett moderálni?

Egymás anyukáját illettétek ősi mesterségekkel? Vagy mi történt?

Az éppen nem volt, de hasonló horderejű eszmecsere folyt :)

TD és Ntr cartársak egymásnak való egyetnemértésüket-nemtetszésüket nyilvánították ki, hivatkozva egy korábbi fórumos 'találkozásukra'.

"...többet nemtudokelmondani, kérem kaccsojjaki!" :D

(A tartalomért jogi, és egyébnemű felelősséget nem vállalok ;) ;) :P)

Link to comment
Megosztás:

Sztem egyszerűbb, és olcsóbb a difi csere, mint nekiűállj felújítani. Lehet, hogy a fogaskerekek fogai koptak meg, és azért búg. Ha pedig szétszeded, utánna egy szakival be kell állítattni. HAveromén cseréltünk szimmeringet a behajtásnál. Érzéssel visszahúztuk a csavart, de iszonyúan elkezdett búgni. Elvitte egy szakihoz, aki beállította neki, és ismét csöndes lett. Hogy sperres-e a tetején lévő írásból elvileg kiderül: Diffi

Link to comment
Megosztás:

Ma kicsit túráztam az Omegán. Kartervédőt csináltam az automata váltó alá 12mm-es laposvasból. Most már kicsit nyugodtabban közlekedem. Legközelebb a motor alá is faragok egyet :)

A jobb első ablak pedig megíjesztett, hogy elromlott: le volt véve az akksisaru, majd vissza, és beprogramoztam az ablakemelőket. Utánna mindegyiket kicsit leengedtem, de a jobb elsőt, a gombot sűrűn nyomogatva engedtem. Egyszercsak gondolt egyet, és majdnem teljesen lement. Ezután, bárhol állítottam meg, mindig visszament két lépcsőben a legalsó állás fölé kb 5 centivel, kivéve, ha teljesen felhúztam, mert akkor úgy maradt. Nem kicsit kakkantottam be, hogy elromlott. Végső elkeseredésemben leszedtem az akkusarut fél órára, és utána megjavult. Ha valaki így jár, akkor ne tojjon be mint én, csak akkusaru le-fel és minden OK.

A tetőablakom azonban ismét elkezdett szivatni. Elindulok az autóval, kb 5 percig működik, de utánna már nem. Ha leveszem a gyujtást, és 10 mp múlva visszarakom, akkor ismét megy, de kb 5 perc múlva ismét semmi. Régebben csinálta már ezt, ezért raktam be egy külön ablakemelő kapcsolót, amivel közvetlenül a motort tudom vezérelni, és be lehet csukni bármikor az ablakot. Ez a jelenség elég X aktás az Omegámnál :D

Link to comment
Megosztás:

A jobb első ablak pedig megíjesztett, hogy elromlott..--.. Ha valaki így jár, akkor ne tojjon be mint én, csak akkusaru le-fel és minden OK.

A tetőablakom azonban ismét .... X aktás az Omegámnál :D

Nekem anno azt akarták beadni hogy memóriás az ablak csak nem tudom hogyan. Lefele nyomtam, ment egy darabig pl. 2/3ig, aztán magától vissza 1/3ig. Ezt már nem csinálja, viszont a tetőablak nagyon ritkán záródik be elsőre. Betekerem záróra, megy egy darabig aztán a vége elött meggondolja magát és teljesen kinyit. Aztán már csak a tekerő nyomvatartásával vagy kivűlről kulccsal lehet bezárni. Erről nem akar leszokni.

Hogy sperres-e a tetején lévő írásból elvileg kiderül: Diffi

Már én is meg akartam kérdezni (csak vártam :) ), máshol keresgéltem hogy mi alapján kerülnek ezek az autókba, de nem ugrott be hogy ezt az oldalt megnézzem, pedig mikor tesóm váltót keresett/cserélt naponta többszőr böngésztem az "infost", minden ott van.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.