Omegatd Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Pontosan úgy álltak. Ezek szerint nem voltam érthetetlen. o/ B+, te tényleg menthetetlen vagy. Előtte írtad, hogy fel lehet tenni, a gyengébb anyag majd enged. Ha ferdén van, akkor használhatatlan és nem is enged semmi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 www.translate.google.com! :excl: Volt nyelvtantanárom szavaival élve: '...én megtanultam írni, te tanulj meg olvasni...' Nem csodálom, hogy a svédeknél vagy. Madjar kisit megj még... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Áá sztem ilyen nagy galibát nemtud csinálni Nekem 8, de okos ember a más kárán ISS tanul, a buta meg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December2, 2010 Megoszt Elküldve December2, 2010 Nem mind megy fel, ahogy az ábra is mutatja. :( Tuti 7x15 ET33, olvasni még tudok. :lol: Igen, csak az a felni gyárilag a 296-os fékre volt kitalálva, így úgy van kitalálva, hogy rámenjen. :excl: Elhiszem, csak furcsállom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Ezt még levágtam, az egyéb értelmezhetetlen karakterhalmazt nem bírom hová sorolni... Nem csodálom, hogy a svédeknél vagy. Madjar kisit megj még... Na az ilyen 'madjarok' miatt vagyok itt (többek közt). :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Na az ilyen 'madjarok' miatt vagyok itt (többek közt). :excl: Akkor magad miatt vagy kint... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Akkor magad miatt vagy kint... Látom megint szövegértési problémák vannak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Látom megint szövegértési problémák vannak... Akkor a szemeddel is baj van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Akkor a szemeddel is baj van... Szerk: Már rájöttem mi volt oda írva :lol: ... szerk off figyu Omegatd, mi a betűjele annak a felninek amit Te használsz? Demo mi a betűjele a tiédnek?... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Akkor a szemeddel is baj van... Senki sem lehet tökéletes... max félúton a nirvánába. de hát az keveseknek adatik meg... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Szerk: Már rájöttem mi volt oda írva :lol: ... szerk off Mire jöttél rá? figyu Omegatd, mi a betűjele annak a felninek amit Te használsz? Milyen betűjelre vagy kíváncsi? AMG felni, 6.5, vagy7x15, ET33. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December3, 2010 Megoszt Elküldve December3, 2010 Mire jöttél rá? Milyen betűjelre vagy kíváncsi? AMG felni, 6.5, vagy7x15, ET33. http://img0.tar.hu/omegatd/size2/19273078.jpg http://img0.tar.hu/omegatd/size2/12412158.jpg Az eredeti felnin van belül - elvileg - egy két betűs jelölés JH, KK stb...erre vok kíváncsi. De ezért ne vedd le a felni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Ma Brezsy Omegáját szögeltük. Első telócsere és külső kormánygömbcsuklók cseréje. A jobb eleje mindig kopogott neki, de ott nem volt vészesen elszállva a gömbcsukló. Tehát az nem kopoghatott. Miután szétszedtük a góéyalábat kiderült mi lehetett a tettes: a toronyszilentben lévő fém persely szakadt ki a gumiból. Mindjárt ránéztünk a fékre is. Kiderült, hogy az előző gazda betétcserekor sajnálta a plusz 5e forintot a kopásjelzőkre. Természetesen a betétek 2mm-re kopva. A jobb oldalon pedig az alsó csúszkára nem rakták rá rendesen a porvédő gumit, így alaposan berohadt, félrekoptatva a betéteket és a tárcsát is. Jó kis munka volt mire megindult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Ma Brezsy Omegáját szögeltük. Első telócsere és külső kormánygömbcsuklók cseréje. A jobb eleje mindig kopogott neki, de ott nem volt vészesen elszállva a gömbcsukló. Tehát az nem kopoghatott. Miután szétszedtük a góéyalábat kiderült mi lehetett a tettes: a toronyszilentben lévő fém persely szakadt ki a gumiból. Mindjárt ránéztünk a fékre is. Kiderült, hogy az előző gazda betétcserekor sajnálta a plusz 5e forintot a kopásjelzőkre. Természetesen a betétek 2mm-re kopva. A jobb oldalon pedig az alsó csúszkára nem rakták rá rendesen a porvédő gumit, így alaposan berohadt, félrekoptatva a betéteket és a tárcsát is. Jó kis munka volt mire megindult. Ha már szóba került, mennyire nehéz elöl a külső gömbcsuklók cseréje? Kell hozzá valami spec szerszám? Astránál kinyomó kell hozzá, mert kúposan beleszorul a golyaláb furatába, de Omegánál nem tudom pontosan, hogy néz ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Demo mi a betűjele a tiédnek?... Nem tudom, most hadd ne vegyem már le ezért a felnit. :lol: Lényeg, hogy az enyém nem ment fel simán. Milyen betűjelre vagy kíváncsi? AMG felni, 6.5, vagy7x15, ET33. 7" széles az is, csak ugye az a felni gyárilag is erre a fékre van kitalálva, ellenben azzal, ami nekem van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Nem tudom, most hadd ne vegyem már le ezért a felnit. :lol: .... DE! Azonnal vedd le és nézd meg! :) :D.... Ha nem ment fel, hogy tetted fel? :D Kalapács? :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Ha már szóba került, mennyire nehéz elöl a külső gömbcsuklók cseréje? Kell hozzá valami spec szerszám? Astránál kinyomó kell hozzá, mert kúposan beleszorul a golyaláb furatába, de Omegánál nem tudom pontosan, hogy néz ki. Omegánál is kúpos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omegacsabi Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Ha már szóba került, mennyire nehéz elöl a külső gömbcsuklók cseréje? Kell hozzá valami spec szerszám? Astránál kinyomó kell hozzá, mert kúposan beleszorul a golyaláb furatába, de Omegánál nem tudom pontosan, hogy néz ki. Sokat cseréltem már amin kupos volt,soha nem kelett semmi spec szerszám,csak ellen kell támasztani rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Sokat cseréltem már amin kupos volt,soha nem kelett semmi spec szerszám,csak ellen kell támasztani rendesen. persze ki lehet verni kalapáccsal is, de egy gömbfejkinyomóval korrektebb megoldás :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Ha már szóba került, mennyire nehéz elöl a külső gömbcsuklók cseréje? Kell hozzá valami spec szerszám? Astránál kinyomó kell hozzá, mert kúposan beleszorul a golyaláb furatába, de Omegánál nem tudom pontosan, hogy néz ki. Az igaz, hogy kúpos, de van egy átmenő csavar is , ami rászorít a kúpra. Azt kiszeded, és ahol be van sliccelve, vágóval kicsit megnyitod, utána könnyen, speckó szerszám nélkül kijön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Az igaz, hogy kúpos, de van egy átmenő csavar is , ami rászorít a kúpra. Azt kiszeded, és ahol be van sliccelve, vágóval kicsit megnyitod, utána könnyen, speckó szerszám nélkül kijön. érdekes. nekem nem csavarosak a gömbfejek... mondjuk a gyárilag írt gömbfej nem is volt jó, méretre kellett rendelni. futóműves is mondta, hogy nem ilyen az átlag Omega futómű... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December5, 2010 Megoszt Elküldve December5, 2010 .... DE! Azonnal vedd le és nézd meg! :) :D.... Ha nem ment fel, hogy tetted fel? :D Kalapács? :D :lol: A felnit nem bántottam, csak kevés hiányzott, hogy felmenjen, így kicsit alakítottam a nyergeken Flex barátommal. :lol: :D Kókánynak tűnhet a megoldás, de azért a milliméterért nem voltam hajlandó mind a 4 gumit visszahúzni és újra centrírozni a lemezfelnikre, főleg, hogy a gumik leszedése után látszott, hogy az egyik hátsó felni picit meg volt ütve. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December5, 2010 Megoszt Elküldve December5, 2010 A felnit nem bántottam, csak kevés hiányzott, hogy felmenjen, így kicsit alakítottam a nyergeken Flex barátommal. :D :) Kókánynak tűnhet a megoldás, de azért a milliméterért nem voltam hajlandó mind a 4 gumit visszahúzni és újra centrírozni a lemezfelnikre, főleg, hogy a gumik leszedése után látszott, hogy az egyik hátsó felni picit meg volt ütve. :lol: szebb megoldás lett volna egy pár mm-es tehermentesítős nyomtávszélesítő... Pl a Saab9000esnél ez gyárilag alkalmazott megoldás, hátra nem megy fel a gyári felni, csak gyári pogácsákkal, különben terhelve elérhet a gumi ezt-azt. de a megoldás így se rossz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December5, 2010 Megoszt Elküldve December5, 2010 Este 6 volt, sötét és nem volt kéznél nyomtávszélesítő és hosszabb csavar hozzá. :lol: :lol: Most már legalább simán passzol a többi 15" felni is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December5, 2010 Megoszt Elküldve December5, 2010 A felnit nem bántottam, csak kevés hiányzott, hogy felmenjen, így kicsit alakítottam a nyergeken Flex barátommal. :D :D Hát tudod, én a fékben hiszek... nem vok fékbolond stb, de egy nyerget csak úgy gyalulni.. na mindegy...:lol: :lol: lehetőleg előttem száguldozz azért :D :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts