Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Azt hiszem ezt inkább nem kommentálom B)

Pedig kellene. Nekem beugat, Te minden segítséget megadsz neki és szarik rá. Na az ilyen jellemtelen bunkók miatt jut ide a fórum. Amúgy 2db ilyen motorom van, odaadtam volna neki bagóért, vagy ha nem ugat be, akkor talán ingyen is. Különben bontóben sem lehet több 2-5ezer forintnál. A bevarrtzsebű erre ISS sajnálja a pénzt, de az arca akkora, hogy alig fér ide...

Elküldve
popszegeccsel nyomj a kasztnira meg a tankfedélre egy-egy fémfület, abba meg egy ELZETT lakatot.

legolcsóbb megoldás, és legalább nem szívják le a benzinedet / lopják el a tanksapkádat a barnabőrűek!

Persze fényképet utána tölts fel a műről, hogy tudjunk nevetni B)

Minek? Lánggal körbevarrni aztán tankolni sem kell. Legalább nem megy rajta más tönkre...

Elküldve

Sziasztok,

kivancsi vagyok kinek van otlete:

mar regota szenvedtem az emelkedon gazra villano check engine-nel. (2500-3000 fordulat felett tartosabb terhelesre nyomja a lampat)

Ket hete csinaltam egy logot LPG vel. Azt lattam, hogy ilyenkor az egyik lambda feszultsege beall 450mV +- 30mV szuk tartomanyba,

az integrator erre a korre pedig open loopba megy.

Ma kiprobaltam ugyanazon az uton benzinnel is, a helyzet ugyanez! Emiatt csereltem a lambdakat parezerrel ezelott, aztan egeszen

ezidaig a gaz programozasi hibajan gondolkodtam.

Mi tudhat hasonlo jelenseget okozni? (pl fals a kipufogooldalon?)

Logok: http://landboyz.4step.hu/check_engine/

Elküldve

Az Omegám benzin részével oda jutottam, hogy tegnap kifogyott a gáz, átkapcsoltam benzinre és meglepődve tapasztaltam, hogy legalább 2 henger nem megy. Próbálok szerezni egy komplett injektor sort, hátha csak az a baja, ha nem jön össze akkor kell keresnem egy szerelőt aki ért is hozzá :D

Elküldve

Voltam ma Horvátországban gázt tankolni, és a 68,5 literes tartályba belenyomtak 68 litert. Sógoromnak 80 literes a tartálya, pedig bele ment 80 lityi :D

Elküldve
Az Omegám benzin részével oda jutottam, hogy tegnap kifogyott a gáz, átkapcsoltam benzinre és meglepődve tapasztaltam, hogy legalább 2 henger nem megy. Próbálok szerezni egy komplett injektor sort, hátha csak az a baja, ha nem jön össze akkor kell keresnem egy szerelőt aki ért is hozzá :D

Nem lehet hogy csak a keverofejes miatt ennyire eltanult az ecu? Probaltad akkusaru le pihentetni vagy OBD kutyuvel resetelni?

Elküldve
Nem lehet hogy csak a keverofejes miatt ennyire eltanult az ecu? Probaltad akkusaru le pihentetni vagy OBD kutyuvel resetelni?

A gázrendszer úgy van bekötve, hogy minden gyujtás levételnél elveszi az állandó pozitívot az ECU-ról. Egyenlőre az injektorokra tippelek, mert a Rekordunknál is az megy tönkre mindig.

Elküldve

Sziasztok van valakinek egy traileres utánfutó amit kölcsönözni tudna nekem 2 órára , (1.4t jó lenne.),holnapi nap folyamán , Budapesten?.Üdv Pety

Elküldve
Az Omegám benzin részével oda jutottam, hogy tegnap kifogyott a gáz, átkapcsoltam benzinre és meglepődve tapasztaltam, hogy legalább 2 henger nem megy. Próbálok szerezni egy komplett injektor sort, hátha csak az a baja, ha nem jön össze akkor kell keresnem egy szerelőt aki ért is hozzá :D

Nekem van egy injektor sor , igaz 2.5V6-é de úgy tudom ugyan az , tökéletesen müködöt ha érdekel egy 5-ért odaádom neked , a gáz téma érdekesnek találom másképpen mérnek ott a kutak :D .Üdv

Elküldve

Tegnap leadtam javíttatni a kalaptartón lévő hangszóróimat. Mindkettőn peremcsere, egyik pedig tekercselve is lesz. Utóbbi nem tudom mennyi lesz, de csak a két peremcsere 3e körül lenne. Jövő szerdán megyek értük :D

Elküldve
Nekem van egy injektor sor , igaz 2.5V6-é de úgy tudom ugyan az , tökéletesen müködöt ha érdekel egy 5-ért odaádom neked , a gáz téma érdekesnek találom másképpen mérnek ott a kutak :D .Üdv

Köszönöm szépen. Tökéletes lett :D

Elküldve

Sziasztok!

Nem tudom, tudna-e valaki segíteni, mert sajnos a szerelőm csődöt mondott, már a másikban sem bízom nagyon de megőrülök, mi baja lehet az omegámnak...

Ő egy 2004-es omega caravan, automata váltós. Pöccre indul, bár a télen kicsit küzdősebb volt, de annyira nem volt vészes...

Már a télen elkezdett rángatni a kocsi, azt hittem, hogy szemetes gázolajat tankoltam bele, mert hol rángatott , hol nem. A rángatás alacsony és magasabb sebességnél egyaránt érezhető volt. Mára sokkal rosszabb. Ha beállok egy egyenletes sebességre, mondjuk 80 km/h -ra, akkor is rángat, viszont, ha bekapcsolom a tempomatot, akkor gyönyörűen , rángatás nélkül megy a kocsi...

Szerintetek mi lehet a baja?

Előre is köszi!

Elküldve
Sziasztok!

Nem tudom, tudna-e valaki segíteni, mert sajnos a szerelőm csődöt mondott, már a másikban sem bízom nagyon de megőrülök, mi baja lehet az omegámnak...

Ő egy 2004-es omega caravan, automata váltós. Pöccre indul, bár a télen kicsit küzdősebb volt, de annyira nem volt vészes...

Már a télen elkezdett rángatni a kocsi, azt hittem, hogy szemetes gázolajat tankoltam bele, mert hol rángatott , hol nem. A rángatás alacsony és magasabb sebességnél egyaránt érezhető volt. Mára sokkal rosszabb. Ha beállok egy egyenletes sebességre, mondjuk 80 km/h -ra, akkor is rángat, viszont, ha bekapcsolom a tempomatot, akkor gyönyörűen , rángatás nélkül megy a kocsi...

Szerintetek mi lehet a baja?

Előre is köszi!

Sok baja lehet , ha rángatás alacsony fordulatszámnál jelentkezik általában trafó ha magasabb akkó fötengely illetve vezérműtengely jeladó, de ezen kivül nagyon sok hiba lehetőség van , bővebb leirás kell, milyen motor van a kocsiban hányós fordulatszám között csinálja meg egyebek.Üdv

Elküldve
Sok baja lehet , ha rángatás alacsony fordulatszámnál jelentkezik általában trafó ha magasabb akkó fötengely illetve vezérműtengely jeladó, de ezen kivül nagyon sok hiba lehetőség van , bővebb leirás kell, milyen motor van a kocsiban hányós fordulatszám között csinálja meg egyebek.Üdv

Viszont ha tempomatnál nem csinálja ÉS elektromos gázpedálos, akkor lehet ott is lehet keresnivaló sztem. Bár ugye dízel nem az én szagterületem :D

Elküldve
Sok baja lehet , ha rángatás alacsony fordulatszámnál jelentkezik általában trafó ha magasabb akkó fötengely illetve vezérműtengely jeladó, de ezen kivül nagyon sok hiba lehetőség van , bővebb leirás kell, milyen motor van a kocsiban hányós fordulatszám között csinálja meg egyebek.Üdv

2500 cm3-s TD, BMW motoros, ha jól tudom. Csinálja minden fordulaton. Elindulástól kezdve, sőt néha csinálta hátramenetben is, de azt már nem csinálja annak ellenére, hogy most egyébként sokkal rosszabb...

Köszi a választ, tudom, hogy nehéz látatlanban bármit mondani, de a szerelőm látta, próbálta, azt monda, hogy csináljam ki a kocsit, akkor kiderül, hogy mi a baja:) Ezt azért nem szeretném megvárni. Muszáj használnom a kocsit, nagyon kímélem, de félek, hogy tényleg a használattal sokat ártok neki.

Elküldve
Sziasztok!

Nem tudom, tudna-e valaki segíteni, mert sajnos a szerelőm csődöt mondott, már a másikban sem bízom nagyon de megőrülök, mi baja lehet az omegámnak...

Ő egy 2004-es omega caravan, automata váltós. Pöccre indul, bár a télen kicsit küzdősebb volt, de annyira nem volt vészes...

Már a télen elkezdett rángatni a kocsi, azt hittem, hogy szemetes gázolajat tankoltam bele, mert hol rángatott , hol nem. A rángatás alacsony és magasabb sebességnél egyaránt érezhető volt. Mára sokkal rosszabb. Ha beállok egy egyenletes sebességre, mondjuk 80 km/h -ra, akkor is rángat, viszont, ha bekapcsolom a tempomatot, akkor gyönyörűen , rángatás nélkül megy a kocsi...

Szerintetek mi lehet a baja?

Előre is köszi!

Ahogy Gabo is írta, sanszos az elektromos gázpedál. Tempomattal gyorsítva-lassítva nem rángat?

Ugyan nem Opel, és nem is dízel, de hasonló problémát már láttam, egy megkopott fojtószelep-jeladó miatt...

Elküldve
Az érdekes leht, pontosan milyen motoros. Ha a 130 lovas BMW, akkor esélyes az adagoló tetején lévő HDKfej.

De akkor miért jó tempómattal?

Elküldve
2500 cm3-s TD, BMW motoros, ha jól tudom. Csinálja minden fordulaton. Elindulástól kezdve, sőt néha csinálta hátramenetben is, de azt már nem csinálja annak ellenére, hogy most egyébként sokkal rosszabb...

Köszi a választ, tudom, hogy nehéz látatlanban bármit mondani, de a szerelőm látta, próbálta, azt monda, hogy csináljam ki a kocsit, akkor kiderül, hogy mi a baja:) Ezt azért nem szeretném megvárni. Muszáj használnom a kocsit, nagyon kímélem, de félek, hogy tényleg a használattal sokat ártok neki.

Mindenekelőtt cserélj szerelőt sürgősen, ha így áll az autószereléshez...

Fogorvos is megmondja, hogy addig kell menni amíg nem fáj... :D

Elküldve
Mindenekelőtt cserélj szerelőt sürgősen, ha így áll az autószereléshez...

Fogorvos is megmondja, hogy addig kell menni amíg nem fáj... :D

Köszi, azt tudom, fogászati asszisztens vagyok:))) De tudod a fogad sem fáj, ha már a váróban ülsz, a kocsimmal is úgy van (szerintem lelke van), mert mire odaértem vele a szerelőhöz, rendszeresen nem csinálta a rángatózást...volt, hogy több hétig sem, aztán újra elkezdte. Simogatom rendszeresen, de már nem segít úgy nézem:)

Már rémálmaim vannak, hogy mennyibe fog ez nekem kerülni:)

Már váltottam szerelőt, ill. szándékomban áll, hétvégén viszem hozzá a kocsit, de már úgy vagyok vele, hogy nem bízom senkiben:)

Nagyon köszönöm, hogy próbáltatok segíteni!

Ha sikerül megjavítani, jelentkezem és elmondom amennyire egy nőtől telik, hogy mi volt a gond!

Sziasztok!

Elküldve
Sok baja lehet , ha rángatás alacsony fordulatszámnál jelentkezik általában trafó ha magasabb akkó fötengely illetve vezérműtengely jeladó, de ezen kivül nagyon sok hiba lehetőség van , bővebb leirás kell, milyen motor van a kocsiban hányós fordulatszám között csinálja meg egyebek.Üdv

Izgalmas lenne, ha dízelben lenne trafó. Ha pedig a tengely jeledók halottak, akkor égnie kellene a motorkontrolnak és vészprogramban mennie...

Elküldve
Viszont ha tempomatnál nem csinálja ÉS elektromos gázpedálos, akkor lehet ott is lehet keresnivaló sztem. Bár ugye dízel nem az én szagterületem :D

Így van, a gázpedál jeladó megér egy misét...

Elküldve
2500 cm3-s TD, BMW motoros, ha jól tudom. Csinálja minden fordulaton. Elindulástól kezdve, sőt néha csinálta hátramenetben is, de azt már nem csinálja annak ellenére, hogy most egyébként sokkal rosszabb...

Köszi a választ, tudom, hogy nehéz látatlanban bármit mondani, de a szerelőm látta, próbálta, azt monda, hogy csináljam ki a kocsit, akkor kiderül, hogy mi a baja:) Ezt azért nem szeretném megvárni. Muszáj használnom a kocsit, nagyon kímélem, de félek, hogy tényleg a használattal sokat ártok neki.

Nem itt kellene sírni, hanem elvinni egy hibakód kiolvasásra, ha már ilyen ökör szerelőhöz vitted...

Elküldve
Az érdekes leht, pontosan milyen motoros. Ha a 130 lovas BMW, akkor esélyes az adagoló tetején lévő HDKfej.

Ha 2004-es, akkor az már az újabb BMW motor, az meg nem adagolós...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.