Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Üdv!

Olaj témában kérném segítségeteket. 2.5-esbe milyen (márka, viszkozitás, esetleg honnan érdemes beszerezni)olajat használtok/ajánlotok?

Ugyanez vezérműszíjra is :D

Én 5w30 GM vagy 5w40 Q8 olajat használok. Eddig mindig a Vaterán szereztem be.

Szíjból gyári szett lett beletéve.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Olaj témában kérném segítségeteket. 2.5-esbe milyen (márka, viszkozitás, esetleg honnan érdemes beszerezni)olajat használtok/ajánlotok?

Ugyanez vezérműszíjra is :D

nézd meg a Fridcar-nál, Q8 nagyon jó áron szokott menni náluk. Vezérlés úgyszintén ott, Vagy Csergőéknél.

Link to comment
Megosztás:

Én 5w30 GM vagy 5w40 Q8 olajat használok. Eddig mindig a Vaterán szereztem be.

Szíjból gyári szett lett beletéve.

En is ezeket az olajakat hasznalom, nevetseges aron beszerezheto mindketto az autoteka2000 hunal. Talan a vezerlest is megkerdezheted, en a v6 hoz gatest vettem

angliabol vicc aron.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat, nézek akkor bele 5w40est.

Szerk:

Vezérlést (szíj+görgők) cseréltetett valaki? Ha igen, hol, mennyiért? Nekem mondanak olyan árakat, hogy az én vezérműszíjam már leesett! :D :D

Volt, aki azt mondta, ilyenkor a szimeringeket is érdemes cserélni... Ettől már tényleg az egekben vannak az árak.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat, nézek akkor bele 5w40est.

Szerk:

Vezérlést (szíj+görgők) cseréltetett valaki? Ha igen, hol, mennyiért? Nekem mondanak olyan árakat, hogy az én vezérműszíjam már leesett! :D :D

Volt, aki azt mondta, ilyenkor a szimeringeket is érdemes cserélni... Ettől már tényleg az egekben vannak az árak.

Mitől, a 4db vezszimmeringtől? Van vagy 3500Ft a 4db Erling (kedvezmény esetén inkább 2500Ft), az igényesebbje cseréli ilyenkor a vezérműkerekek csavarjat is újra ( kedvezmény nélkül a 4db csavar 3500Ft). Szelepfedelet nem kell levenni hozzá.

a vezérlés cseréje, 10 - 25eFt, olyanhoz vinném akinek van V6 beállító szettje, meg nyomatékkulcs is...ritka lesz.. :D

Keresd Mifi-t, és kérdezd meg Őt.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat, nézek akkor bele 5w40est.

Szerk:

Vezérlést (szíj+görgők) cseréltetett valaki? Ha igen, hol, mennyiért? Nekem mondanak olyan árakat, hogy az én vezérműszíjam már leesett! :D :D

Volt, aki azt mondta, ilyenkor a szimeringeket is érdemes cserélni... Ettől már tényleg az egekben vannak az árak.

Jó lesz neki a 10W40, felesleges neki a vékony olaj, úgyis megeszi. Ha meglepődtál a vezérléscserén, minek vettél Omegát...

Link to comment
Megosztás:

Gyári nem, de tuning igen...

Akkor jóvan :D Nem voltak meg a krómok csak a fekete csík, gondoltam veszek rá krómosat. Csak a szerelő meg nem jött még rá hogyan is kéne felrakni és gondolkoztunk hogy esetleg nekem króm nélküli a lökösöm :D de akkor nem :P a váltó készen van, holnap hozom el, de hogy ne örüljek az első ajtón levő díszléc cserénél kiderült a léc alatt van egy jó kis rozsdafolt amitől nem tanácsos felrakni az újat inkább meg kéne csináltatni :D

Link to comment
Megosztás:

Mitől, a 4db vezszimmeringtől? Van vagy 3500Ft a 4db Erling (kedvezmény esetén inkább 2500Ft), az igényesebbje cseréli ilyenkor a vezérműkerekek csavarjat is újra ( kedvezmény nélkül a 4db csavar 3500Ft). Szelepfedelet nem kell levenni hozzá.

a vezérlés cseréje, 10 - 25eFt, olyanhoz vinném akinek van V6 beállító szettje, meg nyomatékkulcs is...ritka lesz.. :D

Keresd Mifi-t, és kérdezd meg Őt.

Amiket számszerűsítesz, tényleg nem drága, de a vezérlés szett, az igen, plusz a szerviz. Mindenki 100k körül vállalja anyaggal...

De kösz a tippet, keresem Mifit :D

Link to comment
Megosztás:

Jó lesz neki a 10W40, felesleges neki a vékony olaj, úgyis megeszi. Ha meglepődtál a vezérléscserén, minek vettél Omegát...

A tippet neked is köszönöm. Ha már így kérdezed, minek vettem az Omegát: csak!

Az valahogy nem jutott az eszembe, hogy a sok olcsó alkatrész mellett (aminek vásárlás előtt természetesen utána néztem) a vezérlés ilyen drága lesz...

Link to comment
Megosztás:

A tippet neked is köszönöm. Ha már így kérdezed, minek vettem az Omegát: csak!

Az valahogy nem jutott az eszembe, hogy a sok olcsó alkatrész mellett (aminek vásárlás előtt természetesen utána néztem) a vezérlés ilyen drága lesz...

Olcsó alkatrész Omegához!? A lassan 5 év alatt olyannal én még nem találkoztam :D :D :D

(bár kérdés mi a drága. sor4-es motor komplett vezérléscseréje se áll meg alább, mint 50e ft anyag + a munkadíj...)

Najó, az is igaz, hogy nem kellett PD-fejet, meg CR szivattyút cserélni százezrekért, de ez a veszély nem fenyeget, úgy érzem! :P

Link to comment
Megosztás:

Amiket számszerűsítesz, tényleg nem drága, de a vezérlés szett, az igen, plusz a szerviz. Mindenki 100k körül vállalja anyaggal...

De kösz a tippet, keresem Mifit :D

Aha..nyugi tudom mi mennyibe kerül. 25-ért vettem Gates szettet ebay-ról, amúgy a gyári meg 55e volt még az előző autómhoz ha jól emlékszemkb 2,5 éve, csergőből kis kedvességgel, nem lehet hogy "csúnya" hasznot akarnak rajtad húzni ezen jómunkás emberek??

Ha 100e a csere akkor a szett nekik 40% kedvezménnyel Láng, UNIX, stb. 40-55e (attól függ melyik kell motorkód alapján) a többi meg a csere, jó pénz ennyiért én is megcsinálom neked, de 80e-ért is! A 65-80e korrekt ár, annál több az lehúzás.

Link to comment
Megosztás:

Olcsó alkatrész Omegához!? A lassan 5 év alatt olyannal én még nem találkoztam :D :D :P

(bár kérdés mi a drága. sor4-es motor komplett vezérléscseréje se áll meg alább, mint 50e ft anyag + a munkadíj...)

Najó, az is igaz, hogy nem kellett PD-fejet, meg CR szivattyút cserélni százezrekért, de ez a veszély nem fenyeget, úgy érzem! :lol:

BMW után nem tűnik sok minden drágának - ez persze nem a vezérlés :D

Link to comment
Megosztás:

Egy Lambo-hoz képest meg a BMW alkatrész is olcsó. Szóval az ár relatív (nameg főleg a presztízstől függ).

Vezérlés a Bimmernél hatványozottan drágább, lévén ott lánc viszi :D

Attól nem drágább mint ez; 10-20ezer között van a görgő szett és a ugyanennyi a lánc... De 60ezerért még nem vettem :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor jóvan :D Nem voltak meg a krómok csak a fekete csík, gondoltam veszek rá krómosat. Csak a szerelő meg nem jött még rá hogyan is kéne felrakni és gondolkoztunk hogy esetleg nekem króm nélküli a lökösöm :D de akkor nem :P a váltó készen van, holnap hozom el, de hogy ne örüljek az első ajtón levő díszléc cserénél kiderült a léc alatt van egy jó kis rozsdafolt amitől nem tanácsos felrakni az újat inkább meg kéne csináltatni :D

rájött........lökős leszed,fekete betét kiszed és utána króm felrak a lökösre és vissza a fekabetét......a rozsda meg tényleg komoly.....a küszöb belső felén is itt-ott

Link to comment
Megosztás:

Attól nem drágább mint ez; 10-20ezer között van a görgő szett és a ugyanennyi a lánc... De 60ezerért még nem vettem :lol:

Akkor Bimmert kell venni! :lol:

Amúgy számold bele az Omi vezérlésbe a vízpumpát is. Az legalább plusz 15ropogós bankó!

Ja, most jut eszembe, V6... ott nincs vízpumpa a vezérlésben :D

Akkor még olcsó is!!! :D :D :P

Link to comment
Megosztás:

Akkor Bimmert kell venni! :lol:

Amúgy számold bele az Omi vezérlésbe a vízpumpát is. Az legalább plusz 15ropogós bankó!

Ja, most jut eszembe, V6... ott nincs vízpumpa a vezérlésben :D

Akkor még olcsó is!!! :D :D :P

Érdekes, mert amikor láncot cseréltettem 2005-ben, vagy 6-ban, 250000-ben ált meg az egész. Pedig kedvezménnyel szereztem be mindent...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.