Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Nekem van mindkettő, ha érdekel írj rám. A régebbi B vagy az újabb faceliftes "C"?

Engem érdekelne az indításkor pár mp-re bekapcsoló levegő kompresszor(vagymi?), ami a bal első kerék környékén van.Az enyém baromi hangos, állítólag csapágyas.Meg szőnyegrögzítő batentok kellenének (8db).Gondolom a jobbkormányos első szőnyegei nem felcserélhetőek,mert csak a sofőr oldalon van taposó felülete.
Link to comment
Megosztás:

Máté te milyen omegát is bontasz ? 2.5 V6 ? annak a klímája - kompresszor- jó lehet a 2.6 V6 ba ?

Anyáménak előző nyáron elég csúnya búgó hangja volt (csapágy talán) majd őszre meg is állt. Nemsokára meg kell csináltatni....

EPC szerint ugyanaz van mindegyik benzinesben.

Link to comment
Megosztás:

Máté te milyen omegát is bontasz ? 2.5 V6 ? annak a klímája - kompresszor- jó lehet a 2.6 V6 ba ?

Anyáménak előző nyáron elég csúnya búgó hangja volt (csapágy talán) majd őszre meg is állt. Nemsokára meg kell csináltatni....

Máté te milyen omegát is bontasz ? 2.5 V6 ? annak a klímája - kompresszor- jó lehet a 2.6 V6 ba ?

Anyáménak előző nyáron elég csúnya búgó hangja volt (csapágy talán) majd őszre meg is állt. Nemsokára meg kell csináltatni....

Tuti jó, ugyanazok...

Link to comment
Megosztás:

Máté te milyen omegát is bontasz ? 2.5 V6 ? annak a klímája - kompresszor- jó lehet a 2.6 V6 ba ?

Anyáménak előző nyáron elég csúnya búgó hangja volt (csapágy talán) majd őszre meg is állt. Nemsokára meg kell csináltatni....

Cserélj szűrőt is (a kondenzátoron lóg, az ablakmosó tartály mellett), abból meg újat, mindenképp, ha nem akarsz szívni vele. Tele lehet fémszemcsével, meg a nyitott rendszer miatt nedvességgel...

Ha eldugul úgyis csere (megtelítődik vízzel), ha átszakad, akkor tönkrevághatja az új kompresszort is.

Link to comment
Megosztás:

az újabb.

a kapcsolók amik vannak vacsi újak?

ezeket kicsrélni sérülés nélkűl nagykaland? nem csináltam még.

a handszórónál nem tudom mi a bibi.előszőr szét kellene szedetni a kárpitott.

azt tudom hogy bose hifi van benne.a hangszóró milyen gyártmány azt nem tudom.nem láttam még.cg-tár van benne.

attila

Link to comment
Megosztás:

az újabb.

a kapcsolók amik vannak vacsi újak?

ezeket kicsrélni sérülés nélkűl nagykaland? nem csináltam még.

a handszórónál nem tudom mi a bibi.előszőr szét kellene szedetni a kárpitott.

azt tudom hogy bose hifi van benne.a hangszóró milyen gyártmány azt nem tudom.nem láttam még.cg-tár van benne.

attila

nem vagyok nagy nyelvtan-náci, de azért a pirossal aláhúzott dolgokra oda lehetne nézni, hogy vajon mi a gond...

ha már anélkül nem megy.

amúgy a hangszóróknál két gyakori hiba van: baromira nem szeretik a paraszt módon ajtó csapkodást, ezért leszakad a lengőtekercs, amitől zizeg, vagy pedig egy kókányolt ajtójavítás miatt kihagyják a párazárat az ajtóból, nedvességet kap a papírmembrán, és meglóg. ekkor is zizegni fog.

legjobban akkor jársz, ha egy PU tölcséres, gumiperemes hangszórót raksz be, lehet kapni jó minőségű cuccot is, nem túl drágán.

nekem Hertz szett ment bele anno, ha jól emlékszek ilyen 15e ft volt a 4 hangszóró az ajtókba.

most halódnak az első ajtók magas-sugárzói, elkezdtek zörögni, ezeket nem cseréltem anno.

Link to comment
Megosztás:

Sky!

Beraktad a csodajeladót?Működik?

beraktam, működik, hibajelzés nincs (igaz eddig se volt), és forog 4500fölé. később elmegyek fordulok egyet az autópálya fölé, ott meglátom hogy okés-e.

próbakarikával együtt volt 25 perc. a csavar ami fogja meg E8-as belső torx. csak E10-es dugóm volt, de az még pont megfogta. :)

további 'bódottá', hogy a HOZZÁÉRTŐ szerelő által kukásnak ítélt, majd általam ráncbaszedett vezérműtengely szimmeringezés tökéletes, 50e km óta sem engedi az olajat :)

Link to comment
Megosztás:

Engem érdekelne az indításkor pár mp-re bekapcsoló levegő kompresszor(vagymi?), ami a bal első kerék környékén van.Az enyém baromi hangos, állítólag csapágyas.Meg szőnyegrögzítő batentok kellenének (8db).Gondolom a jobbkormányos első szőnyegei nem felcserélhetőek,mert csak a sofőr oldalon van taposó felülete.

Ezt a kompresszort vagy mit én se nagyon ismerem, de megnézem neked. A patentokat adom ingyen, ha megalkuszunk. A szőnyegen a taposó a másik oldalon, viszont nekem eddig fekete belső volt, amit most cserélek a jobb kormányos bézs belsőjére. A taposót úgy oldom meg, hogy veszek egy szőnyeget vagy egy kárpitossal átvarratom a taposót valahogy. Illetve, ha valakinek van eladó bézs szőnyege "c" omegába, akkor megvenném vagy cserélném alkatrészre.

Link to comment
Megosztás:

az újabb.

a kapcsolók amik vannak vacsi újak?

ezeket kicsrélni sérülés nélkűl nagykaland? nem csináltam még.

a handszórónál nem tudom mi a bibi.előszőr szét kellene szedetni a kárpitott.

azt tudom hogy bose hifi van benne.a hangszóró milyen gyártmány azt nem tudom.nem láttam még.cg-tár van benne.

attila

Nem újak, de hibátlanok. Kicserélni nem nehéz, viszont nem egyszerű. Ki kell szedni a rádió körül a keretet, majd a gombokat, amik egybe vannak építve egy műanyag keretbe. Na ebből a keretből kiszedni elég nehéz. Ugyanis két kis fület be kell nyomni, majd előre kitolni az adott gombot, ezután egy újabb pöcök benyomása után széthúzni a csatlakozóját. Elég hülyén van megoldva, de atombiztos.

Van BOSE hifim is, viszont én csak egybe adom fejegységgel, kijelzővel, computerrel, meg erősítővel. Elképzelhető, hogy senki sem veszi meg így, de mivel nem kenyérre kell várok vagy megtartom. :)

Link to comment
Megosztás:

beraktam, működik, hibajelzés nincs (igaz eddig se volt), és forog 4500fölé. később elmegyek fordulok egyet az autópálya fölé, ott meglátom hogy okés-e.

próbakarikával együtt volt 25 perc. a csavar ami fogja meg E8-as belső torx. csak E10-es dugóm volt, de az még pont megfogta. :)

további 'bódottá', hogy a HOZZÁÉRTŐ szerelő által kukásnak ítélt, majd általam ráncbaszedett vezérműtengely szimmeringezés tökéletes, 50e km óta sem engedi az olajat :)

Na, kipróbáltam ma. Semmi rángatás vagy darabos gyorsulás. Egyenletesen húz alapjárattól 6000ig. 15Fontot megért :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Alakul a gép. :)

Számításaim szerint, ha nem jön közbe semmi, akkor 2 hét és kész! :)

Pár kép:

2012-03-15_17-35-04_288.jpg

Ez ez kkkkkkkkkkkkkkrvajókép (tudom, képpel nem idézünk, de itt a kép a lényeg :D :D :D ) :D

A világítós szemű, alien basset hound-okkal, akik kirágták a tűzfalat :D :D

Amúgy mi is a terv? átrakod a V6os kasztniba a dízelt? Vagy a dízel tűzfalát rakod át a V6-ba? Papírozás hogy lesz?

Link to comment
Megosztás:

Amúgy mi is a terv? átrakod a V6os kasztniba a dízelt? Vagy a dízel tűzfalát rakod át a V6-ba? Papírozás hogy lesz?

Átrakom a dízelt a tűzfallal, megpróbálom hivatalosan lepapíroztatni, hátha sikerül. Ha nem akkor vissza megy a v6 és úgy viszem a kpm-hez. Az az egy biztos, hogy ezt az autót sose fogom eladni. Annyi munkaóra van benne, hogy ez családi örökség lesz. :D

Link to comment
Megosztás:

Átrakom a dízelt a tűzfallal, megpróbálom hivatalosan lepapíroztatni, hátha sikerül. Ha nem akkor vissza megy a v6 és úgy viszem a kpm-hez. Az az egy biztos, hogy ezt az autót sose fogom eladni. Annyi munkaóra van benne, hogy ez családi örökség lesz. :D

hát hajrá, sok sikert :)

szerintem mielőtt átrakod, kérdezz utána. jobban jársz ha megúszol egy komplett motor-váltó-elektronika cserét.

na igen. meggondolandó a dolog hogy megéri-e :D

de ha a végeredményt nézed, hogy lesz egy makulátlan Omi, akkor mindenképp.

más téma, hogy értéke sose lesz. csak neked. de ez így is van rendjén :)

amúgy a donor/eredeti színe nem stimmel? mert akkor hagyhatnád a csudába a papírozást, ha nem adod el, soha nem derül ki hogy trükközve van.

persze olyasmit kerülni kell, ami miatt egy NKH-s vizsgára küldenék, mert azok képesek átnézni az összes alvázszámot :D

Link to comment
Megosztás:

hát hajrá, sok sikert :)

szerintem mielőtt átrakod, kérdezz utána. jobban jársz ha megúszol egy komplett motor-váltó-elektronika cserét.

na igen. meggondolandó a dolog hogy megéri-e :D

de ha a végeredményt nézed, hogy lesz egy makulátlan Omi, akkor mindenképp.

más téma, hogy értéke sose lesz. csak neked. de ez így is van rendjén :)

Köszönöm.

Megérné eladni, mert még így se lesz 900 ezernél többe, ha elengedem magam max 1 milla. De ennek a szekérnek eszmei értéke lett. :) Amúgy ha hiszed, ha nem a műszerfal közepéről azt a műanyag szart több időbe tellett kiszedni, minta komplett motort elektronikával.

Bár, ha faterom nem lenne, sose sikerülne megcsinálni.

Link to comment
Megosztás:

Nem kőne valakinek 4db nyári 235/45/17-es Barum Bravuris gumiabroncs? Egyenletesen koptak olyan 5mm van még rajtuk, a kocsim nyári gumijai.Tudnék újat így eladnám, ha a fórumról kell valakinek 30e pénzért viheti.

A húgomnak meg van nyári Falken ZE912 185/60/14 azon 7mm van, ez 4db Opel lemezfelnivel együtt 25e, a 16-os Gsi Cosra felnire nem mennek rá.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Problémám van a dízel motorral (2.5TD 130 lovas BMW féle). Azt vettem észre, hogy 2000-es fordulat környékén (eddig csak itt tapasztaltam), ha elveszem a gázról a lábam, akkor kigyullad a check engine lámpa, meg mintha le akarna fulladni egy pillanatig. Régebben is csinálta, csak most, hogy úgyis csinálom leszervizelem a motort is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még újci vagyok nálatok! :D

Olyan kérdésem lenne hogy már harcolok egy ideje olajfolyásal 2000 16v a szelepfedél tuti az már nem ereszt!

De a szervó tartóján jelentkezik olaj de nem látom pontosan a termosztát háza miat,lehet hogy a hengerfej alól folyik?Megőrülök tölle :omg:

Válaszotok előre is köszike!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.