Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

postd

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    220
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

postd névjegye

  • Születésnap 1982-06-09

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Balatonalmádi
  • Érdeklődés
    személyautók, műszaki cikkek

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    manta
  • Város
    Balatonalmádi

postd's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. postd

    Egyéb csevegés

    Köszönöm. Nem ragaszkodom a dieselhez ,csak most épp az van és eléggé megbízható , viszont formára még mindig az omega ami tetszik és próbálnék egy megbízható motorral szerelt példányt kifogni.
  2. postd

    Egyéb csevegés

    Igazán meglepő hozzászólás ez egy Omega tulajdonos részéről.
  3. postd

    Egyéb csevegés

    És a benzines?
  4. postd

    Egyéb csevegés

    Sziasztok. Egy kis tanácsot szeretnék kérni tőletek. Jó pár évig volt B Omegám aztán eladtam (mert többet állt szerelőnél mint használatban). Most ismét morfondírozok egy 2002 - 2003 -as Caravan vásárlásán. Nem tudom mennyivel kiforrottabbak a B2 -ők mint a korábbiak. Valamint a 2.2 DTI motorról szinte semmit sem tudok én azzal szemezgetek. Esetleg aki ilyet használ tudna néhány tapasztalati infót megosztani? 2.5 TDi biztos ,hogy nem jön szóba , még esetleg a 2.2 benzines. Előre is köszönöm . Üdv Dani
  5. postd

    Egyéb csevegés

    Ingyen elvihető két darab x20xev ecu, az egyik immo nélküli a másik már nem tudom milyen. Megmaradt nem kell, ha nem viszi senki megy a lomiba. Van még tetőcsomagtartó is 6 pénzért ,nem a legpatinásabb de jó. 70/953-3182 Üdv dani
  6. postd

    X - csevegés

    Az aranymetál az enyém :D de a felni nem gyári. A sárga bőrtetős meg a Pálffy tulajdona de egy kicsit benézte az árgenerálást. 1.9 M mert eredeti :icon4: de az állapota inkább egy 300 ezres hasonlít. Ja és szerinte egyedi mert bőrtetős...
  7. Ezzel tisztában vagyok de nem hidat akarok cserélni hanem diffit. Az omega diffibe ugyanúgy két féltengely megy mint a mantáéba és egy kardán. A németeknél bevált csak annyira nem jó a nyelvtudásom ,hogy tudjam mit kell belőle lefaragni, bár bőven megteszi egy omega műszaki paramatére is. azért köszi Üdv
  8. Sziasztok Nem tudja valaki esetleg ,hogy az omega sperr diffihez milyen fajta átalakítás kell ,hogy be lehessen rakni Ascona vagy manta B -be? Milyen eltérések lehetnek ? Előre is köszönöm üdv Dani
  9. Ezért hangsúlyoztam ki ,hogy nem okoskodásnak szántam :D Nem tartalak hülyegyereknek, de gondoltam megosztom az élményemet ezügyben hátha másnak is szolgálok használható infóval. Itthon már láttam csodákat karbi terén ,a legjobb a 45 -ös weber volt ami igazából 40 -es volt csak fel lett fúrva 45-re de az okos ember gondolt arra is ,hogy a számot is átírja és sikerült neki... Persze vissza lett cserélve de mint amatőr ránézésre meg nem mondtam volna ,hogy kamu a méret. Szóval itthon vannak akik csodát akarnak művelni... Egyébként ezek a régi rendszerek, L ,Le jetronik és társaik teljesen megbízhatóak, legalábbis ez az én tapasztalatom. A manta egyszer sem fosta el magát semmilyen hosszú úton és sosem kellett cserélni semmilyen elektromos kütyüt benne. A B omiről már nem mondanám el ezt, arra pl szívesen tettem volna karbit mert tartottam tőle ,hogy valami elektromos kütyü elszáll benne. Pl amikor a főtengely jeladó vezetékéről leporlik a szigetelés amitől zárlatos lesz az ECU na az igazán kellemes... Ettől függetlenül én is pártolom a karbit :lol: szóval hajrá !
  10. Jó dolog a karbi ,de az egy külön életforma. Elég fanatikusnak kell hozzá lenni. De párhuzamot nem lehet vonni injektor és karbi között olyan mint hasonlóságot keresni egy Skyline vagy egy old GTO között...
  11. Nem akarok okoskodni, de azért ez nem ilyen egyszerű ,hogy felteszem a karbisort és aztán kész is. Eleve a motorkerékpár karbisor torokátmérője kicsi (ladára szokták tenni max 1.6 ig ált). 2.0 motor legalja a 40 -es dupla karbi plusz azt is kell fúvókázni illetve a venturit igazítani hozzá, amit lehet fogyasztás, teljesítmény szerint végrehajtani. Na most egy ehhez értő szaki elég borsos áron dolgozik. Plusz kell szívócsonk is a karbikhoz amiből a gyári elég drágán megy, az otthon barkácsolt viszont lehet nem fogja a várt eredményt produkálni. A szinkronizálásról nem is beszélve, ember legyen a talpán aki otthoni körülmények közt azt belövi tökéletesen. 2.4 motornál már a 45 -ös javasolt aminek párja használtan 120 körül megy ,újonnan 160. Komplett injekort tényleg lehet lőni és sokkal jobban kijössz belőle az tuti. Ha ezeket tudtad akkor sorry az okoskodásért. üdv
  12. ja igen slip nem speed , csak nagyon a speeden voltam az lsd után... Mocsok pü megy.
  13. Szóval maradok a 12 V -nél ,de amilyen iszonyatos nagy a kínálat nem nagyon lehet válogatni. :D azért valaki esetleg tud eladó B senatort ,szólhatna. A B omegánál csak jobb lehet megítélésem szerint. A sperr jogos, angolul meg LSD (limited speed differencial), elég hülyén jött ki a rövidítés... :) üdv
  14. Köszönöm a véleményeket, máris okosabb lettem. Persze én azt gondoltam a 24v a királyság úgyhogy máris tanultam valamit. Azért egy sima 4 hengeres CIH motor felújítása sem két forint ,de szerencsére nincs mindenféle érzékelő és még 30 év után is megbízhatóan működik ,nekem csak 240 be fájt a 2.2 felújítása. Viszont csoda ha találni eladó senatort az meg ,hogy sima CIh blokkos legyen hát... :D majd kivárok úgysem sürgős. Mégegyszer köszöntem Üdv Dani
  15. Hali Nem tud valaki valamit a használtautón eladó szürke senatorról ? Érdekelne az autó de gondoltam szimatolok mielőtt bármi hülyeségbe beleugranék. Előre is köszönöm üdv Dani
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.