Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

köszi a bíztatást, csak az a gond ,hogy nincs előbb csak utóbb mivel az autónak a kora az rohamosan öregszik és egyre több minden használódik és romlik el.ez a nagy gáz.

de, nem csüggedek és meg is csináltatok mindent, csak tudod van a a pénztárca ami egyre jobban üresebb

Link to comment
Megosztás:

köszi a bíztatást, csak az a gond ,hogy nincs előbb csak utóbb mivel az autónak a kora az rohamosan öregszik és egyre több minden használódik és romlik el.ez a nagy gáz.

de, nem csüggedek és meg is csináltatok mindent, csak tudod van a a pénztárca ami egyre jobban üresebb

sajnos a pénztárca ilyen. néha tele, néha üres. a kettő között meg jó esetben legalább 1 hónap az eltérés :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni!

Van egy 1999-es 2.5 V6-os B Omegám!

Olyan probléma lépett fel, hogy hidegen szépen elindul 6 hengerrel, de ha odalépek a gázra és nyomatékból kéne neki menni ledadog 1-2 henger. Miután felmelegszik a motor, akkor már alapjáraton is beledadog! Finom gázzal 2000 fordulat felett megint 6 hengeres! Hibakód: nincs fordulatszámjel, de kipróbáltuk új főtengely és vezérműtengely jeladóval is és akkor is kiírta, hogy nincs jel, kábeleit mértem, nincs rajtuk szakadás, a testeken se.

Emellett már az ABS/TC is kivillant a műszerfalra és a kilóméterórám ezért nem is mér, de a laptopot nem is engedi belépni az ABS-be, nincs kapcsolat címszóval, ezért hibát nem is tudunk nézni rajta.

Összegezve: Gyertya, kábelek, jeladók, benzinnyomás, vákum jók de nyomatékból mégis ledadog. Az ABS jeladókra rámértem azok jók. Az egész autón az összes létező csatit és testet átnéztem, csiszoltam, kontaktspray-vel befújtam.

Ha valaki tud segíteni valamit azt előre is megköszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! Van egy 1999-es 2.5 V6-os B Omegám! Olyan probléma lépett fel, hogy hidegen szépen elindul 6 hengerrel, de ha odalépek a gázra és nyomatékból kéne neki menni ledadog 1-2 henger. Miután felmelegszik a motor, akkor már alapjáraton is beledadog! Finom gázzal 2000 fordulat felett megint 6 hengeres! Hibakód: nincs fordulatszámjel, de kipróbáltuk új főtengely és vezérműtengely jeladóval is és akkor is kiírta, hogy nincs jel, kábeleit mértem, nincs rajtuk szakadás, a testeken se. Emellett már az ABS/TC is kivillant a műszerfalra és a kilóméterórám ezért nem is mér, de a laptopot nem is engedi belépni az ABS-be, nincs kapcsolat címszóval, ezért hibát nem is tudunk nézni rajta. Összegezve: Gyertya, kábelek, jeladók, benzinnyomás, vákum jók de nyomatékból mégis ledadog. Az ABS jeladókra rámértem azok jók. Az egész autón az Összes létező csatit és testet átnéztem, csiszoltam, kontaktspray-vel befújtam. Ha valaki tud segíteni valamit azt előre is megkÖszÖnÖm!

Hülyeség, hülyék és laptop helyett, Opel szerviz, vagy aki rendelkezik Tech2-vel. Közelebb leszel a megoldáshoz...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni!

Van egy 1999-es 2.5 V6-os B Omegám!

Olyan probléma lépett fel, hogy hidegen szépen elindul 6 hengerrel, de ha odalépek a gázra és nyomatékból kéne neki menni ledadog 1-2 henger. Miután felmelegszik a motor, akkor már alapjáraton is beledadog! Finom gázzal 2000 fordulat felett megint 6 hengeres! Hibakód: nincs fordulatszámjel, de kipróbáltuk új főtengely és vezérműtengely jeladóval is és akkor is kiírta, hogy nincs jel, kábeleit mértem, nincs rajtuk szakadás, a testeken se.

Emellett már az ABS/TC is kivillant a műszerfalra és a kilóméterórám ezért nem is mér, de a laptopot nem is engedi belépni az ABS-be, nincs kapcsolat címszóval, ezért hibát nem is tudunk nézni rajta.

Összegezve: Gyertya, kábelek, jeladók, benzinnyomás, vákum jók de nyomatékból mégis ledadog. Az ABS jeladókra rámértem azok jók. Az egész autón az összes létező csatit és testet átnéztem, csiszoltam, kontaktspray-vel befújtam.

Ha valaki tud segíteni valamit azt előre is megköszönöm!

Gyertyát, kábelt, hogy nézted menet közben? :o És semmilyen hibaüzenet nincs? ollé... nem lehet hogy egy 38GE-d van? abba se nagyon van hibaüzenet :D

Esetleg a befecskendezők környékét is érdemes szemügyre venni... mi is van még? hja én első körben benya vonalon keresném a bűnöst, aztán mindenféle jeladóknál.

Link to comment
Megosztás:

Egy 2.5 V6 Omegánál a télen előjött, ami nagyon sok V6-ot utolér: indítás után alig van alapjárat, sokszor le is áll. Gázpedállal 1500 felett tartva a fordulatot, 15-25 mp után minden rendbejön. Cseréltek trafót, gyertyákat, kábeleket, átnézték a csatlakozókat, de nem lett jobb. Természetesen hibakód nincs. Kíváncsi vagyok mi lesz a vége.

Link to comment
Megosztás:

Egy 2.5 V6 Omegánál a télen előjött, ami nagyon sok V6-ot utolér: indítás után alig van alapjárat, sokszor le is áll. Gázpedállal 1500 felett tartva a fordulatot, 15-25 mp után minden rendbejön. Cseréltek trafót, gyertyákat, kábeleket, átnézték a csatlakozókat, de nem lett jobb. Természetesen hibakód nincs. Kíváncsi vagyok mi lesz a vége.

De elmúlt már a tél, sőt TC hiba ISS van....

Link to comment
Megosztás:

Az ABS/TC hiba érdekel a legkevésbé, amúgy azért nem kommunikál az opcommal, mert valamiért letiltja az egész abs/tc rendszert.

A gyújtókábel, gyertya tesztet megcsináltuk opcommal meg megcsináltuk egyesével kiszerelve is és a szikrákkal minden rendben van. A benzinnyomás rendben van. A 6 hengerből 5-nek 15bar-os sűrítése van, egynek 12bar. Az injektorok is rendben vannak!

Én mégis egy kicsit az elektromos hiba felé húzok csak azért írtam nektek, hátha valakivel történt már hasonló probléma. Olyan mintha az egész autónak nem lenne elektromosan ereje, de írták itt sokan hogy sok Opel testbajos, de a testkábeleket már átnéztük.

Minden javaslatot örömmel fogadok, segítségeteket előre köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Az ABS/TC hiba érdekel a legkevésbé, amúgy azért nem kommunikál az opcommal, mert valamiért letiltja az egész abs/tc rendszert.

A gyújtókábel, gyertya tesztet megcsináltuk opcommal meg megcsináltuk egyesével kiszerelve is és a szikrákkal minden rendben van. A benzinnyomás rendben van. A 6 hengerből 5-nek 15bar-os sűrítése van, egynek 12bar. Az injektorok is rendben vannak!

én mégis egy kicsit az elektromos hiba felé húzok csak azért írtam nektek, hátha valakivel történt már hasonló probléma. Olyan mintha az egész autónak nem lenne elektromosan ereje, de írták itt sokan hogy sok Opel testbajos, de a testkábeleket már átnéztük.

Minden javaslatot örömmel fogadok, segítségeteket előre köszönöm!

Légtömegmérő. Már az összes hőmérséklet jeladót kicseréltem, mert csak hidegben csinálja, de nem lett jó.

Link to comment
Megosztás:

Hülyeség, hülyék és laptop helyett, Opel szerviz, vagy aki rendelkezik Tech2-vel. Közelebb leszel a megoldáshoz...

Év elején megvettem az autómat, és nála is folyamatosan világít az ABS/TC lámpa.4! szervízben voltam vele, nem lettünk okosabbak.Köztük 2 márkaszervíz...Egyik márkaszervíznél valamiért(?) nem volt műszer hozzá, másiknál szintén kiírta, hogy ABS-rendszer nem található.Ez volt a gyári műszer.Majd néztük még máshol Bosch-műszerrel, hasonló eredménnyel.Szóval Opel szervizben sem tudnak csodákat művelni.

Azóta így járok, fordulatról nézem, mennyivel megyek :)

Egyébként random jó szokott lenni.Ha hideg idő után hirtelen melegebb lesz, akkor indulástól pár km-ig jó, aztán aznap többé nem.

Néha meg menet közben(üzemmeleg motornál) egyszercsak feléled egy időre, aztán megint rossz.

Már szedem össze a kedvemet, hogy kibányásszam a lelkét, és szemügyre vegyem közelebbről.

Vagy ha MátéDebrecen kitalálja mennyit kér érte, akkor csak kicserélem :)

Viszont az alapjárati hullámzás mitől van? Alapjárati motor?Légtömegmérő koszos?

Link to comment
Megosztás:

Év elején megvettem az autómat, és nála is folyamatosan világít az ABS/TC lámpa.4! szervízben voltam vele, nem lettünk okosabbak.Köztük 2 márkaszervíz...Egyik márkaszervíznél valamiért(?) nem volt műszer hozzá, másiknál szintén kiírta, hogy ABS-rendszer nem található.Ez volt a gyári műszer.Majd néztük még máshol Bosch-műszerrel, hasonló eredménnyel.Szóval Opel szervizben sem tudnak csodákat művelni.

Azóta így járok, fordulatról nézem, mennyivel megyek :)

Egyébként random jó szokott lenni.Ha hideg idő után hirtelen melegebb lesz, akkor indulástól pár km-ig jó, aztán aznap többé nem.

Néha meg menet közben(üzemmeleg motornál) egyszercsak feléled egy időre, aztán megint rossz.

Már szedem össze a kedvemet, hogy kibányásszam a lelkét, és szemügyre vegyem közelebbről.

Vagy ha MátéDebrecen kitalálja mennyit kér érte, akkor csak kicserélem :)

Viszont az alapjárati hullámzás mitől van? Alapjárati motor?Légtömegmérő koszos?

Ha rám írtál volna... :) Kiszedtem mindent, de teljesen kiment a fejemből. Írok Pü-be.

Link to comment
Megosztás:

Év elején megvettem az autómat, és nála is folyamatosan világít az ABS/TC lámpa.4! szervízben voltam vele, nem lettünk okosabbak.Köztük 2 márkaszervíz...Egyik márkaszervíznél valamiért(?) nem volt műszer hozzá, másiknál szintén kiírta, hogy ABS-rendszer nem található.Ez volt a gyári műszer.Majd néztük még máshol Bosch-műszerrel, hasonló eredménnyel.Szóval Opel szervizben sem tudnak csodákat művelni.

Azóta így járok, fordulatról nézem, mennyivel megyek :)

Egyébként random jó szokott lenni.Ha hideg idő után hirtelen melegebb lesz, akkor indulástól pár km-ig jó, aztán aznap többé nem.

Néha meg menet közben(üzemmeleg motornál) egyszercsak feléled egy időre, aztán megint rossz.

Már szedem össze a kedvemet, hogy kibányásszam a lelkét, és szemügyre vegyem közelebbről.

Vagy ha MátéDebrecen kitalálja mennyit kér érte, akkor csak kicserélem :)

Viszont az alapjárati hullámzás mitől van? Alapjárati motor?Légtömegmérő koszos?

Húzd le a nagy csatlakozót az ABS egységről, és lehet, hogy meg is látod a hiba okát. Láttam már olyat, hogy a belefolyt víz miatt az érintkezők elkorrodáltak, letörtek.

Link to comment
Megosztás:

De jól nyomja :) igazi férfi nem a kontorllámpáktól teszi függővé a közlekedést :D

ez akkor jó, amikor a rottyra vágott légtömegmérő miatt vészmódban megy az ótó, de a jófejnepper kitekeri a MIL lámpát, avagy párhuzamosítja egy másik lámpával (csak hogy világítson), aztán az új tulaj meg meglepődik, hogy szétég a katalizátor, pedig az autónak semmi baja (látszólag) :D

Link to comment
Megosztás:

Év elején megvettem az autómat, és nála is folyamatosan világít az ABS/TC lámpa.4! szervízben voltam vele, nem lettünk okosabbak.Köztük 2 márkaszervíz...Egyik márkaszervíznél valamiért(?) nem volt műszer hozzá, másiknál szintén kiírta, hogy ABS-rendszer nem található.Ez volt a gyári műszer.Majd néztük még máshol Bosch-műszerrel, hasonló eredménnyel.Szóval Opel szervizben sem tudnak csodákat művelni.

Azóta így járok, fordulatról nézem, mennyivel megyek :)

Egyébként random jó szokott lenni.Ha hideg idő után hirtelen melegebb lesz, akkor indulástól pár km-ig jó, aztán aznap többé nem.

Néha meg menet közben(üzemmeleg motornál) egyszercsak feléled egy időre, aztán megint rossz.

Már szedem össze a kedvemet, hogy kibányásszam a lelkét, és szemügyre vegyem közelebbről.

Vagy ha MátéDebrecen kitalálja mennyit kér érte, akkor csak kicserélem :)

Viszont az alapjárati hullámzás mitől van? Alapjárati motor?Légtömegmérő koszos?

Na a hozzáértő user beszól. Nem elég, hogy véres a kocsija torka, eszében sincs megjavíttatni. Gratulálok...

Link to comment
Megosztás:

Na a hozzáértő user beszól. Nem elég, hogy véres a kocsija torka, eszében sincs megjavíttatni. Gratulálok...
Esetleg valami problémád van,papa?Világít a kontroll lámpám,és?!A fék működik, mi a bajod?A kocsi ezen kívül kiváló műszaki állapotban van,a forgalomba helyezésnél a hatósági vizsgánál csont nélkül átment.Minden fontos dolog ki van rajta GYÁRIRA cserélve.

Nem kritizálni és beszólni kellene, hanem válaszolni egy feltett kérdésre.Ha megy.Ha nem, akkor köszönöm, nem vagyok kíváncsi az egyéb véleményedre!

Inkább nem írom le, kinek gratulálj...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.