Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


koroszt

Recommended Posts

Viszont én is segítséget igényelnék. mostanában úgy járok az gépezettel, hogy hideg indításkor semmi problémám az önindítóval, viszont melegen leállok vele, mindegy csak tankolni vagy akármi, azt a jelenséget produkálja, hogy nyekereg az önindító, de nem forgatja meg amit meg kell. 2-3 probálkozás után megtekeri, és el is indul, de az is probléma hogy ugye mikor nem teker rendesen, csak egyet-egyet forog ami kevés az induláshoz, viszont a benzin már a hengerekben van, innentől kezdve az indulás is nehezebb. mit javasoltok, inditó csere, vagy próbáljam takarítani?

Link to comment
Megosztás:

Viszont én is segítséget igényelnék. mostanában úgy járok az gépezettel, hogy hideg indításkor semmi problémám az önindítóval, viszont melegen leállok vele, mindegy csak tankolni vagy akármi, azt a jelenséget produkálja, hogy nyekereg az önindító, de nem forgatja meg amit meg kell. 2-3 probálkozás után megtekeri, és el is indul, de az is probléma hogy ugye mikor nem teker rendesen, csak egyet-egyet forog ami kevés az induláshoz, viszont a benzin már a hengerekben van, innentől kezdve az indulás is nehezebb. mit javasoltok, inditó csere, vagy próbáljam takarítani?

Szedd le aztán vidd el felújítani. Sokszor van ilyen hogy hidegen pöccre- viszont melegen nyögvenyelősen tekeri meg.

Link to comment
Megosztás:

Az előttem szólónak igaza van, kezd csapágyas lenni az önindítód, és azért nem szeret melegben indítani mert olyankor megszorul benne a csapágy a hőtágulástól. A helyzet jobb nem lesz, végül már odáig fajul hogy úgy jársz mint én, tankolás után várnom kellett 3/4 órát hogy visszahűljön az autó és el tudjak indulni a benzinkúttól... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Az előttem szólónak igaza van, kezd csapágyas lenni az önindítód, és azért nem szeret melegben indítani mert olyankor megszorul benne a csapágy a hőtágulástól. A helyzet jobb nem lesz, végül már odáig fajul hogy úgy jársz mint én, tankolás után várnom kellett 3/4 órát hogy visszahűljön az autó és el tudjak indulni a benzinkúttól... :blush:

kb. mennyibe fáj egy felújítás? neten csak honlapokat találtam, összegeket nem. járható út betenni egy bontottat?

Link to comment
Megosztás:

igen 3

túl sok?

2 széles ami a nyomtatott áramkörökbe csatlakozik és egy amit egy keretbe kell bedugni de az a keret is rá van csavarozva a nyomtatott áramkörre

Létezhet!

Egyik az alap visszajelzőké és műszereké, másik a kiegészítő funkciók, harmadik pedig külön felcsavarozva a Check Control izzói.

Link to comment
Megosztás:

Persze hogy járható, ha tudod hogy az jó. Meg legalább addig megmarad a sajátod tartalékba amit el tudsz vinni felújíttatni ha mégsem válna be a bontott. ;)

Nekem is bontott lett berakva, működött.

nos ez a része valószinűleg megoldódott, nem tudom mennyi időt fog szolgálni de pont annyit amennyit. viszont van még kérdésem. Bc-t hol lehet szerezni, hogy néz ki ami jó lehet egy 93-as modellbe. továbbá, mindegyikbe beszerelhető?

Link to comment
Megosztás:

Neten keresgélj akik bontanak extrásabb autokat. Igen beszerelhető, csak a lényeg hogy vectra vagy calibráé legyen. Annyi még hogy ha lehet akkor ugyan olyan motorsból származzon.

ok. csunyán rá kattantam, láttam pár képet, ######án néz ki. de nem igen találtam egyenlőre. :(

Link to comment
Megosztás:

Igen beszerelhető, csak a lényeg hogy vectra vagy calibráé legyen. Annyi még hogy ha lehet akkor ugyan olyan motorsból származzon.

@quemby:

Így van, az első elég fontos, mert Omega A-ban és Senatorban is volt BC, kívülről ráadásul tökugyanúgy néz ki, de mégsem jó Vectrába vagy Calibrába, és nem is lehet ráprogramozni. Ha nem sikerül ugyanolyan motorosból valót találni az nem gond, Tech1-el át lehet programozni, de amennyire én tudom a hathengeres motoroké megintcsak nem lesz jó a négyhengeresekhez, szóval ha neked ilyen van akkor ne V6-ból származót vegyél.

Link to comment
Megosztás:

üdv. mindenkinek. a napokban átestem egy öninditó cserén. mondván a régi önindító melegen nyüsszög és nem húz be.ez egy bosch indító volt. most beletettem egy másikat. teljesen más a hangja, mikor indít. elöször olyan mintha gyenge volna hozzá az akku, de nagyon hamar beindul, igy nem nagyon érdekelt. akkor vált érdekessé mikor kicsit hosszabb útra mentem, parkoltam majd indítottam, és láss csodát. az indító meg semm moccant. kb 3.ra indult, azóta minden alkalommal, elsőre. a bosch nyüsszögött, ez meg nem moccan, helyben vagyok :icon1: hol keressem a hibát??

jah és a boscht szétszedtem kitakarítani, és utána próbaképpen bikázgattam, és minden alkalommal ugrik forog. ugy hogy :unsure: nem értem

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok! Én azzal a kéréssel fordulok hozzátok,hogy 1.6-os vectrába szeretnék bekötni board computert 93-as évjáratú,megtenné valaki,hogy részletesen elmondaná,mível nincs benne csatlakozó,hogy melyik színű vezetéket hová kössek esetleg képekkel is segítene! Segítségeteket elöre is köszönöm! :)

Link to comment
Megosztás:

Nem normális, annak valamit mindenképp mutatnia kéne, legfeljebb ha még nem igazodott a computeredhez akkor eleinte fals értékeket. Valamelyik (bármelyik) üzemmódban nem mutat egy kis F betűt a kijelző? Mert akkor azzal a funkcióval van gond: ha pl. ott mutat F-et ahol az átlagsebességet kéne kiírnia, akkor nem kap sebességjelet...

A BC hátralevő benzin mennyiséget nem tud mérni, csak a tankban levő üzemanyaggal még megtehető km-t.

Link to comment
Megosztás:

Nem normális, annak valamit mindenképp mutatnia kéne, legfeljebb ha még nem igazodott a computeredhez akkor eleinte fals értékeket. Valamelyik (bármelyik) üzemmódban nem mutat egy kis F betűt a kijelző? Mert akkor azzal a funkcióval van gond: ha pl. ott mutat F-et ahol az átlagsebességet kéne kiírnia, akkor nem kap sebességjelet...

A BC hátralevő benzin mennyiséget nem tud mérni, csak a tankban levő üzemanyaggal még megtehető km-t.

Nem feltétlen kell F betüt irnia, nálam legalábbis amikor nem volt jel, átlagnál 0-át mutatott, a megtehető távnál pedig három vonal volt csak.. Viszont a pillanatnyi fogyasztást kéne mutatnia attól függetlenül, l/h -ban.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.