Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Bocs de Ti most véletlenül nem a Powercap-ről beszéltek???? :blink: B) :D

De arról. ;)

Coupe valami mellékhatása van neki?

Itthon árulja valaki,mert nem nagyon láttam csak azt a karbont amit a GFS árult,árul de ahoz valahogy nincs bizadalmam. :D

Tudom hogy nem egy bonyolult szerkezet de jobb lenne valami Friedrich-Motorsport,Mantzel,Irmscher ilyesmi.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is karbon van fent és igazából semmi probléma nincs vele.Még van előtte egy direkt szürő és nagyon éllat szívó hangja van.

Akkor elvileg ha lekapom az SFI dobozt és helyette rakok fel kupakot akkor nagyobb szívóhangja lesz?

Haverom B Corsa GSI-ének kegyetlen szívóhangja van gyári kupakkal és dájrekt szűrővel.

Az SFI doboznak lényege az, hogy biztosítson elég levegőt a mocinak ha szükség van rá?

Link to comment
Megosztás:

Akkor elvileg ha lekapom az SFI dobozt és helyette rakok fel kupakot akkor nagyobb szívóhangja lesz?

Haverom B Corsa GSI-ének kegyetlen szívóhangja van gyári kupakkal és dájrekt szűrővel.

Az SFI doboznak lényege az, hogy biztosítson elég levegőt a mocinak ha szükség van rá?

Én úgy tudom hogy az sfi doboz hátránya hogy "kering" benne a levegő,a powercap-ban meg nem nagyon tudja ugyanezt megtenni.

21343055.jpg

Link to comment
Megosztás:

De arról. B)

Coupe valami mellékhatása van neki?

Itthon árulja valaki,mert nem nagyon láttam csak azt a karbont amit a GFS árult,árul de ahoz valahogy nincs bizadalmam. :blink:

Tudom hogy nem egy bonyolult szerkezet de jobb lenne valami Friedrich-Motorsport,Mantzel,Irmscher ilyesmi.

Semmi mellékhatása sincs.Ha veszel egyett könnyen be lehet szerelni.Kell venni még hozzá egy c20let pillangó ház felső tömítését és kell szerezni valami hosszabb gumicsővet mert az alapjárati motor csőve nem ér fel odáig.Én ezt úgy oldottam meg hogy vettem a praktikerben egy fém csőtoldot,két billincset,szereztem egy másik gumicsővet és megtoldottam a régit.

Én úgy tudom hogy az sfi doboz hátránya hogy "kering" benne a levegő,a powercap-ban meg nem nagyon tudja ugyanezt megtenni.

Ez pontosan így van,és mások álltal padon mért garantált 5LE nyújt.

Link to comment
Megosztás:

Semmi mellékhatása sincs.Ha veszel egyett könnyen be lehet szerelni.Kell venni még hozzá egy c20let pillangó ház felső tömítését és kell szerezni valami hosszabb gumicsővet mert az alapjárati motor csőve nem ér fel odáig.Én ezt úgy oldottam meg hogy vettem a praktikerben egy fém csőtoldot,két billincset,szereztem egy másik gumicsővet és megtoldottam a régit.

Ez pontosan így van,és mások álltal padon mért garantált 5LE nyújt.

Köszi Coupe! B) :blink:

Akkor szerintem egy ilyen hamarosan beugrik a gépbe.

Link to comment
Megosztás:

Délután kicsitkreatívoskodtam, és beszerkesztettem a toronymerevítőt.X16XEL-nél van benne egy felesleges csavar, amin egy biztitábla, esetleg v.mi relédoboz lehet.Na annak a csavarját le kellett nyesni, és most majd még ki kell találnom, hogy ezt a dobozt hová is akarom kúltúrált módon elheyezni a motortérben.

Beszerelésénl Futó mesterünk instrukcióit követtem.Minden lebont ami aggat, toronymerevítő behelyez, kocsi megemel, ráfeszít, kontráz, kocsi leenged.És késssz.És jó lett.A többit majd berep után.Képek pedig akkor, ha ezt a biztidobozt normálisan lefogattam v.hol.

Link to comment
Megosztás:

Délután kicsitkreatívoskodtam, és beszerkesztettem a toronymerevítőt.X16XEL-nél van benne egy felesleges csavar, amin egy biztitábla, esetleg v.mi relédoboz lehet.Na annak a csavarját le kellett nyesni, és most majd még ki kell találnom, hogy ezt a dobozt hová is akarom kúltúrált módon elheyezni a motortérben.

Beszerelésénl Futó mesterünk instrukcióit követtem.Minden lebont ami aggat, toronymerevítő behelyez, kocsi megemel, ráfeszít, kontráz, kocsi leenged.És késssz.És jó lett.A többit majd berep után.Képek pedig akkor, ha ezt a biztidobozt normálisan lefogattam v.hol.

Nekem is ugyan az a doboz volt útban. Én egy távtaróval a kiegyenlítő tartály csavarjára rögzítettem, így a doboz gyakorlatilag ugyan ott maradt.

Link to comment
Megosztás:

Lassan javallanám a 14Si ; SE-re tzörténő átalakítást is! B)

Én is ezen csodálkozom.

Nekem a külső addíg fontos, h szép legyen a fény, ne rohadjon, ne legyen szétülve az ülés, stb.

De azért +22Le fontosabb, mint a nagyobb hang, vagy egy angel eyes... Szerintem. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Én is ezen csodálkozom.

Nekem a külső addíg fontos, h szép legyen a fény, ne rohadjon, ne legyen szétülve az ülés, stb.

De azért +22Le fontosabb, mint a nagyobb hang, vagy egy angel eyes... Szerintem. :blink:

igen, de a motor-atalakitastol parazok. es az SE atalakitas ugyanannyiba kerulne mint a C20XEre alakitas, nem beszelve a ketes eredetu hengerfej, veztengely, stbrol. es a 22Le annyi szivast nem er meg talan, es vizsgan ugyanugy bukik. a + 90Le mar megerne, de attol meg felek :/ lehet ha kesz lesz minden, lampa, kipuf, gepteto. akkor ujbol elgondolkozok az atalakitason. csak a vizsga pont felidonel tart most. jovo nyaron esedekes :/

Link to comment
Megosztás:

igen, de a motor-atalakitastol parazok. es az SE atalakitas ugyanannyiba kerulne mint a C20XEre alakitas, nem beszelve a ketes eredetu hengerfej, veztengely, stbrol. es a 22Le annyi szivast nem er meg talan, es vizsgan ugyanugy bukik. a + 90Le mar megerne, de attol meg felek :/ lehet ha kesz lesz minden, lampa, kipuf, gepteto. akkor ujbol elgondolkozok az atalakitason. csak a vizsga pont felidonel tart most. jovo nyaron esedekes :/

Apró infó, de Táborfalván anno volt 1db 14SE motor, tokkal, vonóval 70e.ft-ért.S, csak át kell róla építeni a dolgokat.Kb. ennyi a trükk.S, legalább gyorsabb lesz a géped, valamint ezt a 14SE-t még lehet fentebb is macerálni, atán onnantól kezdve csak a pénztárcádon múlik, viszont nem lesz gond a motorszámmal, ezért pl. a műszaki is 1Xűbb, és olcsóbb lesz.Sztem :blink:

Link to comment
Megosztás:

Apró infó, de Táborfalván anno volt 1db 14SE motor, tokkal, vonóval 70e.ft-ért.S, csak át kell róla építeni a dolgokat.Kb. ennyi a trükk.S, legalább gyorsabb lesz a géped, valamint ezt a 14SE-t még lehet fentebb is macerálni, atán onnantól kezdve csak a pénztárcádon múlik, viszont nem lesz gond a motorszámmal, ezért pl. a műszaki is 1Xűbb, és olcsóbb lesz.Sztem :D

tudom, beszeltem is veluk telefonon! csak akkor is valami miatt letettem rola :blink:

ha kesz lex minden, ujra atgondolom a dolgokat B) de pl az is szoba johet, hogy egy 1.4 16 motort tegyek bele, az 90Le es az nem lep kategoriat, nincs regado kulonbozet. de atepitesi engedely ahhoz is kell, nem? :/

Link to comment
Megosztás:

tudom, beszeltem is veluk telefonon! csak akkor is valami miatt letettem rola B)

ha kesz lex minden, ujra atgondolom a dolgokat :D de pl az is szoba johet, hogy egy 1.4 16 motort tegyek bele, az 90Le es az nem lep kategoriat, nincs regado kulonbozet. de atepitesi engedely ahhoz is kell, nem? :/

Sajnos nem tudom, hogy létezett-e C14XE moci, de azt tudom, hogy az X14XE motor ha van is, piszok drága, és nem olyan 1Xű beépíteni.meg sztem nem annyira direkt, mint a fentebb felsorolt "játékok".Szerintem. :blink:

na jah, de az életbe nem derül ki szerintem hogy az most nz vagy se...legalábbis a papirokbol....

Pontosan, mert a motorszám marad ugyanaz. :D

Link to comment
Megosztás:

Sztem műszakin a kutya nem veszi észre az átalakítást, ahhoz olyan szinten kell érteni az Opel motorokhoz, ahogy nagyon kevés vizsgáztató ért :D Ha nem kimondottan Opel-rajongó az illető, sosem veszi észre a különbséget ;)

ha ti mondjátok!

de aki tudja miről van szó, az egyből észreveszi :blink: B) ha kész lesz ami most "raktáron" van, akkor újra nekihasalok a témának :D

Link to comment
Megosztás:

de aki tudja miről van szó, az egyből észreveszi :blink:

Akkor meg elviszed máshova B)

Egyébként az átalakítás közel se kerül annyiba, mint egy C20XE, és sztem a szívás is kevesebb vele, főleg, hogy már van itt a fórumon egy-két ilyen átalakított kocsi, tudsz tanácsot, leírást kérni a dologról. Én pl. nemrég beszereztem nagyrészt a szükséges dolgokat, eddig 20e (!) forintomban van, és már csak tömítések, egy-két apróság kell hozzá.

Hogy mikor állok neki, azt még nem tudom, most úgy néz ki, a kocsival fogok naponta melóba járni (napi 60km), úgyhogy csak akkor, ha nem dolgozom, pl. nyáron.

Link to comment
Megosztás:

Akkor meg elviszed máshova :D

Egyébként az átalakítás közel se kerül annyiba, mint egy C20XE, és sztem a szívás is kevesebb vele, főleg, hogy már van itt a fórumon egy-két ilyen átalakított kocsi, tudsz tanácsot, leírást kérni a dologról. Én pl. nemrég beszereztem nagyrészt a szükséges dolgokat, eddig 20e (!) forintomban van, és már csak tömítések, egy-két apróság kell hozzá.

Hogy mikor állok neki, azt még nem tudom, most úgy néz ki, a kocsival fogok naponta melóba járni (napi 60km), úgyhogy csak akkor, ha nem dolgozom, pl. nyáron.

:blink: király B) várjuk a fejleményeket!!!

közzétehetnéd a listát ami megvan eddig. összevetem a nem is olyan rég leirt listával, hátha bővül valamivel...

Link to comment
Megosztás:

Amikor én zöldkártyán voltam, fel se nyitották a mocitetőt, sőt az autó alá se néztek be, csak rárakta a kipuffra a csövet, mért egyet alapjáraton meg asszem 3000 fordulat körül és kész.

Azt pl. máig nem tudom, honnan tudta a mérőberendezés, mikor mennyi a fordszáma az autónak, talán a kipufogások számát mérte :blink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.