Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

F Astra tuning


Tiv.

Recommended Posts

Ilyen sport veztengelyet holl lehet kapni mert akor ha már szétszedem akor ezt nem nehéz kicserélni!!?

A leömlö pedig csak annnyinak kell lenniehogy hengerenkénti legyen a lendkerékkel pedig csak könyiteni kéne.azt meg meg lehet gondolom ugyis oldani hogy furok bele pár lyukat nem??? vagy ez hülyeség?,

Komolyabb veztengely, leömlő, lendkerék, stb...plusz ehhez írt chip. aztán még lehetne sorolni. De ezek sokba kerülnek.
Link to comment
Megosztás:

Ilyen sport veztengelyet holl lehet kapni mert akor ha már szétszedem akor ezt nem nehéz kicserélni!!?

A leömlö pedig csak annnyinak kell lenniehogy hengerenkénti legyen a lendkerékkel pedig csak könyiteni kéne.azt meg meg lehet gondolom ugyis oldani hogy furok bele pár lyukat nem??? vagy ez hülyeség?,

4-2-1 leömlő létezik még, ami rápakolható. Ha jól tudom van kis blokkos és nagy blokkos ilyen leömlő. :rolleyes: Csak ha van klíma a kocsiban, akkor lehet nem fér be. Enyémbe sem fér bele, valamint spzolinak sem, igaz nekünk 1.6-os van, lehet ezért, de Udi kartársnak a C14SE mocira simán ráment, neki is klímás.

Link to comment
Megosztás:

Ilyen sport veztengelyet holl lehet kapni mert akor ha már szétszedem akor ezt nem nehéz kicserélni!!?

A leömlö pedig csak annnyinak kell lenniehogy hengerenkénti legyen a lendkerékkel pedig csak könyiteni kéne.azt meg meg lehet gondolom ugyis oldani hogy furok bele pár lyukat nem??? vagy ez hülyeség?,

Azért ez nem ilyen egyszerű.

Lendkerékkönnyítés nem abból áll, hogy fúrsz bele pár lukat. Meg kell rendesen tervezni, kiegyensúlyozni, különben csak szétbarmolod, érdemes újat esztergáltatni, megfelelő szilárdságú acélból.

Attól, hogy teszel bele átfokolt vezérműtengelyt, alig lesz változás, hozzá kell íratni a chipet is. Egyik sem olcsó. A tengely kb. egy 100ezer.

Stb...

Link to comment
Megosztás:

igen:???100ezer nem rosz ahoz akor még gyüjtök a chip iráshoz van ismerös

de azért köszi hogy igy segitesz ha bármi kérdésem lesz akor ide fogok irnilegközelebb is

Azért ez nem ilyen egyszerű.

Lendkerékkönnyítés nem abból áll, hogy fúrsz bele pár lukat. Meg kell rendesen tervezni, kiegyensúlyozni, különben csak szétbarmolod, érdemes újat esztergáltatni, megfelelő szilárdságú acélból.

Attól, hogy teszel bele átfokolt vezérműtengelyt, alig lesz változás, hozzá kell íratni a chipet is. Egyik sem olcsó. A tengely kb. egy 100ezer.

Stb...

Link to comment
Megosztás:

igen:???100ezer nem rosz ahoz akor még gyüjtök a chip iráshoz van ismerös

de azért köszi hogy igy segitesz ha bármi kérdésem lesz akor ide fogok irnilegközelebb is

100ezer nem rossz? Szerintem meg baromi sok. Ha eladod az autót, az árra rádobod a 100ezret, meg amit a hengerenkénti injektorossá fejlesztésre költesz...stb....simán kijönne egy jobban felextrázott 1,8-as vagy 2 literes gép, ami azért nyomatékosabb is, és nem kell mókolni semmit.

Link to comment
Megosztás:

ugy értettem hogy eléggé drága hogy nemrosz de az a baj hogy még csak 2 éve van jogsim és még drága a kötelezö a nagyobb motor autora és mivel suliba járok meg dolgozok ezért igy nehéz föntartani a nagyobb autot énis tisztaba vagyok hogy egyszreübb egy gsi veni de mivel nem tudnám föntartani addig meg nemtok mit csinálni mrt olyan 38 ezer lene a gsi re és most a hivatalos 1.4 re pedi 25 ezerazért ebbööl meg ki fizetem a benzint egy másfél honapra most egycsak egy példa volt de ezért nem tudok még bele vágni nagyobba pedig meg van a pénz rá hogy gsi vegyek csak hát a további fentartása mert pl a kuplungja kátszerakkorra mint a mostani astráé és most 25 eze böl meg usom a gsi nél pedig nincs utángyártott se nem mintha azt vennék bele mert autoszerelönek mentem és ugy ahogy értek az autokhoz csak jobb megkéredeznem valakit aki csinálta vagy tudja hogy hgy kell ezt a tipust tuningolni de visszatérve annál meg egy 70 ezer a kuplung a másik példa .aaaa vezérlés ott is egy olyan 80 a gyári jo van ismerös az opelnál meg aki tudszerezni olcsobban de akor is a mostanihoz meg veszek 30 ért a gyárit kompletten

szoval még várok az erösebb autohoz!!!na köszke a segitséget és akor irok még ha van valami kérdésem!!!!::rolleyes::)<_<

100ezer nem rossz? Szerintem meg baromi sok. Ha eladod az autót, az árra rádobod a 100ezret, meg amit a hengerenkénti injektorossá fejlesztésre költesz...stb....simán kijönne egy jobban felextrázott 1,8-as vagy 2 literes gép, ami azért nyomatékosabb is, és nem kell mókolni semmit.
Link to comment
Megosztás:

ugy értettem hogy eléggé drága hogy nemrosz de az a baj hogy még csak 2 éve van jogsim és még drága a kötelezö a nagyobb motor autora és mivel suliba járok meg dolgozok ezért igy nehéz föntartani a nagyobb autot énis tisztaba vagyok hogy egyszreübb egy gsi veni de mivel nem tudnám föntartani addig meg nemtok mit csinálni mrt olyan 38 ezer lene a gsi re és most a hivatalos 1.4 re pedi 25 ezerazért ebbööl meg ki fizetem a benzint egy másfél honapra most egycsak egy példa volt de ezért nem tudok még bele vágni nagyobba pedig meg van a pénz rá hogy gsi vegyek csak hát a további fentartása mert pl a kuplungja kátszerakkorra mint a mostani astráé és most 25 eze böl meg usom a gsi nél pedig nincs utángyártott se nem mintha azt vennék bele mert autoszerelönek mentem és ugy ahogy értek az autokhoz csak jobb megkéredeznem valakit aki csinálta vagy tudja hogy hgy kell ezt a tipust tuningolni de visszatérve annál meg egy 70 ezer a kuplung a másik példa .aaaa vezérlés ott is egy olyan 80 a gyári jo van ismerös az opelnál meg aki tudszerezni olcsobban de akor is a mostanihoz meg veszek 30 ért a gyárit kompletten

szoval még várok az erösebb autohoz!!!na köszke a segitséget és akor irok még ha van valami kérdésem!!!!::rolleyes::)<_<

az árakkal kicsit túlzol, a fele a kuplung meg a vezérlés is. kuplung 16ezer (schneider) és 38ezer (sachs) közt mozog, vezérlés 32ezer és 52ezer közt. Gates 40 körül 52 ezer a Bosch. És sok helyen adnak kedvezményeket, ha van ismerősöd. Tehát nem olyan veszélyes az árkülönbség, mint ahogy felvázoltad. Egyedül az átírási költségek a riasztóbbak a nagy ccm miatt. És ha később karsz venni erősebbet, nem fogod tudni normálisan eladni kisebbet. Ez sajna tuti. É akkor azon is csak buknál. Gondold át még egyszer!

Link to comment
Megosztás:

okés köszike a tanácsot!!!

az árakkal kicsit túlzol, a fele a kuplung meg a vezérlés is. kuplung 16ezer (schneider) és 38ezer (sachs) közt mozog, vezérlés 32ezer és 52ezer közt. Gates 40 körül 52 ezer a Bosch. És sok helyen adnak kedvezményeket, ha van ismerősöd. Tehát nem olyan veszélyes az árkülönbség, mint ahogy felvázoltad. Egyedül az átírási költségek a riasztóbbak a nagy ccm miatt. És ha később karsz venni erősebbet, nem fogod tudni normálisan eladni kisebbet. Ez sajna tuti. É akkor azon is csak buknál. Gondold át még egyszer!
Link to comment
Megosztás:

ugy értettem hogy eléggé drága hogy nemrosz de az a baj hogy még csak 2 éve van jogsim és még drága a kötelezö a nagyobb motor autora és mivel suliba járok meg dolgozok ezért igy nehéz föntartani a nagyobb autot énis tisztaba vagyok hogy egyszreübb egy gsi veni de mivel nem tudnám föntartani addig meg nemtok mit csinálni mrt olyan 38 ezer lene a gsi re és most a hivatalos 1.4 re pedi 25 ezerazért ebbööl meg ki fizetem a benzint egy másfél honapra most egycsak egy példa volt de ezért nem tudok még bele vágni nagyobba pedig meg van a pénz rá hogy gsi vegyek csak hát a további fentartása mert pl a kuplungja kátszerakkorra mint a mostani astráé és most 25 eze böl meg usom a gsi nél pedig nincs utángyártott se nem mintha azt vennék bele mert autoszerelönek mentem és ugy ahogy értek az autokhoz csak jobb megkéredeznem valakit aki csinálta vagy tudja hogy hgy kell ezt a tipust tuningolni de visszatérve annál meg egy 70 ezer a kuplung a másik példa .aaaa vezérlés ott is egy olyan 80 a gyári jo van ismerös az opelnál meg aki tudszerezni olcsobban de akor is a mostanihoz meg veszek 30 ért a gyárit kompletten

szoval még várok az erösebb autohoz!!!na köszke a segitséget és akor irok még ha van valami kérdésem!!!!::rolleyes::)<_<

Na én ezért írattam muterom nevére az üzembentartást. 23 ezer forint helyett, 12 ezer forint a biztosítás negyedévente. :D -_-

Link to comment
Megosztás:

jojo de nekem csak a barátnöm van annak meg nincs jogsija ,az apán az már b10 be van de az ö nevén is van már auto a sajátjáé az anyámnak is van már a nevén auto és ö is kb b8 felé járhat meghát már el költöztem otthonrol

Na én ezért írattam muterom nevére az üzembentartást. 23 ezer forint helyett, 12 ezer forint a biztosítás negyedévente. :rolleyes: <_<
Link to comment
Megosztás:

4-2-1 leömlő létezik még, ami rápakolható. Ha jól tudom van kis blokkos és nagy blokkos ilyen leömlő. :rolleyes: Csak ha van klíma a kocsiban, akkor lehet nem fér be. Enyémbe sem fér bele, valamint spzolinak sem, igaz nekünk 1.6-os van, lehet ezért, de Udi kartársnak a C14SE mocira simán ráment, neki is klímás.

4-2-1 leömlő csináltatva lett anno amikor még nem volt klímás a verda. Klíma beszerelése után persze nem fért el, ezért csináltattam rá egy másik leömlőt. Sajnos elsőre az sem lett tökéletes túl közel ment a klímacsőhöz vissza is vittem, szerencsére rendesek voltak és csináltak egy teljesen új leömlőt ami már jó lett. Kerámiaszalagot is tekertek rá biztos ami biztos alapon.

Ha valakit érdekel megvan még a régi 4-2-1 leömlő, képeket itt találsz róla: http://www.kep.tar.hu/udi/50490123?o=0#2

Kicsidon!

Én első körben a futóművel kezdeném a helyedben és csak utána foglalkoznék a pacikkal. Pl. GSi rugók, stab. rúd, 256-os féktárcsák előlre, Vectra fékrásegítő, főfékhenger, GSi tárcsafékes híd hátulra. <_<

Link to comment
Megosztás:

jo rendben de az baj hogy vannak 16 os alu felnieim és hátul illetve elöl is néha bele ér amikor meg döl a kaszni elöször ezt akarok ki javitani mert ha még meg is ültetném a gsi rugokkal ako rsztem folyamatosan bele érne!!!!!

4-2-1 leömlő csináltatva lett anno amikor még nem volt klímás a verda. Klíma beszerelése után persze nem fért el, ezért csináltattam rá egy másik leömlőt. Sajnos elsőre az sem lett tökéletes túl közel ment a klímacsőhöz vissza is vittem, szerencsére rendesek voltak és csináltak egy teljesen új leömlőt ami már jó lett. Kerámiaszalagot is tekertek rá biztos ami biztos alapon.

Ha valakit érdekel megvan még a régi 4-2-1 leömlő, képeket itt találsz róla: http://www.kep.tar.hu/udi/50490123?o=0#2

Kicsidon!

Én első körben a futóművel kezdeném a helyedben és csak utána foglalkoznék a pacikkal. Pl. GSi rugók, stab. rúd, 256-os féktárcsák előlre, Vectra fékrásegítő, főfékhenger, GSi tárcsafékes híd hátulra. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

jo rendben de az baj hogy vannak 16 os alu felnieim és hátul illetve elöl is néha bele ér amikor meg döl a kaszni elöször ezt akarok ki javitani mert ha még meg is ültetném a gsi rugokkal ako rsztem folyamatosan bele érne!!!!!

Akkor ki kell vágni a peremből. Vagy venni 15 colos felniket, azok tuti nem érnek bele sehol.

Link to comment
Megosztás:

Ha ennyit dől akkor először egy normális futóművet rakj össze (normális gátló + ültetőrugó) ami nem billeg mint egy gumikacsa a kádban :rolleyes:

A billegés az nálam is meg van, gondolom a rugók cseréje megoldaná ezt.

A gátlókban olyan 10-15 ezer körül van, melyik rugót ajánlanátok?

Max 30mm-ert ültetnék rajta.

Link to comment
Megosztás:

A billegés az nálam is meg van, gondolom a rugók cseréje megoldaná ezt.

A gátlókban olyan 10-15 ezer körül van, melyik rugót ajánlanátok?

Max 30mm-ert ültetnék rajta.

Hidd el egy nagyobb stabilizátor többet számít. Megmarad a magasság, mégis szinte ég és föld. Stabilitás, és kisebb dőlés. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Figyi skacok lenne egy kérdés megint ?!! ugye it van ez a c14nzböl SE et csinálni ! igen itt van a futomü igen aval is már gondolkoztam és már van pár ötletem szerintetek milyen rugot tegyek a billegés ellen és milyen gátlot pontos nevet vagy linket kérnék !! a másik meg hogy nem lehetne turbosat csinálni az az átalakitot SE-böl gondolom márcsak a turbos leömlö és aturbo meg a csövek a cooler meg erösitett hajtokar dugo és más még mikéne hozzá!:??????

várom vlaszotok akik eddig is segitetek !!!

üdv:rob

Link to comment
Megosztás:

Figyi skacok lenne egy kérdés megint ?!! ugye it van ez a c14nzböl SE et csinálni ! igen itt van a futomü igen aval is már gondolkoztam és már van pár ötletem szerintetek milyen rugot tegyek a billegés ellen és milyen gátlot pontos nevet vagy linket kérnék !! a másik meg hogy nem lehetne turbosat csinálni az az átalakitot SE-böl gondolom márcsak a turbos leömlö és aturbo meg a csövek a cooler meg erösitett hajtokar dugo és más még mikéne hozzá!:??????

várom vlaszotok akik eddig is segitetek !!!

üdv:rob

Ne haragudj de álomvilágban élsz. :rolleyes:

Persze lehet turbósítani, de az már teljesen egyedi vezérlést stb...igényel, és többszázezer forintod bánná. Ha értesz az autókhoz, tudod mivel jár egy ilyen átalakítás, mellesleg műszakin át sem menne. Át kéne számolni a motor bizonyos dolgait a növelt igénybevétel miatt, és ez alapján változtatni.

Még egyszer mondom, sokkal olcsóbb, és egyszerűbb ha veszel egy erősebb Astra-t. A maradékból meg fizetheted a drágább biztosítást.

Link to comment
Megosztás:

ok értem ez csak egy kérdés volt hogy lehet e ilyet csinálni ?de mind1 a másik pedig a rugog lengéscsilik azokbol milyet és mennyiért érdemes veni és a rugokbol is linket kaphatnék a lengéscsilikröl a rugogrol elég ha elmonjátok!

Ne haragudj de álomvilágban élsz. :rolleyes:

Persze lehet turbósítani, de az már teljesen egyedi vezérlést stb...igényel, és többszázezer forintod bánná. Ha értesz az autókhoz, tudod mivel jár egy ilyen átalakítás, mellesleg műszakin át sem menne. Át kéne számolni a motor bizonyos dolgait a növelt igénybevétel miatt, és ez alapján változtatni.

Még egyszer mondom, sokkal olcsóbb, és egyszerűbb ha veszel egy erősebb Astra-t. A maradékból meg fizetheted a drágább biztosítást.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.